Ogłoszenie z dnia 2024-08-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00410199/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-12
- 2024/BZP 00413815/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-16
- 2024/BZP 00432794/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-26
- 2024/BZP 00445563/01 - Modyfikacja z dnia 2024-08-05
- 2024/BZP 00445566/01 - Modyfikacja z dnia 2024-08-05
- 2024/BZP 00490801/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-09
- 2024/BZP 00535904/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-08
- 2024/BZP 00574704/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-31
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
,,Budowa trasy rowerowej na odcinku Koszęcin-Wierzbie''
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Koszęcin
1.2.) Oddział zamawiającego: UG Koszęcin
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398468
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Powstańców 10
1.4.2.) Miejscowość: Koszęcin
1.4.3.) Kod pocztowy: 42-286
1.4.4.) Województwo: śląskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski
1.4.7.) Numer telefonu: 343576100
1.4.8.) Numer faksu: 343576108
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: koszecin@koszecin.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.koszecin.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Kierowanie podstawowymi rodzajami działalności publicznej
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00467618
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-08-22
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00410199
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
Przedmiotem zadania jest budowa trasy rowerowej przy drodze znajdującej się między miejscowościami Koszęcin i Wierzbie. Jest to odcinek drogi wojewódzkiej nr DW906. Droga ta ma bardzo duże natężenie ruchu pojazdów. Pojazdy te poruszają się tu ze znaczną prędkością. Drogą tą także poruszają się rowerzyści. Budowa drogi rowerowej jest w tym miejscu niezbędna przede wszystkim ze względu bezpieczeństwo, gdyż oddzielenie drogi rowerowej od ruchu samochodowego zapewni bezpieczeństwo dla rowerzystów. To z kolei zmniejszy ryzyko wypadków i kolizji, co jest szczególnie ważne dla rowerzystów, którzy nie muszą się obawiać o swoje bezpieczeństwo. Planowana do realizacji trasa rowerowa ułatwiłaby codzienny ruch rowerowy w celu dojazdu do pracy czy załatwianie bieżących spraw. Ułatwi także rowerowy ruch turystyczny, gdyż Koszęcin jest chętnie odwiedzany przez turystów, którzy doceniają zarówno walory przyrodnicze jak i zabytki miejscowości. Nabiera to szczególnego znaczenia ze względu na prognozy wzrostu popularności poruszania się rowerem. Wpływają na to czynniki takie jak: promocja turystyki rowerowej w środkach masowego przekazu, oszczędność środków finansowych, pozytywne postrzeganie rowerów jako środka komunikacji. Szczególne atrakcją miejscowości Koszęcin jest Zespół Pieśni i Tańca Śląsk. Siedziba zespołu mieści się w zabytkowym pałacu otoczony pięknym parkiem i jest chętnie odwiedzana zarówno przez mieszkańców jak i turystów. Dodatkowo na terenie gminy organizowane są imprezy promujące aktywny wypoczynek na rowerze takie jak: Koszęcińskie szutry dlatego ważny jest ciągły rozwój sieci tras rowerowych. Będzie to I etap realizacji tej inwestycji, a trasa docelowo będzie łączyć się z istniejącymi drogami rowerowymi na terenie Gminy Koszęcin. Początek etapu trasy będzie łączył się z istniejącą ścieżką rowerową na granicy terenu zabudowanego miejscowości Koszęcin, natomiast koniec tego etapu to skrzyżowanie z drogą gminną 613022S. Długość trasy to ok.1,8 km, a szerokość 2,5m. Umożliwi to ruch rowerowy dwukierunkowy. Planuje się wykonanie nawierzchni z warstwy asfaltowej. Droga rowerowa zostanie odpowiednio oznaczona.
Budowana trasa rowerowa jest częścią przebudowy drogi wojewódzkiej nr 906 mająca na celu przekierowanie ruchu rowerowego poza jezdnię drogi wojewódzkiej.
W zakres zamówienia wchodzi wykonanie wszystkich niezbędnych prac do prawidłowego funkcjonowania drogi dla rowerów, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
Należy wykonać wszystkie niezbędne opracowania projektowe, uzyskać w imieniu i na rzecz Zamawiającego konieczne opinie i warunki techniczne, wszelkie uzgodnienia, pozwolenia, zezwolenia, decyzje i zgody niezbędne dla wykonania prac, wykonać roboty budowlane i uzyskać w imieniu i na rzecz Zamawiającego decyzje o pozwoleniu na użytkowanie dla całego zakresu inwestycji.
Szczegółowy zakres rzeczowy Robót przewidzianych do wykonania w ramach obowiązków Wykonawcy jest przedstawiony w treści Programu Funkcjonalno-Użytkowego, zwanego dalej „PFU”.
Należy zaprojektować i wykonać w szczególności następujące Roboty:
1. budowę drogi dla rowerów
2. wykonanie zjazdów
3. system odwodnienia terenu, w tym urządzenia odwadniające korpus drogowy: rowy drogowe, przepusty,
4. przebudowę kolidujących urządzeń i sieci istniejącej infrastruktury pod i nadziemnej: urządzeń teletechnicznych i energetycznych, kanalizacji deszczowej, urządzeń melioracyjnych i hydrologicznych
5. rozbiórkę elementów dróg,
6. dedykowane oświetlenie dla przejazdu rowerowego przez DW906,
7. organizację ruchu i urządzenia bezpieczeństwa ruchu drogowego
8. oczyszczenie i udrożnienie istniejących urządzeń melioracyjnych i odbiorników w zakresie zapewniającym skuteczne odprowadzenie wody z pasa drogowego,
9. wycinkę istniejącej zieleni
10. po zakończeniu robót wykonać pełną rekultywację terenów zajętych przez zaplecza techniczne i socjalne, plac budowy, drogi tymczasowe – wykonane na potrzeby Wykonawcy i budowy oraz wszelkich innych terenów przekształconych przez Wykonawcę,
11. wykonanie napraw w zakresie przywrócenia dróg, nieruchomości użytkowanych przez Wykonawcę, lub budynków uszkodzonych w skutek działań Wykonawcy do stanu technicznego nie gorszego niż przed rozpoczęciem budowy,
12. wznowienie/ustalenie/wydzielenie granic pasów drogowych dróg budowanych w ramach inwestycji, znajdujących się w liniach rozgraniczających inwestycji, z uwzględnieniem ich projektowanej kategorii i opracować szkic przebiegu granic tych pasów drogowych,
13. wszelkie roboty wynikające z konieczności podłączenia odcinka do istniejącego układu komunikacyjnego wraz z jego ewentualną przebudową i zmianą organizacji ruchu wynikającą z przyjętych rozwiązań,
14. wzmocnienie podłoża gruntowego i zapewnienie stateczności skarp wykopów i nasypów w zakresie dostosowanym do warunków gruntowo-wodnych, z uwzględnieniem:
- właściwości gruntów, skał i materiałów;
- przewidywanych oddziaływań, które mogą być przyłożonymi obciążeniami (należy przyjmować obciążenie od pojazdów samochodowych równomiernie rozłożone o wielkości 25 KPa) lub zadanymi przemieszczeniami (np. spowodowanymi ruchami podłoża);
- wartości granicznych odkształceń;
- wymagań określonych w polskich normach.
UWAGA: Opracowany kompletny projekt budowy trasy rowerowej w ciągu drogi wojewódzkiej nr 906 w miejscowości Wierzbie Gmina Koszęcin na odcinku ok. 1,8 km tj. od zakończenia trasy pieszo - rowerowej
w miejscowości Koszęcin do skrzyżowania z drogą (działka 2929/60) wykonany zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, standardami i wytycznymi Zarządu Dróg Wojewódzkich w Katowicach dostępnymi na stronie internetowej www.zdw.katowice.pl, należy przedłożyć do ZDW w Katowicach celem uzyskania uzgodnienia.
Podczas projektowania należy, uwzględniać optymalizację rozwiązań technicznych i kosztów późniejszego utrzymania w przewidywanym okresie eksploatacji drogi dla rowerów. Wykonawca jest zobowiązany do przedstawienia i uzyskania zatwierdzenia przez Zamawiającego rozwiązań technicznych minimalizujących koszty eksploatacji. W przypadku zastosowania rozwiązań innowacyjnych, przed zatwierdzeniem Projektu Budowlanego, należy przedstawić instrukcję i przewidywane koszty eksploatacji danego elementu.
Program funkcjonalno-użytkowy określa wymagane zakresy robót i standardy wykonania przedmiotu zamówienia. Wskazuje przykładowe wyroby i rozwiązania, jednakże nie jest to obowiązkowe dla Wykonawcy, a jedynie przykładowe i mające na celu dokładne opisanie odpowiednich standardów i materiałów. Zamawiający dopuszcza stosowanie wyrobów równorzędnych, jednakże nie gorszych niż te, które precyzują zapisy niniejszego PFU.
Informacje zawarte w niniejszym PFU stanowią opis przedmiotu zamówienia, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (tj. Dz. U. z 2021 r., poz. 2454).
Po zmianie:
Przedmiotem zadania jest budowa trasy rowerowej przy drodze znajdującej się między miejscowościami Koszęcin i Wierzbie. Jest to odcinek drogi wojewódzkiej nr DW906. Droga ta ma bardzo duże natężenie ruchu pojazdów. Pojazdy te poruszają się tu ze znaczną prędkością. Drogą tą także poruszają się rowerzyści. Budowa drogi rowerowej jest w tym miejscu niezbędna przede wszystkim ze względu bezpieczeństwo, gdyż oddzielenie drogi rowerowej od ruchu samochodowego zapewni bezpieczeństwo dla rowerzystów. To z kolei zmniejszy ryzyko wypadków i kolizji, co jest szczególnie ważne dla rowerzystów, którzy nie muszą się obawiać o swoje bezpieczeństwo. Planowana do realizacji trasa rowerowa ułatwiłaby codzienny ruch rowerowy w celu dojazdu do pracy czy załatwianie bieżących spraw. Ułatwi także rowerowy ruch turystyczny, gdyż Koszęcin jest chętnie odwiedzany przez turystów, którzy doceniają zarówno walory przyrodnicze jak i zabytki miejscowości. Nabiera to szczególnego znaczenia ze względu na prognozy wzrostu popularności poruszania się rowerem. Wpływają na to czynniki takie jak: promocja turystyki rowerowej w środkach masowego przekazu, oszczędność środków finansowych, pozytywne postrzeganie rowerów jako środka komunikacji. Szczególne atrakcją miejscowości Koszęcin jest Zespół Pieśni i Tańca Śląsk. Siedziba zespołu mieści się w zabytkowym pałacu otoczony pięknym parkiem i jest chętnie odwiedzana zarówno przez mieszkańców jak i turystów. Dodatkowo na terenie gminy organizowane są imprezy promujące aktywny wypoczynek na rowerze takie jak: Koszęcińskie szutry dlatego ważny jest ciągły rozwój sieci tras rowerowych. Będzie to I etap realizacji tej inwestycji, a trasa docelowo będzie łączyć się z istniejącymi drogami rowerowymi na terenie Gminy Koszęcin. Początek etapu trasy będzie łączył się z istniejącą ścieżką rowerową na granicy terenu zabudowanego miejscowości Koszęcin, natomiast koniec tego etapu to skrzyżowanie z drogą gminną 613022S. Długość trasy to ok.1,8 km, a szerokość 2,5m. Umożliwi to ruch rowerowy dwukierunkowy. Planuje się wykonanie nawierzchni z warstwy asfaltowej. Droga rowerowa zostanie odpowiednio oznaczona.
Budowana trasa rowerowa jest częścią przebudowy drogi wojewódzkiej nr 906 mająca na celu przekierowanie ruchu rowerowego poza jezdnię drogi wojewódzkiej.
W zakres zamówienia wchodzi wykonanie wszystkich niezbędnych prac do prawidłowego funkcjonowania drogi dla rowerów, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
Należy wykonać wszystkie niezbędne opracowania projektowe, uzyskać w imieniu i na rzecz Zamawiającego konieczne opinie i warunki techniczne, wszelkie uzgodnienia, pozwolenia, zezwolenia, decyzje i zgody niezbędne dla wykonania prac, wykonać roboty budowlane i uzyskać w imieniu i na rzecz Zamawiającego decyzje o pozwoleniu na użytkowanie dla całego zakresu inwestycji.
Szczegółowy zakres rzeczowy Robót przewidzianych do wykonania w ramach obowiązków Wykonawcy jest przedstawiony w treści Programu Funkcjonalno-Użytkowego, zwanego dalej „PFU”.
Należy zaprojektować i wykonać w szczególności następujące Roboty:
1. budowę drogi dla rowerów
2. wykonanie zjazdów
3. system odwodnienia terenu, w tym urządzenia odwadniające korpus drogowy: rowy drogowe, przepusty,
4. przebudowę kolidujących urządzeń i sieci istniejącej infrastruktury pod i nadziemnej: urządzeń teletechnicznych i energetycznych, kanalizacji deszczowej, urządzeń melioracyjnych i hydrologicznych
5. rozbiórkę elementów dróg,
6. dedykowane oświetlenie dla przejazdu rowerowego przez DW906,
7. organizację ruchu i urządzenia bezpieczeństwa ruchu drogowego
8. oczyszczenie i udrożnienie istniejących urządzeń melioracyjnych i odbiorników w zakresie zapewniającym skuteczne odprowadzenie wody z pasa drogowego,
9. wycinkę istniejącej zieleni
10. po zakończeniu robót wykonać pełną rekultywację terenów zajętych przez zaplecza techniczne i socjalne, plac budowy, drogi tymczasowe – wykonane na potrzeby Wykonawcy i budowy oraz wszelkich innych terenów przekształconych przez Wykonawcę,
11. wykonanie napraw w zakresie przywrócenia dróg, nieruchomości użytkowanych przez Wykonawcę, lub budynków uszkodzonych w skutek działań Wykonawcy do stanu technicznego nie gorszego niż przed rozpoczęciem budowy,
12. wznowienie/ustalenie/wydzielenie granic pasów drogowych dróg budowanych w ramach inwestycji, znajdujących się w liniach rozgraniczających inwestycji, z uwzględnieniem ich projektowanej kategorii i opracować szkic przebiegu granic tych pasów drogowych,
13. wszelkie roboty wynikające z konieczności podłączenia odcinka do istniejącego układu komunikacyjnego wraz z jego ewentualną przebudową i zmianą organizacji ruchu wynikającą z przyjętych rozwiązań,
14. wzmocnienie podłoża gruntowego i zapewnienie stateczności skarp wykopów i nasypów w zakresie dostosowanym do warunków gruntowo-wodnych, z uwzględnieniem:
- właściwości gruntów, skał i materiałów;
- przewidywanych oddziaływań, które mogą być przyłożonymi obciążeniami (należy przyjmować obciążenie od pojazdów samochodowych równomiernie rozłożone o wielkości 25 KPa) lub zadanymi przemieszczeniami (np. spowodowanymi ruchami podłoża);
- wartości granicznych odkształceń;
- wymagań określonych w polskich normach.
UWAGA: Opracowany kompletny projekt budowy trasy rowerowej w ciągu drogi wojewódzkiej nr 906 w Koszęcinie wykonany zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, standardami i wytycznymi Zarządu Dróg
Wojewódzkich w Katowicach dostępnymi na stronie internetowej www.zdw.katowice.pl, należy przedłożyć do ZDW w Katowicach celem uzyskania uzgodnienia.
Podczas projektowania należy, uwzględniać optymalizację rozwiązań technicznych i kosztów późniejszego utrzymania w przewidywanym okresie eksploatacji drogi dla rowerów. Wykonawca jest zobowiązany do przedstawienia i uzyskania zatwierdzenia przez Zamawiającego rozwiązań technicznych minimalizujących koszty eksploatacji. W przypadku zastosowania rozwiązań innowacyjnych, przed zatwierdzeniem Projektu Budowlanego, należy przedstawić instrukcję i przewidywane koszty eksploatacji danego elementu.
Program funkcjonalno-użytkowy określa wymagane zakresy robót i standardy wykonania przedmiotu zamówienia. Wskazuje przykładowe wyroby i rozwiązania, jednakże nie jest to obowiązkowe dla Wykonawcy, a jedynie przykładowe i mające na celu dokładne opisanie odpowiednich standardów i materiałów. Zamawiający dopuszcza stosowanie wyrobów równorzędnych, jednakże nie gorszych niż te, które precyzują zapisy niniejszego PFU.
Informacje zawarte w niniejszym PFU stanowią opis przedmiotu zamówienia, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (tj. Dz. U. z 2021 r., poz. 2454).
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2024-08-27 11:00
Po zmianie:
2024-09-10 11:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2024-08-27 11:30
Po zmianie:
2024-09-10 11:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2024-09-25
Po zmianie:
2024-10-09
SEKCJA IV INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI KOSZĘCIN
- "Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych w roku 2025 do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Rusinowicach",
- "Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych w roku 2025 do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Strzebiniu"
- "Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych w roku 2025 do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Koszęcinie"
więcej: przetargi KOSZĘCIN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- Rozbudowa drogi gminnej Nr 108182B tj. ul. Witosa w Brańsku
- Rozbudowa drogi gminnej Nr 250328W Grodzisk Duży - Borek od km 0+000,00 do km 1+446,14
- Utrzymanie i konserwacja nawierzchni drogi leśnej w leśnictwach: Podlesie nr 1001 i 1002, Panewnik nr 1130, Ochojec nr 601, 0621, 0638/2,0638/3, 0154 Giszowiec nr 0201/2
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ciągiem pieszo - jezdnym, oświetleniem oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwałki
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.