Ogłoszenie z dnia 2024-08-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00532163/01 - Wynik z dnia 2024-10-04
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup i dostawa leków
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Pogotowie Ratunkowe w Jeleniej Górze
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001082454
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Cieplicka 126a
1.5.2.) Miejscowość: Jelenia Góra
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-570
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 75 752 64 62
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@pogotowiejg.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pogotowiejg.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa leków
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d35e3a5a-5f1b-4fba-b86b-f10edee9a2f7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00467663
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00274319/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Dostawa leków
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://jgora.logintrade.net/zapytania_email,173734,3406db7fbac0bec9e753c05715b6f9ce.html3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W niniejszym postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się za pomocą środków komunikacji elektronicznej. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem platformy przetargowej: https://jgora.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W niniejszym postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się za pomocą środków komunikacji elektronicznej. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem platformy przetargowej: https://jgora.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html.
2. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację Wykonawcy
i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: przetargi@pogotowiejg.pl (UWAGA:
nie dopuszcza się składania ofert za pośrednictwem poczty elektronicznej).
3. Informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej:
1) Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem platformy przetargowej, o której mowa w ust. 1. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany SWZ, zmiany terminu składania i otwarcia ofert, Zamawiający będzie zamieszczał na platformie przetargowej. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem platformy przetargowej do konkretnego Wykonawcy.
2) Wymagania techniczne związane z korzystaniem z platformy przetargowej znajdują się na stronie internetowej: https://jgora.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html.
3) Wykonawca zobowiązany jest zapoznać się z instrukcjami dla użytkowników platformy przetargowej, dostępnymi pod adresem:
https://jgora.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html.
4) Wsparcie techniczne w zakresie działania platformy przetargowej udziela jej dostawca LOGINTRADE S.A., nr tel.: 71 787 35 34, e-mail: helpdesk@logintrade.net od poniedziałku do piątku (dni robocze) w godzinach: 8:00 – 16:00.
5) UWAGA! Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie przez Wykonawcę oferty w sposób niezgodny z Instrukcjami dla użytkowników platformy przetargowej, o których mowa w pkt 3. Nie należy przesyłać ofert za pomocą zakładki Korespondencja.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający realizuje obowiązek informacyjny, o którym mowa w art. 13 ust. 1 i 3
RODO,w dokumentach zamówienia (Dział XXVI Specyfikacji Warunków Zamówienia).
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zamawiający realizuje obowiązek informacyjny, o którym mowa w art. 19 ust. 4 RODO, w
dokumentach zamówienia (Dział XXVI Specyfikacji Warunków Zamówienia).
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP 7/2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 6
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa leków na potrzeby Pogotowia Ratunkowego w Jeleniej Górze.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje sześć Pakietów (odrębnych części zamówienia):
1) Pakiet I - Leki (w tym: leki w formie ampułek, surowice i szczepionki, leki doustne, czopki doodbytnicze, leki do stosowania zewnętrznego),
3. Wykonawca zobowiązany jest podać w Formularzu asortymentowo-cenowym Załączniku Nr 2 do SWZ - nazwę leku oraz producenta (dotyczy wszystkich Pakietów).
4. Miejscem dostawy będzie każdorazowo ul. Ogińskiego 6, 58-500 Jelenia Góra (Pogotowie Ratunkowe w Jeleniej Górze - apteka).
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w tym minimalne wymagania dotyczące produktów, gwarancji, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru przedmiotu zamówienia - został zawarty:
1) w Formularzu asortymentowo-cenowym - Załącznik Nr 2 do SWZ (dotyczy wszystkich Pakietów);
2) w projekcie umowy - Załącznik Nr 5 do SWZ (dotyczy wszystkich Pakietów).
6. Oferowane leki muszą być dopuszczone do obrotu zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. Prawo farmaceutyczne (Dz. U. z 2024 r., poz. 686).
7. Przedmiot zamówienia będzie realizowany w ilościach wg bieżących potrzeb Zamawiającego na podstawie zamówień cząstkowych, składanych Wykonawcy drogą e-maile na adres wskazany przez Wykonawcę. Sposób realizacji zamówienia zawiera projekt umowy, stanowiący Załącznik Nr 5 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33692000-7 - Roztwory lecznicze
33692100-8 - Roztwory do wstrzykiwania
33692700-4 - Roztwory glukozy
33622600-2 - Betablokery
33622200-8 - Środki przeciw nadciśnieniu
33622300-9 - Środki moczopędne
33660000-4 - Produkty lecznicze dla układu nerwowego i organów zmysłów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający w ramach niniejszego zamówienia przewiduje prawo opcji zwiększającej, co oznacza, że Zamawiający, w trakcie trwania umowy, będzie miał możliwość zwiększenia wartości przedmiotu zamówienia podstawowego o maksymalnie 20%, wg poniższych zasad:1) potwierdzeniem uruchomienia i skorzystania z prawa opcji będzie złożenie przez Zamawiającego oświadczenia woli w przedmiocie skorzystania z prawa opcji zwiększenia podstawowej wartości przedmiotu zamówienia - poprzez powiadomienie przekazane Wykonawcy na adres e-mail, który będzie wskazany w umowie, lub w innej formie uzgodnionej z Wykonawcą.
2) powiadomienie powinno nastąpić nie później niż na miesiąc przed uruchomieniem prawa opcji i nie później niż na trzy miesiące przed terminem zakończenia umowy,
3) Zamawiający może uruchomić prawo opcji w przypadku stwierdzenia minimalnych stanów magazynowych danego asortymentu i w przypadku zrealizowania zamówienia asortymentu w danej pozycji na poziomie
co najmniej 70% jej wartości zamówienia podstawowego,
4) za dostawę przedmiotu zamówienia w ramach opcji (tj. za faktycznie dostarczoną ilość asortymentu), Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie wynikające z ceny jednostkowej wskazanej w Formularzu asortymentowo-cenowym (załączniku do niniejszej umowy), tj. ceny zamówienia podstawowego.
10. Zamawiający może korzystać z prawa opcji wielokrotnie - do czasu osiągnięcia 20-procentowego limitu. Jednocześnie Zamawiający informuje, że 20-procentowa wielkość opcji odnosi się do poszczególnych pozycji asortymentowych wskazanych w Załączniku do umowy, co oznacza, że każdy z określonych produktów może zostać zamówiony przez Zamawiającego maksymalnie o 20% większej wartości niż pierwotnie zakładano.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Najkorzystniejsza oferta to oferta z najniższą ceną. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium wyboru NAJNIŻSZA CENA - waga 100% (dotyczy wszystkich Pakietów). Wszystkie Pakiety będą odrębnie punktowane.
2. W powyższym przypadku Zamawiający na podstawie art. 246 ust. 2 ustawy Pzp, zastosował kryterium ceny jako jedyne kryterium oceny ofert, ponieważ w opisie przedmiotu zamówienia (w formularzu asortymentowo-cenowym) zostały określone standardy jakościowe odnoszące się do głównych elementów przedmiotu zamówienia, którymi są parametry substancji składających się na przedmiot zamówienia.
Zamawiający może przyznać w ramach tego kryterium maksymalnie 100 punktów,
zaś waga tego kryterium wynosi 100 % ogólnej oceny.
Zamawiający oceni ww. kryterium na podstawie danych przedstawionych w Formularzu oferty, według wzoru:
(Cmin. / Cb ) x 100 x 100 % (waga kryterium) = P (C)
gdzie oznacza:
P (C) – liczbę punktów jakie otrzyma oferta (badana) za Kryterium CENA
Cmin. – najniższą łączną cenę brutto spośród wszystkich ważnych i niepodlegających odrzuceniu ofert
Cb – łączną cenę brutto oferty badanej
Maksymalna liczba punktów za kryterium CENA - 100 pkt
3. Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych, zawierających nową cenę.
4. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą oferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa leków na potrzeby Pogotowia Ratunkowego w Jeleniej Górze.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje sześć Pakietów (odrębnych części zamówienia):
1) Pakiet II - Leki stosowane w OZW I,
3. Wykonawca zobowiązany jest podać w Formularzu asortymentowo-cenowym Załączniku Nr 2 do SWZ - nazwę leku oraz producenta (dotyczy wszystkich Pakietów).
4. Miejscem dostawy będzie każdorazowo ul. Ogińskiego 6, 58-500 Jelenia Góra (Pogotowie Ratunkowe w Jeleniej Górze - apteka).
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w tym minimalne wymagania dotyczące produktów, gwarancji, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru przedmiotu zamówienia - został zawarty:
1) w Formularzu asortymentowo-cenowym - Załącznik Nr 2 do SWZ (dotyczy wszystkich Pakietów);
2) w projekcie umowy - Załącznik Nr 5 do SWZ (dotyczy wszystkich Pakietów).
6. Oferowane leki muszą być dopuszczone do obrotu zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. Prawo farmaceutyczne (Dz. U. z 2024 r., poz. 686).
7. Przedmiot zamówienia będzie realizowany w ilościach wg bieżących potrzeb Zamawiającego na podstawie zamówień cząstkowych, składanych Wykonawcy drogą e-maile na adres wskazany przez Wykonawcę. Sposób realizacji zamówienia zawiera projekt umowy, stanowiący Załącznik Nr 5 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33692000-7 - Roztwory lecznicze
33692100-8 - Roztwory do wstrzykiwania
33692700-4 - Roztwory glukozy
33622600-2 - Betablokery
33622200-8 - Środki przeciw nadciśnieniu
33622300-9 - Środki moczopędne
33660000-4 - Produkty lecznicze dla układu nerwowego i organów zmysłów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający w ramach niniejszego zamówienia przewiduje prawo opcji zwiększającej, co oznacza, że Zamawiający, w trakcie trwania umowy, będzie miał możliwość zwiększenia wartości przedmiotu zamówienia podstawowego o maksymalnie 20%, wg poniższych zasad:1) potwierdzeniem uruchomienia i skorzystania z prawa opcji będzie złożenie przez Zamawiającego oświadczenia woli w przedmiocie skorzystania z prawa opcji zwiększenia podstawowej wartości przedmiotu zamówienia - poprzez powiadomienie przekazane Wykonawcy na adres e-mail, który będzie wskazany w umowie, lub w innej formie uzgodnionej z Wykonawcą.
2) powiadomienie powinno nastąpić nie później niż na miesiąc przed uruchomieniem prawa opcji i nie później niż na trzy miesiące przed terminem zakończenia umowy,
3) Zamawiający może uruchomić prawo opcji w przypadku stwierdzenia minimalnych stanów magazynowych danego asortymentu i w przypadku zrealizowania zamówienia asortymentu w danej pozycji na poziomie
co najmniej 70% jej wartości zamówienia podstawowego,
4) za dostawę przedmiotu zamówienia w ramach opcji (tj. za faktycznie dostarczoną ilość asortymentu), Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie wynikające z ceny jednostkowej wskazanej w Formularzu asortymentowo-cenowym (załączniku do niniejszej umowy), tj. ceny zamówienia podstawowego.
10. Zamawiający może korzystać z prawa opcji wielokrotnie - do czasu osiągnięcia 20-procentowego limitu. Jednocześnie Zamawiający informuje, że 20-procentowa wielkość opcji odnosi się do poszczególnych pozycji asortymentowych wskazanych w Załączniku do umowy, co oznacza, że każdy z określonych produktów może zostać zamówiony przez Zamawiającego maksymalnie o 20% większej wartości niż pierwotnie zakładano.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Najkorzystniejsza oferta to oferta z najniższą ceną. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium wyboru NAJNIŻSZA CENA - waga 100% (dotyczy wszystkich Pakietów). Wszystkie Pakiety będą odrębnie punktowane.
2. W powyższym przypadku Zamawiający na podstawie art. 246 ust. 2 ustawy Pzp, zastosował kryterium ceny jako jedyne kryterium oceny ofert, ponieważ w opisie przedmiotu zamówienia (w formularzu asortymentowo-cenowym) zostały określone standardy jakościowe odnoszące się do głównych elementów przedmiotu zamówienia, którymi są parametry substancji składających się na przedmiot zamówienia.
Zamawiający może przyznać w ramach tego kryterium maksymalnie 100 punktów,
zaś waga tego kryterium wynosi 100 % ogólnej oceny.
Zamawiający oceni ww. kryterium na podstawie danych przedstawionych w Formularzu oferty, według wzoru:
(Cmin. / Cb ) x 100 x 100 % (waga kryterium) = P (C)
gdzie oznacza:
P (C) – liczbę punktów jakie otrzyma oferta (badana) za Kryterium CENA
Cmin. – najniższą łączną cenę brutto spośród wszystkich ważnych i niepodlegających odrzuceniu ofert
Cb – łączną cenę brutto oferty badanej
Maksymalna liczba punktów za kryterium CENA - 100 pkt
3. Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty
o takiej samej cenie, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty,
do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych, zawierających nową cenę.
4. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą oferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa leków na potrzeby Pogotowia Ratunkowego w Jeleniej Górze.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje sześć Pakietów (odrębnych części zamówienia):
1) Pakiet III - Leki stosowane w OZW II,
3. Wykonawca zobowiązany jest podać w Formularzu asortymentowo-cenowym Załączniku Nr 2 do SWZ - nazwę leku oraz producenta (dotyczy wszystkich Pakietów).
4. Miejscem dostawy będzie każdorazowo ul. Ogińskiego 6, 58-500 Jelenia Góra (Pogotowie Ratunkowe w Jeleniej Górze - apteka).
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w tym minimalne wymagania dotyczące produktów, gwarancji, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru przedmiotu zamówienia - został zawarty:
1) w Formularzu asortymentowo-cenowym - Załącznik Nr 2 do SWZ (dotyczy wszystkich Pakietów);
2) w projekcie umowy - Załącznik Nr 5 do SWZ (dotyczy wszystkich Pakietów).
6. Oferowane leki muszą być dopuszczone do obrotu zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. Prawo farmaceutyczne (Dz. U. z 2024 r., poz. 686).
7. Przedmiot zamówienia będzie realizowany w ilościach wg bieżących potrzeb Zamawiającego na podstawie zamówień cząstkowych, składanych Wykonawcy drogą e-maile na adres wskazany przez Wykonawcę. Sposób realizacji zamówienia zawiera projekt umowy, stanowiący Załącznik Nr 5 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33692000-7 - Roztwory lecznicze
33692100-8 - Roztwory do wstrzykiwania
33692700-4 - Roztwory glukozy
33622600-2 - Betablokery
33622200-8 - Środki przeciw nadciśnieniu
33622300-9 - Środki moczopędne
33660000-4 - Produkty lecznicze dla układu nerwowego i organów zmysłów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający w ramach niniejszego zamówienia przewiduje prawo opcji zwiększającej, co oznacza, że Zamawiający, w trakcie trwania umowy, będzie miał możliwość zwiększenia wartości przedmiotu zamówienia podstawowego o maksymalnie 20%, wg poniższych zasad:1) potwierdzeniem uruchomienia i skorzystania z prawa opcji będzie złożenie przez Zamawiającego oświadczenia woli w przedmiocie skorzystania z prawa opcji zwiększenia podstawowej wartości przedmiotu zamówienia - poprzez powiadomienie przekazane Wykonawcy na adres e-mail, który będzie wskazany w umowie, lub w innej formie uzgodnionej z Wykonawcą.
2) powiadomienie powinno nastąpić nie później niż na miesiąc przed uruchomieniem prawa opcji i nie później niż na trzy miesiące przed terminem zakończenia umowy,
3) Zamawiający może uruchomić prawo opcji w przypadku stwierdzenia minimalnych stanów magazynowych danego asortymentu i w przypadku zrealizowania zamówienia asortymentu w danej pozycji na poziomie
co najmniej 70% jej wartości zamówienia podstawowego,
4) za dostawę przedmiotu zamówienia w ramach opcji (tj. za faktycznie dostarczoną ilość asortymentu), Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie wynikające z ceny jednostkowej wskazanej w Formularzu asortymentowo-cenowym (załączniku do niniejszej umowy), tj. ceny zamówienia podstawowego.
10. Zamawiający może korzystać z prawa opcji wielokrotnie - do czasu osiągnięcia 20-procentowego limitu. Jednocześnie Zamawiający informuje, że 20-procentowa wielkość opcji odnosi się do poszczególnych pozycji asortymentowych wskazanych w Załączniku do umowy, co oznacza, że każdy z określonych produktów może zostać zamówiony przez Zamawiającego maksymalnie o 20% większej wartości niż pierwotnie zakładano.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Najkorzystniejsza oferta to oferta z najniższą ceną. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium wyboru NAJNIŻSZA CENA - waga 100% (dotyczy wszystkich Pakietów). Wszystkie Pakiety będą odrębnie punktowane.
2. W powyższym przypadku Zamawiający na podstawie art. 246 ust. 2 ustawy Pzp, zastosował kryterium ceny jako jedyne kryterium oceny ofert, ponieważ w opisie przedmiotu zamówienia (w formularzu asortymentowo-cenowym) zostały określone standardy jakościowe odnoszące się do głównych elementów przedmiotu zamówienia, którymi są parametry substancji składających się na przedmiot zamówienia.
Zamawiający może przyznać w ramach tego kryterium maksymalnie 100 punktów,
zaś waga tego kryterium wynosi 100 % ogólnej oceny.
Zamawiający oceni ww. kryterium na podstawie danych przedstawionych w Formularzu oferty, według wzoru:
(Cmin. / Cb ) x 100 x 100 % (waga kryterium) = P (C)
gdzie oznacza:
P (C) – liczbę punktów jakie otrzyma oferta (badana) za Kryterium CENA
Cmin. – najniższą łączną cenę brutto spośród wszystkich ważnych i niepodlegających odrzuceniu ofert
Cb – łączną cenę brutto oferty badanej
Maksymalna liczba punktów za kryterium CENA - 100 pkt
3. Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty
o takiej samej cenie, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty,
do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych, zawierających nową cenę.
4. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą oferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa leków na potrzeby Pogotowia Ratunkowego w Jeleniej Górze.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje sześć Pakietów (odrębnych części zamówienia):
1) Pakiet IV - Leki (Płyny infuzyjne),
3. Wykonawca zobowiązany jest podać w Formularzu asortymentowo-cenowym Załączniku Nr 2 do SWZ - nazwę leku oraz producenta (dotyczy wszystkich Pakietów).
4. Miejscem dostawy będzie każdorazowo ul. Ogińskiego 6, 58-500 Jelenia Góra (Pogotowie Ratunkowe w Jeleniej Górze - apteka).
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w tym minimalne wymagania dotyczące produktów, gwarancji, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru przedmiotu zamówienia - został zawarty:
1) w Formularzu asortymentowo-cenowym - Załącznik Nr 2 do SWZ (dotyczy wszystkich Pakietów);
2) w projekcie umowy - Załącznik Nr 5 do SWZ (dotyczy wszystkich Pakietów).
6. Oferowane leki muszą być dopuszczone do obrotu zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. Prawo farmaceutyczne (Dz. U. z 2024 r., poz. 686).
7. Przedmiot zamówienia będzie realizowany w ilościach wg bieżących potrzeb Zamawiającego na podstawie zamówień cząstkowych, składanych Wykonawcy drogą e-maile na adres wskazany przez Wykonawcę. Sposób realizacji zamówienia zawiera projekt umowy, stanowiący Załącznik Nr 5 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33692000-7 - Roztwory lecznicze
33692100-8 - Roztwory do wstrzykiwania
33692700-4 - Roztwory glukozy
33622600-2 - Betablokery
33622200-8 - Środki przeciw nadciśnieniu
33622300-9 - Środki moczopędne
33660000-4 - Produkty lecznicze dla układu nerwowego i organów zmysłów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
1. Zamawiający w ramach niniejszego zamówienia przewiduje prawo opcji zwiększającej, co oznacza, że Zamawiający, w trakcie trwania umowy, będzie miał możliwość zwiększenia wartości przedmiotu zamówienia podstawowego o maksymalnie 20%, wg poniższych zasad:1) potwierdzeniem uruchomienia i skorzystania z prawa opcji będzie złożenie przez Zamawiającego oświadczenia woli w przedmiocie skorzystania z prawa opcji zwiększenia podstawowej wartości przedmiotu zamówienia - poprzez powiadomienie przekazane Wykonawcy na adres e-mail, który będzie wskazany w umowie, lub w innej formie uzgodnionej z Wykonawcą.
2) powiadomienie powinno nastąpić nie później niż na miesiąc przed uruchomieniem prawa opcji i nie później niż na trzy miesiące przed terminem zakończenia umowy,
3) Zamawiający może uruchomić prawo opcji w przypadku stwierdzenia minimalnych stanów magazynowych danego asortymentu i w przypadku zrealizowania zamówienia asortymentu w danej pozycji na poziomie
co najmniej 70% jej wartości zamówienia podstawowego,
4) za dostawę przedmiotu zamówienia w ramach opcji (tj. za faktycznie dostarczoną ilość asortymentu), Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie wynikające z ceny jednostkowej wskazanej w Formularzu asortymentowo-cenowym (załączniku do niniejszej umowy), tj. ceny zamówienia podstawowego.
2. Zamawiający może korzystać z prawa opcji wielokrotnie - do czasu osiągnięcia
20-procentowego limitu. Jednocześnie Zamawiający informuje, że 20-procentowa wielkość opcji odnosi się do poszczególnych pozycji asortymentowych wskazanych
w Załączniku do umowy, co oznacza, że każdy z określonych produktów może zostać zamówiony przez Zamawiającego maksymalnie o 20% większej wartości niż pierwotnie zakładano.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Najkorzystniejsza oferta to oferta z najniższą ceną. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium wyboru NAJNIŻSZA CENA - waga 100% (dotyczy wszystkich Pakietów). Wszystkie Pakiety będą odrębnie punktowane.
2. W powyższym przypadku Zamawiający na podstawie art. 246 ust. 2 ustawy Pzp, zastosował kryterium ceny jako jedyne kryterium oceny ofert, ponieważ w opisie przedmiotu zamówienia (w formularzu asortymentowo-cenowym) zostały określone standardy jakościowe odnoszące się do głównych elementów przedmiotu zamówienia, którymi są parametry substancji składających się na przedmiot zamówienia.
Zamawiający może przyznać w ramach tego kryterium maksymalnie 100 punktów,
zaś waga tego kryterium wynosi 100 % ogólnej oceny.
Zamawiający oceni ww. kryterium na podstawie danych przedstawionych w Formularzu oferty, według wzoru:
(Cmin. / Cb ) x 100 x 100 % (waga kryterium) = P (C)
gdzie oznacza:
P (C) – liczbę punktów jakie otrzyma oferta (badana) za Kryterium CENA
Cmin. – najniższą łączną cenę brutto spośród wszystkich ważnych i niepodlegających odrzuceniu ofert
Cb – łączną cenę brutto oferty badanej
Maksymalna liczba punktów za kryterium CENA - 100 pkt
3. Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty
o takiej samej cenie, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty,
do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych, zawierających nową cenę.
4. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą oferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa leków na potrzeby Pogotowia Ratunkowego w Jeleniej Górze.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje sześć Pakietów (odrębnych części zamówienia):
1) Pakiet V - Leki (płyny infuzyjne II),
3. Wykonawca zobowiązany jest podać w Formularzu asortymentowo-cenowym Załączniku Nr 2 do SWZ - nazwę leku oraz producenta (dotyczy wszystkich Pakietów).
4. Miejscem dostawy będzie każdorazowo ul. Ogińskiego 6, 58-500 Jelenia Góra (Pogotowie Ratunkowe w Jeleniej Górze - apteka).
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w tym minimalne wymagania dotyczące produktów, gwarancji, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru przedmiotu zamówienia - został zawarty:
1) w Formularzu asortymentowo-cenowym - Załącznik Nr 2 do SWZ (dotyczy wszystkich Pakietów);
2) w projekcie umowy - Załącznik Nr 5 do SWZ (dotyczy wszystkich Pakietów).
6. Oferowane leki muszą być dopuszczone do obrotu zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. Prawo farmaceutyczne (Dz. U. z 2024 r., poz. 686).
7. Przedmiot zamówienia będzie realizowany w ilościach wg bieżących potrzeb Zamawiającego na podstawie zamówień cząstkowych, składanych Wykonawcy drogą e-maile na adres wskazany przez Wykonawcę. Sposób realizacji zamówienia zawiera projekt umowy, stanowiący Załącznik Nr 5 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33692000-7 - Roztwory lecznicze
33692100-8 - Roztwory do wstrzykiwania
33692700-4 - Roztwory glukozy
33622600-2 - Betablokery
33622200-8 - Środki przeciw nadciśnieniu
33622300-9 - Środki moczopędne
33660000-4 - Produkty lecznicze dla układu nerwowego i organów zmysłów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
1. Zamawiający w ramach niniejszego zamówienia przewiduje prawo opcji zwiększającej, co oznacza, że Zamawiający, w trakcie trwania umowy, będzie miał możliwość zwiększenia wartości przedmiotu zamówienia podstawowego o maksymalnie 20%, wg poniższych zasad:1) potwierdzeniem uruchomienia i skorzystania z prawa opcji będzie złożenie przez Zamawiającego oświadczenia woli w przedmiocie skorzystania z prawa opcji zwiększenia podstawowej wartości przedmiotu zamówienia - poprzez powiadomienie przekazane Wykonawcy na adres e-mail, który będzie wskazany w umowie, lub w innej formie uzgodnionej z Wykonawcą.
2) powiadomienie powinno nastąpić nie później niż na miesiąc przed uruchomieniem prawa opcji i nie później niż na trzy miesiące przed terminem zakończenia umowy,
3) Zamawiający może uruchomić prawo opcji w przypadku stwierdzenia minimalnych stanów magazynowych danego asortymentu i w przypadku zrealizowania zamówienia asortymentu w danej pozycji na poziomie
co najmniej 70% jej wartości zamówienia podstawowego,
4) za dostawę przedmiotu zamówienia w ramach opcji (tj. za faktycznie dostarczoną ilość asortymentu), Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie wynikające z ceny jednostkowej wskazanej w Formularzu asortymentowo-cenowym (załączniku do niniejszej umowy), tj. ceny zamówienia podstawowego.
2. Zamawiający może korzystać z prawa opcji wielokrotnie - do czasu osiągnięcia 20-procentowego limitu. Jednocześnie Zamawiający informuje, że 20-procentowa wielkość opcji odnosi się do poszczególnych pozycji asortymentowych wskazanych w Załączniku do umowy, co oznacza, że każdy z określonych produktów może zostać zamówiony przez Zamawiającego maksymalnie o 20% większej wartości niż pierwotnie zakładano.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Najkorzystniejsza oferta to oferta z najniższą ceną. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium wyboru NAJNIŻSZA CENA - waga 100% (dotyczy wszystkich Pakietów). Wszystkie Pakiety będą odrębnie punktowane.
2. W powyższym przypadku Zamawiający na podstawie art. 246 ust. 2 ustawy Pzp, zastosował kryterium ceny jako jedyne kryterium oceny ofert, ponieważ w opisie przedmiotu zamówienia (w formularzu asortymentowo-cenowym) zostały określone standardy jakościowe odnoszące się do głównych elementów przedmiotu zamówienia, którymi są parametry substancji składających się na przedmiot zamówienia.
Zamawiający może przyznać w ramach tego kryterium maksymalnie 100 punktów,
zaś waga tego kryterium wynosi 100 % ogólnej oceny.
Zamawiający oceni ww. kryterium na podstawie danych przedstawionych w Formularzu oferty, według wzoru:
(Cmin. / Cb ) x 100 x 100 % (waga kryterium) = P (C)
gdzie oznacza:
P (C) – liczbę punktów jakie otrzyma oferta (badana) za Kryterium CENA
Cmin. – najniższą łączną cenę brutto spośród wszystkich ważnych i niepodlegających odrzuceniu ofert
Cb – łączną cenę brutto oferty badanej
Maksymalna liczba punktów za kryterium CENA - 100 pkt
3. Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty
o takiej samej cenie, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty,
do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych, zawierających nową cenę.
4. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą oferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa leków na potrzeby Pogotowia Ratunkowego w Jeleniej Górze.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje sześć Pakietów (odrębnych części zamówienia):
1) Pakiet I - Leki (w tym: leki w formie ampułek, surowice i szczepionki, leki doustne, czopki doodbytnicze, leki do stosowania zewnętrznego),
2) Pakiet II - Leki stosowane w OZW I,
3) Pakiet III - Leki stosowane w OZW II,
4) Pakiet IV - Leki (Płyny infuzyjne),
5) Pakiet V - Leki (płyny infuzyjne II),
6) Pakiet VI - Leki narkotyczne i psychotropowe.
3. Wykonawca zobowiązany jest podać w Formularzu asortymentowo-cenowym Załączniku Nr 2 do SWZ - nazwę leku oraz producenta (dotyczy wszystkich Pakietów).
4. Miejscem dostawy będzie każdorazowo ul. Ogińskiego 6, 58-500 Jelenia Góra (Pogotowie Ratunkowe w Jeleniej Górze - apteka).
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w tym minimalne wymagania dotyczące produktów, gwarancji, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru przedmiotu zamówienia - został zawarty:
1) w Formularzu asortymentowo-cenowym - Załącznik Nr 2 do SWZ (dotyczy wszystkich Pakietów);
2) w projekcie umowy - Załącznik Nr 5 do SWZ (dotyczy wszystkich Pakietów).
6. Oferowane leki muszą być dopuszczone do obrotu zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. Prawo farmaceutyczne (Dz. U. z 2024 r., poz. 686).
7. Przedmiot zamówienia będzie realizowany w ilościach wg bieżących potrzeb Zamawiającego na podstawie zamówień cząstkowych, składanych Wykonawcy drogą e-maile na adres wskazany przez Wykonawcę. Sposób realizacji zamówienia zawiera projekt umowy, stanowiący Załącznik Nr 5 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33692000-7 - Roztwory lecznicze
33692100-8 - Roztwory do wstrzykiwania
33692700-4 - Roztwory glukozy
33622600-2 - Betablokery
33622200-8 - Środki przeciw nadciśnieniu
33622300-9 - Środki moczopędne
33660000-4 - Produkty lecznicze dla układu nerwowego i organów zmysłów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
1. Zamawiający w ramach niniejszego zamówienia przewiduje prawo opcji zwiększającej, co oznacza, że Zamawiający, w trakcie trwania umowy, będzie miał możliwość zwiększenia wartości przedmiotu zamówienia podstawowego o maksymalnie 20%, wg poniższych zasad:1) potwierdzeniem uruchomienia i skorzystania z prawa opcji będzie złożenie przez Zamawiającego oświadczenia woli w przedmiocie skorzystania z prawa opcji zwiększenia podstawowej wartości przedmiotu zamówienia - poprzez powiadomienie przekazane Wykonawcy na adres e-mail, który będzie wskazany w umowie, lub w innej formie uzgodnionej z Wykonawcą.
2) powiadomienie powinno nastąpić nie później niż na miesiąc przed uruchomieniem prawa opcji i nie później niż na trzy miesiące przed terminem zakończenia umowy,
3) Zamawiający może uruchomić prawo opcji w przypadku stwierdzenia minimalnych stanów magazynowych danego asortymentu i w przypadku zrealizowania zamówienia asortymentu w danej pozycji na poziomie
co najmniej 70% jej wartości zamówienia podstawowego,
4) za dostawę przedmiotu zamówienia w ramach opcji (tj. za faktycznie dostarczoną ilość asortymentu), Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie wynikające z ceny jednostkowej wskazanej w Formularzu asortymentowo-cenowym (załączniku do niniejszej umowy), tj. ceny zamówienia podstawowego.
2. Zamawiający może korzystać z prawa opcji wielokrotnie - do czasu osiągnięcia 20-procentowego limitu. Jednocześnie Zamawiający informuje, że 20-procentowa wielkość opcji odnosi się do poszczególnych pozycji asortymentowych wskazanych w Załączniku do umowy, co oznacza, że każdy z określonych produktów może zostać zamówiony przez Zamawiającego maksymalnie o 20% większej wartości niż pierwotnie zakładano.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Najkorzystniejsza oferta to oferta z najniższą ceną. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium wyboru NAJNIŻSZA CENA - waga 100% (dotyczy wszystkich Pakietów). Wszystkie Pakiety będą odrębnie punktowane.
2. W powyższym przypadku Zamawiający na podstawie art. 246 ust. 2 ustawy Pzp, zastosował kryterium ceny jako jedyne kryterium oceny ofert, ponieważ w opisie przedmiotu zamówienia (w formularzu asortymentowo-cenowym) zostały określone standardy jakościowe odnoszące się do głównych elementów przedmiotu zamówienia, którymi są parametry substancji składających się na przedmiot zamówienia.
Zamawiający może przyznać w ramach tego kryterium maksymalnie 100 punktów,
zaś waga tego kryterium wynosi 100 % ogólnej oceny.
Zamawiający oceni ww. kryterium na podstawie danych przedstawionych w Formularzu oferty, według wzoru:
(Cmin. / Cb ) x 100 x 100 % (waga kryterium) = P (C)
gdzie oznacza:
P (C) – liczbę punktów jakie otrzyma oferta (badana) za Kryterium CENA
Cmin. – najniższą łączną cenę brutto spośród wszystkich ważnych i niepodlegających odrzuceniu ofert
Cb – łączną cenę brutto oferty badanej
Maksymalna liczba punktów za kryterium CENA - 100 pkt
3. Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty
o takiej samej cenie, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty,
do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych, zawierających nową cenę.
4. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą oferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:1) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie zapisów określonych w Dziale IX SWZ, oraz
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają zezwolenie na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej (dotyczy wykonawców składających oferty na produkty lecznicze). Powyższy warunek zostanie spełniony, gdy Wykonawca przedłoży dokument potwierdzający, że posiada wymagane uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, tj. aktualną koncesję (zezwolenie) na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej.
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
d) zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 2) w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego:
a) oświadczenia o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego (wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 6 do SWZ) - oświadczenie to składa odpowiednio: Wykonawca,
każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
b) oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2024 r. poz. 594), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej (wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 4 do SWZ);
c) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu dotyczących uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca posiada aktualną koncesję na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej.
UWAGA: w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, co najmniej jeden z tych Wykonawców musi posiadać uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i realizować dostawy, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
1. Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych.2. Przez przedmiotowe środki dowodowe należy rozumieć środki służące potwierdzeniu zgodności oferowanych dostaw z wymaganiami, cechami lub kryteriami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia lub opisie kryteriów oceny ofert, lub wymaganiami związanymi z realizacją zamówienia.
3. Wykonawca składa wraz z ofertą następujące przedmiotowe środki dowodowe:
1) Oświadczenie Wykonawcy, że leki znajdują się w Rejestrze Produktów Leczniczych dopuszczonych do obrotu na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.
2) Oświadczenie Wykonawcy, że leki będące przedmiotem zamówienia będą miały termin ważności nie krótszy niż 1 rok od momentu złożenia zamówienia.
3) W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę produktu bio-równoważnego niezbędne jest złożenie wraz z ofertą Charakterystyki Produktu Leczniczego.
4. Zamawiający akceptuje równoważne przedmiotowe środki dowodowe, jeśli potwierdzają, że oferowane świadczenia spełniają określone przez zamawiającego wymagania, cechy lub kryteria.
5. Zamawiający dopuszcza na podstawie art. 107 ust. 2 ustawy Pzp złożenie lub uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych, chyba że przedmiotowy środek dowodowy służy potwierdzeniu zgodności z cechami lub kryteriami określonymi w opisie kryteriów oceny ofert.
6. Przedmiotowe środki dowodowe sporządzone w języku obcym przekazuje się wraz z tłumaczeniem na język polski.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
1) Oświadczenie Wykonawcy, że leki znajdują się w Rejestrze Produktów Leczniczych dopuszczonych do obrotu na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.2) Oświadczenie Wykonawcy, że leki będące przedmiotem zamówienia będą miały termin ważności nie krótszy niż 1 rok od momentu złożenia zamówienia.
3) W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę produktu bio-równoważnego niezbędne jest złożenie wraz z ofertą Charakterystyki Produktu Leczniczego.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1) w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania - odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru;2) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy albo Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – jeżeli umocowanie do reprezentowania przez osobę działającą w imieniu Wykonawcy albo Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia albo podmiotu udostepniającego zasoby nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt 3;
3) Charakterystykę Produktu Leczniczego (jeśli dotyczy). Wykonawca, który oferuje produkt bio-równoważny zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą Charakterystykę Produktu Leczniczego
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.2. Do oferty wspólnej winno być dołączone pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
3. Wszelka korespondencja w postępowaniu będzie prowadzona wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik.
4. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunki udziału w postępowaniu, określone w ust. 1 pkt 2 lit. b Działu VIII SWZ, musi spełniać co najmniej jeden Wykonawca. Warunek, o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp, jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje dostawy, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.
6. Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie odrębnie składa oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp (Załącznik Nr 3 do SWZ). Oświadczenia te należy złożyć wraz z ofertą.
7. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegający się o zamówienie.
8. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy (jeśli dotyczy).
9. W przypadku wyboru oferty Wykonawców wnoszących ją wspólnie, Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
10. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez poszczególnych Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia kluczowych zadań dotyczących przedmiotowego zamówienia – z zastrzeżeniem, że realizacja czynności, które wymagają posiadania uprawnień, wykona ten Wykonawca, który te uprawnienia posiada.
11. Spółkę cywilną traktuje się jak Wykonawców składających ofertę wspólną.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy, zostały określone w Projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ (dotyczy wszystkich pakietów).2. Zgodnie z art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Warunki zmiany umowy zostały określone w projektowanych postanowieniach umownych Załącznik nr 5 do SWZ (dotyczy wszystkich pakietów).
3. Umowa może zostać zmieniona w przypadkach, o których mowa w art. 455 ust. 1 pkt 2-4 oraz ust. 2 ustawy Pzp.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-09-05 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Miejscem składania ofert jest platforma przetargowa Pogotowia Ratunkowego, dostępna pod adresem: https://jgora.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-09-05 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-10-04
INNE PRZETARGI Z JELENIEJ GÓRY
- Dostawa instrumentów muzycznych na potrzeby Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia im. Stanisława Moniuszki w Jeleniej Górze
- Kompleksowa dostawa (sprzedaż i dystrybucja) gazu ziemnego do budynków Sądu Rejonowego w Lwówku Śląskim oraz Kamiennej Górze.
- Usługi fizycznej ochrony osób i mienia Zdrojowego Teatru Animacji w Jeleniej Górze im. Bogdana Nauki w 2025 roku
- Dostawa samochodów użytkowych dla potrzeb TAURON Ekoenergia sp. z o.o.
- PRZEBUDOWA Z MODERNIZACJĄ LOKALI MIESZKALNYCH ZLOKALIZOWANYCH PRZY UL. WYCZÓŁKOWSKIEGO 61/13-32 W JELENIEJ GÓRZE
- Sukcesywna dostawa posiłków profilaktycznych w postaci słoików i konserw dla pracowników MPGK Sp. z o.o. w Jeleniej Górze
więcej: przetargi w Jeleniej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa surowców do receptury aptecznej
- Zakup produktów leczniczych - 1 pakiet - Immunoglobulina końska przeciw ludzkim limfocytom T (eATG)
- Dostawa leków na potrzeby Zakładu Pielęgnacyjno-Opiekuńczego w Kielcach
- Dostawa produktów leczniczych w ramach programów lekowych - Mepolizumabum
- Sukcesywne dostawy produktów leczniczych
- Dostawa produktów leczniczych w ramach programów lekowych - uzupełnienie XV
więcej: Produkty farmaceutyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.