Og³oszenie z dnia 2024-08-22
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00481105/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-02
- 2024/BZP 00518076/01 - Wynik z dnia 2024-09-26
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa sali gimnastycznej przy Publicznej Szkole Podstawowej w Szerzawach
oraz budowa boisk sportowych przy Publicznej Szkole Podstawowej w Paw³owie
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Paw³ów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010582
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Paw³ów 56
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Paw³ów
1.5.3.) Kod pocztowy: 27-225
1.5.4.) Województwo: ¶wiêtokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.7.) Numer telefonu: 41 272-16-14
1.5.8.) Numer faksu: 41 272-16-70
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@pawlow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://pawlow.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa sali gimnastycznej przy Publicznej Szkole Podstawowej w Szerzawach
oraz budowa boisk sportowych przy Publicznej Szkole Podstawowej w Paw³owie
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-d6e34d71-bdc8-4bee-9a6b-b49f2e507d40
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00467682
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-08-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00061815/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.2 Budowa sali gimnastycznej przy Publicznej Szkole Podstawowej w Szerzawach oraz budowa boisk sportowych przy PSP w Paw³owie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d6e34d71-bdc8-4bee-9a6b-b49f2e507d403.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy
Zamawiaj±cym, a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem
https://ezamowienia.gov.pl
2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezp³atne.
3. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemo¿liwiaj±cych komunikacjê Wykonawcy i Zamawiaj±cego za po¶rednictwem
Platformy e-Zamówienia, Zamawiaj±cy dopuszcza komunikacjê za pomoc± poczty elektronicznej na adres e-mail:
inwestycje@pawlow.pl (nie dotyczy sk³adania ofert w postêpowaniu).
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ
udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e
Zamówienia. 2. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e
Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej
https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/#regulamin-serwisu oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”. 3.
Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia
ani logowania do Platformy e- Zamówienia. 4. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych
bêd±cych kopi± elektroniczn± tre¶ci zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi byæ zgodny z wymaganiami
okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania
informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o
udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie. 5. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia , o
którym mowa w Rozdziale 7 pkt 5 SWZ, sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach
rozporz±dzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla
rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych, z
uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje siê jako za³±czniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66
ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie bêd± mia³y bezpo¶redniego zastosowania.6. Informacje, o¶wiadczenia lub dokumenty, inne ni¿
wymienione w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia, o którym mowa w Rozdziale 7 pkt 5 SWZ, przekazywane w postêpowaniu sporz±dza siê w
postaci elektronicznej: a) w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram
Interoperacyjno¶ci z uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych (i przekazuje siê jako za³±cznik), lub b) jako tekst wpisany
bezpo¶rednio do wiadomo¶ci przekazywanej przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej (np. w tre¶ci wiadomo¶ci e-mail lub w
tre¶ci „Formularza do komunikacji”). 7. Je¿eli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy u¿yciu ¶rodków komunikacji
elektronicznej, zawieraj± informacje stanowi±ce tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993
r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2022 r. poz. 1233), wykonawca, w celu utrzymania w poufno¶ci tych informacji,
przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument
stanowi±cy tajemnicê przedsiêbiorstwa”. 8. Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert odbywa siê drog±
elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do komunikacji
dostêpnych w zak³adce "Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa siê w
szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ, zadawanie pytañ i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji
umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przesy³anej wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”). Z uwagi na ograniczon± ilo¶æ
znaków, pozosta³e wymagania opisane zosta³y w Rozdziale 7 SWZ. Ofertê sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie
elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym w formatach danych okre¶lonych
w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych
zadania publiczne (Dz. U. z 2021 r. poz. 2070 ze zm.) z zastrze¿eniem formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, z
uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE
L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Paw³ów,
Paw³ów 56, 27-225 Paw³ów, tel. 41 272-16-14, email: urzad@pawlow.pl; 2) w sprawach z zakresu ochrony danych osobowych mog±
Pañstwo kontaktowaæ siê z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych pod adresem e-mail: iod@pawlow.pl; 3) Pani/Pana dane
osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, o warto¶ci szacunkowej mniejszej ni¿ próg unijny dla robót budowlanych pod nazw±: "Budowa sali gimnastycznej przy Publicznej Szkole Podstawowej w Szerzawach
oraz budowa boisk sportowych przy Publicznej Szkole Podstawowej w Paw³owie"; 4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie
dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 71ust. 1 i art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019r.–
Prawo zamówieñ
publicznych, dalej „ustawa Pzp”; 5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez
okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia; 6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych
bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w
postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; Konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp; 7) w
odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22
RODO; 8) posiada Pani/Pan: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych Osobowych Pani/Pana dotycz±cych; - na
podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana Danych osobowych; - na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od
administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2RODO;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO; 9) nie przys³uguje Pani/Panu: - w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e
RODO prawo do usuniêcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art.20 RODO; - na
podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): c.d. W przypadku doj¶cia do zawarcia umowy dane osobowe osób fizycznych, w
szczególno¶ci osób reprezentuj±cych oraz wskazanych do kontaktu, zwi±zanych z wykonaniem umowy, pozyskane bezpo¶rednio
lub po¶rednio, bêd± przetwarzane przez Strony umowy w celu i okresie jej realizacji, a tak¿e w celach zwi±zanych z rozliczaniem
umowy, celach archiwalnych oraz ustalenia i dochodzenia ewentualnych roszczeñ w okresie przewidzianym przepisami prawa, na
podstawie i w zwi±zku z realizacj± obowi±zków na³o¿onych na administratora danych przez te przepisy. Dane te nie bêd±
przedmiotem sprzeda¿y i udostêpniania podmiotom zewnêtrznym, za wyj±tkiem przypadków przewidzianych przepisami prawa, nie
bêd± równie¿ przekazywane do pañstw trzecich i organizacji miêdzynarodowych. Jednocze¶nie Zamawiaj±cy przypomina o
ci±¿±cym na Pani/Panu obowi±zku informacyjnym wynikaj±cym z art. 14 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane
przekazane zostan± Zamawiaj±cemu w zwi±zku z prowadzonym postêpowaniem i które Zamawiaj±cy po¶rednio pozyska od
wykonawcy bior±cego udzia³ w postêpowaniu, chyba ¿e ma zastosowanie co najmniej jedno z w³±czeñ, o których mowa w art. 14
ust. 5 RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: IGKiP.271.8.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiaj±cy uwzglêdni³ wymagania w zakresie dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich u¿ytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia s± roboty budowlane polegaj±ce na budowie sali gimnastycznej przy Publicznej Szkole Podstawowej w Szerzawach oraz budowie boisk sportowych przy Publicznej Szkole Podstawowej w Paw³owie.
Przedmiot zamówienia dotyczy rozbudowy Publicznej Szko³y Podstawowej w Szerzawach o salê gimnastyczn± z nadbudow± i przebudow± istniej±cej sali wraz z instalacjami wewnêtrznymi: wody, kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowej w gruncie, c.o. gazu, wentylacji mechanicznej, energii elektrycznej oraz zbiornika na wody opadowe na dzia³ce nr 974/4 w Szerzawach.
Budynek szko³y zosta³ wzniesiony w latach 70-tych i zosta³ nadbudowany w 2012r. Jest to budynek trzykondygnacyjny, czê¶ciowo podpiwniczony z przybudowan± sal± gimnastyczn±. Istniej±cy budynek sali gimnastycznej to obiekt o jednej kondygnacji nadziemnej, po³±czony z czê¶ci± szkoln± za pomoc± ³±cznika.
W ramach rozbudowy i nadbudowy zostan± wykonane nastêpuj±ce roboty:
- dobudowana zostanie du¿a sala gimnastyczna,
- nadbudowana zostanie antresola z trybunami dla widzów oraz z zapleczem higieniczno - sanitarnym.
- przebudowana zostanie istniej±ca czê¶æ sali sportowej w której zostanie wydzielona klatka schodowa, szatnie dla uczniów, szatnia odzie¿y wierzchniej oraz salka korekcyjna z odrêbnym wej¶ciem i kot³ownia.
Sala gimnastyczna wraz z zapleczem sanitarno–higienicznym zosta³a zaprojektowana na parterze i bêdzie wyposa¿ona w urz±dzenia typowo sportowe, zarówno do gier zespo³owych, jak i æwiczeñ gimnastycznych. Sala gimnastyczna ma wydzielone boiska do gier zespo³owych: koszykówka, siatkówka, pi³ka no¿na, rêczna. Rozmieszczenie boisk przewidziano wzd³u¿ osi pod³u¿nej sali. W zakresie wyposa¿enia umieszczono bramki do pi³ki rêcznej, dziêki czemu mo¿liwa bêdzie tak¿e gra w pi³kê rêczn± oraz pi³kê no¿n± w obszarze sali gimnastycznej. W poziomie parteru zaprojektowano tak¿e dodatkow± salê pomocnicz± - przeznaczon± na salê gimnastyki korekcyjnej. Na piêtrze zosta³a urz±dzona widownia wraz z dostêpnymi pomieszczeniami sanitarno–higienicznymi (WC damskie, WC mêskie) oraz pomieszczenie techniczne.
Salê gimnastyczn± z zapleczem nale¿y wyposa¿yæ w urz±dzenia i sprzêt sportowy spe³niaj±cy normy oraz wszelkie wymogi bezpieczeñstwa i atestów higienicznych.
Sala dostêpna bêdzie dla osób niepe³nosprawnych - zaprojektowano podjazd dla wózków inwalidzkich oraz dostosowane dla potrzeb niepe³nosprawnych toalety, szatnie i ³azienkê. Na terenie obiektu nie bêdzie barier architektonicznych.
Obiekt zostanie wykonany w technologii tradycyjnej murowanej.
Na terenie dzia³ki nr 974/4 zlokalizowane jest obecnie m.in. boisko o nawierzchni asfaltowej - przeznaczone do rozbiórki, plac manewrowy i miejsca postojowe, stara instalacja kanalizacji - obecnie nie czynna, przewidziana do demonta¿u w trakcie robót ziemnych.
Zakres robót: roboty rozbiórkowe; roboty ziemne; roboty fundamentowe; wykonanie ¶cian parteru; wykonanie stropu nad parterem; wykonanie ¶cian kolankowych; wykonanie konstrukcji dachu wraz z pokryciem; wykonanie elewacji; wykonanie instalacji wewnêtrznych; roboty wykoñczeniowe.
Kolejno¶æ realizacji: wykonanie rozbudowy; rozbiórka pokrycia dachowego w czê¶ci istniej±cej; wykonanie nadbudowy; monta¿ zbiornika na wody opadowe; wykonanie przy³±czy; doj¶cie i dojazd do budynku, urz±dzenie zieleni.
Przedmiotem zamówienia obejmuje tak¿e budowê zespo³u boisk dla potrzeb Publicznej Szko³y Podstawowej w Paw³owie: tj. boiska treningowego do pi³ki no¿nej, kortu tenisowego i dwóch boisk do pi³ki siatkowej pla¿owej wraz z o¶wietleniem, niezbêdnym wyposa¿eniem i ogrodzeniem oraz utwardzonych doj¶æ i dojazdów technicznych w Paw³owie na dzia³kach o nr ewid. 588/2, 307/2, 308/2, 309/4, 310/5, 310/3, 312/2, 313/2, 314/1, 315, 316/2, 317/2, 498/3, 306/6.
Planowane roboty bêd± obejmowa³y:
- prace ziemne;
- budowê boiska pi³karskiego treningowego o nawierzchni z trawy syntetycznej;
- budowê kortu tenisowego o nawierzchni poliuretanowej;
- budowê dwóch boisk do pi³ki siatkowej pla¿owej;
- budowê doj¶æ i dojazdów technicznych;
- budowê ogrodzenia boisk;
- budowê o¶wietlenia boisk;
- instalacjê sprzêtu sportowego i elementów ma³ej architektury.
Boiska znajduj± siê na poziomie otaczaj±cego gruntu i s± w pe³ni dostêpne dla osób niepe³nosprawnych.
Dla inwestycji dot. budowy zespo³u boisk sportowych w Paw³owie zosta³o wydane pozwolenia na budowê Nr 34/17 Znak:BK.I.6740.5.13.2017.GK z dnia 07.02.2017, jednak wykonano projekt zamienny obejmuj±cy m.in.: przeniesienie boiska treningowego do pi³ki no¿nej i zmianê lokalizacji boisk do pi³ki siatkowej i kortu tenisowego.
2. Przedmiot zamówienia i standardy jako¶ciowe szczegó³owo okre¶la dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (STWiOR) oraz przedmiar robót. Stanowi± one integraln± czê¶æ niniejszej SWZ.
3. Prace objête przedmiotem zamówienia winny byæ wykonane zgodnie z dokumentacj± projektow± oraz warunkami zawartymi w SWZ, wzorem umowy oraz z obowi±zuj±cymi przepisami, normami i zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, nale¿yt± staranno¶ci± w ich wykonywaniu, bezpieczeñstwem, dobr± jako¶ci± i w³a¶ciw± organizacj±.
4. Zamawiaj±cy wymaga przeprowadzenia wizji lokalnej w obrêbie przedmiotu zamówienia dla Wykonawców zainteresowanych z³o¿eniem oferty. Wizja lokalna ma na celu zapoznanie siê wykonawcy ze specyfik± przedmiotu zamówienia, w tym tak¿e uwarunkowaniami jego wykonania.
Termin wizji lokalnej ka¿dy z Wykonawców powinien ustaliæ indywidualnie z osobami wskazanymi do kontaktu w SWZ maj±c na uwadze, ¿e wizje mog± byæ wykonywane wy³±cznie w obecno¶ci pracowników Zamawiaj±cego i w terminach ustalonych z wyprzedzeniem. Wizja lokalna mo¿e odbyæ siê wy³±cznie przed przewidzianym terminem sk³adania ofert. Osoby, które przybêd± na wizjê lokaln± zobowi±zane s± posiadaæ przy sobie dokument to¿samo¶ci. Z odbycia wizji lokalnej zostanie sporz±dzony protokó³ podpisany przez strony, który bêdzie stanowi³ potwierdzenie odbycia wizji lokalnej (wzór protoko³u stanowi za³±cznik do SWZ).
Koszt odbycia wizji lokalnej (zwi±zany z dojazdem na miejsce, u¿yciem w³asnych pracowników, itp.) oraz odpowiedzialno¶æ za interpretacjê tre¶ci uzyskanych informacji i inne skutki odbycia wizji lokalnej ponosz± sami Wykonawcy.
Brak udzia³u w wizji lokalnej Wykonawcy skutkuje odrzuceniem jego oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 18 ustawy Pzp.
5. Wszystkie zastosowane materia³y powinny odpowiadaæ obowi±zuj±cym normom oraz posiadaæ wymagane atesty i certyfikaty oraz nie mog± stanowiæ zagro¿enia dla higieny i zdrowia u¿ytkowników wg wymogów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane. W zale¿no¶ci od zastosowanych materia³ów nale¿y bezwzglêdnie przestrzegaæ technologii i wymagañ producentów. Przed odbiorem koñcowym nale¿y przedstawiæ komplet certyfikatów PZH i za³±czyæ je do dokumentacji odbiorowej.
6. Wykonawca ujmie tak¿e w kosztach ogólnych:
1) Kompleksow± obs³ugê geodezyjn±, 3 egz. inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej (w tym 1 egz. na no¶niku elektronicznym). Format i zawarto¶æ plików w postaci wektorowej. Format plików to DWG lub DXF.
2) Wykonanie dokumentacji powykonawczej.
3) Uzyskanie pozytywnej decyzji o pozwoleniu na u¿ytkowanie.
7. Zamawiaj±cy wymaga udzielenia przez Wykonawcê pe³nej gwarancji i rêkojmi na przedmiot zamówienia na okres minimum 36 miesiêcy dla robót budowlanych licz±c od dnia odbioru koñcowego ca³ego przedmiotu umowy.
Przed³u¿enie min. okresu gwarancji i rêkojmi stanowi kryterium oceny ofert.
8. Inwestycja dofinansowana jest ze ¶rodków pochodz±cych z Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej: Program Inwestycji Strategicznych w ramach programu „Sportowa Polska – Program rozwoju lokalnej infrastruktury sportowej – Edycja 2023”.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowê i roboty ziemne
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45113000-2 - Roboty na placu budowy
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45262410-8 - Wznoszenie konstrukcji budynków
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich czê¶ci oraz roboty w zakresie in¿ynierii l±dowej i wodnej
45262300-4 - Betonowanie
45262520-2 - Roboty murowe
45262522-6 - Roboty murarskie
45262400-5 - Wnoszenie konstrukcji ze stali konstrukcyjnej
45261000-4 - Wykonywanie pokryæ i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45331000-6 - Instalowanie urz±dzeñ grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45441000-0 - Roboty szklarskie
45442100-8 - Roboty malarskie
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45400000-1 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45450000-6 - Roboty budowlane wykoñczeniowe, pozosta³e
45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych
45233200-1 - Roboty w zakresie ró¿nych nawierzchni
45112720-8 - Roboty w zakresie kszta³towania terenów sportowych i rekreacyjnych
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
37400000-2 - Artyku³y i sprzêt sportowy
34928200-0 - Ogrodzenia
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-05-29
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Opis kryteriów oceny ofert, którymi Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ przy
wyborze oferty wraz z podaniem wag tych kryteriów oraz sposobu oceny ofert, okre¶lony jest w pkt 13 Specyfikacji Warunków
Zamówienia.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rêkojmi (przed³u¿enie)
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Do¶wiadczenie kierownika budowy
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
Wykonawcy musz± spe³niæ warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:1) Zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunków w tym zakresie.
2) Uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej:
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunków w tym zakresie.
3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
1) Zamawiaj±cy wymaga aby Wykonawca posiada³ ¶rodki finansowe lub zdolno¶æ kredytow± na kwotê nie mniej ni¿ 4 mln z³. (s³ownie z³otych: cztery miliony).
2) Zamawiaj±cy wymaga aby Wykonawca posiada³ ubezpieczenie od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci gospodarczej na kwotê minimum 4 mln z³. (s³ownie z³otych: cztery miliony).
* W przypadku podania warto¶ci sumy gwarancyjnej w walucie obcej, Zamawiaj±cy jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie ¶redni kurs Narodowego Banku Polskiego (NBP), który jest dostêpny pod adresem www.nbp.pl opublikowany w dniu opublikowania og³oszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówieñ Publicznych dla niniejszego postêpowania. Je¿eli w dniu opublikowania og³oszenia o zamówieniu, NBP nie opublikuje informacji o ¶rednim kursie walut, Zamawiaj±cy dokona odpowiednich przeliczeñ wed³ug ¶redniego kursu z pierwszego, kolejnego dnia, w którym NBP opublikuje wy¿ej wymienione informacje.
W przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegaj± siê o zamówienie powy¿szy warunek powinien spe³niæ co najmniej jeden Wykonawca.
4) Zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
A) do¶wiadczenie:
Wykonawca spe³ni warunek, je¶li wyka¿e, ¿e w ci±gu ostatnich 5 (piêciu) lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, nale¿ycie, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej oraz prawid³owo zrealizowa³ co najmniej:
a) 1 zadanie polegaj±ce na budowie, przebudowie, rozbudowie, nadbudowie lub remoncie obiektu kubaturowego u¿yteczno¶ci publicznej o warto¶ci co najmniej 6 000 000,00 z³ brutto (s³ownie z³otych: sze¶æ milionów).
b) co najmniej 1 zadanie polegaj±ce na budowie, przebudowie lub rozbudowie boiska o nawierzchni syntetycznej o warto¶ci co najmniej 500 000,00 z³ brutto (s³ownie z³otych: piêæset tysiêcy).
* W przypadku podania kwot w walutach obcych Zamawiaj±cy dokona ich przeliczenia wed³ug ¶redniego kursu Narodowego Banku Polskiego (NBP) z dnia opublikowania og³oszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Je¿eli w dniu opublikowania og³oszenia o zamówieniu, NBP nie opublikuje informacji o ¶rednim kursie walut, Zamawiaj±cy dokona odpowiednich przeliczeñ wed³ug ¶redniego kursu z pierwszego, kolejnego dnia, w którym NBP opublikuje wy¿ej wymienione informacje.
W przypadku sk³adania oferty przez Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie wy¿ej wymieniony warunek Wykonawcy mog± spe³niaæ ³±cznie.
B) kwalifikacje zawodowe:
Wykonawca spe³ni warunek je¶li wyka¿e ¿e dysponuje osobami, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, tj. co najmniej:
a) 1 osob± pe³ni±c± funkcjê kierownika budowy posiadaj±c± kwalifikacje zawodowe tj. uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowalnej bez ograniczeñ oraz posiadaj±c± do¶wiadczenie zawodowe na stanowisku kierowniczym (pe³nienie obowi±zków kierownika budowy) w okresie 5 lat przed terminem sk³adania ofert przy budowie, przebudowie, rozbudowie, nadbudowie lub remoncie obiektu kubaturowego u¿yteczno¶ci publicznej o warto¶ci co najmniej 6 000 000,00 z³ brutto
b) 1 osob± posiadaj±c± uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacji sanitarnych bez ograniczeñ.
c) 1 osob± posiadaj±c± uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci elektrycznej bez ograniczeñ.
d) 1 osob± posiadaj±c± uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci drogowej bez ograniczeñ.
**Osoby wskazane w pkt. B ppkt 1 SWZ powinny posiadaæ odpowiednie uprawnienia budowlane, a wiêc uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, wydane na podstawie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 725) oraz rozporz±dzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r. poz. 831) lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane wydane na mocy wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów oraz aktualne za¶wiadczenie o wpisie na listê cz³onków w³a¶ciwej izby samorz±du zawodowego (zgodnie z ustaw± z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorz±dach zawodowych architektów oraz in¿ynierów budownictwa – t.j. Dz. U. z 2023, poz. 551). Wykonawca w celu wykazania spe³niania w/w warunku mo¿e wskazaæ osoby bêd±ce obywatelami pañstwa cz³onkowskiego UE, które naby³y kwalifikacje zawodowe do wykonywania dzia³alno¶ci w budownictwie, równoznaczne wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej - zgodnie z w³a¶ciwymi przepisami, w szczególno¶ci z ustaw± z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2023 r. poz. 334) oraz ustaw± o samorz±dach zawodowych architektów oraz in¿ynierów budownictwa. Zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane - który to odsy³a do ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej - przynale¿no¶æ do w³a¶ciwej izby samorz±du zawodowego nie jest wymagana od obywateli pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub pañstw cz³onkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA).
W przypadku sk³adania oferty przez Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie wy¿ej wymieniony warunek Wykonawcy mog± spe³niaæ ³±cznie.
Zamawiaj±cy informuje, ¿e z³o¿enie oferty musi byæ poprzedzone odbyciem wizji lokalnej.
Na podstawie art. 131 ust. 1 oraz art. 281 ust. 2 pkt 12 ustawy Pzp wymagane jest obowi±zkowo przed przyst±pieniem do z³o¿enia oferty dokonanie wizji lokalnej miejsca docelowego wykonania przedmiotu zamówienia. Termin wizji lokalnej wymaga zg³oszenia i uzgodnienia z Zamawiaj±cym. Z czynno¶ci wizji lokalnej sporz±dzony bêdzie protokó³ podpisany przez Wykonawcê lub osobê upowa¿nion± oraz osobê upowa¿nion± przez Zamawiaj±cego (po jednym egzemplarzu dla Zamawiaj±cego oraz Wykonawcy). Protokó³ bêdzie podstaw± do spe³nienia warunku udzia³u w postêpowaniu. Nie dokonanie przez Wykonawcê potwierdzonej wizji lokalnej bêdzie skutkowa³o odrzuceniem oferty na postawie art. 226 ust. 1 pkt 18 ustawy Pzp.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu
potwierdzenia spe³niania przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiaj±cy ¿±da:
1) informacji banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej potwierdzaj±cej wysoko¶æ posiadanych ¶rodków
finansowych lub zdolno¶æ kredytow± wykonawcy, w okresie nie wcze¶niejszym ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem
2) dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej
dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia.
Je¿eli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie mo¿e z³o¿yæ podmiotowego ¶rodka dowodowego, o którym powy¿ej, Wykonawca
mo¿e z³o¿yæ inny podmiotowy ¶rodek dowodowy, który w wystarczaj±cy sposób potwierdza spe³nianie opisanego przez
Zamawiaj±cego warunku udzia³u w postêpowaniu.
W celu potwierdzenia spe³niania przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych zdolno¶ci technicznej lub
zawodowej Zamawiaj±cy ¿±da:
1) Wykazu robót budowlanych (w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem
osobistym), wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik do SWZ, w zakresie niezbêdnym do wykazania spe³niania warunku zdolno¶ci
technicznej lub zawodowej (do¶wiadczenia) opisanego w pkt 5.2 ppkt 4) lit. A) SWZ, wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie
ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz
z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty zosta³y wykonane oraz
za³±czeniem dowodów (w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem
osobistym), okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie.
Dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne
odpowiednie dokumenty.
Je¿eli Wykonawca powo³uje siê na do¶wiadczenie w realizacji robót budowlanych, wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami,
wykaz dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpo¶rednio uczestniczy³.
W przypadku przedstawienia przez Wykonawcê robót budowlanych obejmuj±cych szerszy zakres ni¿ wskazany w warunku
zdolno¶ci technicznej lub zawodowej (do¶wiadczenia), Wykonawca powinien podaæ ca³kowit± warto¶æ robót budowlanych oraz
podaæ warto¶æ robót budowlanych w zakresie wymaganym warunkiem.
2) Wykazu osób (w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym),
wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik do SWZ, w zakresie niezbêdnym do wykazania spe³niania warunku kwalifikacji zawodowych
opisanego w pkt 5.2 ppkt 4) lit. B) SWZ, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci
odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ,
do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie
czynno¶ci, oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Je¿eli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie mo¿e z³o¿yæ podmiotowych ¶rodków dowodowych wymaganych przez
Zamawiaj±cego, w celu potwierdzenia spe³niania przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych zdolno¶ci
technicznej lub zawodowej, Wykonawca sk³ada inne podmiotowe ¶rodki dowodowe, które w wystarczaj±cy sposób potwierdzaj±
spe³nianie opisanego przez Zamawiaj±cego warunku udzia³u w postêpowaniu dotycz±cego zdolno¶ci technicznej lub zawodowej.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: W celu potwierdzenia braku
podstaw wykluczenia Wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu, Zamawiaj±cy ¿±da:
1) Za¶wiadczenia w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków i
op³at, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1) ustawy, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, a w przypadku
zalegania z op³acaniem podatków lub op³at wraz z za¶wiadczeniem Zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e
odpowiednio przed up³ywem terminu sk³adania ofert Wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych podatków lub op³at wraz z odsetkami
lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci (w formie elektronicznej lub w postaci
elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym);
2) Za¶wiadczenia albo innego dokumentu w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub
w³a¶ciwego oddzia³u regionalnego lub w³a¶ciwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego
potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne i zdrowotne w zakresie art. 109 ust.
1 pkt 1) ustawy, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, a w przypadku zalegania z op³acaniem sk³adek na
ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wraz z za¶wiadczeniem albo innym dokumentem Zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia dokumentów
potwierdzaj±cych, ¿e odpowiednio przed up³ywem terminu sk³adania ofert Wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych sk³adek na
ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych
nale¿no¶ci (w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym).
U w a g a:
W przypadku spó³ek cywilnych za¶wiadczenie z Urzêdu Skarbowego oraz z Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub w³a¶ciwego
oddzia³u regionalnego lub w³a¶ciwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego, Wykonawca sk³ada zarówno
na spó³kê, jak i na ka¿dego ze wspólników.
3) Odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej w
zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4) ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy
wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji (w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub
podpisem osobistym).
4) O¶wiadczenia Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy w zakresie
podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez Zamawiaj±cego o których mowa w art. 108. ust. 1 pkt 3), 4), 5) i 6) ustawy
oraz w art. 109 ust. 1 pkt 1) ustawy (w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub
podpisem osobistym).
Dokumenty sk³adane przez Wykonawców maj±cych siedzibê lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej
okre¶la pkt 6.3. SWZ.
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1) Wype³niony formularz oferty (w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lubpodpisem osobistym), zgodny ze wzorem formularza oferty, stanowi±cym za³±cznik do SWZ. W przypadku z³o¿enia oferty
bez u¿ycia za³±czonego formularza, z³o¿ona oferta musi zawieraæ wszelkie informacje wymagane w SWZ i wynikaj±ce z
zawarto¶ci wzoru formularza oferty.
Uwaga: niniejsze postêpowanie prowadzone jest bez wykorzystania formularza interaktywnego dostêpnego na Platformie.
Przy sk³adaniu oferty wy¶wietlony zostanie komunikat o tre¶ci „Postêpowanie nie posiada opublikowanego formularza do
tego etapu postêpowania” oraz „Plik (nazwa pliku stanowi±cego formularz) nie jest poprawnym formularzem interaktywnym
wygenerowanym na Platformie”. Powy¿sze komunikaty s± jedynie ostrze¿eniami i nie uniemo¿liwiaj± poprawnego z³o¿enia
oferty z wykorzystaniem formularza udostêpnionego przez Zamawiaj±cego.
Stosownie do pkt 10.17 SWZ do oferty winny byæ do³±czone:
1) Wadium w formie innej ni¿ pieni±dz - orygina³ dokumentu gwarancji / porêczenia w postaci elektronicznej.
2) Pe³nomocnictwo do podpisania oferty, o ile umocowanie do dokonania przedmiotowej czynno¶ci nie wynika z
dokumentów rejestrowych (w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub
podpisem osobistym). Dopuszczalna jest elektroniczna kopia notarialnie potwierdzona przez notariusza.
3) W przypadku z³o¿enia oferty wspólnej – pe³nomocnictwo udzielone liderowi zgodnie z pkt 6.4 ppkt 5);
4) Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do dyspozycji Wykonawcy na potrzeby realizacji zamówienia lub inny
podmiotowy ¶rodek dowodowy – je¿eli Wykonawca bêdzie korzysta³ z takich zasobów (w formie elektronicznej lub w postaci
elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym).
5) Wype³nione o¶wiadczenia wskazane w pkt 6.1 SWZ (w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej
podpisem zaufanym lub podpisem osobistym), zgodne ze wzorem o¶wiadczeñ, wed³ug wzoru stanowi±cych za³±czniki do
SWZ.
6) O¶wiadczenie o którym mowa w pkt 6.4 ppkt 3) SWZ (w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej
podpisem zaufanym lub podpisem osobistym) – je¿eli Wykonawcy wspólnie ubiegaj± siê o udzielenie zamówienia.
7) Kosztorys ofertowy (w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
Informacje dotycz±ce wadium:Wykonawca przystêpuj±cy do postêpowania, zobowi±zany jest wnie¶æ wadium w wysoko¶ci 100 000,00 z³ (s³ownie:
sto tysiêcy z³otych) przed up³ywem terminu sk³adania ofert. Wykonawca wnosi wadium w jednej lub kilku
formach
okre¶lonych
w art. 97 ust. 7 ustawy, tj.:
a) pieni±dzu;
b) gwarancjach bankowych;
c) gwarancjach ubezpieczeniowych;
d) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o
utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2023 r. poz. 462).
Wadium wnoszone w pieni±dzu wp³aca siê przelewem na rachunek bankowy Zamawiaj±cego: Bank Spó³dzielczy w
Starachowicach 06 8518 0006 2001 0000 0462 0003 z dopiskiem: Wadium na zadanie pn. „Budowa sali gimnastycznej przy Publicznej Szkole Podstawowej w Szerzawach oraz budowa boisk sportowych przy Publicznej Szkole Podstawowej w Paw³owie”. Wadium uwa¿a siê za wniesione w
terminie, je¿eli kwota wadium znajdzie siê na rachunku Zamawiaj±cego przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
W przypadku wniesienia wadium w formie innej ni¿ pieni±dz, wymagane jest za³±czenie do oferty oryginalnego dokumentu gwarancji / porêczenia w postaci elektronicznej. tj. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby
upowa¿nionej do jego wystawienia (gwaranta/porêczyciela).
Z tre¶ci wadium sk³adanego w innej formie ni¿ pieni±dz powinno wynikaæ jednoznacznie, gwarantowanie wyp³aty nale¿no¶ci
w sposób nieodwo³alny, bezwarunkowy i na pierwsze ¿±danie. Wadium takie powinno obejmowaæ ca³y okres zwi±zania
ofert±, poczynaj±c od daty sk³adania ofert.
Wadium wniesione przez jednego z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia uwa¿a siê za
wniesione prawid³owo.
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1) O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e Wykonawca nie podlega wykluczeniu, wymienione w pkt 6.1 ppkt 1) SWZ, pkt 6.2 lit. A. ppkt 1) – 4) SWZ, o¶wiadczenie potwierdzaj±ce spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu wymienione w pkt 6.1 ppkt 2) SWZ oraz o¶wiadczenie o którym mowa w pkt 6.4 ppkt 3 sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie oddzielnie.2) O¶wiadczenia i dokumenty wymienione w pkt 6.2 lit. B i C SWZ oraz formularz oferty s± sk³adane przez pe³nomocnika Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
3) W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z Wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane. W takim przypadku, Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik do SWZ (w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym), z którego wynika, które roboty budowlane wykonaj± poszczególni Wykonawcy (art. 117 ust. 4 ustawy).
4) Poza o¶wiadczeniami i dokumentami wymienionymi w ppkt 1), 2) i 3) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia winni za³±czyæ do oferty kosztorys ofertowy oraz pe³nomocnictwo (w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym).
5) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, zobowi±zani s± do ustanowienia pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Tre¶æ pe³nomocnictwa powinna dok³adnie okre¶laæ zakres umocowania. Dokument pe³nomocnictwa powinien zostaæ podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia. Podpisy musz± byæ z³o¿one przez osoby uprawnione do sk³adania o¶wiadczeñ woli. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane bêd± wy³±cznie z pe³nomocnikiem. Oferta musi byæ podpisana w taki sposób, aby prawnie zobowi±zywa³a wszystkich Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Istotne postanowienia umowy zawiera za³±czony do specyfikacji wzór umowy (za³±cznik nr 10 do SWZ). Zamawiaj±cyprzewiduje mo¿liwo¶æ zmian
postanowieñ zawartej umowy. Zakres mo¿liwych zmian okre¶lono w §16 wzoru umowy.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-09-06 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê za pomoc± Platformy e-Zamówienia dostêpnej pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-09-06 11:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-10-05
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Stosownie do art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³aniawspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz.U. poz. z 2023 r. poz. 1497, dalej ustawa pwa) z postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy z dnia
11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych wyklucza siê:
1) wykonawcê oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i
rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisanego na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o
zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy pwa;
2) wykonawcê oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r.
o przeciwdzia³aniu praniu pieniêdzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593, z pó¼n. zm.) jest osoba
wymieniona w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisana na listê lub
bêd±ca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³a wpisana na listê na podstawie decyzji w
sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy pwa;
3) wykonawcê oraz uczestnika konkursu, którego jednostk± dominuj±c± w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29
wrze¶nia 1994 r. o rachunkowo¶ci (Dz. U. z 2023 r. poz. 120 i 295) jest podmiot wymieniony w wykazach okre¶lonych w
rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisany na listê lub bêd±cy tak± jednostk± dominuj±c± od dnia 24
lutego 2022 r., o ile zosta³ wpisany na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu
¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy pwa.
W zwi±zku z powy¿szym wymaga siê od Wykonawcy z³o¿enia o¶wiadczenia znajduj±cego siê w tre¶ci Za³±cznika 2 oraz 2a
(je¶li dotyczy).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prace remontowe i adaptacyjne mieszkania wspomaganego w ramach projektu "Nie JESTE¦ sam!"- II
- Remont i zakup wyposa¿enia dla Lokalnego Centrum Integracyjnego w £êgu Probostwie
- Teren rekreacyjno - integracyjny przy Miejskiej Bibliotece w Pieniê¿nie
- Wykonanie prac projektowych i robót budowlanych w zakresie ochrony przeciwpo¿arowej budynków przy ul. Canaletta 2, ul. K³opotowskiego 1/3 i Pl. Zamkowym 6
- Teren rekreacyjno - integracyjny przy Miejskiej Bibliotece w Pieniê¿nie
- "Przebudowa stawu w Godaczach, Gmina ¦wiercze"
wiêcej: Ogrodzenia »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.