eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LipskoZagospodarowanie przestrzeni publicznej w ramach realizacji zadania pn. ,,Ogrody przyjazne naturze"



Ogłoszenie z dnia 2024-08-22

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zagospodarowanie przestrzeni publicznej w ramach realizacji zadania pn. ,,Ogrody przyjazne naturze"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Lipsku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670222888

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Lipsko

1.5.3.) Kod pocztowy: 27-300

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@powiatlipsko.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://samorzad.gov.pl/web/powiat-lipski

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e4710253-d9c0-4a35-b452-8d054173c4de

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zagospodarowanie przestrzeni publicznej w ramach realizacji zadania pn. ,,Ogrody przyjazne naturze"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e4710253-d9c0-4a35-b452-8d054173c4de

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00467683

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00342586/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Zagospodarowanie przestrzeni publicznej w ramach realizacji zadania pn. ,,Ogrody przyjazne naturze"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BI.272.2.1.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie przestrzeni publicznej przy Domach Dzieckaw Lipsku (ul. 1 Maja 69,71,73), dostarczenie materiałów oraz wszelkie prace, w tym: agrotechniczne przygotowanie terenu
pod trawnik oraz pod rabaty, montaż automatycznego systemu nawadniania, montaż korytek wodnych do odprowadzenia
wody z chodnika, wykonanie koryta z kostki brukowej, wykonanie studni chłonnej, założenie trawnika z rolki, ułożenie
obrzeża eko-bord, wykonanie rabat
z nasadzeniami drzew i krzewów ozdobnych, wyściółkowanie rabat korą oraz żwirem, wykonanie ozdobnej palisadydrewnianej przy rabatach.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa przedmiar, który należy rozpatrywać wrazz dokumentacją projektową, gdzie wymagane prace zostały precyzyjnie opisane. Wykonawca jest zobowiązany wykonać
pełny zakres robót wymienionych w przedmiarze opierając się o ilości materiałów i urządzeń wskazanych w dokumentacji
projektowej. Zakres winien być rozszerzony o prace dodatkowe, nie uwzględnione w przedmiarze, niezbędne do wykonania
przedmiotu zamówienia.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: Załącznik nr 1 do SWZ, dokumentacja projektowa stanowiąca Załącznik
nr 1a, 1b, 1c oraz wzór umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77000000-0 - Usługi rolnicze, leśne, ogrodnicze, hydroponiczne i pszczelarskie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

77314100-5 - Usługi w zakresie trawników

77800000-8 - Usługi hydroponiczne

77300000-3 - Usługi ogrodnicze

71421000-5 - Usługi wkomponowywania ogrodów w krajobraz

45112712-9 - Roboty w zakresie kształtowania ogrodów

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający informuje, iż zgodnie z zapisami SWZ prowadzi postępowanie na stronie internetowej https://www.pzp.powiatlipsko.pl .
Podczas wprowadzania ogłoszenia o zamówieniu Zamawiający omyłkowo zaznaczył, że postępowanie będzie prowadzone na stronie internetowej e-zamówień, a co za tym idzie adres strony internetowej tej automatycznie został wskazany w ogłoszeniu o zamówieniu, co nie jest zgodne z SWZ oraz faktyczną stroną prowadzonego postępowania. Całe postępowanie prowadzone jest na stronie internetowej https://www.pzp.powiatlipsko.pl.Wadliwe zarejestrowanie postępowania na stronie e-zamówień wprowadza w błąd Wykonawców, co może doprowadzić do złożenia ofert na dwóch platformach.
Z przyczyn technicznych i formalnych, nie ma możliwości zmiany strony internetowej prowadzonego postępowania, gdyż nie są to dopuszczalne czynności już po ogłoszeniu postępowania, w związku z czym wady tej nie można usunąć.

Zaistniała sytuacja ma istotny wpływ na dalsze prowadzenie postępowania, ze względu na rozbieżność pomiędzy SWZ a ogłoszeniem o zamówieniu.

Biorąc pod uwagę powyższe Zamawiający informuje, iż w toku prowadzonego postępowania nastąpiło łączne wystąpienie następujących przesłanek:
• postępowanie jest obarczone wadą:
w związku z omyłkowo wskazanym zapisem w ogłoszeniu o zamówieniu dot. strony internetowej prowadzonego postępowania, nie odpowiada to stanu faktycznemu zgodnie z SWZ i wymaga istotnej modyfikacji.
• wady tej nie można usunąć;
• stwierdzona wada postępowania jest na tyle istotna, że uniemożliwia zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.