eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZawadzkiePrzebudowa drogi leśnej nr 80 w Nadleśnictwie Zawadzkie



Ogłoszenie z dnia 2024-08-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa drogi leśnej nr 80 w Nadleśnictwie Zawadzkie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Zawadzkie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 530559010

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Strzelecka 6

1.5.2.) Miejscowość: Zawadzkie

1.5.3.) Kod pocztowy: 47-120

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.7.) Numer telefonu: +48774049655

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zawadzkie@katowice.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zawadzkie.katowice.lasy.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://www.gov.pl/web/nadlesnictwo-zawadzkie

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


gospodarka leśna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa drogi leśnej nr 80 w Nadleśnictwie Zawadzkie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-589c56e5-a3da-4258-84ec-6c86303e05ab

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00467686

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00351656/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Przebudowa drogi leśnej nr 80

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00447076

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: S.270.4.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1180308,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi leśnej nr 80 na terenie Nadleśnictwa Zawadzkie.
Droga zlokalizowana jest na terenie Nadleśnictwa Zawadzkie w leśnictwie Krupski Młyn i leśnictwie Kielcza, Województwo śląskie, powiat tarnogórski, jedn. ewid. 241305_2 Gmina Krupski Młyn, obręb 0001 Krupski Młyn, dz. ewid. nr AR_13.170/73, Ar_5.1451/3, Ar_13.1451/14, AR_5.145/6, obręb 0002 Potępa, dz. ewid. nr AR_9.145/1, 158/2, 157/20, 158/3, AR_2.158/5

Zamierzenie budowlane polega na:
• wykonaniu robót ziemnych na całym odcinku drogi (wykopy, nasypy, dowóz gruntu G1 w miejscach gdzie to będzie konieczne np. nasyp pod mijanki),
• wykonaniu warstwy podbudowy z kruszywa łamanego – jezdnia drogi głównej na poszerzeniach, mijanki, zjazdy,
• wykonaniu w-wy profilującej na powierzchni jezdni drogi głównej, mijankach, zjazdach i poszerzeniach,
• wykonaniu nawierzchni z mieszanki kruszywa łamanego – jezdnia drogi głównej, mijanki, zjazdy i poszerzenia,
• wykonaniu przebudowy zjazdu z drogi powiatowej znajdującego się w ciągu drogi leśnej
• wykonaniu poboczy z materiału dającego się zagęścić min. do Is≥0,98,
• oczyszczeniu skarp, poboczy z istniejących zarośli,
• wykonaniu nasypów na poboczach drogi wraz z zagęszczeniem na całym odc. po obu stronach drogi,
• rozplantowaniu humusu poza krawędziami robót ziemnych – ewentualnie wywóz,
• porządkowaniu terenu przyległego po prowadzonych robotach.

Podstawowe wielkości powierzchni i długości drogi:
• Długość konstrukcyjna projektowanego odcinka drogi 2+492,76 m
• Długość zjazdów 354,2 m
• Szerokość jezdni podstawowa 3,50 m
• Szerokość poboczy drogi leśnej 0,75 m
• Szerokość mijanki 3,00 m
• Długość mijanki 23 m
• Skosy najazdowe 1: 7 21 m
• Wyokrąglenia wjazdów i wyjazdów mijanki r=50,00m
• Powierzchni jezdni drogi leśnej (droga, zjazdy, mijanki) 12 726,00 m2
• Powierzchnia poszerzeń (ujęta w pow. Jezdni) 926 m2
• Powierzchnia zjazdów (ujęta w pow. Jezdni) 1903 m2
• Powierzchnia mijanek (ujęta w pow. Jezdni) 1677 m2
• Powierzchnia poboczy drogi leśnej 3878 m2
• Powierzchnia robót ok 1,7 ha
• Powierzchnia jezdni zjazdu drogi gminnej 108,00 m2
Powierzchnia poboczy zjazdu drogi gminnej 26,00 m2


Informacje ogólne dotyczące realizacji zamówienia:
a) w cenie oferty należy uwzględnić:
 w przypadku korzystania z podwykonawców koordynowanie robót podwykonawców ponosząc za nich pełną odpowiedzialność;
 wykonywanie prac z uwzględnieniem wszystkich warunków i nakazów wynikających z uzgodnień i zobowiązań wzajemnych;
 doprowadzenie do należytego stanu i porządku miejsca prowadzenia robót, a także w razie korzystania z dróg, nieruchomości, obiektów, urządzeń które Wykonawca naruszy w celu realizacji przedmiotu zamówienia,
 naprawienie ewentualnych szkód związanych z prowadzeniem robót wyrządzonych osobom trzecim lub uszkodzeniem mienia;
 koszty wszystkich mediów niezbędnych do realizacji zamówienia (prąd, woda itp.)
 obsługę geodezyjną,
 gospodarowanie odpadami zgodnie z zapisami w przedmiarach i opisach w projekcie;
b) warunki wykonania zamówienia, zobowiązania wykonawcy:
 wymagania dotyczące robót – wszystkie prace winny być zrealizowane zgodnie z obowiązującymi przepisami, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi, przepisami bhp, ppoż, wytycznymi SWZ oraz jej pozostałymi załącznikami,
c) gwarancja:
 na wykonanie zamówienia Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na okres minimum 60 miesięcy liczony od daty odbioru końcowego;
 wzór karty gwarancyjnej stanowi załącznik nr 13 do SWZ, który będzie załącznikiem do umowy;
 w przypadku gdy Wykonawca korzysta z Podwykonawców okresy gwarancji udzielane przez Podwykonawców muszą odpowiadać co najmniej okresowi udzielanemu przez Wykonawcę i liczone będą od daty odbioru końcowego.


Rozwiązania równoważne.
Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie a następnie zastosowanie rozwiązań równoważnych - polegających na zastosowaniu innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji projektowej pod warunkiem zapewnienia wszystkich parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia dokumentów, zawierających opis materiałów i urządzeń, proponowanych przez Wykonawcę, jako równoważne. Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne – musi wykazać (udowodnić), że oferowane materiały i urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w dokumentacji. W przypadku zaoferowania materiałów równoważnych lub techniki wykonania robót budowlanych, Wykonawca musi wraz z drukiem „OFERTA” przedstawić oferowane materiały lub techniki wykonania robót budowlanych oraz dołączyć dokumenty potwierdzające parametry techniczne i analizę porównawczą, z której jednoznacznie będzie wynikać, że są one w pełni równoważne do rozwiązań wskazanych w dokumentacji postępowania. W przypadku gdy Wykonawca nie złoży w ofercie dokumentów o zastosowaniu innych materiałów i urządzeń, to rozumie się przez to, że do kalkulacji ceny oferty ujęto materiały i urządzenia zaproponowane w dokumentacji technicznej do niniejszego postępowania.
Pod pojęciem „parametry” rozumie się właściwości funkcjonalne i jakościowe (w tym spełnianie norm przywołanych w dokumentacji, opisującej przedmiot zamówienia), przeznaczenie, materiały, bezpieczeństwo i wytrzymałość.
W przypadku oferowania rozwiązań równoważnych, o których mowa wyżej – do oferty należy załączyć dokumenty (np. opisy techniczne, karty katalogowe, Deklaracje zgodności), opisujące zaproponowane materiały i urządzenia na potwierdzenie, że zastosowanie, materiałów, urządzeń, zaproponowanych przez Wykonawcę jako równoważne spełnia wymagania określone przez Zamawiającego.

Szczegółowy opis zmówienia zawiera:
 dokumentacja projektowa (projekt budowlany i projekt wykonawczy - (załącznik nr 10);
 szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (załącznik nr 11).
Szczegółowy zakres prac znajduje się w przedmiarze robót (załącznik nr 12), jednakże przedmiary robót mają charakter jedynie pomocniczy, umożliwiający wykonawcy wycenę planowanych robót. Inwestor nie przewiduje zwiększenia zakresu robót ponad to co zostało ujęte w przedmiarze.
Kod CPV:
45000000-7 Roboty budowlane
45233220-7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45111213-4 roboty w zakresie oczyszczania terenu
45232452-5 Roboty odwadniające
45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne.

Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową (projektem budowlanym i projektami wykonawczymi), Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót oraz przedmiarem robót stanowiącymi załączniki do SWZ.

Do wykonania zamówienia Wykonawca zobowiązany jest użyć materiałów gwarantujących odpowiednią jakość, o parametrach technicznych i jakościowych odpowiadających właściwościom materiałów dopuszczonych do stosowania. Przy wykonywaniu robót budowlanych Wykonawca zastosuje wyroby budowlane wprowadzone do obrotu zgodnie z zasadami określonymi w ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. Nr 92, poz. 881 z póżn. zm.) oraz w przepisach wykonawczych do tej ustawy.

Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów i urządzeń dokumenty potwierdzające pozwolenie na zastosowanie w budownictwie (atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, świadectwa jakości).

Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek.

Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej

Zamawiający nie wprowadza wymogu ani możliwości złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych.

Koszt zabezpieczenia terenu robót musi być włączony w cenę oferty.

Ubezpieczenie budowy.
Zgodnie z wzorem umowy, załącznik nr 3, w okresie realizacji umowy Wykonawca zobowiązuje się do ubezpieczenia w zakresie odpowiedzialności cywilnej – odpowiednio do prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę w wysokości co najmniej 500.000,00 zł.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45111213-4 - Roboty w zakresie oczyszczania terenu

45232452-5 - Roboty odwadniające

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 255 pkt. 3) ustawy Pzp zamawiający unieważnia postępowanie
o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta
z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty. Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia kwotę 967.852,56 zł brutto, natomiast cena najkorzystniejszej oferty wynosi 1.219.859,65 zł brutto. Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1219859,65 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1625827,55 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.