Ogłoszenie z dnia 2024-08-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remonty cząstkowe dróg powiatowych zarządzanych przez Zarząd Powiatu Sztumskiego - zamówienie podobne
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Sztumski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 192638080
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mickiewicza 31
1.5.2.) Miejscowość: Sztum
1.5.3.) Kod pocztowy: 82-400
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki
1.5.7.) Numer telefonu: 55-267-74-20
1.5.8.) Numer faksu: 55-267-74-42
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: organizacyjny@powiatsztumski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatsztumski.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remonty cząstkowe dróg powiatowych zarządzanych przez Zarząd Powiatu Sztumskiego - zamówienie podobne2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-52a2f2e2-f0c2-41c5-a555-939365811c7f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00467710
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00045366/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 Remonty cząstkowe dróg powiatowych zarządzanych przez Zarząd Powiatu Sztumskiego - zamówienie podobne
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00432586
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający mając na względzie dyspozycję art. 305 pkt 1) w związku z art. 214 ust. 1 pkt 7) ustawy PZP przewidział możliwość udzielenia zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego, zamówienie jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości. Mając na uwadze powyższe występuje podstawa do zastosowania trybu zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 305 pkt 1) w związku z art. 214 ust. 1 pkt 7) ustawy Pzp w zakresie powyższego zamówienia.
Uzasadnienie prawne:
art. 305 pkt 1) w związku z art. 214 ust. 1 pkt 7) ustawy PZP
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RI.272.5.1.2024.DA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 138251,30 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontów cząstkowych dróg powiatowych zarządzanych przez Zarząd Powiatu Sztumskiego w 2024 r. obejmujących:
a) remont cząstkowy nawierzchni grysami i emulsją asfaltową przy użyciu remontera w ilości około 44 ton,
b) remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych przy użyciu masy bitumicznej, wraz z wycięciem krawędzi ubytków do regularnych kształtów w ilości około 77 ton.
2. Przy typowym dla remontów cząstkowych zakresie robót dopuszcza się ręczne rozkładanie mieszanek mineralno-bitumicznych przy naprawie kolein oraz naprawianej nawierzchni o powierzchni powyżej 25 m2 masę należy układać mechanicznie za pomocą układarki. Do zagęszczenia rozłożonych mieszanek należy użyć lekkich walców wibracyjnych lub zagęszczarek płytowych. Do zagęszczenia rozłożonych mieszanek należy użyć lekkich walców wibracyjnych lub zagęszczarek płytowych.
3. Podane wyżej ilości są ilościami szacunkowymi, dokładna ilość jest niemożliwa do oszacowania na etapie przeprowadzania niniejszej procedury związanej z udzieleniem zamówienia publicznego, gdyż będzie ona uzależniona od bieżących potrzeb Zamawiającego.
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmian ilości zakresu rzeczowego robót w poszczególnych asortymentach bez konieczności sporządzania aneksu do umowy.
5. Wykonawca udziela gwarancji przez okres minimum 6 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru częściowego i końcowego robót. Okres gwarancji stanowi kryterium oceny ofert.
6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 4 do zaproszenia.
7. Link do postępowania na zamówienie podstawowe prowadzonego uprzednio w trybie podstawowym z możliwością negocjacji: https://platformazakupowa.pl/transakcja/914009.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 170049,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 170049,10 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 170049,10 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kwidzyńskie Przedsiębiorstwo Robót Drogowo-Budowlanych "STRZELBUD" Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5811807578
7.3.3) Ulica: ul. Lotnicza 3
7.3.4) Miejscowość: Kwidzyn
7.3.5) Kod pocztowy: 82-500
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 170049,10 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
INNE PRZETARGI Z SZTUMU
więcej: przetargi w Sztumie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przebudowa dróg gminnych i chodników na terenie Gminy Kraśnik"
- Przebudowa ul. Kolejowej w Kamieńsku
- MODERNIZACJA NAWIERZCHNI DRÓG GMINNYCH NA TERENIE GMINY BAKAŁARZEWO W 2025 R.
- Przebudowa ul. I. Łukasiewicza w Krośnie
- Budowa drogowego układu komunikacyjnego w rejonie ulicy Polnej w Pionkach
- "Remont ulicy Brzeskiej przy drodze powiatowej nr 2819C Torzewo - Lubraniec"
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.