Ogłoszenie z dnia 2024-08-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00457575/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-14
- 2024/BZP 00565292/01 - Wynik z dnia 2024-10-25
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Usługa przeprowadzenia badania na temat realizacji praw dzieci w Polsce na potrzeby Biura Rzecznika Praw Dziecka
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Biuro Rzecznika Praw Dziecka
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 016387630
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Chocimska 6
1.4.2.) Miejscowość: Warszawa
1.4.3.) Kod pocztowy: 00-791
1.4.4.) Województwo: mazowieckie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: przetarg@brpd.gov.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.brpd.gov.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00467795
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-08-22
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00457575
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
1) Doświadczenie w realizacji – Zamawiający wymaga od Wykonawcy doświadczenia w realizacji usług o tożsamym z przedmiotem zamówienia rodzaju i uzna spełnienie warunku, jeżeli Wykonawca wykaże, że należycie wykonał lub wykonuje w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie:
• co najmniej trzy (3) usługi polegające na badaniu ilościowym z wykorzystaniem technik CASI, audio-CASI lub CAPI z udziałem dzieci o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto dla każdej z tych usług.
• co najmniej trzy (3) usługi polegające na badaniu jakościowym z wykorzystaniem techniki FGI z udziałem dzieci o wartości nie mniejszej niż 40 000 zł brutto dla każdej z tych usług.
• co najmniej trzy (3) usługi polegające na badaniu jakościowym z wykorzystaniem techniki FGI z udziałem osób dorosłych o wartości nie mniejszej niż 50 000 zł brutto dla każdej z tych usług.
Uwaga! Przez jedną usługę należy rozumieć usługę wykonywaną na podstawie jednej umowy.
2) Kwalifikacje osób skierowanych do wykonania zamówienia – warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje zespołem badawczym złożonym z co najmniej trzech (3) osób, w tym:
• kierownikiem/czką projektu, który/a jednocześnie będzie osobą kontaktową dla Zamawiającego, który/a posiada doświadczenie w koordynowaniu co najmniej 2 różnych badań ilościowych o tematyce społecznej, realizowanych z uczniami na terenie szkół na próbie co najmniej N=1000 respondentów oraz koordynowaniu co najmniej 5 różnych badań jakościowych o tematyce społecznej;
Uwaga! Doświadczenie kierownika/czki projektu stanowi kryterium oceny ofert.
• badacza/czki ilościowego/ej, który/a był/a odpowiedzialny/a za przygotowanie narzędzi oraz realizację badań ilościowych na próbie co najmniej N=1000 respondentów, a także za analizę danych w co najmniej 5 różnych badaniach o tematyce społecznej;
• badacza/czki jakościowego/ej, który/a był/a odpowiedzialny/a za przygotowanie narzędzi oraz realizację badań jakościowych z udziałem dzieci w co najmniej 5 różnych badaniach o tematyce społecznej z wykorzystaniem techniki FGI.
3) Zdolność zawodowa - Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy składający ofertę wykazali, że posiadają aktualny Certyfikat PKJPA (Programu Kontroli Jakości Pracy Ankieterów) lub równoważny. Przez dokument równoważny należy rozumieć dokument (np. certyfikat, zaświadczenie, świadectwo) potwierdzający stosowanie przez Wykonawcę środków zapewnienia jakości badań rynku (społecznych i opinii) zgodnie z zasadami określonymi w Międzynarodowym Kodeksie Badań Rynku i Badań Społecznych ICC/ESOMAR, który zostanie wystawiony przez organizację (krajową lub międzynarodową) zrzeszającą agencje badawcze lub przez podmiot (krajowy lub międzynarodowy) uprawniony do potwierdzania, w drodze kontroli/zewnętrznego audytu, stosowania przez Wykonawcę ww. zasad jakości badań rynku. Przykładem równoważnego dokumentu do Certyfikatu PKJPA jest Certyfikat ESOMAR, który jest międzynarodowym certyfikatem jakości potwierdzającym spełnienie analogicznych norm jakościowych.
Certyfikat powinien potwierdzać, że Wykonawca stosuje najwyższe standardy zapewniania jakości w badaniach i został poddany zewnętrznemu audytowi weryfikującemu przestrzeganie norm jakości w procesie realizacji badań opinii i rynku.
Po zmianie:
1) Doświadczenie w realizacji – Zamawiający wymaga od Wykonawcy doświadczenia w realizacji usług o tożsamym z przedmiotem zamówienia rodzaju i uzna spełnienie warunku, jeżeli Wykonawca wykaże, że należycie wykonał lub wykonuje w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie:
• co najmniej trzy (3) usługi polegające na badaniu ilościowym z wykorzystaniem technik CASI, audio-CASI lub CAPI z udziałem dzieci o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto dla każdej z tych usług.
• co najmniej trzy (3) usługi polegające na badaniu jakościowym dotyczącym dzieci, gdzie respondentami byli rodzice, nauczyciele, wychowawcy lub dzieci (w tym przynajmniej jedno z badań odbyło się z udziałem dzieci) o wartości nie mniejszej niż 40 000 zł brutto dla każdej z tych usług.
2) Kwalifikacje osób skierowanych do wykonania zamówienia – warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje zespołem badawczym złożonym z co najmniej trzech (3) osób, w tym:
• kierownikiem/czką projektu, który/a jednocześnie będzie osobą kontaktową dla Zamawiającego, który/a posiada doświadczenie w koordynowaniu co najmniej 2 różnych badań ilościowych o tematyce społecznej, realizowanych z uczniami na terenie szkół na próbie co najmniej N=1000 respondentów oraz koordynowaniu co najmniej 5 różnych badań jakościowych o tematyce społecznej; Uwaga! Doświadczenie kierownika/czki projektu stanowi kryterium oceny ofert.
• badacza/czki ilościowego/ej, który/a był/a odpowiedzialny/a za przygotowanie narzędzi oraz realizację badań ilościowych na próbie co najmniej N=1000 respondentów, a także za analizę danych w co najmniej 5 różnych badaniach o tematyce społecznej;
• badacza/czki jakościowego/ej, który/a był/a odpowiedzialny/a za przygotowanie narzędzi oraz realizację badań jakościowych dotyczących dzieci w co najmniej 5 różnych badaniach z wykorzystaniem techniki FGI, gdzie respondentami byli rodzice, nauczyciele, wychowawcy lub dzieci (w tym co najmniej jedno z badań odbyło się z udziałem dzieci).
3) Zdolność zawodowa - Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy składający ofertę wykazali, że posiadają aktualny Certyfikat PKJPA (Programu Kontroli Jakości Pracy Ankieterów) lub równoważny. Przez dokument równoważny należy rozumieć dokument (np. certyfikat, zaświadczenie, świadectwo) potwierdzający stosowanie przez Wykonawcę środków zapewnienia jakości badań rynku (społecznych i opinii) zgodnie z zasadami określonymi w Międzynarodowym Kodeksie Badań Rynku i Badań Społecznych ICC/ESOMAR, który zostanie wystawiony przez organizację (krajową lub międzynarodową) zrzeszającą agencje badawcze lub przez podmiot (krajowy lub międzynarodowy) uprawniony do potwierdzania, w drodze kontroli/zewnętrznego audytu, stosowania przez Wykonawcę ww. zasad jakości badań rynku. Przykładem równoważnego dokumentu do Certyfikatu PKJPA jest Certyfikat ESOMAR, który jest międzynarodowym certyfikatem jakości potwierdzającym spełnienie analogicznych norm jakościowych. Certyfikat powinien potwierdzać, że Wykonawca stosuje najwyższe standardy zapewniania jakości w badaniach i został poddany zewnętrznemu audytowi weryfikującemu przestrzeganie norm jakości w procesie realizacji badań opinii i rynku.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2024-08-23 10:00
Po zmianie:
2024-08-28 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2024-08-23 10:30
Po zmianie:
2024-08-28 10:30
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Zakup tonerów i materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych
- Remont instalacji elektrycznej i teletechnicznej w budynku mieszkalnym przy ul. Płockiej 3 w Warszawie.
- Zaprojektowanie i budowa oświetlenia przejść dla pieszych w podziale na 3 zadania na DK19 w m. Kózki, na DK19 w m. Mostów, na DK19 na odcinku Łosice - Świniarów.
- Usługa cateringowa dla uczestników Konferencji Naukowej Człowiek - Sportowiec - Mistrz. Od kryzysu przez wzrost po sukces w sporcie.
- Dostawa podzespołów elektronicznych Z-DN-v2
- "Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych wraz z wniesieniem na rzecz Naukowej i Akademickiej Sieci Komputerowej - Państwowego Instytutu Badawczego (2 Części)"
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- PZP.7.2024 - Przeprowadzenie badań ankietowych techniką CATI wśród 1000 przedsiębiorców dotyczących warunków funkcjonowania w 2024 r.
- Przeprowadzenie badania społecznego pn.: "Diagnoza województwa lubelskiego w zakresie używania substancji psychoaktywnych wśród osób dorosłych oraz ich dostępności"
więcej: Usługi badań społecznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.