Ogłoszenie z dnia 2024-08-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00298212/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-23
- 2024/BZP 00304635/01 - Modyfikacja z dnia 2024-04-26
- 2024/BZP 00315697/01 - Modyfikacja z dnia 2024-05-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Świadczenie usług doradztwa podatkowego”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: NAUKOWA I AKADEMICKA SIEĆ KOMPUTEROWA - PAŃSTWOWY INSTYTUT BADAWCZY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010464542
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kolska 12
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-045
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@nask.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.nask.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.nask.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Telekomunikacja/IT
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Świadczenie usług doradztwa podatkowego”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a2a28f78-ff46-11ee-b81b-aebd110f5279
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00467818
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00298212
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZZPiZ.2610.3.2024.61.MGA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa doradztwa podatkowego świadczona przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego polegająca w szczególności na:
a) bieżącym doradztwie podatkowym z zakresu podatków i innych danin publicznoprawnych występujących w związku z prowadzeniem działalności przez Zamawiającego, w tym przygotowywanie opinii i analiz podatkowych, opiniowanie umów i projektów umów w ramach działalności prowadzonej przez zamawiającego w aspekcie konsekwencji podatkowych;
b) kompleksowej analizie podatkowych aspektów przedsięwzięć realizowanych lub współrealizowanych przez Zamawiającego w zakresie działalności podstawowej jak i działalności gospodarczej;
c) udzielaniu ustnych, telefonicznych i mailowych konsultacji z zakresu prawa podatkowego;
d) dokonywaniu przeglądów i audytów podatkowych przeprowadzonych w celu zapewnienia prawidłowości i adekwatności rozliczeń podatkowych np. w zakresie rozliczania zadań publicznych i dotacji celowych, w tym dotacji na cele inwestycyjne;
e) doradztwie dotyczącym opodatkowania rozliczanych kosztów inwestycyjnych dla celów podatkowych (w tym ustalanie wartości początkowej środków trwałych), rozliczania kosztów finansowania inwestycji, w tym w ramach dofinansowania;
f) wsparciu w sporządzeniu deklaracji podatkowych;
g) wsparciu przy wdrożeniu procedur wewnętrznych mających na celu wprowadzenie systemu zarządzania ryzykiem podatkowym;
h) przygotowywaniu wniosków o indywidualne interpretacje podatkowe;
i) wsparciu w zakresie pomocy publicznej (m.in. reprezentacja w zakresie uzyskiwania pozwoleń podatkowych, rozliczenia uzyskanych zezwoleń, wsparcie w zakresie wdrożenia ulgi podatkowej na badania i rozwój, analizy opodatkowania nieruchomości pod kątem możliwości skorzystania z ulg i zwolnień w podatku od nieruchomości);
j) wsparciu przy przygotowywaniu odpowiedzi lub odwołań na decyzje lub stanowiska odpowiednich organów przy udziale komórek organizacyjnych Zamawiającego merytorycznie właściwych w sprawie;
k) wsparciu w zakresie stosowania ulgi IP Box;
l) opracowaniu koncepcji weryfikacji zakresu raportowania schematów podatkowych (MDR) i wsparcie w ich przygotowaniu i przekazywaniu;
m) wsparciu w realizacji obowiązków wynikających z konieczności sporządzania dokumentacji cen transferowych.
2. Liczba godzin w ramach zamówienia podstawowego wynosi minimum 1 000, a w prawie opcji maksymalnie 500 dodatkowych godzin.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (dalej jako: „SOPZ”) zawarty jest w Załączniku nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79221000-9 - Usługi w zakresie doradztwa podatkowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79220000-2 - Usługi podatkowe
79222000-6 - Usługi przygotowawcze do zwrotu podatku
79200000-6 - Usługi księgowe, audytorskie i podatkowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 377280,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 510450,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 377280,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: B2B TAX Banach Pietrzak Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6342865108
7.3.3) Ulica: ul. Księcia J. Poniatowskiego 30/1
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-055
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
B2B TAX BANACH PIETRZAK SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
B2B TAX BANACH PIETRZAK SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 925760,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
1. Umowa zostaje zawarta na czas określony, 24 miesięcy od dnia zawarcia Umowy, z zastrzeżeniem możliwości skorzystania w prawa opcji.
2. W przypadku niewykorzystania maksymalnego wynagrodzenia wskazanego w Umowy do upływu okresu obowiązywania Umowy, Zamawiający przewiduje możliwość przedłużenia okresu obowiązywania Umowy, w drodze pisemnego aneksu, jednak nie dłużej niż o 6 miesięcy.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wyposażenie do lokali mieszkalnych - siedziska
- Dostawa prenumeraty czasopism zagranicznych w 2025 roku
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla Zadania: "Zakupu, dostawy i montażu systemu parkingowego wraz z systemem wideo-monitoringu parkingu oraz robót budowlanych w NIO-PIB w Warszawie
- Dostawa licencji na oprogramowania informatyczne/komputerowe
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 30 im. Powstańców 1863r w Warszawie - na 2025 rok.
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych do siedzib ZGN Wola.
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.