Ogłoszenie z dnia 2022-11-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00420245/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Utworzenie strzelnicy wirtualnej w ramach konkursu
pn. Strzelnica w powiecie 2022 nr 1/2022/CWCR
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA JAŚLISKA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 180515339
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 171
1.5.2.) Miejscowość: Jaśliska
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-485
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.5.7.) Numer telefonu: 134310590
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@jasliska.info
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.jasliska.info
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4da4a789-5ab5-11ed-9171-f6b7c7d593531.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Utworzenie strzelnicy wirtualnej w ramach konkursupn. Strzelnica w powiecie 2022 nr 1/2022/CWCR
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4da4a789-5ab5-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00467854
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00054002/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Utworzenie strzelnicy wirtualnej w ramach konkursu pn. Strzelnica w powiecie 2022 nr 1/2022/CWCR
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00420245/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.13.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa:
1. Modułu Projekcji (MP) z kablem zasilającym w tym:
obudowa montażowo-transportowa modułu projekcji,
zestaw mikrokomputerowy PC,
projektor,
kamera,
głośnik,
punkt dostępowy WI-FI,
punkt dostępowy Bluetooth;
2. Klawiatura bezprzewodowa z gładzikiem;
3. Tablet z ładowarką;
4. Drukarka laserowa;
5. Specjalistyczne oprogramowanie mikrokomputera.
6. Broń treningowa działająca w systemie blow-back, zasilana green-gaz / repliki broni zasilane elektrycznie:
repliki karabinu z dwoma magazynkami (dwa rodzaje/modele) – 8kpl,
repliki pistoletu z dwoma magazynkami (dwa rodzaje/modele) – 8kpl;
ładowarki/a bezprzewodowego modułu laserowego umożliwiające/a podłączenie do 16 szt. modułów;
7. Opakowania transportowe, kabury i futerały na powyższy sprzęt.
8. Stoły świetlicowe w ilości 5 szt., składane o wymiarach 90x90. Wysokość stołów 76-80 cm. Blat stołu wykonany z płyty wiórowej laminowanej, gr. minimum 18 mm, oklejony obrzeżem PCV 2 mm. Stelaż stołu wykonany z rury stalowej fi 32x1,5mm i kształtownika tunelowego 40x20x1,5 mm malowanego farbą proszkową.
9. Maty składane w ilości 4 szt. o wymiarach 180cmx60cmx 2 cm – typu GymBeam Tatami.
10. Szafy (sejf) na broń długą klasa S1 – 2 szt. Szafy mają pomieścić minimum 8 szt. broni długiej i 8 szt. broni krótkiej. Szafy mają posiadać: półki, uchwyty na broń, drzwi wielowarstwowe wzmocnione do 5 mm grubości blachy, zamek atestowany w klasie A. Szafa powinna spełniać wymagania rozporządzenia MSW z dnia 26.08.2014r. w sprawie przechowywania, noszenia oraz ewidencjonowania broni i amunicji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 35210000-9 - Cele strzelnicze
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 162000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 162000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 162000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AUTOCOMP MANAGEMENT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 320324344
7.3.3) Ulica: ul. 1 Maja 36
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.5) Kod pocztowy: 71-627
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AUTOCOMP MANAGEMENT SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
AUTOCOMP MANAGEMENT SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 162000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-10Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.