Ogłoszenie z dnia 2023-10-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00322312/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-24
- 2023/BZP 00344261/01 - Modyfikacja z dnia 2023-08-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa, rewitalizacja, doposażenie placów zabaw i mini siłowni – zadania z Budżetu Obywatelskiego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Usług Komunalnych w Częstochowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 385768056
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Feliksa Nowowiejskiego 10/12
1.5.2.) Miejscowość: Częstochowa
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-217
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski
1.5.7.) Numer telefonu: 34 322 60 37
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: cuk@cuk.czestochowa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.cuk.czestochowa.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a50932cd-2a14-11ee-9aa3-96d3b44407901.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbudowa, rewitalizacja, doposażenie placów zabaw i mini siłowni – zadania z Budżetu Obywatelskiego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a50932cd-2a14-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00467969
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00052231/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Rewitalizacja parku na Parkitce 2.0 - doposażenie parku w leżaki, piłkarzyki, szachy, fontanna, nowe drzewa oraz odmalowanie domku
1.1.3 Rozbudowa placów zabaw i rekreacji na Błesznie: Stare Błeszno przy ul. Załogi i na Wypalankach -
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00322312
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: CUK-D.2600.2.5.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I„Rozbudowa placu zabaw i rekreacji na Błesznie: Stare Błeszno przy ul. Załogi”
Przedmiot zamówienia –
Prace budowlane związane są z rozbudową placu zabaw i rekreacji ul. Załogi w Częstochowie, zakres prac obejmuje:
- uporządkowanie terenu,
- wykonanie kostki brukowej
- dostawa i montaż ogrodzenia panelowego
- dostawa i montaż ogrodzenia panelowego (piłkochwyt)
- dostawa i montaż ogrodzenia akustycznego
- dostawa i montaż tablicy informacyjnej
- dostawa i montaż altany
- dostawa i montaż stołu do gry w szachy
4.5.3.) Główny kod CPV: 45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw
45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
4.5.5.) Wartość części: 179984,92 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II„Rozbudowa placu zabaw i rekreacji na Błesznie: Stare Błeszno przy ul. Wypalanki”
Przedmiot zamówienia –
Prace budowlane związane są z doposażeniem placu rodzinnej rekreacji plac zabaw i siłownia ul. Wypalanki, zakres prac obejmuje:
- uporządkowanie terenu,
- wykonanie kostki ażurowej parking
- montaż słupków betonowych 25szt
- montaż latarni solarnych 10szt
4.5.3.) Główny kod CPV: 45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw
45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
4.5.5.) Wartość części: 122876,30 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część III„Rewitalizacja parku na Parkitce 2.0- doposażenie parku w leżaki, piłkarzyki, szachy, fontanna, nowe drzewa oraz odmalowanie domku”
Przedmiot zamówienia –
Prace budowlane związane są z rewitalizacją parku na Parkitce, zakres prac obejmuje:
- uporządkowanie terenu,
- dostawa i montaż tablicy informacyjnej
- dostawa i montaż piłkarzyków
- dostawa i montaż stołu do gry w szachy
- dostawa i montaż leżaków pojedynczych 5 szt.
- dostawa i montaż leżaków podwójnych 2 szt
- dostawa i montaż ławek betonowo- drewnianych 5 szt
- dostawa i montaż ściana kurtyna 34,5 m
- renowacja nawierzchni wokół fontanny
4.5.3.) Główny kod CPV: 45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw
45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
4.5.5.) Wartość części: 118602,12 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część IV„Doposażenie placu zabaw i mini siłownia plenerowa przy ul. Piotra Bardowskiego 27B”
Przedmiot zamówienia –
Prace budowlane związane są z doposażeniem placu zabaw i mini siłownia plenerowa
ul. Bardowskiego 27B, zakres prac obejmuje:
- uporządkowanie terenu,
- montaż urządzeń dla dzieci i młodzieży (domek ze zjeżdżalnią, huśtawka sprężynowa konik, huśtawka wagowa konik, podciągacz/wioślarz, wypychacz)
- montaż tablicy informacyjnej z regulaminem
- wyrównanie i oczyszczenie przylegającego terenu, odtworzenie trawników
4.5.3.) Główny kod CPV: 45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw
45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
4.5.5.) Wartość części: 84410,09 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 191964,22 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 191964,22 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 191964,22 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TEL-BRUK Radosław Telenga
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7691387257
7.3.3) Ulica: Gen. Romualda Traugutta 65
7.3.4) Miejscowość: Częstochowa
7.3.5) Kod pocztowy: 42-215
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 191964,22 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-08Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 81710,78 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 81710,78 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 81710,78 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TEL-BRUK Radosław Telenga
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7691387257
7.3.3) Ulica: Gen. Romualda Traugutta 65
7.3.4) Miejscowość: Częstochowa
7.3.5) Kod pocztowy: 42-215
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 81710,78 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-08Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 137916,49 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 137916,49 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 137916,49 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TEL-BRUK Radosław Telenga
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7691387257
7.3.3) Ulica: Gen. Romualda Traugutta 65
7.3.4) Miejscowość: Częstochowa
7.3.5) Kod pocztowy: 42-215
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 137916,49 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-08Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 66924,30 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 109388,46 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 66924,30 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIT PARK Sp. z o. o., Sp. k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9562310727
7.3.3) Ulica: Turkusowa 60
7.3.4) Miejscowość: Toruń
7.3.5) Kod pocztowy: 87-100
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIT PARK SP. Z O.O. - SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
FIT PARK SP. Z O.O. - SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 66924,30 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-08INNE PRZETARGI Z CZĘSTOCHOWY
- Dostawa stołów laboratoryjnych dla Katedry Inżynierii Materiałowej Politechniki Częstochowskiej
- Wykonanie ewidencji i pełnej inwentaryzacji pasa drogowego nowo wybudowanych i przebudowanych dróg w granicach administracyjnych miasta Częstochowa - aktualizacja
- Zakup samochodu dostawczego
- Konserwacja i naprawy dachów i kominów ponad dachem-roboty blacharsko-dekarskie na budynkach komunalnych, stanowiących zasób komunalny gminy, administrowanych i zarządzanych przez ZGM"TBS" Sp. z o.o.
- Sukcesywne dostawy owoców oraz pieczarek do Centralnej Szkoły Państwowej Straży Pożarnej w Częstochowie
- dostawa zestawów komputerowych dla Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie
więcej: przetargi w Częstochowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- Budowa wybiegu dla psów oraz placu zabaw u zbiegu ul. Zemborzyckiej i ul. Słowackiego w Lublinie
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
- Nowe, wspaniałe miejsce spotkań, zabawy i sportu dla Brzeźna - zagospodarowanie terenu przy ul. Zelwerowicza - zadanie realizowane w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadań z BO 2024
- Przebudowa drogi gminnej Nr 110822L w miejscowości Żurawnica.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.