Ogłoszenie z dnia 2024-08-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00395562/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-03
- 2024/BZP 00406959/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa mobilny posiłek
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 290017501
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Majówka 21A
1.5.2.) Miejscowość: Starachowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 27-200
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@cus.starachowice.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bipcus.starachowice.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-bd17c09d-3972-11ef-b37c-4e696a6d8c251.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa mobilny posiłek2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bd17c09d-3972-11ef-b37c-4e696a6d8c25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00467971
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00032768/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.12 Mobilny posiłek
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt nr FESW.09.04-IZ.00- 0005/23 pn. „Społeczne Starachowice – rozwój usług świadczonych przez CUS” współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus (EFS+) w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego na lata 2021-2027.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00395562
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.26.3.11.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 481250,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług przygotowania i dostawy gorącego posiłku dla osób starszych, niepełnosprawnych.
2. Gorący posiłek stanowi gorący jednodaniowy obiad spełniający warunki określone szczegółowo w Załącznika nr 1 do SWZ - opis przedmiotu zamówienia.
3. Usługa skierowana jest do mieszkańców Miasta Starachowice, którzy ukończyli 60 rok życia, niesamodzielnych, niepełnosprawnych i w szczególności samotnie gospodarujących, którzy ze względu na wiek, niepełnosprawność nie są w stanie codziennie przygotować ciepłych posiłków a nie mogą uzyskać wsparcia w tym zakresie ze strony rodziny. Usługa będzie realizowana w ramach projektu nr FESW.09.04-IZ.00-0005/23 pn. „Społeczne Starachowice – rozwój usług świadczonych przez CUS” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus (EFS+) w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego na lata 2021-2027.
4. Usługa przygotowania i dostarczenia gorących posiłków gotowych do spożycia w jednorazowych naczyniach, świadczona będzie z dowozem do miejsca zamieszkania uczestnika projektu w granicach administracyjnych Miasta Starachowice.
5. Planowana ilość jednodaniowych posiłków w okresie ich świadczenia wynosi 15 750 sztuk, tj. średnio 1 050 posiłków miesięcznie – według kalkulacji 1 posiłek dziennie dla 35 osób.
6. Dostawy gorących posiłków będą odbywały się 7 dni w tygodniu (od poniedziałku do niedzieli) w godzinach 12:00 – 14:00 (najpóźniejsza godzina dostarczenia posiłku).
7. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia przedmiotu zamówienia do 30% w stosunku do wielkości określonej w pkt 3 z tytułu powyższego ograniczenia Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia (minimalne wykonanie umowy na poziomie 70%).
8. Wykonawca zobowiązuje się do realizacji zadania zgodnie z polityką horyzontalną UE z uwzględnieniem równości szans i niedyskryminacji. Przy realizacji zadania należy uwzględnić ewentualne potrzeby osób o szczególnych potrzebach żywieniowych, specjalnej diety (cukrzycowej, niskobiałkowej, bezglutenowej lub z innymi schorzeniami pokarmowymi) dla maksymalnie 50% ogólnej liczby uczestników (bądź w liczbie podanej przez Zamawiającego), jeżeli takowe wystąpią.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 503836,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 503836,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 503836,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Spółdzielnia Socjalna Agawa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 260680743
7.3.3) Ulica: Piastowska 28
7.3.4) Miejscowość: Starachowice
7.3.5) Kod pocztowy: 27-200
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 503836,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-08-31INNE PRZETARGI Z STARACHOWIC
- Przeprowadzenie zajęć wyrównujących szanse edukacyjne osób przebywających w pieczy zastępczej w postaci indywidualnych i grupowych korepetycji
- Dostawa foteli biurowych dla Powiatowego Zakładu Opieki Zdrowotnej z siedzibą w Starachowicach
- Przebudowa ulicy Sadowej w Starachowicach: Etap I: "Przebudowa ulicy Sadowej w Starachowicach". Etap II: "Modernizacja mostu na rzece Kamiennej w ciągu ul. Sadowej w Starachowicach".
więcej: przetargi w Starachowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi hotelowo-restauracyjnej w ramach Konferencji pt. Mazurian Lakes Conference on Physics w terminie 31.08.2025-06.09.2025
- Sukcesywne świadczenie usług cateringowych na potrzeby Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Gdańsku w 2025 roku
- Usługa cateringowa na potrzeby spotkania organizowanego przez Wydział Sportu Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego
- Usługa cateringowa dla uczniów Publicznej Szkoły Podstawowej nr 1 w Ostrowcu Świętokrzyskim
- "Kompleksowa organizacja pięciu dwudniowych wyjazdów pozaregionalnych"
- Wykonanie usługi cateringowej podczas konferencji naukowej Prakseologia w sztuce wojennej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.