eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świdnica" Budowa trzech kwater grzebalnych wraz z wykonaniem alejek oraz sieci kanalizacji deszczowej na cmentarzu komunalnym (...) w ramach zadania (...)"Rozbudowa cmentarza komunalnego ul. Słowiańska".



Ogłoszenie z dnia 2024-08-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„ Budowa trzech kwater grzebalnych wraz z wykonaniem alejek oraz sieci kanalizacji deszczowej na cmentarzu komunalnym (...) w ramach zadania (...)„Rozbudowa cmentarza komunalnego ul. Słowiańska”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Świdnica

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000579589

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Armii Krajowej 49

1.5.2.) Miejscowość: Świdnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-100

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@um.swidnica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.um.swidnica.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/949948

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„ Budowa trzech kwater grzebalnych wraz z wykonaniem alejek oraz sieci kanalizacji deszczowej na cmentarzu komunalnym (...) w ramach zadania (...)„Rozbudowa cmentarza komunalnego ul. Słowiańska”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8752e2c7-39d8-11ef-b37c-4e696a6d8c25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00467985

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00048602/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.11 Rozbudowa cmentarza komunalnego ul. Słowiańska

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00396163

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: P-73/VII/24

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 473765,11 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:
„Budowa trzech kwater grzebalnych wraz z wykonaniem alejek oraz sieci kanalizacji deszczowej na cmentarzu komunalnym przy ulicy Słowiańskiej w Świdnicy”, w ramach zadania inwestycyjnego: „Rozbudowa cmentarza komunalnego ul. Słowiańska”.
1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
1) przygotowanie oraz zabezpieczenie terenu,
w tym:
- usuwanie samosiewów drzew i krzewów*,
- wykoszenie chwastów,
- transport, plantowanie i wyrównanie ziemi w ilości ok. 1140 m3,
- przestawienie istniejącego ogrodzenia w zakresie rozbudowy cmentarza w ilości ok. 156 mb,
*Wykonawca zobowiązany jest do odkupienia od Zamawiającego drewna pozyskanego z wycinki drzew wg. aktualnego cennika ( dla drewna opałowego: drewno pozyskane kosztem skarbu PKS, sortyment S4) obowiązującego w Nadleśnictwie Świdnica.

2) budowę kwater: nr 45 ZC2P (1653 m2), nr 44 ZC2P (444 m2), nr 43 ZC2P (1162 m2),
w tym:
- rozprowadzenie ziemi i wyrównanie terenu,
- założenie trawników na budowanych kwaterach, (po siewie, trawę należy zabezpieczyć do wschodów agrowłókniną),
- wykonanie ław pod krawężniki,
- ułożenie krawężników betonowych w ilości ok. 480 mb,

3) budowa alejek wokół kwater w ilości ok. 1015 m2,
w tym:
- wykonanie wykopów o głębokości 0,50 m – ok. 508 m3,
- wykonanie podbudowy grubości 0,40 m – ok. 406 m3,
- wykonanie nawierzchni/naniesienie warstwy miału 0 – 5 m – ok. 105 m3,

4) budowa instalacji kanalizacji deszczowej w obrębie 5 kwater,
w tym:
- wykonanie wykopów,
- montaż studni betonowych 1200 – 6 sztuk,
- montaż włazów kanalizacyjnych – 6 sztuk,
- ułożenie rur PCV Ø400 oraz Ø250 – ok. 270 mb,
- kształtowniki PCV,
- podsypka oraz zasypka,
5) uporządkowanie terenu po wykonanych pracach,
6) kompleksowa obsługa geologiczna i geodezyjna.
2. Materiał pomocniczy i poglądowy stanowią:
- Dokumentacja projektowa (załącznik nr 8 do SWZ.)
- Przedmiary robót ( załącznik nr 9 i 9a do SWZ).
3. Warunki wykonania robót:
1) Przedmiot zamówienia należy realizować zgodnie ze szczegółowymi specyfikacjami technicznymi, zasadami sztuki budowlanej oraz zgodnie z zasadami BHP.
2) Wykonawca odpowiedzialny jest za prowadzenie robót zgodnie z warunkami SWZ, za jakość zastosowanych materiałów i ich zgodność z normami obowiązującymi wg przepisów art. 10 ustawy Prawo budowlane (Dz.U. z 2023 poz. 682 ze zm.).
3) Materiały, urządzenia i technologie niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia zostaną nabyte we własnym zakresie przez Wykonawcę; Wykonawca dostarczy materiały i zrealizuje przedmiot zamówienia przy użyciu własnych lub wypożyczonych we własnym zakresie, na własny koszt narzędzi środków transportu.
4) Zakupione przez Wykonawcę do wbudowania materiały muszą być nowe i posiadać odpowiedni atest, certyfikat, znak bezpieczeństwa, certyfikat lub deklarację zgodności z polską normą (lub inną normą obowiązującą w miejscu wykonywania przedmiotu umowy) lub z aprobatą techniczną, świadectwo dopuszczenia, wydane przez odpowiednie uprawnione instytucje zezwalające na stosowanie ich w budownictwie.
5) Akceptacja przez Zamawiającego materiałów zakupionych przez Wykonawcę, nie zwalnia go od odpowiedzialności za skutki wynikające z zastosowania niewłaściwych materiałów, niespełniających wymogów norm obowiązujących w miejscu realizacji przedmiotu umowy.
6) Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dokumentacji dla czynności wykonywanych w ramach realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z właściwymi przepisami.
7) Wykonawca odpowiedzialny jest za zabezpieczenie i oznakowanie prowadzonych robót oraz dbanie o stan techniczny i prawidłowość ich oznakowania przez cały okres trwania realizacji przedmiotu zamówienia. Roboty należy prowadzić w sposób zapewniający ciągłość pracy i bezpieczeństwo osób i mienia znajdujących się w strefie zagrożenia. Wszelkie koszty związane ze stratami przez niewłaściwe zabezpieczenie robót będzie obciążać Wykonawcę.
8) Wykonawca ponosi wszelką odpowiedzialność za szkody powstałe w trakcie realizacji robót, również wobec osób trzecich oraz w wyniku nieterminowego ich naprawienia.
9) Wykonawca zobowiązany jest do przekazania na właściwe wysypisko odpadów/urobku, materiałów z rozbiórki, nienadających się do ponownego wbudowania i ponosi wszelkie koszty związane z usunięciem odpadów z miejsca wytworzenia, wraz z wykorzystaniem odpadów i ich unieszkodliwieniem.
10) Przed przystąpieniem do robót Wykonawca zobowiązany jest posiadać uzgodnienia w zakresie gospodarki odpadami na podstawie Ustawy o odpadach. Wykonawca jest wytwórcą odpadów w rozumieniu Ustawy o odpadach i na nim ciążą wszystkie obowiązki określone w ww. ustawie.
11) Zamawiający zapewni sprawowanie nadzoru inwestorskiego przez osobę posiadającą stosowne uprawnienia.
12) Polecenia Inspektora nadzoru dotyczące realizacji robót będą wykonywane przez Wykonawcę nie później niż w czasie przez niego wyznaczonym, pod groźbą wstrzymania robót. Skutki finansowe z tytułu wstrzymania robót w takiej sytuacji ponosi Wykonawca.
13) Zamawiający w każdym czasie będzie uprawniony do przeprowadzenia kontroli prowadzonych robót lub innych czynności objętych przedmiotem zamówienia pod względem ich jakości oraz terminowości.
14) Zamawiający zachowuje prawo dostępu do terenu robót dla wskazanych przez siebie przedstawicieli Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45112714-3 - Roboty w zakresie kształtowania cmentarzy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45215400-1 - Roboty na cmentarzach

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 598000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 735000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 598000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Ogólnobudowlany "REMECO" R.Waszczuk, T. Waszczuk SPÓŁKA JAWNA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 884-001-24-17

7.3.3) Ulica: Wilków 4 a

7.3.4) Miejscowość: Pszenno

7.3.5) Kod pocztowy: 58-125

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 598000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.