eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SpytkowiceDostawa energii elektrycznej dla gminy Spytkowice i jej jednostek podleg³ych od 01.01.2024 do 31.12.2024



Og³oszenie z dnia 2023-10-30


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa energii elektrycznej dla gminy Spytkowice i jej jednostek podleg³ych od 01.01.2024 do 31.12.2024

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA SPYTKOWICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892707

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Spytkowice

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Spytkowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-745

1.5.4.) Województwo: ma³opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski

1.5.7.) Numer telefonu: 182688370

1.5.8.) Numer faksu: 182688961

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@spytkowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.spytkowice.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa energii elektrycznej dla gminy Spytkowice i jej jednostek podleg³ych od 01.01.2024 do 31.12.2024

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-bd312f90-74af-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00467993

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-10-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00075202/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.2 Dostawa gazu dla Gminy Spytkowice i jej jednostek podleg³ych w 2024 roku.

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-bd312f90-74af-11ee-9aa3-96d3b4440790

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Adres strony internetowej na której jest prowadzone postêpowanie i na której bêd± dostêpne wszelkie dokumenty zwi±zane z prowadzon± procedur±: https://ezamowienia.gov.pl Przedmiotowe postêpowanie prowadzone jest przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej. Sk³adanie ofert nastêpuje za po¶rednictwem platformy zakupowej dostêpnej pod adresem internetowym: https://ezamowienia.gov.pl
Adres poczty elektronicznej przetargi@spytkowice.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”.
- Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezp³atne.
- Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
- Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych bêd±cych kopi± elektroniczn± tre¶ci zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub w konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452) (dalej: rozporz±dzenie Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych).
- Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych, sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 2247) (dalej: rozporz±dzenie Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci), z uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje siê jako za³±czniki.
W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie bêd± mia³y bezpo¶redniego zastosowania.
- Informacje, o¶wiadczenia lub dokumenty, inne ni¿ wymienione w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postêpowaniu sporz±dza siê w postaci elektronicznej:
a) w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci (i przekazuje siê jako za³±cznik), lub
b) jako tekst wpisany bezpo¶rednio do wiadomo¶ci przekazywanej przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej (np. w tre¶ci wiadomo¶ci e-mail lub w tre¶ci „Formularza do komunikacji”).

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, ¿e:
administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Spytkowice z siedzib± w Urzêdzie Gminy Spytkowice o nastêpuj±cych danych kontaktowych: 34-745 Spytkowice 26, urzad@spytkowice.pl,
tel. 18 2688370;
1) administrator wyznaczy³ Inspektora Danych Osobowych, z którym mo¿na siê kontaktowaæ pod adresem e-mail: biuro@inforess-system.pl

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 8) nie przys³uguje Pani/Panu:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IK.271.8.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej w okresie 01.01.2024 r. - 31.12.2024 r. do (nie wcze¶niej ni¿ po zmianie dostawcy) do punktów zlokalizowanych na terenie gminy Spytkowice. Zamawiaj±cy oszacowa³ zu¿ycie energii na ok. 380 000 kWh. Dostawy maj± byæ realizowane zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowi±cym za³±cznik n 1 do SWZ oraz projektowanymi postanowieniami umowy stanowi±cym za³±cznik a do SWZ.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09310000-5 - Elektryczno¶æ

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-01 do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. W formularzu ofertowym (za³±cznik nr 3 do SWZ) w pkt 1 nale¿y wpisaæ ca³kowit± cenê brutto za wykonanie zamówienia oraz stawkê podatku VAT.
2. W formularzu cenowym (za³±cznik nr 4 do SWZ) nale¿y wpisaæ ceny netto poszczególnych pozycji (skalkulowane zgodnie z wytycznymi zawartymi w kolumnie 3, 4 i 5 formularza cenowego). Nastêpnie nale¿y pod tabel± dokonaæ podsumowania ca³kowitej warto¶ci netto, wpisaæ stawkê podatku VAT oraz dokonaæ podsumowania ca³kowitej warto¶ci brutto. Cena brutto stanowi jednocze¶nie ca³kowit± cenê za wykonanie zamówienia.
3. Cena oferty powinna byæ podana w PLN cyfrowo, z uwzglêdnieniem nale¿nego podatku VAT oraz winna uwzglêdniaæ wszystkie koszty zwi±zane z wykonaniem przedmiotu zamówienia oraz warunkami stawianymi przez Zamawiaj±cego.
4. Wszystkie warto¶ci maj± byæ podawane z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku.
Czê¶æ X
Opis kryteriów, którymi Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ przy wyborze oferty, wraz
z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert
1. Przy wyborze ofert Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ kryterium oceny:
Cena (100%)
Oferta nieodrzucona o najni¿szej cenie uzyska automatycznie 100 pkt. Punktacja pozosta³ych ofert
dokonana zostanie na podstawie wzoru:
cn
C = x 100 pkt
cb
gdzie:
C - liczba punktów,
Cn - najni¿sza cena ofertowa spo¶ród ofert nieodrzuconych,
Cb - cena oferty badanej,
100 - waga kryterium.
Obliczenia dokonywane bêd± z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku.
Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta, która uzyska najwiêksz± liczbê punktów.
2. Je¿eli nie bêdzie mo¿na wybraæ najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, ¿e dwie lub wiêcej ofert przedstawi± tak± sam± cenê, Zamawiaj±cy wezwie Wykonawców którzy z³o¿yli te oferty do z³o¿enia w terminie okre¶lonym przez Zamawiaj±cego ofert dodatkowych, zawieraj±cych now± cenê. Wykonawcy sk³adaj±c oferty dodatkowe, nie mog± oferowaæ cen wy¿szych ni¿ zaoferowane w uprzednio z³o¿onych przez nich ofertach..
3. Zamawiaj±cy udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadaæ bêdzie wymaganiom przedstawionym w Ustawie oraz w SWZ i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryterium wyboru.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu na zasadach okre¶lonych w SWZ oraz spe³niaj± okre¶lony przez Zamawiaj±cego warunek udzia³u w postêpowaniu, dotycz±cy uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej: posiadaj± uprawnienia do prowadzenia dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie obrotu energi± elektryczn± (sprzeda¿y energii elektrycznej) - Wykonawca musi posiadaæ aktualn± koncesjê na prowadzenie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie obrotu energi± elektryczn±, o której mowa w ustawie z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2021 r., poz. 716), wydan± przez Prezesa Urzêdu Regulacji Energetyki.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: O¶wiadczenie

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: O¶wiadczenie

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

Zamawiaj±cy nie stawia wymagañ

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1) Formularz oferty sporz±dzony zgodnie ze wzorem za³±cznika nr 3 do SWZ;
2) Formularz cenowy sporz±dzony zgodnie ze wzorem za³±cznika nr 4 do SWZ;
3) O¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust 1 ustawy Pzp o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunku udzia³u w postêpowaniu, w zakresie wskazanym przez Zamawiaj±cego, sporz±dzone zgodnie ze wzorem za³±cznika nr 5 do SWZ;
4) O¶wiadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, Wykonawców wspólnie
ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, z którego bêdzie wynikaæ, które dostawy wykonaj± poszczególni Wykonawcy -je¿eli dotyczy; -wzór zgodny z za³±cznikiem 6 do SWZ;
5) Pe³nomocnictwa - o ile Wykonawca ustanawia pe³nomocników do wykonywania czynno¶ci w postêpowaniu;
6) Pe³nomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê udzielenie zamówienia w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - w przypadku, gdy ofertê sk³adaj± Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 58 ustawy Pzp. Wszelka korespondencja prowadzona bêdzie z Pe³nomocnikiem.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1) Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia, je¿eli co najmniej jeden z Wykonawców posiada uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej i zrealizuje dostawy, do których realizacji te uprawnienia s± wymagane.
2) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.
3) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenie, o którym mowa w Czê¶ci III ust. 1 pkt 3 SWZ, sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunku udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunku udzia³u w postêpowaniu.
4) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, o którym mowa w Czê¶ci III ust. 1 pkt 4 SWZ, z którego wynika, które dostawy wykonaj± poszczególni Wykonawcy.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zakres ujêty w projekcie umowy - za³±cznik nr 2

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-11-08 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Sk³adanie ofert odbywa siê poprzez portal pzp, który dostêpny jest po zalogowaniu na stronie https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-11-08 12:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.