Ogłoszenie z dnia 2024-08-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00533813/01 - Wynik z dnia 2024-10-07
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa polegająca na zapewnieniu kształcenia w zakresie studiów podyplomowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Rzeszowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 180193953
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Hetmańska 9
1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-045
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@rops.rzeszow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.rops.rzeszow.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa polegająca na zapewnieniu kształcenia w zakresie studiów podyplomowych
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6517a868-a247-4c1e-86e5-b3c39d377c83
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00468136
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00053597/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.22 Usługa polegająca na zapewnieniu kształcenia w zakresie studiów podyplomowych w ramach projektu SR
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Projekt pn. „Społeczna równowaga” w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego 2021-2027 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus, Działanie 04.13 Wysokiej jakości system włączenia.
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9703563.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia i w konkursie, w tym składanie ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub konkursie, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie p.z.p., odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020 r., poz. 344).
Zawiadomienia, oświadczenia, wnioski lub informacje Wykonawcy przekazują:
1) wyłącznie poprzez Platformę Zakupową i komunikaty publiczne oraz prywatne, dostępną pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/970356
2) lub WYŁĄCZNIE w przypadku awarii powyższego: drogą elektroniczną: na adres mailowy: a.szpyrka@rops.rzeszow.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 p.z.p., podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt. Ofertę, a także oświadczenia o jakich mowa w pkt X ppkt 2 SWZ składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Administratorem Państwa danych osobowych jest Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Rzeszowie (ROPS), ul. Hetmańska 9, 35-045 Rzeszów, adres e-mail: sekretariat@rops.rzeszow.pl
2. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych (IOD) w ROPS jest możliwy poprzez wysłanie wiadomości na adres e-mail: iod@rops.rzeszow.pl. Z IOD należy kontaktować się wyłącznie w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych, w tym realizacji praw związanych z ochroną danych osobowych.
3. Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem.
4. Dane osobowe przetwarzane są na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r., poz. 1605 ze zm.) zwanej dalej ustawą Prawo zamówień publicznych, Pzp lub p.z.p.
5. Dane osobowe będą przekazywane następującym odbiorcom:
a) umieszczone na platformie zakupowej Zamawiającego;
b) Prezesowi Urzędu Zamówień Publicznych;
c) wnioskodawcom zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych;
d) wnioskodawcom zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2022 r., poz. 902, t.j.);
e) organom publicznym i osobom uprawnionym do przeprowadzenia w Regionalnym Ośrodku Polityki Społecznej w Rzeszowie czynności kontrolnych i audytowych (np. Urząd Zamówień Publicznych, Krajowa Izba Odwoławcza, Regionalna Izba Obrachunkowa, Najwyższa Izba Kontroli, Krajowa Administracja Skarbowa);
f) administratorowi internetowej platformy zakupowej Open Nexus Sp. z o.o. na podstawie art. 28 ust. 3 RODO.
6. Państwa dane osobowe będą przechowywane przez okres realizacji zadania, do którego zostały zebrane, a następnie przez czas wynikający z przepisów ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach. Kategoria archiwalna u Administratora: B5.
7. Posiadacie Państwo prawo do:
a) dostępu do danych osobowych i ich sprostowania;
b) ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
c) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Urząd Ochrony Danych Osobowych), gdy uznacie Państwo, że przetwarzanie danych narusza przepisy RODO.
8. Nie posiadacie Państwo prawa do:
a) usunięcia danych;
b) przenoszenia danych;
c) sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych.
9. Przetwarzanie Państwa danych osobowych jest wymogiem prawnym, wynikającym z przepisów, o których mowa w punkcie 3. Dalsze przetwarzanie Państwa danych osobowych przez ROPS będzie odbywało się na podstawie przepisów, o których mowa w punkcie 5.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: OZP.261.55.2024.AS
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia dla części I jest usługa polegająca na zapewnieniu kształcenia w zakresie studiów podyplomowych na kierunku „Zarządzanie zasobami ludzkimi” w związku z realizacją projektu niekonkurencyjnego pn. „Społeczna równowaga” w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego 2021-2027 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus, Działanie 04.13 Wysokiej jakości system włączenia.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla cz. I zawiera Opis przedmiotu zamówienia – stanowiący Załącznik Nr 1a do SWZ.
Wykonanie przedmiotu zamówienia zlecone będzie Wykonawcy na zasadach opisanych w projekcie umowy, stanowiącym Załącznik Nr 3 do SWZ (dotyczy wszystkich części zamówienia).
4.2.6.) Główny kod CPV: 80300000-7 - Usługi szkolnictwa wyższego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-07-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: a) Kryterium „Cena” (C) - waga 60%.
- punkty za kryterium (C) zostaną obliczone wg wzoru:
Najniższa cena brutto spośród ocenianych ofert/ Cena brutto ocenianej oferty x 60
- podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym;
- cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia. Wynik działania zostanie zaokrąglony do 2 miejsc po przecinku, a maksymalna liczba punktów jaką można uzyskać to 60;
b) Kryterium „Ilość godzin trwania studiów” (H) - waga 40%;
UWAGA: 1 h = 45 min.
DLA CZĘŚCI I:
- w ramach kryterium (H) ocenie podlegać będzie ilość godzin trwania studiów, powyżej wymaganego minimum. Minimalna ilość godzin to 170 h. Liczbę godzin, na podstawie których będzie oceniana oferta w ramach niniejszego kryterium, należy wpisać do Formularza ofertowego (Załącznik nr 2 do SWZ) , odpowiednio dla danej części zamówienia.
W przypadku wpisania mniejszej ilości godzin niż zakładana minimalna, oferta będzie podlegać odrzuceniu na podstawie art. 226 ust.1 pkt.5 ustawy Pzp;
- następnie liczba otrzymanych punktów zostanie wstawiona do poniższego wzoru:
Ilość godzin trwania studiów w badanej ofercie/Największa wykazana ilość godzin trwania studiów spośród złożonych ofert x 40
- maksymalna liczba punktów jaką Wykonawca może uzyskać w niniejszym kryterium wynosi 40;
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Ilość godzin trwania studiów
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia dla części II jest usługa polegająca na zapewnieniu kształcenia w zakresie studiów podyplomowych na kierunku „Mediacje” w związku z realizacją projektu niekonkurencyjnego pn. „Społeczna równowaga” w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego 2021-2027 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus, Działanie 04.13 Wysokiej jakości system włączenia.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla cz. II zawiera Opis przedmiotu zamówienia – stanowiący Załącznik Nr 1b do SWZ.
Wykonanie przedmiotu zamówienia zlecone będzie Wykonawcy na zasadach opisanych w projekcie umowy, stanowiącym Załącznik Nr 3 do SWZ (dotyczy wszystkich części zamówienia).
4.2.6.) Główny kod CPV: 80300000-7 - Usługi szkolnictwa wyższego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-07-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: a) Kryterium „Cena” (C) - waga 60%.
- punkty za kryterium (C) zostaną obliczone wg wzoru:
Najniższa cena brutto spośród ocenianych ofert/ Cena brutto ocenianej oferty x 60
- podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym;
- cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia. Wynik działania zostanie zaokrąglony do 2 miejsc po przecinku, a maksymalna liczba punktów jaką można uzyskać to 60;
b) Kryterium „Ilość godzin trwania studiów” (H) - waga 40%;
UWAGA: 1 h = 45 min.
DLA CZĘŚCI II:
- w ramach kryterium (H) ocenie podlegać będzie ilość godzin trwania studiów, powyżej wymaganego minimum. Minimalna ilość godzin to 175 h. Liczbę godzin, na podstawie których będzie oceniana oferta w ramach niniejszego kryterium, należy wpisać do Formularza ofertowego (Załącznik nr 2 do SWZ) , odpowiednio dla danej części zamówienia.
W przypadku wpisania mniejszej ilości godzin niż zakładana minimalna, oferta będzie podlegać odrzuceniu na podstawie art. 226 ust.1 pkt.5 ustawy Pzp;
- następnie liczba otrzymanych punktów zostanie wstawiona do poniższego wzoru:
Ilość godzin trwania studiów w badanej ofercie/Największa wykazana ilość godzin trwania studiów spośród złożonych ofert x 40
- maksymalna liczba punktów jaką Wykonawca może uzyskać w niniejszym kryterium wynosi 40;
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Ilość godzin trwania studiów
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia dla części III jest usługa polegająca na zapewnieniu kształcenia w zakresie studiów podyplomowych na kierunku „Interwencja kryzysowa” w związku z realizacją projektu niekonkurencyjnego pn. „Społeczna równowaga” w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego 2021-2027 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus, Działanie 04.13 Wysokiej jakości system włączenia.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla cz. III zawiera Opis przedmiotu zamówienia – stanowiący Załącznik Nr 1c do SWZ.
Wykonanie przedmiotu zamówienia zlecone będzie Wykonawcy na zasadach opisanych w projekcie umowy, stanowiącym Załącznik Nr 3 do SWZ (dotyczy wszystkich części zamówienia).
4.2.6.) Główny kod CPV: 80300000-7 - Usługi szkolnictwa wyższego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-07-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: a) Kryterium „Cena” (C) - waga 60%.
- punkty za kryterium (C) zostaną obliczone wg wzoru:
Najniższa cena brutto spośród ocenianych ofert/ Cena brutto ocenianej oferty x 60
- podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym;
- cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia. Wynik działania zostanie zaokrąglony do 2 miejsc po przecinku, a maksymalna liczba punktów jaką można uzyskać to 60;
b) Kryterium „Ilość godzin trwania studiów” (H) - waga 40%;
UWAGA: 1 h = 45 min.
DLA CZĘŚCI III:
- w ramach kryterium (H) ocenie podlegać będzie ilość godzin trwania studiów, powyżej wymaganego minimum. Minimalna ilość godzin to 190 h. Liczbę godzin, na podstawie których będzie oceniana oferta w ramach niniejszego kryterium, należy wpisać do Formularza ofertowego (Załącznik nr 2 do SWZ) , odpowiednio dla danej części zamówienia.
W przypadku wpisania mniejszej ilości godzin niż zakładana minimalna, oferta będzie podlegać odrzuceniu na podstawie art. 226 ust.1 pkt.5 ustawy Pzp;
- następnie liczba otrzymanych punktów zostanie wstawiona do poniższego wzoru:
Ilość godzin trwania studiów w badanej ofercie/Największa wykazana ilość godzin trwania studiów spośród złożonych ofert x 40
- maksymalna liczba punktów jaką Wykonawca może uzyskać w niniejszym kryterium wynosi 40;
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Ilość godzin trwania studiów
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania oraz spełniają następujące warunki dotyczące (określone poniżej warunki udziału w postępowaniu dotyczą odrębnie każdej części zamówienia):Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej. Zamawiający określa warunek w ww. zakresie: o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do organizacji studiów podyplomowych zgodnie z zapisami ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. – Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz.742 ze zm.).
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Nie
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania, każdy Wykonawca zobowiązany jest złożyć stosowne oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu [wobec zapisów art. 273 ust. 2 ustawy Pzp](wzór stanowi Załącznik nr 4 do SWZ).
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający samodzielnie zweryfikuje spełnienia warunku udziału w postępowaniu przez Wykonawcę, w zakresie uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej – na podstawie ogólnodostępnych systemów teleinformatycznych – m.in. przy pomocy strony internetowej Ministerstwa Edukacji i Nauki (MEiN) oraz strony internetowej systemu POL-on, a w przypadku wątpliwości wezwie Wykonawcę do wyjaśnień treści podmiotowych środków dowodowych, które wskazywać będą, że spełnia on warunki udziału w postępowaniu.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w pkt X ppkt. 2 lit. a) SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy zgodnie z art. 117 ust. 4 ustawy p.z.p.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z zapisami wskazanymi w załączniku nr 3 do SWZ, tj. projektowanych postanowieniach umowy.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-09-03 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: W celu złożenia oferty należy zarejestrować (zalogować) się na Platformie i postępować zgodnie z instrukcjami dostępnymi u dostawcy rozwiązania informatycznego pod adresem https://platformazakupowa.pl/transakcja/970356. W celu złożenia oferty należy przejść do transakcji (zakładki) dedykowanej dla niniejszego postępowania z sygnaturą sprawy: OZP.261.55.2024.AS i daną nazwą postępowania.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-09-03 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-10-02
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Każdy Wykonawca w Formularzu ofertowym zobligowany jest do wskazania ceny za pełną realizację zamówienia, która stanowi iloczyn ceny za realizację usługi dla 1 osoby/uczestnika studiów, uwzględniającej wszystkie wymagania dot. organizacji studiów i ich przebiegu oraz maksymalnej liczby uczestników dla danej części zamówienia. W przypadku rozbieżności rachunkowych, wiążąca dla ustalenia wartości oferty za pełną realizację zamówienia, będzie cena jednostkowa.UWAGA! W procesie badania i oceny ofert, ocenie podlegać będzie cena brutto za pełną realizację zamówienia, natomiast wskazanie cen jednostkowych wiąże się z rozliczeniem finansowym.
Termin realizacji zamówienia wynosi: do 31.07.2025 r. Zajęcia mają obejmować dwa semestry akademickie 2024/2025 – semestr zimowy oraz semestr letni.
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Obsługa, konserwacja, utrzymanie sygnalizacji świetlnych oraz znaków aktywnych na ciągach DW administrowanych przez PZDW w Rzeszowie w okresie od daty podpisania umowy do 31.12.2025 - 5 zadań
- Przedłużenie ważności licencji Microsoft 365
- Odbiór, transport i zagospodarowanie ubocznych produktów pochodzenia zwierzęcego (kat. III) w 2025 roku z kuchni w kompleksach znajdujących się w rejonie działania 34. WOG Rzeszów
- Przeglądy konserwacyjne i serwis 5 dźwigów osobowych.
- Sprzedaż wraz dostarczeniem stołu antywibracyjnego granitowego
- Sprzedaż i dostawa odczynników do prowadzenia zajęć dydaktycznych dla Instytutu Nauk Medycznych
więcej: przetargi w Rzeszowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.