eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SłupskAdaptacja zabytkowego Spichlerza w Słupsku na cele kulturalne, społeczne, edukacyjne i turystyczne - wyposażenie budynku



Ogłoszenie z dnia 2024-08-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Adaptacja zabytkowego Spichlerza w Słupsku na cele kulturalne, społeczne, edukacyjne i turystyczne - wyposażenie budynku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Muzeum Pomorza Środkowego w Słupsku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000277807

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Dominikańska, 5-9

1.5.2.) Miejscowość: Słupsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-200

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@muzeum.slupsk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.muzeum.slupsk.pl/BIP/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/952569

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Adaptacja zabytkowego Spichlerza w Słupsku na cele kulturalne, społeczne, edukacyjne i turystyczne - wyposażenie budynku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f80051e2-d91f-4cfd-bef9-501498531981

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00468183

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00086414/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Adaptacja zabytkowego Spichlerza w Słupsku na cele kulturalne, społeczne, edukacyjne i turystyczne - wyposażenie budynku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: MPŚ-IX.261.10.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego postępowania jest wyposażenie Czerwonego Spichlerza zlokalizowanego w Słupsku przy ul. Szarych Szeregów 12 polegającego na wykonaniu, dostarczeniu i montażu mebli oraz elementów wyposażenia, zarówno standardowych jak i indywidualnych oraz specjalistycznych, które określone zostały w formularzu szacunkowym (załącznik nr 1 do SWZ). Przedmiot zamówienia należy dokonać zgodnie z projektem aranżacji wnętrz (zał. nr 7 do SWZ).
2. Na wyposażenie Czerwonego Spichlerza składają się:
1) wyposażenie pomieszczeń biurowych w tym w indywidualnie wykonane meble i elementy wyposażenia,
2) wyposażenie sal edukacyjnych i magazynu sprzętu w tym w indywidualnie wykonane meble i elementy wyposażenia, włączając w to pokrycie fragmentów ścian farbą tablicową i projekcyjną,
3) wyposażenie biblioteki wraz z czytelnią w tym w indywidualnie oraz specjalistyczne wykonane meble i elementy wyposażenia,
4) wyposażenie specjalistyczne i indywidualne magazynów zbiorów, w tym magazynu bibliotecznego i magazynu „otwartego” połączonego z biurem,
5) wyposażenie przestrzeni wspólnych przeznaczonych do różnych funkcji muzealnych w tym do organizacji spotkań oraz komunikacji, dostępnych dla osób z zewnątrz korzystających
z oferty Muzeum, w tym indywidualnie wykonane meble i elementy wyposażenia,
6) wyposażenie specjalistyczne i indywidualne w zakresie podstawowym pracowni konserwatorskich i fotograficznej,
7) wyposażenie pomieszczeń socjalnych, w tym w indywidualnie wykonane meble i elementy wyposażenia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39150000-8 - Różne meble i wyposażenie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39000000-2 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące

31000000-6 - Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie

32320000-2 - Sprzęt telewizyjny i audiowizualny

39100000-3 - Meble

39110000-6 - Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części

39130000-2 - Meble biurowe

39113100-8 - Fotele

39136000-4 - Wieszaki na odzież

39153000-9 - Meble konferencyjne

30193500-3 - Stojak na materiały reklamowe

38622000-1 - Lustra

30192170-3 - Tablice ogłoszeń

39141000-2 - Meble i wyposażenie kuchni

42130000-9 - Krany, kurki, zawory i podobna armatura

44614100-8 - Kosze do przechowywania

39155000-3 - Meble biblioteczne

34144760-3 - Wózki biblioteczne

39155100-4 - Wyposażenie bibliotek

39112000-0 - Krzesła

39141100-3 - Regały

39152000-2 - Biblioteczki przesuwne

34912100-4 - Wózki popychane

44423200-3 - Drabiny

44313000-7 - Siatka metalowa

39151200-7 - Stoły robocze

39180000-7 - Meble laboratoryjne

42415000-8 - Wózki widłowe, pojazdy techniczne, kolejowe wózki ciągnące

44190000-8 - Różne materiały budowlane

39173000-5 - Meble do przechowywania

43800000-1 - Urządzenia warsztatowe

30195912-8 - Sztalugi do tablic do pisania

44212320-8 - Konstrukcje różne

39151100-6 - Stojaki

45442100-8 - Roboty malarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie zwiększa kwoty przeznaczonej na realizację zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.