Ogłoszenie z dnia 2024-08-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00425444/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-23
- 2024/BZP 00441847/01 - Modyfikacja z dnia 2024-08-01
- 2024/BZP 00451204/01 - Modyfikacja z dnia 2024-08-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Adaptacja zabytkowego Spichlerza w Słupsku na cele kulturalne, społeczne, edukacyjne i turystyczne - wyposażenie budynku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Muzeum Pomorza Środkowego w Słupsku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000277807
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Dominikańska, 5-9
1.5.2.) Miejscowość: Słupsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-200
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@muzeum.slupsk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.muzeum.slupsk.pl/BIP/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9525691.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Adaptacja zabytkowego Spichlerza w Słupsku na cele kulturalne, społeczne, edukacyjne i turystyczne - wyposażenie budynku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f80051e2-d91f-4cfd-bef9-501498531981
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00468183
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00086414/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Adaptacja zabytkowego Spichlerza w Słupsku na cele kulturalne, społeczne, edukacyjne i turystyczne - wyposażenie budynku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MPŚ-IX.261.10.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem niniejszego postępowania jest wyposażenie Czerwonego Spichlerza zlokalizowanego w Słupsku przy ul. Szarych Szeregów 12 polegającego na wykonaniu, dostarczeniu i montażu mebli oraz elementów wyposażenia, zarówno standardowych jak i indywidualnych oraz specjalistycznych, które określone zostały w formularzu szacunkowym (załącznik nr 1 do SWZ). Przedmiot zamówienia należy dokonać zgodnie z projektem aranżacji wnętrz (zał. nr 7 do SWZ).
2. Na wyposażenie Czerwonego Spichlerza składają się:
1) wyposażenie pomieszczeń biurowych w tym w indywidualnie wykonane meble i elementy wyposażenia,
2) wyposażenie sal edukacyjnych i magazynu sprzętu w tym w indywidualnie wykonane meble i elementy wyposażenia, włączając w to pokrycie fragmentów ścian farbą tablicową i projekcyjną,
3) wyposażenie biblioteki wraz z czytelnią w tym w indywidualnie oraz specjalistyczne wykonane meble i elementy wyposażenia,
4) wyposażenie specjalistyczne i indywidualne magazynów zbiorów, w tym magazynu bibliotecznego i magazynu „otwartego” połączonego z biurem,
5) wyposażenie przestrzeni wspólnych przeznaczonych do różnych funkcji muzealnych w tym do organizacji spotkań oraz komunikacji, dostępnych dla osób z zewnątrz korzystających
z oferty Muzeum, w tym indywidualnie wykonane meble i elementy wyposażenia,
6) wyposażenie specjalistyczne i indywidualne w zakresie podstawowym pracowni konserwatorskich i fotograficznej,
7) wyposażenie pomieszczeń socjalnych, w tym w indywidualnie wykonane meble i elementy wyposażenia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39000000-2 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące
31000000-6 - Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie
32320000-2 - Sprzęt telewizyjny i audiowizualny
39100000-3 - Meble
39110000-6 - Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części
39130000-2 - Meble biurowe
39113100-8 - Fotele
39136000-4 - Wieszaki na odzież
39153000-9 - Meble konferencyjne
30193500-3 - Stojak na materiały reklamowe
38622000-1 - Lustra
30192170-3 - Tablice ogłoszeń
39141000-2 - Meble i wyposażenie kuchni
42130000-9 - Krany, kurki, zawory i podobna armatura
44614100-8 - Kosze do przechowywania
39155000-3 - Meble biblioteczne
34144760-3 - Wózki biblioteczne
39155100-4 - Wyposażenie bibliotek
39112000-0 - Krzesła
39141100-3 - Regały
39152000-2 - Biblioteczki przesuwne
34912100-4 - Wózki popychane
44423200-3 - Drabiny
44313000-7 - Siatka metalowa
39151200-7 - Stoły robocze
39180000-7 - Meble laboratoryjne
42415000-8 - Wózki widłowe, pojazdy techniczne, kolejowe wózki ciągnące
44190000-8 - Różne materiały budowlane
39173000-5 - Meble do przechowywania
43800000-1 - Urządzenia warsztatowe
30195912-8 - Sztalugi do tablic do pisania
44212320-8 - Konstrukcje różne
39151100-6 - Stojaki
45442100-8 - Roboty malarskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie zwiększa kwoty przeznaczonej na realizację zamówienia.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
INNE PRZETARGI Z SŁUPSKA
- Usługa parkingowa polegająca na przechowywaniu pojazdów, części samochodowych oraz depozytów wielkogabarytowych do celów procesowych dla Sądu Rejonowego w Słupsku
- Organizacja indywidualnych i grupowych warsztatów/ szkoleń i studiów podyplomowych online lub stacjonarnie dla nauczyciel wychowania przedszkolnego.
- NAPRAWY I REMONTY DRÓG ZLOKALIZOWANYCH W PASACH DROGOWYCH W GRANICACH ADMINISTRACYJNYCH MIASTA SŁUPSKA ORAZ DRÓG WEWNĘTRZNYCH NALEŻĄCYCH DO MIASTA SŁUPSKA.
- Przebudowa zatok autobusowych i przystanków w celu dostosowania ich do potrzeb osób z niepełnosprawnościami oraz rozbudowa i modernizacja Systemu Dynamicznej Informacji Pasażerskiej i monitoringu CCTV
- Dostawa leku o nazwie międzynarodowej substancji czynnej ABIRATERONI ACETAS - 112/TP/2024
- Dostawa oleju napędowego dla jednostek pływających Głównego Inspektoratu Rybołówstwa Morskiego.
więcej: przetargi w Słupsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni szkolnych
- Remont i przystosowanie pomieszczeń na potrzeby realizacji projektu "Bliżej rodziny i dziecka -wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo - wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej-etap II"
- Dostosowanie budynku użytkowego przy ul. Mazowieckiej 12 (oficyna) w Warszawie do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych
- Dostawa mebli na PGE Narodowy w Warszawie
- Sprzedaż wraz z dostarczeniem foteli biurowych
- Wykonanie dok. projektowej oraz robót bud. zw. z wykończeniem i wyposaż. stref komercyjnych stadionu miejskiego w zakr. hotelowym, gastron. i handlowym w ramach zad. inw. Budowa St. Miej. w Katowicach
więcej: Tablice ogłoszeń »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.