eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PolicePoprawa akustyki oraz izolacyjności termicznej w Szkole Podstawowej nr 5 w Policach.



Ogłoszenie z dnia 2024-08-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa akustyki oraz izolacyjności termicznej w Szkole Podstawowej nr 5 w Policach.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa nr 5 im. Orła Białego z Oddziałami Dwujęzycznymi

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 367672790

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wojska Polskiego 68

1.5.2.) Miejscowość: Police

1.5.3.) Kod pocztowy: 72-010

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński

1.5.7.) Numer telefonu: 914648370

1.5.8.) Numer faksu: 914648384

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@sp5police.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://sp5.police.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-45367045-2951-11ef-b091-ce35ef079555

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Szkoła podstawowa publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Poprawa akustyki oraz izolacyjności termicznej w Szkole Podstawowej nr 5 w Policach.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-45367045-2951-11ef-b091-ce35ef079555

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00468194

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00366767

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SP5.271.1.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 367970,66 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych i usług w związku z realizacją zadania pn. „Poprawa akustyki oraz izolacyjności termicznej w Szkole Podstawowej nr 5 w Policach”.

1. Roboty będą wykonywane wewnątrz pomieszczeń Szkoły Podstawowej nr 5 w Policach, na parterze budynku B – sale lekcyjne 12, 13, 14, 15 oraz w przylegającym holu. Budynek szkoły „B” jest obiektem trzykondygnacyjnym o trzech kondygnacjach nadziemnych, niepodpiwniczony, połączony z pozostałą częścią szkoły (budynek A i C) na wszystkich kondygnacjach. Budynek zaliczany jest do kategorii obiektów średniowysokich.
2. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje wykonanie niżej wymienionych prac:
a) przygotowanie sal lekcyjnych do realizacji dalszych prac, wyniesienie elementów wyposażenia, zabezpieczenie wskazanych w przedmiarze powierzchni,
b) wymiana okien szt. 12 na okna o identycznej podziałowej dostosowane do aktualnych wymogów izolacyjności termicznej,
c) wymiana podokienników okiennych,
d) demontaż istniejących opraw oświetlenia klas,
e) demontaż i częściowy demontaż, wykładzin podłogowych,
f) usunięcie gładzi gipsowych ułożonych na starych powłokach malarskich wraz z tymi powłokami,
g) wykonanie instalacji elektrycznych gniazd wtykowych oraz oświetlenia wraz z instalacją zabezpieczeń w tablicy TP-2, oraz wykonaniem nowego zasilania bojlera elektrycznego, uporządkowanie obwodów w tablicy TP-2,
h) naprawa tynków, wykonanie nowych gładzi gipsowych dwuwarstwowych wraz z ochroną narożników wypukłych oraz malowanie ścian,
i) wymiana kratek zamontowanych na kanałach wentylacji grawitacyjnej,
j) wyrównanie podłoża i układanie wykładzin podłogowych,
k) naprawa tynków i wykonanie tynku gipsowego, wyrównawczego na powierzchni stropu,
l) wymiana mocowania rurociągów c.o. – strop,
m) wykonanie obudowy rurociągów c.o. z elementów modułowego sufitu akustycznego z wypełnieniem z paneli o wym. 60 x 60cm,
n) montaż, poprzez przyklejenie, sufitu akustycznego z płyt o wym. 120x60x4 cm,
o) dostawa i montaż zabudowy grzejników,
p) montaż punktu elektryczno-logicznego wraz z okablowaniem (PEL),
q) montaż opraw oświetlenia oraz podłączenie do wymienionej instalacji elektrycznej,
r) demontaż i ponowny montaż tablicy interaktywnej oraz rzutników obrazu wraz z podłączeniem do PEL,
s) wykonanie pomiarów i sprawdzeń, w tym pomiaru natężenia oświetlenia.
3. Wykonawca zobowiązany jest wykonać zamówienie w oparciu o wytyczne Zamawiającego dotyczące rodzaju oraz parametrów akustycznych sufitu, rodzaju opraw oświetleniowych, parametrów technicznych, okien oraz wymagań jakościowych, które zawarte są w dokumentacji postępowania. Zakres rzeczowy prac stanowiących przedmiot zamówienia, określono w dokumentacji postępowania w szczególności w Kosztorysie Nakładów Rzeczowych, złącznikach graficznych - rzuty pomieszczeń, Projekcie wykonawczym instalacji elektrycznych, zawierającym symulację natężenia oświetlenia oraz w SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45214210-5 - Roboty budowlane w zakresie szkół podstawowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien

45432000-4 - Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian

45442100-8 - Roboty malarskie

45323000-7 - Roboty w zakresie izolacji dźwiękoszczelnych

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 367970,66 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7326739,02 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 367970,66 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Ogólnobudowlany Jarosław Muszyński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 810030770

7.3.3) Ulica: Wkrzańska

7.3.4) Miejscowość: Police

7.3.5) Kod pocztowy: 72-010

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Prace w zakresie branży elektrycznej.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 367970,66 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-09-06

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.