Ogłoszenie z dnia 2022-11-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00415960/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-28
- 2022/BZP 00424530/01 - Modyfikacja z dnia 2022-11-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i sukcesywna dostawa pelletu drzewnego dla Szkół Podstawowych Gminy Morąg
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MORĄG
1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Miejski w Morągu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510743580
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. 11 Listopada 9
1.5.2.) Miejscowość: Morąg
1.5.3.) Kod pocztowy: 14-300
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.7.) Numer telefonu: 89 757 22 31
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@morag.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.morag.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zp.morag.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i sukcesywna dostawa pelletu drzewnego dla Szkół Podstawowych Gminy Morąg2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d52eed9e-569d-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00468203
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019957/14/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Zakup i sukcesywna dostawa pelletu drzewnego dla Szkół Podstawowych Gminy Morąg
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00415960/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OK.271.2.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 598374,90 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa pelletu drzewnego z transportem i rozładunkiem Wykonawcy do zbiorników magazynowych szkół przy współpracy z danym pracownikiem szkoły:
1 - Szkoła Podstawowa im. rtm. Witolda Pileckiego w Łącznie, Łączno 48b, 14-300 Morąg
- ok. 80 ton,
2 - Szkoła Podstawowa im. Heleny Ponieważ w Słoneczniku, Słonecznik 117, 14-300 Morąg
- ok. 50 ton,
3 - Szkoła Podstawowa im. Ireny Kwinto w Żabim Rogu, Żabi Róg 115A, 14-300 Morąg
- ok. 100 ton.
2. Przedmiot zamówienia ma spełniać przedstawione poniżej dane techniczne przez cały okres obowiązywania umowy:
a) Oferowany pellet musi posiadać ważny certyfikat:
• DIN Plus zgodnie z normą europejską EN 14961-2, lub
• EN-plus A1 zgodnie z normą europejską EN 14961-2.
2.2 Dostawa będzie realizowana pojazdem zdolnym do podjazdu pod daną szkołę w tym:
- pozostawieniu palet z pelletem w wyznaczonym pomieszczeniu na terenie Szkoły Podstawowej w Słoneczniku, do którego Wykonawca wjeżdża wózkiem paletowym,
- pozostawieniu palet z pelletem w wyznaczonym utwardzonym miejscu na terenie Szkoły Podstawowej w Żabim Rogu i Szkoły Podstawowej w Łącznie.
Zamawiający nie posiada wózka widłowego ani paleciaka.
2.3 Terminy i wielkości dostaw będą dostosowane do możliwości magazynowych Zamawiającego, zależnych od ilości spalanego paliwa (temperatury powietrza). Szczegółowe wielkości i terminy będą każdorazowo zgłaszane przez zamawiającego, pisemnie, pocztą elektroniczną lub telefonicznie z wyprzedzeniem 3 dniowym (dni robocze). Dostawy będą odbywać się od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 15:00.
2.4 Dostawy będą realizowane w 15 kg workach (jednorazowa dostawa nie będzie większa niż 24 tony paliwa).
2.5 Wykonawca nie jest zobowiązany do przedłożenia wraz z ofertą wymienionych w pkt 2 lit. a) certyfikatów.
2.6 Szczegółowe warunki i zasady realizacji dostaw określa projekt umowy.
2.7 Wykonawca zobowiązuje się do przyjęcia zwrotu, wymiany części lub całości dostawy na własny koszt, jeżeli nie będzie odpowiadać parametrom opisanym w SWZ a także zawierać będzie inne zanieczyszczenia.
2.8 Zamawiający zastrzega sobie prawo losowej kontroli ilości dostarczonego pelletu.
2.9 Podane ilości paliwa są wartościami szacunkowymi i mogą ulec zmianie stosownie do faktycznych potrzeb Zamawiającego. W tym przypadku nie przysługuje Wykonawcy prawo do roszczenia finansowego. Minimalny gwarantowany poziom realizacji umowy wynosi 50 %.
2.10 Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia zamawiającemu w dniu dostawy ważnego certyfikatu DIN PLUS lub EN PLUS na dostarczony pellet.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09100000-0 - Paliwa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09111400-4 - Paliwa drzewne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 579656,44 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 632499,33 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 597999,68 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PETROBOX ALEKSANDRA KREZYMON
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7393110811
7.3.3) Ulica: Ługwałd 180
7.3.4) Miejscowość: Dywity
7.3.5) Kod pocztowy: 11-001
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 597999,68 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z MORĄGA
więcej: przetargi w Morągu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa paliwa do pojazdów Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Katowicach oraz oddziałów terenowych wraz z kartami flotowymi w częściach I-VI
- Sukcesywna dostawa oleju napędowego do zbiornika dwupłaszczowego o pojemności 5 000 litrów znajdującego się na terenie ZGK w Rucianem-Nidzie, w ilości do 30 000 litrów
- Bezgotówkowy zakup paliw do samochodów służbowych Mazowieckiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego z siedzibą w Warszawie.
- Dostawa oleju napędowego na potrzeby działalności Gminnego Przedsiębiorstwa Komunalnego Sp. z o.o. w Pielgrzymce
- Bezgotówkowy zakup paliw płynnych przy użyciu kart flotowych na potrzeby grupy zakupowej organizowanej przez Gminę Wieliczka
- Dostawa oleju napędowego na potrzeby Urzędu Miejskiego w Łaszczowie
więcej: Paliwa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.