Ogłoszenie z dnia 2022-11-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00392696/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa przeglądów technicznych stacji uzdatniania wody Blanca Plus oraz systemu uzdatniania wody Purelab OPTION R7 wraz z wymianą części zamiennych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SZPITAL SPECJALISTYCZNY IM. LUDWIKA RYDYGIERA W KRAKOWIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 121188694
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Osiedle Złotej Jesieni 1
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-826
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: adudzinska@rydygierkrakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalrydygier.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Szpital sp. z o.o.
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa przeglądów technicznych stacji uzdatniania wody Blanca Plus oraz systemu uzdatniania wody Purelab OPTION R7 wraz z wymianą części zamiennych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-61e759a5-4b97-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00468236
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00392696/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 228/ZP/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa przeglądów technicznych stacji uzdatniania wody Blanca Plus oraz systemu uzdatniania wody Purelab OPTION R7 wraz z wymianą części zamiennych zgodnie z opisemi wymaganiami zawartymi w Załączniku nr 1 do Specyfikacji.
2. Oferty nie posiadające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone.
3. Pozostałe warunki zamówienia określa projekt umowy, stanowiący załącznik nr 3 do Specyfikacji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego
4.5.5.) Wartość części: 8482,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa przeglądów technicznych stacji uzdatniania wody Blanca Plus oraz systemu uzdatniania wody Purelab OPTION R7 wraz z wymianą części zamiennych zgodnie z opisemi wymaganiami zawartymi w Załączniku nr 1 do Specyfikacji.
2. Oferty nie posiadające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone.
3. Pozostałe warunki zamówienia określa projekt umowy, stanowiący załącznik nr 3 do Specyfikacji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego
4.5.5.) Wartość części: 13639,20 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8733,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10432,86 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8733,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Lireco Tech Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 958 171 09 42
7.3.3) Ulica: Grochowa 10
7.3.4) Miejscowość: Gdynia
7.3.5) Kod pocztowy: 81-017
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8733,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16776,22 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16776,22 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16776,22 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WODIMED
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6783105119
7.3.3) Ulica: Duża Góra 32F/12
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-857
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
SZPITAL SPECJALISTYCZNY IM. LUDWIKA RYDYGIERA W KRAKOWIE SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16776,22 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Spółdzielnia Mieszkaniowa ,,Victoria" w Krakowie ogłasza przetarg nieograniczony na następujące roboty: Renowacja elewacji budynków os. Niepodległości 15, 18, os. Albertyńskie 34, 38 w Krakowie.
- Budowa dedykowanego oświetlenia wraz z wyznaczeniem przejścia dla pieszych przy skrzyżowaniu ulic Praskiej i Szwedzkiej" - realizacja wg projektu
- Zakup samochodu służbowego
- "Sukcesywne dostawy środków czystości do oddziałów Muzeum Narodowego w Krakowie",
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania: "Budowa przejścia dla pieszych na ul. Królowej Jadwigi przy skrzyżowaniu z ul. Czeremchową
- Dostawa mebli laboratoryjnych dla WIMiC - DE-dzp.272-193/25
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- 11_2025 Usługa wykonania okresowych przeglądów technicznych oraz konserwacji sprzętu i aparatury medycznej
- Wykonanie okresowych przeglądów serwisowych aparatury i sprzętu medycznego.
- Świadczenie pogwarancyjnych usług przeglądów, konserwacji oraz napraw aparatury i sprzętu medycznego
- Usługa polegająca na wykonaniu pogwarancyjnych przeglądów okresowych urządzeń i aparatury medycznej (powtórzenie unieważnionych części zamówienia w postępowaniu nr sprawy 9/2025)
- Obsługa serwisowa aparatury neonatologicznej-L
- Przeglądy oraz serwis pogwarancyjny aparatury medycznej dla Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii.
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.