Ogłoszenie z dnia 2023-10-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00431480/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie gminy Gorlice w sezonie zimowym 2023/2024
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Gorlice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892216
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. 11 Listopada 2
1.5.2.) Miejscowość: Gorlice
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-300
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki
1.5.7.) Numer telefonu: 183535762
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@gmina.gorlice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina.gorlice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/ug_gorlice1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie gminy Gorlice w sezonie zimowym 2023/20242.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-47bcedb8-6427-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00468256
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00042937/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie gminy Gorlice w sezonie zimowym 2023/2024
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00431480
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RG.271.22.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 484259,26 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część ABielanka i Szymbark część I (przysiółki Nowa Wieś, Dół, Labuty, Bartnia Góra, Huciska, Góry, Wólka, , Zamoście, Badonie, Blich)
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 51052,99 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część BSzymbark część II (przysiółki Nadjazie, Kawiory, Bystrzyca, Wiatrówki, Zalipie, Górki, Szklarki, Maślana Góra, Łęgi za Górą, Łęgi za Wodą)
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 33821,39 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część CRopica Polska prawa strona rzeki Ropa (Ćwierci, Gurbówka, Śliwówka, k/RSP, k/Arki, Wodociągi Góry, k/szkoły, k/Pantery, naprzeciwko szkoły dwie drogi, do ławy)
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 23082,95 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część DDominikowice, Kobylanka
1. 270531K, 270655K Dominikowice WDK – Kobylanka „Florian”
2. 270538K Dominikowice – Męcina
3. 270543K Dominikowice „Pustki” – ul. Zbożowa
4. 270536K Dominikowice „Podlesie” i boczna w kierunku Pustek
5. 270537K Dominikowice „Zagumie”
6. 270532K, 270532K, 270533K Dominikowice „Osiny” (od drogi Kobylanka-Dominikowice do ul. Dukielskiej, od drogi wojewódzkiej do Rozboju w Kobylance, od Rozboju w rejonie obiektu mostowego do drogi Kobylanka-Dominikowice)
7. 270540K, 270541K Dominikowice „Góra Pod Trąbą”
8. 270544K Dominikowice – Sokół
9. Dominikowice „Dudówka” i w stronę Klary
10. 270558K Kobylanka „Rozbój”
11. 270552K Kobylanka „Grabówki”
12. 270555K Kobylanka „Koło starego przedszkola” do granicy z Krygiem „Brzezina”
13. Kobylanka – Brzezina (Kopalnia) odcinek główny oraz dwa boczne
14. 270553K Kobylanka „Pustki”
15. 270550K Kobylanka „Skała”
16. 270551K Kobylanka „Pod Skałę”
17. 270559K Kobylanka „Pańskie Pola”
18. 270560K Kobylanka Łąki koło Bracha
19. 202/1 Kobylanka koło zamku
20. Kobylanka do Bulińskiego
21. 1340 Kobylanka – do Wojewodzic
22. 614/1 Kobylanka
23. Kobylanka do cmentarza i parking
24. Kobylanka za kościołem do Grabówek
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 74098,53 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część EKlęczany, Kwiatonowice, Zagórzany
1. 270547K Klęczany - Strzeszyn
2. 270636K Klęczany „Ćwierć” - Zagórzany
3. 270545K Klęczany – do rzeki
4. 270548K Klęczany – Podlesie (Góry)
5. 270546K, 270656K, 270657K Klęczany „Osiedle Młodych” od składu mebli- „Pod Dębem” do myjni
6. 270566K Kwiatonowice - Bugaj
7. 270658K Kwiatonowice „Przez Wieś”
8. 270568K Kwiatonowice „Do Boru” (odcinki koło kapliczki oraz koło stadionu i łącznik)
9. 270569K Kwiatonowice Koło kościoła (z parkingiem)
10. Kwiatonowice 717 koło Sobolewskiego do lasu
11. Kwiatonowice – do WDK
12. Pozostałe drogi według bieżących wskazań Zamawiającego
13. 270643K Zagórzany – Kwiatonowice „Niklówka”
14. 270640K Zagórzany „Stawiska – Garbacz” od ul. Kombatantów do autozłomu Mateusza Gubały i dalej na Garbacz, wyjazd koło sołtysa na DW i boczne łączące się z drogą wojewódzką
15. 270637K Zagórzany do lasu (za mostkiem na Jesionowej w lewo)
16. 270638K Zagórzany Nadleśnictwo
17. 270641K Zagórzany „Podlesie Dolne”
18. Zagórzany koło ośrodka zdrowia
19. 270647K Zagórzany graniczna z Moszczenicą
20. 270642K Zagórzany „Wojnarówka”
21. 270645K Zagórzany za cmentarzem (Pels)
22. 270646K Zagórzany – za sklepem (570)
23. Zagórzany – do cmentarza komunalnego i parafialnego oraz parking pod plebanią
24. 270644K Zagórzany „Kociany” i „Lenarówka”
25. Pozostałe drogi według bieżących wskazań Zamawiającego
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 82309,17 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część FStróżówka i Ropica (przysiółki Blich, Taborówka, Kopalnia)
1. 963/3 Stróżówka – Łysogórska
2. 270588K Stróżówka „Kogutek” do granicy z Mszanką
3. 270584K Stróżówka „Przez Wieś” do granicy z Bystrą
4. Stróżówka boczne od drogi „Przez Wieś” – „Zamczysko”, do Chodaka i Trybusa
5. 270590K Stróżówka „Do Leśniczówki” i boczna
6. 983 Stróżówka koło Zycha
7. 270589K – Stróżówka Kozia Głowa – na Szczepanika
8. 135 Stróżówka koło Bałajewicza
9. Stróżówka na Grybosia
10. 270647K Graniczna Stróżówka-Zagórzany i boczna na Halucha
11. 270659K Stróżówka – rozdzielnia boczna
12. 270573K, 270574K Ropica Polska „Taborówka Blich” z bocznymi
13. 270583K Ropica Polska „Taborówka Magdalena” z boczną na Kwaśniaka
14. 270572K Ropica Polska „Kopalnia”
15. 14/3 Ropica Polska Koło Honkowicz
16. 270571K Ropica Polska Zamkowa Góra (6/1, 6/3)
17. 270581K Ropica Polska „Golgota”
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 57462,13 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część GBystra (bez drogi k/technikum)
1. 270523K Bystra odcinek Pasternik
2. 270527K Bystra k/Piechoty
3. 270528K Bystra – Mszanka
4. 270521K Bystra „Bucze”
5. 270524K Bystra „Jelenia Góra” (dwa odcinki)
6. 270530K Bystra „Podlesie I”, „Podlesie II” i „Podlesie III”
7. 270542K Bystra Koło Korony i część na zbiornik
8. 270660K Bystra „Kopalnia”
9. 270661K Bystra kościół
10. Bystra – „Oracówka”
11. Bystra – koło Bystrowicza
12. Bystra – k/Migacza
13. Bystra – k/Poznańskiego
14. Bystra k/Polańskiego
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 34735,57 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część HBystra (sama droga 270523K odcinek k/technikum)
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 2258,44 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 86352 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 86352 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 86352 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wiesław Oleś F.H.U.P. "MAXIMUS I"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7341399768
7.3.4) Miejscowość: Szymbark
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Wiesław Oleś F.H.U.P. "MAXIMUS I"
jakie przetargi wygrała firma
Wiesław Oleś F.H.U.P. "MAXIMUS I"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 86352,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-11-01 do 2024-03-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 55700 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 55700,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 55700,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Jacek Stawiarz JACKOP
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP:7381766345
7.3.4) Miejscowość: Szymbark
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 55700,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-11-01 do 2024-03-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W wyznaczonym terminie na złożenie ofert tj. do 18 października 2023 r. do godziny 9:00 nie została złożona żadna oferta
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 143363,90 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 143363,9 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 143363,9 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.T.H.U BAXMAT Andrzej Dobek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7381002725
7.3.4) Miejscowość: Klęczany
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 143363,9 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-11-01 do 2024-03-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 164236,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 164236,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 164236,4 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.T.H.U BAXMAT Andrzej Dobek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7381002725
7.3.4) Miejscowość: Klęczany
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 164236,4 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-11-01 do 2024-03-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 102060,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 102060,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 102060,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Daniel Rolka JD ROLKA Firma Remontowo – Budowlana
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7382102340
7.3.4) Miejscowość: Bystra
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 102060,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-11-01 do 2024-03-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W wyznaczonym terminie na złożenie ofert tj. do 18 października 2023 r. do godziny 9:00 nie została złożona żadna oferta
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W wyznaczonym terminie na złożenie ofert tj. do 18 października 2023 r. do godziny 9:00 nie została złożona żadna oferta
INNE PRZETARGI Z GORLIC
- PRZYGOTOWYWANIE , DOSTARCZANIE I WYDAWANIE OBIADÓW W STOŁÓWCE SZKOLNEJ W MZS NR 1 ORAZ CAŁODZIENNYCH POSIŁKÓW DLA ODDZIAŁÓW MIEJSKIEGO PRZEDSZKOLA NR 4 W BUDYNKU MZS 1 GORLICACH
- Ochrona mienia, budynku i osób w Sądzie Rejonowym w Gorlicach wraz z monitorowaniem sygnałów alarmowych
- Wykonanie robót budowlanych przy zabytkowej kaplicy w Kwiatonowicach (Gmina Gorlice)
- REMONT DROGI GMINNEJ 270384K (UL. BŁAŻEJA, STANISŁAWA WROŃSKICH) NA ODCINKU W KM OD 0+448,00 DO KM 0+914,00 W MIEJSCOWOŚCI GORLICE, MIASTO GORLICE
- Remont drogi gminnej nr 270625K "Wiatrówki" etap II
- Wykonanie robót budowlanych przy zabytkowej kaplicy w Kwiatonowicach (Gmina Gorlice)
więcej: przetargi w Gorlicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- USŁUGA UTRZYMANIA CZYSTOŚCI W BUDYNKU I LOKALACH SZCZECIŃSKIEGO CENTRUM ŚWIADCZEŃ W 2025 ROKU
- Kompleksowe sprzątanie obiektów wraz z utrzymaniem terenów zewnętrznych i zieleni Oddziału regionalnego Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Gdańsku oraz podległych Placówek Terenowych.
- Usługa utrzymania czystości budynku i posesji Sądu Rejonowego w Krośnie Odrzańskim przy ul. Piastów 10L oraz Wydziałów Zamiejscowych w Gubinie przy ul. Piastowskiej 16
- Odśnieżanie i zwalczanie śliskości nawierzchni na terenach będących własnością Siedleckiego TBS Sp. z o. o. oraz na terenach komunalnych osiedli mieszkaniowych Miasta Siedlce w sezonie 2024/2025
- Zimowe utrzymanie dróg gminnych i chodników na terenie gminy Rząśnik w 2025 roku
- Konserwacja i naprawy dachów i kominów ponad dachem-roboty blacharsko-dekarskie na budynkach komunalnych, stanowiących zasób komunalny gminy, administrowanych i zarządzanych przez ZGM"TBS" Sp. z o.o.
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.