Ogłoszenie z dnia 2024-08-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00441417/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Zakup wraz z dostawą masy na zimno”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Tucholi
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092361628
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Przemysłowa 6
1.5.2.) Miejscowość: Tuchola
1.5.3.) Kod pocztowy: 89-500
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL618 - Świecki
1.5.7.) Numer telefonu: 52 5590112
1.5.8.) Numer faksu: 52 5590112
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zdp@zdptuchola.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://zdp-tuchola.lo.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-eba2b36c-1b06-4a81-b123-8fc52b3952731.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Zakup wraz z dostawą masy na zimno”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-eba2b36c-1b06-4a81-b123-8fc52b395273
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00468269
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00029912/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Zakup wraz z dostawą masy na zimno
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00441417
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZDP 2411.16.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 41317,07 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą masy mineralno – asfaltowej do stosowania na zimno, o uziarnieniu od 0 do 8 mm na bazie asfaltu upłynnionego z modyfikatorami dla ZDP w Tucholi w ilości 70 Mg. Masa przeznaczona będzie na wykonanie remontów cząstkowych na drogach powiatowych Powiatu Tucholskiego.
2. Wymagania:
1) Mieszanka musi zapewnić:
- możliwość stosowania w temperaturze otoczenia od -200C do 400C,
- wykonana z kruszywa łamanego ( 100%) o wymiarach ziaren do 8mm,
- lepiszcze modyfikowane,
- zawartość asfaltu w mieszance 4-6,5 %,
- zawartość wolnych przestrzeni w mieszance do 25%,
- możliwość układania bez smarowania krawędzi ubytku emulsją,
- możliwość przechowywania mieszanki przez okres min. 6 miesięcy od dnia dostarczenia Zamawiającemu,
- musi być pakowana w worki foliowe o masie 25-30 kg oraz dostarczona do Zamawiającego w paletach;
2) dostawa objęta zamówieniem w ilości 70 ton będzie zrealizowana w terminie 4 miesięcy od dnia zawarcia umowy, z zastrzeżeniem, iż dostawa pierwszej partii masy w ilości minimum 20 ton nastąpi w terminie maksymalnie do 4 dni roboczych od dnia zawarcia umowy (w zależności od zaproponowanego przez Wykonawcę terminu dostawy pierwszej partii masy, który jest jednym z kryteriów oceny ofert);
Dostawy pozostałej ilości masy na zimno będą odbywały się sukcesywnie według potrzeb Zamawiającego i będą realizowane przez Wykonawcę w ciągu 4 dni roboczych od momentu zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego. Ilość dostaw każdej partii wynikać będzie z jednostronnych dyspozycji Zamawiającego zgłaszanych telefonicznie lub za pośrednictwem e-mail (minimalna ilość zamówienia 20 ton);
Rzeczywista wielkość dostawy może ulec zmniejszeniu w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego;
3) Każdorazowo do faktury sprzedaży Wykonawca dołączy do dostawy aktualną Aprobatę Techniczną.
3. Miejsce dostawy:
Zarząd Dróg Powiatowych w Tucholi
ul. Przemysłowa 6
89-500 Tuchola
4. Rozładunek masy na placu Zamawiającego – po stronie Zamawiającego
4.5.3.) Główny kod CPV: 44113600-1 - Bitum i asfalt
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 50368,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 53812,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 50368,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: POL-DRÓG GDAŃSK Spółka z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5840202978
7.3.3) Ulica: Wawelska 106
7.3.4) Miejscowość: Piła
7.3.5) Kod pocztowy: 64-920
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"POL - DRÓG GDAŃSK" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"POL - DRÓG GDAŃSK" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 50368,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.