Ogłoszenie z dnia 2024-08-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania pn:
„Przystosowanie pomieszczeń w budynku przy ul. Piłsudskiego 17 w Świeradowie Zdroju na potrzeby Zespołu Ratownictwa Medycznego”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Świeradów-Zdrój
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821397
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 11 Listopada 35
1.5.2.) Miejscowość: Świeradów-Zdrój
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-850
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@swieradowzdroj.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://swieradowzdroj.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-976f79cf-5395-44e5-8d4c-18aa609bc7cf1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania pn:„Przystosowanie pomieszczeń w budynku przy ul. Piłsudskiego 17 w Świeradowie Zdroju na potrzeby Zespołu Ratownictwa Medycznego”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-976f79cf-5395-44e5-8d4c-18aa609bc7cf
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00468273
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Dotychczas prowadzone postępowanie o udzielenie niniejszego zamówienia w trybie podstawowym zostało unieważnione z powodu nie wpłynięcia żadnej oferty. Pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.Postępowanie powyższe było drugim unieważnionym postępowaniem.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-269ec1d3-2ca1-11ef-86d2-4e696a6d8c25
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GMiI.271.8/2024/1
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 167786,56 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania pn: „Przystosowanie pomieszczeń w budynku przy ul. Piłsudskiego 17 w Świeradowie Zdroju na potrzeby Zespołu Ratownictwa Medycznego”.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu pomieszczeń przeznaczonych na funkcjonowanie Zespołu Ratownictwa Medycznego oraz dostosowanie wjazdu i drogi dojazdowej wraz z infrastrukturą dla wjazdu i postoju karetki medycznej.
Zadanie w Programie Funkcjonalno-Użytkowym zostało ujęte w ramach trzech etapów :
I Etap - remont i dostosowanie pomieszczeń zlokalizowanych na I piętrze budynku.
II Etap - remont i dostosowanie pomieszczeń zlokalizowanych w piwnicy budynku.
III Etap - wymiana nawierzchni istniejącego wjazdu i drogi dojazdowej, montaż bariery i sygnalizacji świetlnej przy wjeździe na teren działki oraz doprowadzenie zasilania elektrycznego do miejsca postoju karetki medycznej.
W ramach zadania należy:
a) wykonać dokumentację projektową składająca się z Projektu Budowlanego, Projektu Wykonawczego, Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych umożliwiającą spełnienie warunku opisanego poniżej lit.b) .
b) uzyskać w imieniu i na rzecz Zamawiającego wszelkie konieczne opinie, warunki techniczne, uzgodnienia, pozwolenia, zezwolenia, decyzje i zgody niezbędne dla wykonania zadania. Zamawiający przewiduje konieczność dokonania zgłoszenia robót niewymagających decyzji pozwolenia na budowę. Zgłoszenia dokona Wykonawca w imieniu Zamawiającego.
c) wykonać roboty budowlane w oparciu o opracowaną i zaakceptowaną dokumentację.
UWAGA: Wykonawca w ramach niniejszego postępowania wycenia sporządzenie całej dokumentacji wraz z uzyskaniem wymaganych prawem pozwoleń oraz wykonaniem robót budowlanych opisanych w PFU jako Etap I i Etap II.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 151991,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 151991,10 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 151991,10 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: iHome Maksym Koshovyi
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 611 283 05 89
7.3.3) Ulica: Długa 88/2
7.3.4) Miejscowość: Jeżów Sudecki
7.3.5) Kod pocztowy: 58-521
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 151991,10 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-10-31PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ciągiem pieszo - jezdnym, oświetleniem oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwałki
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z analizą rzeczowo-finansową dla zadania pn. "Budowa budynków wielorodzinnych w Braniewie - etap I
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.