eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BrzegDostawa artykułów żywnościowych do Zakładu Karnego w Brzegu



Ogłoszenie z dnia 2024-08-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa artykułów żywnościowych do Zakładu Karnego w Brzegu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD KARNY W BRZEGU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000320199

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Bolesława Chrobrego 29

1.5.2.) Miejscowość: Brzeg

1.5.3.) Kod pocztowy: 49-300

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski

1.5.7.) Numer telefonu: 774107400

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zk_brzeg@sw.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: sw.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ed1d7aaa-ee99-4d0b-8f48-cfbfcff51af1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa artykułów żywnościowych do Zakładu Karnego w Brzegu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ed1d7aaa-ee99-4d0b-8f48-cfbfcff51af1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00468306

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00220614/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.4 Dostawa artykułów żywnościowych do Zakładu Karnego w Brzegu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00429012

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: D/Kw.2232.5.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Cukier biały kryształ konfekcjonowany w opakowaniach do 25 kg w ilości 1000 kg
2. Woda mineralna niegazowana 1,5 L w ilości 350 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15831000-2 - Cukier

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15981000-8 - Wody mineralne

4.5.5.) Wartość części: 5374,88 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Kasza jęczmienna w opakowaniach do 10 kg - ilość 700 kg
2. Kasza manna w opakowaniach 1 kg - ilość 200 kg
3. Ryż biały w opakowaniach do 10 kg - ilość 1500 kg
4. Mąka ziemniaczana w opakowaniach 1 kg - ilość 100 kg
5. Mąka pszenna typu 500-550 w opakowaniach do 5 kg - ilość 700 kg
6. Makaron czterojajeczny (świderek) w opakowaniach zbiorczych do 10 kg - ilość 800 kg
7. Makaron czterojajeczny typ łazanki w opakowaniach zbiorczych do 10 kg - ilość 700 kg
8. Groch łuszczony w opakowaniach do 20 kg - ilość 800 kg
9. Fasola średniej wielkości „jasiek” w opakowaniach do 20 kg - ilość 700 kg
10. Soja krajanka w opakowaniach zbiorczych do 15 kg - ilość 300 kg
11. Soja kotlet w opakowaniach zbiorczych do 15 kg - ilość 300 kg

4.5.3.) Główny kod CPV: 15613100-9 - Produkty przemiału owsa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15312000-8 - Produkty ziemniaczane

15612100-2 - Mąka pszenna

15851100-9 - Makaron niegotowany

03212200-2 - Warzywa strączkowe suszone, łuskane

03221210-1 - Fasola

15800000-6 - Różne produkty spożywcze

4.5.5.) Wartość części: 30101,58 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Liść laurowy w opakowaniach zbiorczych do 1 kg - ilość 8 kg
2. Sól spożywcza drobnoziarnista w opakowaniach do 10 kg - ilość 300 kg
3. Herbata granulowana w opakowaniach zbiorczych 1 kg - ilość 150 kg
4. Pieprz czarny mielony w opakowaniach zbiorczych do 1 kg - ilość 60 kg
5. Przyprawa w płynie typu maggi o pojemności do 5 litrów - ilość 600 L
6. Przyprawa jarzynowa mielona w opakowaniach do 1 kg - ilość 350 kg
7. Bulion warzywny w opakowaniach do 1 kg - ilość 100 kg
8. Majeranek suszony w opakowaniach do 1 kg - ilość 10 kg
9. Koper suszony w opakowaniach zbiorczych 1-5 kg - ilość 10 kg
10. Susz warzywny, mieszanka warzyw (min. marchew, seler, por, pietruszka, cebula) w opakowaniach do 10 kg - ilość 150 kg
11. Czosnek suszony granulowany w opakowaniach zbiorczych do 1 kg - ilość 15 kg
12. Papryka słodka mielona w opakowaniach zbiorczych do 1 kg - ilość 15 kg

4.5.3.) Główny kod CPV: 15870000-7 - Przyprawy i przyprawy korzenne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15872400-5 - Sól

15872100-2 - Pieprz

15871000-4 - Ocet; sosy; mieszanki przypraw; mąka i mączka z gorczycy; gotowa musztarda

15891500-5 - Buliony

03212000-0 - Ziemniaki i warzywa suszone

15872200-3 - Przyprawy korzenne

4.5.5.) Wartość części: 7995,48 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Koncentrat pomidorowy 30% w słoikach do 2 litrów - ilość 700 kg
2. Groszek zielony konserwowy puszka z samootwieraczem do 400g - ilość 100 kg
3. Kawa zbożowa w opakowaniach zbiorczych konfekcjonowana do 1 kg - ilość 250 kg
4. Dżem truskawkowy nisko słodzony w wiaderkach do 15 kg - ilość 900 kg
5. Marmolada, w wiaderkach do 15 kg - ilość 800 kg
6. Żurek w proszku w opakowaniach zbiorczych konfekcjonowany do 2 kg - ilość 70 kg
7. Sos pieczeniowy ciemny w opakowaniach zbiorczych konfekcjonowany
do 2 kg - ilość 100 kg
8. Ocet 10% w butelkach 0,5l - ilość 100 L
9. Leczo warzywne w słoikach do 3 kg - ilość 300 kg

4.5.3.) Główny kod CPV: 15331134-5 - Pomidory przetworzone

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15331462-3 - Groch puszkowany

15861000-1 - Kawa

15332296-5 - Dżem truskawkowy

15332230-5 - Marmolady

15891400-4 - Zupy

15871260-4 - Sosy

15871110-8 - Ocet lub produkty równoważne

15331000-7 - Warzywa przetworzone

4.5.5.) Wartość części: 16111,46 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Sałatka rybna w opakowaniu o gramaturze do 400 g. - ilość 700 kg
2. Paprykarz typu szczeciński w opakowaniu o gramaturze do 400g. - ilość 700 kg
3. Pasztet mazowiecki w opakowaniu o gramaturze do 300g. - ilość 600 kg
4. Przysmak śniadaniowy w opakowaniu o gramaturze do 300g. - ilość 600 kg
5. Pasztet drobiowy w opakowaniu o gramaturze do 300 g. - ilość 600 kg

4.5.3.) Główny kod CPV: 15240000-2 - Ryby puszkowane i pozostałe ryby konserwowane lub przetworzone

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15131300-8 - Konserwy wątrobiane

15131000-5 - Konserwy i przetwory z mięsa

4.5.5.) Wartość części: 32866,79 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3833,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4162,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3833,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wytwórnia Koncentratów Spożywczych "DORO" Dorota Doberstajn

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5561006534

7.3.3) Ulica: Młyńska 30

7.3.4) Miejscowość: Inowrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 88-100

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3833,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-08-19 do 2024-12-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29418,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 40603,32 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 29418,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wytwórnia Koncentratów Spożywczych "DORO"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5561006534

7.3.3) Ulica: Młyńska 30

7.3.4) Miejscowość: Inowrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 88-100

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 30101,58 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-08-19 do 2024-12-31

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7107,96 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 35284,12 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7107,96 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wytwórnia koncentratów Spożywczych "DORO" Dorota Doberstajn

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5561006534

7.3.3) Ulica: Młyńska 30

7.3.4) Miejscowość: Inowrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 88-100

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7107,96 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-08-19 do 2024-12-31

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15816,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 49737,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15816,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wytwórnia Koncentratów Spożywczych "DORO" Dorota Doberstajn

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5561006534

7.3.3) Ulica: Młyńska 30

7.3.4) Miejscowość: Inowrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 88-100

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15816,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-08-19 do 2024-12-31

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 31046,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 43823,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 31046,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KONSHURT Marek Kasprzyk Sp.K.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9492207845

7.3.3) Ulica: Korfantego 26

7.3.4) Miejscowość: Częstochowa

7.3.5) Kod pocztowy: 42-202

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 31046,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-08-19 do 2024-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.