eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sokołów PodlaskiWymiana kotłów centralnego ogrzewania w budynkach administrowanych przez Nadleśnictwo Sokołów w 2022r.



Ogłoszenie z dnia 2022-11-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wymiana kotłów centralnego ogrzewania w budynkach administrowanych przez Nadleśnictwo Sokołów w 2022r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: PGL LASY PAŃSTWOWE Nadleśnictwo Sokołów

1.3.) Oddział zamawiającego: PGL LP Nadleśnictwo Sokołów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 012567217

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kupientyńska 17B

1.5.2.) Miejscowość: Sokołów Podlaski

1.5.3.) Kod pocztowy: 08-300

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sokolow@warszawa.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://sokolow.warszawa.lasy.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://www.gov.pl/web/nadlesnictwo-sokolow/zamowienia-publiczne

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Leśnictwo

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wymiana kotłów centralnego ogrzewania w budynkach administrowanych przez Nadleśnictwo Sokołów w 2022r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6768823c-37f9-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00468314

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00049192/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Wymiana kotłów centralnego ogrzewania w budynkach administrowanych przez Nadleśnictwo Sokołów w 2022r.”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00355403/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SA.270.9.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 200000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wymianie kotłów centralnego ogrzewania w budynkach administrowanych przez Nadleśnictwo Sokołów: Wymiana kotła grzewczego w budynku leśniczówki w leśnictwie Kurowice, osada leśna Czekanów. Adres: Czekanów 16, 08-304 Jabłonna Lacka, gmina Jabłonna Lacka, powiat sokołowski
2. Zainstalowane kotły muszą posiadać certyfikat Ecodesign zgodny z PN-EN 303-5:2012
3. Planowany rodzaj nowej instalacji wraz z sugerowanym wyposażeniem dodatkowym:
• kocioł na drewno 5 klasy o mocy nominalnej od 20 kW do 25 kW
• bufor ciepła o pojemności 900-1000l,
• układ zabezpieczający temperaturę wody kotłowej na powrocie do kotła z automatyką (laddomat),
• termostat do pompy zewnętrznej,
• pompy obiegów grzewczych, filtry, termometry, nanometry,
• automatyka sterowania kotła. Kocioł sterowany będzie za pomocą wbudowanego regulatora,
• wymiana elementów instalacji (m.in. elektrycznej, hydraulicznej, sanitarnej, wentylacyjnej lub kominowej).
4. Do wykonania instalacji centralnego ogrzewania mogą być stosowane wyroby producentów krajowych i zagranicznych. Wszystkie materiały użyte do wykonania instalacji centralnego ogrzewania muszą posiadać aktualne polskie aprobaty techniczne lub odpowiadać Polskim Normom i Normom Branżowym. Wykonawca uzyska przed zastosowaniem wyrobu akceptację Inspektora Nadzoru. Odbiór techniczny materiałów powinien być dokonany według wymagań i w sposób określony obowiązującymi normami.
5. Instalacja centralnego ogrzewania w budynku wykonana będzie z rur stalowych łączonych przez spawanie oraz rur miedzianych łączonych metodą zaciskową. Rury miedziane i stalowe muszą odpowiadać warunkom określonym w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie. (t.j. Dz. U. z 2022r., poz. 1225). Dostarczone na budowę rury powinny być proste, czyste od zewnątrz i wewnątrz, bez widocznych ubytków spowodowanych uszkodzeniami.
6. Wykonawca jest zobowiązany do używania jedynie takiego sprzętu, który nie spowoduje niekorzystnego wpływu na jakość wykonywanych robót, zarówno w miejscu robót, jak też przy wykonywaniu czynności pomocniczych oraz w czasie transportu, załadunku i wyładunku materiałów.
7. Zamawiający zaleca dokonania wizji lokalnej w każdym z obiektów w celu szczegółowego zapoznania się ze stanem faktycznym istniejącej instalacji (tj. rodzaj układu centralnego ogrzewania, naczynia przelewowe, przeponowe, zainstalowane wymienniki ciepła, instalacja solarna), warunkami związanymi z wykonaniem robót budowlanych będących przedmiotem zamówienia, określenia ilości materiałów i dostosowania połączeń do istniejących w kotłowni instalacji, dostosowanie mocy pieca do powierzchni budynku oraz wszystkich innych informacji koniecznych do przygotowania oferty i zawarcia umowy.
8. Zakres robót w każdym z 4 obiektów uwzględnia:
• roboty przygotowawcze,
• demontaż istniejącego kotła C.O., wyniesienie oraz utylizacja,
• dostawę, wniesienie i montaż nowego kotła oraz nowych niezbędnych urządzeń towarzyszących,
• dostosowanie połączeń do istniejących w kotłowni instalacji w celu zapewnienia prawidłowego działania urządzenia oraz wymianę elementów instalacji (m.in. elektrycznej, hydraulicznej, sanitarnej, wentylacyjnej lub kominowej),
• wykonanie niezbędnych izolacji termicznych,
• wykonanie wymaganych kontroli, sprawdzeń oraz odbiorów przez uprawnione osoby (m.in. kominiarz, elektryk),
• wykonanie prób szczelności i sprawdzeń z dokonaniem regulacji instalacji c.o.,
• rozruch kotłowni,
• przeszkolenia osób obsługujących kocioł,
• dokonania przeglądu urządzeń w okresie gwarancyjnym,
• prace remontowo-naprawcze w kotłowni oraz odtworzenie do stanu pierwotnego wszelkich naruszonych powierzchni, elementów konstrukcyjnych oraz innych elementów uszkodzonych, bądź naruszonych podczas prac montażowych lub modernizacyjnych.
9. W zakresie obowiązków Wykonawcy jest również utylizacja starego kotła wraz z całym zbędnym wyposażeniem oraz zdemontowanymi elementami instalacji (należy dostarczyć Zamawiającemu przy odbiorze końcowym - kartę przekazania odpadu BDO).
10. Wykonawca zobowiązany jest w okresie udzielonej gwarancji oraz rękojmi do wykonywania własnym staraniem oraz na własny koszt przeglądów gwarancyjnych oraz czynności serwisowych zastrzeżonych dla producenta lub autoryzowanego serwisu (z wyjątkiem zwykłej obsługi, do której upoważniony i zobowiązany jest użytkownik pieca) wymaganych przez producentów zamontowanych instalacji oraz urządzeń (m.in. kotła C.O., palników, pomp, zasobników, zbiorników buforowych itp.) – w celu zachowania gwarancji udzielonej przez producenta.

4.5.3.) Główny kod CPV: 44621220-7 - Kotły grzewcze centralnego ogrzewania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

4.5.5.) Wartość części: 30000 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wymianie kotłów centralnego ogrzewania w budynkach administrowanych przez Nadleśnictwo Sokołów: Wymiana kotła grzewczego w budynku leśniczówki w leśnictwie Holendernia, osada leśna Holendernia. Adres: Ceranów 276 A, 08-322 Ceranów, gmina Ceranów, powiat sokołowski
2. Zainstalowane kotły muszą posiadać certyfikat Ecodesign zgodny z PN-EN 303-5:2012
3. Planowany rodzaj nowej instalacji wraz z sugerowanym wyposażeniem dodatkowym:
• kocioł na drewno 5 klasy o mocy nominalnej od 20kW do 25 kW
• bufor ciepła o pojemności 900-1000l,
• układ zabezpieczający temperaturę wody kotłowej na powrocie do kotła z automatyką (laddomat),
• termostat do pompy zewnętrznej,
• pompy obiegów grzewczych, filtry, termometry, nanometry,
• automatyka sterowania kotła. Kocioł sterowany będzie za pomocą wbudowanego regulatora,
• wymiana elementów instalacji (m.in. elektrycznej, hydraulicznej, sanitarnej, wentylacyjnej lub kominowej).
4. Do wykonania instalacji centralnego ogrzewania mogą być stosowane wyroby producentów krajowych i zagranicznych. Wszystkie materiały użyte do wykonania instalacji centralnego ogrzewania muszą posiadać aktualne polskie aprobaty techniczne lub odpowiadać Polskim Normom i Normom Branżowym. Wykonawca uzyska przed zastosowaniem wyrobu akceptację Inspektora Nadzoru. Odbiór techniczny materiałów powinien być dokonany według wymagań i w sposób określony obowiązującymi normami.
5. Instalacja centralnego ogrzewania w budynku wykonana będzie z rur stalowych łączonych przez spawanie oraz rur miedzianych łączonych metodą zaciskową. Rury miedziane i stalowe muszą odpowiadać warunkom określonym w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie. (t.j. Dz. U. z 2022r., poz. 1225). Dostarczone na budowę rury powinny być proste, czyste od zewnątrz i wewnątrz, bez widocznych ubytków spowodowanych uszkodzeniami.
6. Wykonawca jest zobowiązany do używania jedynie takiego sprzętu, który nie spowoduje niekorzystnego wpływu na jakość wykonywanych robót, zarówno w miejscu robót, jak też przy wykonywaniu czynności pomocniczych oraz w czasie transportu, załadunku i wyładunku materiałów.
7. Zamawiający zaleca dokonania wizji lokalnej w każdym z obiektów w celu szczegółowego zapoznania się ze stanem faktycznym istniejącej instalacji (tj. rodzaj układu centralnego ogrzewania, naczynia przelewowe, przeponowe, zainstalowane wymienniki ciepła, instalacja solarna), warunkami związanymi z wykonaniem robót budowlanych będących przedmiotem zamówienia, określenia ilości materiałów i dostosowania połączeń do istniejących w kotłowni instalacji, dostosowanie mocy pieca do powierzchni budynku oraz wszystkich innych informacji koniecznych do przygotowania oferty i zawarcia umowy.
8. Zakres robót w każdym z 4 obiektów uwzględnia:
• roboty przygotowawcze,
• demontaż istniejącego kotła C.O., wyniesienie oraz utylizacja,
• dostawę, wniesienie i montaż nowego kotła oraz nowych niezbędnych urządzeń towarzyszących,
• dostosowanie połączeń do istniejących w kotłowni instalacji w celu zapewnienia prawidłowego działania urządzenia oraz wymianę elementów instalacji (m.in. elektrycznej, hydraulicznej, sanitarnej, wentylacyjnej lub kominowej),
• wykonanie niezbędnych izolacji termicznych,
• wykonanie wymaganych kontroli, sprawdzeń oraz odbiorów przez uprawnione osoby (m.in. kominiarz, elektryk),
• wykonanie prób szczelności i sprawdzeń z dokonaniem regulacji instalacji c.o.,
• rozruch kotłowni,
• przeszkolenia osób obsługujących kocioł,
• dokonania przeglądu urządzeń w okresie gwarancyjnym,
• prace remontowo-naprawcze w kotłowni oraz odtworzenie do stanu pierwotnego wszelkich naruszonych powierzchni, elementów konstrukcyjnych oraz innych elementów uszkodzonych, bądź naruszonych podczas prac montażowych lub modernizacyjnych.
9. W zakresie obowiązków Wykonawcy jest również utylizacja starego kotła wraz z całym zbędnym wyposażeniem oraz zdemontowanymi elementami instalacji (należy dostarczyć Zamawiającemu przy odbiorze końcowym - kartę przekazania odpadu BDO).
10. Wykonawca zobowiązany jest w okresie udzielonej gwarancji oraz rękojmi do wykonywania własnym staraniem oraz na własny koszt przeglądów gwarancyjnych oraz czynności serwisowych zastrzeżonych dla producenta lub autoryzowanego serwisu (z wyjątkiem zwykłej obsługi, do której upoważniony i zobowiązany jest użytkownik pieca) wymaganych przez producentów zamontowanych instalacji oraz urządzeń (m.in. kotła C.O., palników, pomp, zasobników, zbiorników buforowych itp.) – w celu zachowania gwarancji udzielonej przez producenta.

4.5.3.) Główny kod CPV: 44621220-7 - Kotły grzewcze centralnego ogrzewania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

4.5.5.) Wartość części: 30000,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wymianie kotłów centralnego ogrzewania w budynkach administrowanych przez Nadleśnictwo Sokołów: Wymiana kotła grzewczego w budynku leśniczówki w leśnictwie Ceranów, osada leśna Noski. Adres: Noski 2A, 08-322 Ceranów, gmina Ceranów, powiat sokołowski.
2. Zainstalowane kotły muszą posiadać certyfikat Ecodesign zgodny z PN-EN 303-5:2012
3. Planowany rodzaj nowej instalacji wraz z sugerowanym wyposażeniem dodatkowym:
• kocioł na drewno 5 klasy o mocy nominalnej od 20kW do 25 kW
• bufor ciepła o pojemności 900-1000l,
• układ zabezpieczający temperaturę wody kotłowej na powrocie do kotła z automatyką (laddomat),
• termostat do pompy zewnętrznej,
• pompy obiegów grzewczych, filtry, termometry, nanometry,
• automatyka sterowania kotła. Kocioł sterowany będzie za pomocą wbudowanego regulatora,
• wymiana elementów instalacji (m.in. elektrycznej, hydraulicznej, sanitarnej, wentylacyjnej lub kominowej).
4. Do wykonania instalacji centralnego ogrzewania mogą być stosowane wyroby producentów krajowych i zagranicznych. Wszystkie materiały użyte do wykonania instalacji centralnego ogrzewania muszą posiadać aktualne polskie aprobaty techniczne lub odpowiadać Polskim Normom i Normom Branżowym. Wykonawca uzyska przed zastosowaniem wyrobu akceptację Inspektora Nadzoru. Odbiór techniczny materiałów powinien być dokonany według wymagań i w sposób określony obowiązującymi normami.
5. Instalacja centralnego ogrzewania w budynku wykonana będzie z rur stalowych łączonych przez spawanie oraz rur miedzianych łączonych metodą zaciskową. Rury miedziane i stalowe muszą odpowiadać warunkom określonym w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie. (t.j. Dz. U. z 2022r., poz. 1225). Dostarczone na budowę rury powinny być proste, czyste od zewnątrz i wewnątrz, bez widocznych ubytków spowodowanych uszkodzeniami.
6. Wykonawca jest zobowiązany do używania jedynie takiego sprzętu, który nie spowoduje niekorzystnego wpływu na jakość wykonywanych robót, zarówno w miejscu robót, jak też przy wykonywaniu czynności pomocniczych oraz w czasie transportu, załadunku i wyładunku materiałów.
7. Zamawiający zaleca dokonania wizji lokalnej w każdym z obiektów w celu szczegółowego zapoznania się ze stanem faktycznym istniejącej instalacji (tj. rodzaj układu centralnego ogrzewania, naczynia przelewowe, przeponowe, zainstalowane wymienniki ciepła, instalacja solarna), warunkami związanymi z wykonaniem robót budowlanych będących przedmiotem zamówienia, określenia ilości materiałów i dostosowania połączeń do istniejących w kotłowni instalacji, dostosowanie mocy pieca do powierzchni budynku oraz wszystkich innych informacji koniecznych do przygotowania oferty i zawarcia umowy.
8. Zakres robót w każdym z 4 obiektów uwzględnia:
• roboty przygotowawcze,
• demontaż istniejącego kotła C.O., wyniesienie oraz utylizacja,
• dostawę, wniesienie i montaż nowego kotła oraz nowych niezbędnych urządzeń towarzyszących,
• dostosowanie połączeń do istniejących w kotłowni instalacji w celu zapewnienia prawidłowego działania urządzenia oraz wymianę elementów instalacji (m.in. elektrycznej, hydraulicznej, sanitarnej, wentylacyjnej lub kominowej),
• wykonanie niezbędnych izolacji termicznych,
• wykonanie wymaganych kontroli, sprawdzeń oraz odbiorów przez uprawnione osoby (m.in. kominiarz, elektryk),
• wykonanie prób szczelności i sprawdzeń z dokonaniem regulacji instalacji c.o.,
• rozruch kotłowni,
• przeszkolenia osób obsługujących kocioł,
• dokonania przeglądu urządzeń w okresie gwarancyjnym,
• prace remontowo-naprawcze w kotłowni oraz odtworzenie do stanu pierwotnego wszelkich naruszonych powierzchni, elementów konstrukcyjnych oraz innych elementów uszkodzonych, bądź naruszonych podczas prac montażowych lub modernizacyjnych.
9. W zakresie obowiązków Wykonawcy jest również utylizacja starego kotła wraz z całym zbędnym wyposażeniem oraz zdemontowanymi elementami instalacji (należy dostarczyć Zamawiającemu przy odbiorze końcowym - kartę przekazania odpadu BDO).
10. Wykonawca zobowiązany jest w okresie udzielonej gwarancji oraz rękojmi do wykonywania własnym staraniem oraz na własny koszt przeglądów gwarancyjnych oraz czynności serwisowych zastrzeżonych dla producenta lub autoryzowanego serwisu (z wyjątkiem zwykłej obsługi, do której upoważniony i zobowiązany jest użytkownik pieca) wymaganych przez producentów zamontowanych instalacji oraz urządzeń (m.in. kotła C.O., palników, pomp, zasobników, zbiorników buforowych itp.) – w celu zachowania gwarancji udzielonej przez producenta.

4.5.3.) Główny kod CPV: 44621220-7 - Kotły grzewcze centralnego ogrzewania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

4.5.5.) Wartość części: 30000 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wymianie kotłów centralnego ogrzewania w budynkach administrowanych przez Nadleśnictwo Sokołów: Wymiana kotła grzewczego w budynku leśniczówki w leśnictwie Przeździatka, osada leśna Przeździatka: Adres: Budy Kupientyńskie 52/2, 08-300 Sokołów Podlaski, gmina Sokołów Podlaski, powiat sokołowski
2. Zainstalowane kotły muszą posiadać certyfikat Ecodesign zgodny z PN-EN 303-5:2012
3. Planowany rodzaj nowej instalacji wraz z sugerowanym wyposażeniem dodatkowym:
• kocioł na drewno 5 klasy o mocy nominalnej od 20 kW do 25 kW
• bufor ciepła o pojemności 900-1000l,
• układ zabezpieczający temperaturę wody kotłowej na powrocie do kotła z automatyką (laddomat),
• termostat do pompy zewnętrznej,
• pompy obiegów grzewczych, filtry, termometry, nanometry,
• automatyka sterowania kotła. Kocioł sterowany będzie za pomocą wbudowanego regulatora,
• wymiana elementów instalacji (m.in. elektrycznej, hydraulicznej, sanitarnej, wentylacyjnej lub kominowej).
4. Do wykonania instalacji centralnego ogrzewania mogą być stosowane wyroby producentów krajowych i zagranicznych. Wszystkie materiały użyte do wykonania instalacji centralnego ogrzewania muszą posiadać aktualne polskie aprobaty techniczne lub odpowiadać Polskim Normom i Normom Branżowym. Wykonawca uzyska przed zastosowaniem wyrobu akceptację Inspektora Nadzoru. Odbiór techniczny materiałów powinien być dokonany według wymagań i w sposób określony obowiązującymi normami.
5. Instalacja centralnego ogrzewania w budynku wykonana będzie z rur stalowych łączonych przez spawanie oraz rur miedzianych łączonych metodą zaciskową. Rury miedziane i stalowe muszą odpowiadać warunkom określonym w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie. (t.j. Dz. U. z 2022r., poz. 1225). Dostarczone na budowę rury powinny być proste, czyste od zewnątrz i wewnątrz, bez widocznych ubytków spowodowanych uszkodzeniami.
6. Wykonawca jest zobowiązany do używania jedynie takiego sprzętu, który nie spowoduje niekorzystnego wpływu na jakość wykonywanych robót, zarówno w miejscu robót, jak też przy wykonywaniu czynności pomocniczych oraz w czasie transportu, załadunku i wyładunku materiałów.
7. Zamawiający zaleca dokonania wizji lokalnej w każdym z obiektów w celu szczegółowego zapoznania się ze stanem faktycznym istniejącej instalacji (tj. rodzaj układu centralnego ogrzewania, naczynia przelewowe, przeponowe, zainstalowane wymienniki ciepła, instalacja solarna), warunkami związanymi z wykonaniem robót budowlanych będących przedmiotem zamówienia, określenia ilości materiałów i dostosowania połączeń do istniejących w kotłowni instalacji, dostosowanie mocy pieca do powierzchni budynku oraz wszystkich innych informacji koniecznych do przygotowania oferty i zawarcia umowy.
8. Zakres robót w każdym z 4 obiektów uwzględnia:
• roboty przygotowawcze,
• demontaż istniejącego kotła C.O., wyniesienie oraz utylizacja,
• dostawę, wniesienie i montaż nowego kotła oraz nowych niezbędnych urządzeń towarzyszących,
• dostosowanie połączeń do istniejących w kotłowni instalacji w celu zapewnienia prawidłowego działania urządzenia oraz wymianę elementów instalacji (m.in. elektrycznej, hydraulicznej, sanitarnej, wentylacyjnej lub kominowej),
• wykonanie niezbędnych izolacji termicznych,
• wykonanie wymaganych kontroli, sprawdzeń oraz odbiorów przez uprawnione osoby (m.in. kominiarz, elektryk),
• wykonanie prób szczelności i sprawdzeń z dokonaniem regulacji instalacji c.o.,
• rozruch kotłowni,
• przeszkolenia osób obsługujących kocioł,
• dokonania przeglądu urządzeń w okresie gwarancyjnym,
• prace remontowo-naprawcze w kotłowni oraz odtworzenie do stanu pierwotnego wszelkich naruszonych powierzchni, elementów konstrukcyjnych oraz innych elementów uszkodzonych, bądź naruszonych podczas prac montażowych lub modernizacyjnych.
9. W zakresie obowiązków Wykonawcy jest również utylizacja starego kotła wraz z całym zbędnym wyposażeniem oraz zdemontowanymi elementami instalacji (należy dostarczyć Zamawiającemu przy odbiorze końcowym - kartę przekazania odpadu BDO).
10. Wykonawca zobowiązany jest w okresie udzielonej gwarancji oraz rękojmi do wykonywania własnym staraniem oraz na własny koszt przeglądów gwarancyjnych oraz czynności serwisowych zastrzeżonych dla producenta lub autoryzowanego serwisu (z wyjątkiem zwykłej obsługi, do której upoważniony i zobowiązany jest użytkownik pieca) wymaganych przez producentów zamontowanych instalacji oraz urządzeń (m.in. kotła C.O., palników, pomp, zasobników, zbiorników buforowych itp.) – w celu zachowania gwarancji udzielonej przez producenta.

4.5.3.) Główny kod CPV: 44621220-7 - Kotły grzewcze centralnego ogrzewania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

4.5.5.) Wartość części: 30000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 43048,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 71064,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 43048,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ASH Remigiusz Skowroński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 758 109 88 94

7.3.3) Ulica: Słowackiego 20a

7.3.4) Miejscowość: Ostrołęka

7.3.5) Kod pocztowy: 07-417

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 43048,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 43200 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 71064,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 43200,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Instalacje Wodno- Kanalizacyjne C.O i Gazownictwo Mieczysław Kamiński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 568 100 23 32

7.3.4) Miejscowość: Nowe Niestępowo 25A

7.3.5) Kod pocztowy: 06-121

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 43200,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 42120,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 71064,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 42120,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Instalacje Wodno- Kanalizacyjne C.O i Gazownictwo Mieczysław Kamiński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 568 100 23 32

7.3.4) Miejscowość: Nowe Niestępowo 25A

7.3.5) Kod pocztowy: 06-121

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 42120,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 42660,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 71064,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 42660,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Instalacje Wodno- Kanalizacyjne C.O i Gazownictwo Mieczysław Kamiński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 568 100 23 32

7.3.4) Miejscowość: Nowe Niestępowo 25A

7.3.5) Kod pocztowy: 06-121

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 42660,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.