Ogłoszenie z dnia 2022-11-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00392817/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa ochrony osób i mienia dla potrzeb Wielkopolskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Wielkopolski Oddział Regionalny Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010613083
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Strzeszyńska 36
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 60-479
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wielkopolski@arimr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.arimr.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/arimr1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - agencja wykonawcza
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
państwowa osoba prawna - agrncja płatnicza
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa ochrony osób i mienia dla potrzeb Wielkopolskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7622a416-4b97-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00468360
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00392817/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BOR15.2619.7.2022.NP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa ochrony osób i mienia polegająca na stałym dozorze systemu monitoringu, serwis, naprawy i montaże elektronicznych urządzeń systemu monitoringu
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50610000-4 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu bezpieczeństwa
79711000-1 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu
45312000-7 - Instalowanie systemów alarmowych i anten
45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych
45312200-9 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych
31625000-3 - Alarmy przeciwpożarowe
31625300-6 - Alarmy antywłamaniowe
35121700-5 - Systemy alarmowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 2
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 307075,37 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 692902,72 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 307075,37 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Holding Hunters sp. z o.o. sp. k.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Hunters24 sp. z o.o. sp. k; Biuro Ochrony Sezam-System sp. zo.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9950254487
7.3.3) Ulica: bukowska 114
7.3.4) Miejscowość: Grodzisk Wlkp.
7.3.5) Kod pocztowy: 62-065
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
usługi dojazdu grupy interwencyjnej i doraźnej ochrony fizycznej
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
HOLDING HUNTERS SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
HOLDING HUNTERS SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 320652,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-12-01 do 2023-11-30INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Utrzymanie nawierzchni chodników, ścieżek rowerowych, peronów zatok autobusowych, ścieków, wysp rozdziału wg wskazanej lokalizacji poprzez usuwanie przerastającej zieleni na terenie RDW w Kole
- Koszenie traw i chwastów w pasach dróg powiatowych - część 6 i 7
- Dostawa artykułów biurowych, urządzeń, papieru ksero, kopert
- Dostawa sprzętu komputerowego
- Wykonanie odnowy oznakowania poziomego dróg powiatowych administrowanych przez ZDP w Poznaniu.
- Zakup i dostawa mięsa wołowego, wieprzowego, drobiowego oraz wędlin wieprzowych i drobiowych
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Ochrona w formie monitoringu systemów alarmowych obiektów inżynierskich i budynków obwodów drogowych administrowanych przez GDDKiA Oddział w Krakowie w podziale na 5 części
- Świadczenie usługi ochrony osób i mienia dla Akademii Wychowania Fizycznego im. Polskich Olimpijczyków we Wrocławiu
- Świadczenie usługi całodobowej, kompleksowej ochrony osób i mienia na rzecz Mazowieckiego Instytutu Kultury
- Modernizacja sieci strukturalnej w budynku Oddziału ZUS w Wałbrzychu przy Pl. Grunwaldzkim 1.
- Świadczenie usługi ochrony osób i mienia na rzecz Muzeum Historii Fotografii im. Walerego Rzewuskiego w Krakowie.
- Wykonanie robót budowlanych w budynku UJD w Częstochowie przy ul. Waszyngtona 4/8 w Częstochowie, obejmujących:1) dostosowanie budynku do obowiązujących przepisów p.poż, 2) remont klatki schodowej.
więcej: Alarmy przeciwpożarowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.