Og³oszenie z dnia 2023-10-30
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przeb. dr. gm. w m. Zastronie, Wola Korzeniowa, Barak w ramach zadania pn. Przeb. dróg w m. Zastronie, Wola Korzeniowa, Barak, Marywil oraz remont dr. w m. Rybianka, Sadek Polanki w gminie Szyd³owiec
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA SZYD£OWIEC
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223391
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: RYNEK WIELKI 1
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Szyd³owiec
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-500
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.7.) Numer telefonu: 48 6178630
1.5.8.) Numer faksu: 48 6170510
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@szydlowiec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bip.szydlowiec.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przeb. dr. gm. w m. Zastronie, Wola Korzeniowa, Barak w ramach zadania pn. Przeb. dróg w m. Zastronie, Wola Korzeniowa, Barak, Marywil oraz remont dr. w m. Rybianka, Sadek Polanki w gminie Szyd³owiec
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-1379b9dd-76fa-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00468433
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-10-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00044001/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.4 Przebudowa drogi gminnej wewnêtrznej w miejscowo¶ci Barak gmina Szyd³owiec
1.1.10 Przebudowa drogi gminnej wewnêtrznej w miejscowo¶ci Wola Korzeniowa gmina Szyd³owiec
1.1.21 Przebudowa drogi gminnej w miejscowo¶ci Zastronie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1379b9dd-76fa-11ee-a60c-9ec5599dddc13.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym, a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl . W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemo¿liwiaj±cych komunikacjê Wykonawcy i Zamawiaj±cego za po¶rednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiaj±cy dopuszcza komunikacjê za pomoc± poczty elektronicznej na adres e-mail:
przetargi@szydlowiec.pl (nie dotyczy sk³adania ofert/wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu).
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”.
2. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych bêd±cych kopi± elektroniczn± tre¶ci zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w Rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.
3. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 Rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie, sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne, z zastrze¿eniem formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, z uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych.
4. Informacje, o¶wiadczenia lub dokumenty, inne ni¿ wymienione w § 2 ust. 1 Rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w
postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie, przekazywane w postêpowaniu lub w konkursie, sporz±dza siê w postaci:
1) elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne lub 2) jako tekst wpisany bezpo¶rednio do wiadomo¶ci przekazywanej przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej (np. w tre¶ci wiadomo¶ci e-mail lub w tre¶ci „Formularza do
komunikacji”).
5. Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert/wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ, zadawanie pytañ i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przesy³anej wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”).
6. Mo¿liwo¶æ korzystania w postêpowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pe³nym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania siê na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” s³u¿±cych do zadawania pytañ dotycz±cych tre¶ci dokumentów zamówienia wystarczaj±ce jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
7. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielko¶æ ta dotyczy plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza).
8. Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE Og³oszenie nr 2023/BZP 00237732/01 z dnia 2023-05-29 2023-05-29 Biuletyn Zamówieñ Publicznych Og³oszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane L 119 z 04.05.2016, str.
1), dalej „RODO”, Zamawiaj±cy informuje, ¿e:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w zwi±zku z prowadzeniem postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego jest Burmistrz Szyd³owca, 26-500 Szyd³owiec, pl. Rynek Wielki 1,
2) administrator wyznaczy³ Inspektora Danych osobowych, z którym mo¿na siê
kontaktowaæ pod adresem e-mail: iod@szydlowiec.pl,
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego,
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 ustawy Pzp,
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp,przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas
trwania umowy,
6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp,
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO,
8) posiada Pani/Pan:
• na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych,
• na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych,
• na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem
przypadków, o których mowa w art.18 ust. 2 RODO,
• prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO,
9) nie przys³uguje Pani/Panu:
• w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych,
• prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
• na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
10) przys³uguje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem w³a¶ciwym dla przedmiotowej skargi jest Urz±d Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZD.271.60.2023.PK
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 3
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Czê¶æ 1 zamówienia dotyczy realizacja zadania pn. "Przebudowa drogi gminnej w miejscowo¶ci Zastronie".
2. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej zlokalizowanej na dz. nr ewid 263, obrêb ewid. Zastronie, gmina Szyd³owiec o d³ugo¶ci 110 m. Zakres robót obejmuje
w szczególno¶ci:
- roboty przygotowawcze,
- elementy odwodnienia drogi,
- podbudowa drogi,
- nawierzchnia drogi,
- pobocza,
- roboty wykoñczeniowe,
- elementy oznakowania drogi.
3. Szczegó³owy zakres, sposób wykonania oraz ilo¶æ robót objêtych przedmiotem zamówienia okre¶laj± ni¿ej wymienione dokumenty bêd±ce za³±cznikami do niniejszej SWZ:
- projekt budowlany (za³±cznik nr 9 do SWZ),
- specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (za³±cznik nr 10 do SWZ),
Jako element pomocniczy do wyceny robót budowlanych objêtych planowanym zamówieniem w za³±czniku nr 11 do SWZ za³±czono przedmiar robót (w przypadku rozbie¿no¶ci pomiêdzy przedmiarem, a projektem budowlanym tzn. pomiêdzy ilo¶ci± robót przewidzianych w projekcie, a ilo¶ci± robót okre¶lon± w przedmiarze
4. Wykonawca zobowi±zany jest do wykonania pe³nego
zakresu robót zgodnie z dokumentacj± projektow±). Wykonawca obowi±zany jest uwzglêdniæ w cenie oferty ca³o¶æ prac wynikaj±cych z dokumentacji projektowej. Za ujêcie wszystkich prac ponosi odpowiedzialno¶æ tylko i wy³±cznie Wykonawca.
5. W przypadku dostrze¿enia rozbie¿no¶ci pomiêdzy poszczególnymi elementami dokumentacji projektowej Wykonawca zobowi±zany jest wyst±piæ do Zamawiaj±cego o ich wyja¶nienie przed z³o¿eniem oferty. Zamawiaj±cy oczekuje wykonania w ramach wynagrodzenia za realizacje zamówienia wszystkich robót koniecznych dla prawid³owego wykonania zamówienia,
w szczególno¶ci w sytuacji, gdy w którymkolwiek z dokumentów przetargowych roboty te zosta³y przewidziane lub ich wykonanie wynika z przyjêtej technologii albo z innych powodów jest niezbêdne dla prawid³owego wykonania zamówienia.
6. W przypadku u¿ycia w dokumentacji opisuj±cej przedmiot zamówienia odniesieñ do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych Zamawiaj±cy dopuszcza rozwi±zania równowa¿ne z opisywanym. Wykonawca analizuj±c dokumentacjê projektow± powinien za³o¿yæ, ¿e ka¿demu odniesieniu u¿ytemu
w dokumentacji projektowej towarzyszy wyraz „lub równowa¿ne".
W przypadku, gdy w dokumentacji opisuj±cej przedmiot zamówienia zosta³y u¿yte znaki towarowe, oznacza to, ¿e s± podane przyk³adowo i okre¶laj± jedynie minimalne oczekiwane parametry jako¶ciowe oraz wymagany standard. Wykonawca mo¿e zastosowaæ materia³y lub urz±dzenia równowa¿ne, lecz o parametrach technicznych i jako¶ciowych podobnych lub lepszych, których zastosowanie w ¿aden sposób nie wp³ynie negatywnie na prawid³owe funkcjonowanie rozwi±zañ przyjêtych w dokumentacji projektowej. Wykonawca, który zastosuje urz±dzenia lub materia³y równowa¿ne bêdzie obowi±zany wykazaæ w trakcie realizacji zamówienia, ¿e zastosowane przez niego urz±dzenia i materia³y spe³niaj± wymagania okre¶lone przez Zamawiaj±cego. U¿ycie w dokumentacji opisuj±cej przedmiot zamówienia etykiety oznacza, ¿e Zamawiaj±cy akceptuje wszystkie etykiety potwierdzaj±ce, ¿e dane roboty budowlane, spe³niaj± równowa¿ne wymagania okre¶lonej przez Zamawiaj±cego etykiety. W przypadku gdy Wykonawca z przyczyn od niego niezale¿nych nie mo¿e uzyskaæ okre¶lonej przez zamawiaj±cego etykiety lub równowa¿nej etykiety, zamawiaj±cy, w terminie, przez siebie wyznaczonym akceptuje inne odpowiednie przedmiotowe ¶rodki dowodowe, w szczególno¶ci dokumentacjê techniczn± producenta, o ile dany wykonawca udowodni, ¿e roboty budowlane, które maj± zostaæ przez niego wykonane, spe³niaj± wymagania okre¶lonej etykiety lub okre¶lone wymagania wskazane przez Zamawiaj±cego. U¿ycie w dokumentacji opisuj±cej przedmiot zamówienia wymogu posiadania certyfikatu wydanego przez jednostkê oceniaj±c± zgodno¶æ lub sprawozdania z badañ przeprowadzonych przez tê jednostkê jako ¶rodka dowodowego potwierdzaj±cego zgodno¶æ z wymaganiami lub cechami okre¶lonymi w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia oznacza, ¿e zamawiaj±cy akceptuje równie¿ certyfikaty wydane przez inne równowa¿ne jednostki oceniaj±ce zgodno¶æ. Zamawiaj±cy akceptuje tak¿e inne odpowiednie ¶rodki dowodowe, w szczególno¶ci dokumentacjê techniczn± producenta, w przypadku, gdy dany Wykonawca nie ma ani dostêpu do certyfikatów lub sprawozdañ z badañ, ani mo¿liwo¶ci ich uzyskania w odpowiednim terminie, o ile ten brak dostêpu nie mo¿e byæ przypisany danemu Wykonawcy, oraz pod warunkiem ¿e dany Wykonawca udowodni, ¿e wykonywane przez niego roboty budowlane, dostawy lub us³ugi spe³niaj± wymogi lub kryteria okre¶lone w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia. Je¿eli w opisie przedmiotu zamówienia ujêto zapis wynikaj±cy z KNR lub KNNR wskazuj±cy na konieczno¶æ wykorzystywania przy realizacji zamówienia konkretnego sprzêtu o konkretnych parametrach Zamawiaj±cy dopuszcza u¿ywanie innego sprzêtu o ile zapewni to osi±gniêcie zak³adanych parametrów projektowych i nie spowoduje ryzyka niezgodno¶ci wykonanych prac z dokumentacj± techniczn±.
7. Wymagania w zakresie zatrudnienia przez Wykonawcê, lub Podwykonawcê, osób na podstawie stosunku pracy:
1) Zamawiaj±cy wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracê, przez ca³y okres realizacji zamówienia, wszystkich osób wykonuj±cych prace fizyczne, operatorów sprzêtu bior±cych udzia³ w realizacji przedmiotu zamówienia,
2) Obowi±zek o którym mowa w pkt 1) dotyczy tak¿e Podwykonawców. Wykonawca zobowi±zany jest zawrzeæ w ka¿dej umowie o podwykonawstwo na roboty budowlane i us³ugi stosowne zapisy zobowi±zuj±ce podwykonawców do zatrudnienia na umowê o pracê wszystkich osób wykonuj±cych wskazane wy¿ej czynno¶ci
3) Wykonawca sk³ada wykaz osób oddelegowanych do realizacji zamówienia wraz z o¶wiadczeniem o tym, ¿e s± zatrudnieni na podstawie umowy o pracê przed przyst±pieniem do wykonania przedmiotu zamówienia,
4) Ka¿dorazowa zmiana wykazu osób o którym mowa w pkt 3) nie wymaga aneksu do umowy (Wykonawca przedstawia korektê listy osób oddelegowanych do wykonania zamówienia do wiadomo¶ci Zamawiaj±cego),
5) W trakcie realizacji zamówienia Zamawiaj±cy uprawniony jest do wykonywania czynno¶ci kontrolnych odno¶nie spe³niania przez Wykonawcê lub Podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie stosunku pracy osób wykonuj±cych czynno¶ci o których mowa w pkt 1) w celu weryfikacji spe³niania tych wymagañ Zamawiaj±cy uprawniony jest w szczególno¶ci do ¿±dania:
a) o¶wiadczenia zatrudnionego pracownika,
b) o¶wiadczenia wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu pracownika na podstawie umowy o pracê,
c) po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em kopii umowy o pracê zatrudnionego pracownika,
d) innych dokumentów zawieraj±cych informacje, w tym dane osobowe, niezbêdne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracê, w szczególno¶ci imiê i nazwisko zatrudnionego pracownika, datê zawarcia umowy o pracê, rodzaj umowy o pracê i zakres obowi±zków pracownika.
6) Wykonawca na ka¿de wezwanie Zamawiaj±cego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie przed³o¿y Zamawiaj±cemu wskazane w pkt 5) dowody w celu potwierdzenia spe³nienia wymogu zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez Wykonawcê lub Podwykonawcê osób wykonuj±cych czynno¶ci wymienione w pkt. 1. Sankcje z tytu³u niespe³nienia tych wymagañ Zamawiaj±cy okre¶la w projekcie umowy który stanowi za³±cznik nr 8 do SWZ.
7) W przypadku uzasadnionych w±tpliwo¶ci, co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcê lub Podwykonawcê, Zamawiaj±cy mo¿e zwróciæ siê o przeprowadzenie kontroli przez Pañstwow± Inspekcjê Pracy.
8. Wykonawca do realizacji zamówienia powinien zatrudniæ osoby, których dane osobowe ma prawo przetwarzaæ na podstawie odrêbnych przepisów oraz które wyra¿± zgodê na przetwarzanie przez Zamawiaj±cego ich danych osobowych. Osoba/y, która/e takiej zgody nie wyra¿±/j± nie mo¿e/mog± braæ udzia³u w wykonywaniu zamówienia.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy dokona oceny ofert przyznaj±c punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert wed³ug algorytmów i wag opisanych w punkcie 18 SWZ.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rêkojmi
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Czê¶æ 2 zamówienia dotyczy realizacja zadania pn. "Przebudowa drogi gminnej w miejscowo¶ci Wola Korzeniowa".
2. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej zlokalizowanej na dz. nr ewid 5/2, obrêb ewid. Wola Korzeniowa, gmina Szyd³owiec o d³ugo¶ci ok 270,00 m Zakres robót obejmuje w szczególno¶ci:
- roboty przygotowawcze,
- roboty rozbiórkowe,
- roboty ziemne,
- podbudowy,
- nawierzchnie,
- roboty wykoñczeniowe.
3. Szczegó³owy zakres, sposób wykonania oraz ilo¶æ robót objêtych przedmiotem zamówienia okre¶laj± ni¿ej wymienione dokumenty bêd±ce za³±cznikami do niniejszej SWZ:
- projekt budowlany (za³±cznik nr 9 do SWZ),
- specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (za³±cznik nr 10 do SWZ),
Jako element pomocniczy do wyceny robót budowlanych objêtych planowanym zamówieniem w za³±czniku nr 11 do SWZ za³±czono przedmiar robót (w przypadku rozbie¿no¶ci pomiêdzy przedmiarem, a projektem budowlanym tzn. pomiêdzy ilo¶ci± robót przewidzianych w projekcie, a ilo¶ci± robót okre¶lon± w przedmiarze
4. Wykonawca zobowi±zany jest do wykonania pe³nego zakresu robót zgodnie z dokumentacj± projektow±). Wykonawca obowi±zany jest uwzglêdniæ w cenie oferty ca³o¶æ prac wynikaj±cych z dokumentacji projektowej. Za ujêcie wszystkich prac ponosi odpowiedzialno¶æ tylko i wy³±cznie Wykonawca.
5. W przypadku dostrze¿enia rozbie¿no¶ci pomiêdzy poszczególnymi elementami dokumentacji projektowej Wykonawca zobowi±zany jest wyst±piæ do Zamawiaj±cego o ich wyja¶nienie przed z³o¿eniem oferty. Zamawiaj±cy oczekuje wykonania w ramach wynagrodzenia za realizacje zamówienia wszystkich robót koniecznych dla prawid³owego wykonania zamówienia,
w szczególno¶ci w sytuacji, gdy w którymkolwiek z dokumentów przetargowych roboty te zosta³y przewidziane lub ich wykonanie wynika z przyjêtej technologii albo z innych powodów jest niezbêdne dla prawid³owego wykonania zamówienia.
6. W przypadku u¿ycia w dokumentacji opisuj±cej przedmiot zamówienia odniesieñ do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych Zamawiaj±cy dopuszcza rozwi±zania równowa¿ne z opisywanym. Wykonawca analizuj±c dokumentacjê projektow± powinien za³o¿yæ, ¿e ka¿demu odniesieniu u¿ytemu w dokumentacji projektowej towarzyszy wyraz „lub równowa¿ne". W przypadku, gdy w dokumentacji opisuj±cej przedmiot zamówienia zosta³y u¿yte znaki towarowe, oznacza to, ¿e s± podane przyk³adowo i okre¶laj± jedynie minimalne oczekiwane parametry jako¶ciowe oraz wymagany standard. Wykonawca mo¿e zastosowaæ materia³y lub urz±dzenia równowa¿ne, lecz o parametrach technicznych i jako¶ciowych podobnych lub lepszych, których zastosowanie w ¿aden sposób nie wp³ynie negatywnie na prawid³owe funkcjonowanie rozwi±zañ przyjêtych w dokumentacji projektowej. Wykonawca, który zastosuje urz±dzenia lub materia³y równowa¿ne bêdzie obowi±zany wykazaæ w trakcie realizacji zamówienia, ¿e zastosowane przez niego urz±dzenia i materia³y spe³niaj± wymagania okre¶lone przez Zamawiaj±cego. U¿ycie w dokumentacji opisuj±cej przedmiot zamówienia etykiety oznacza, ¿e Zamawiaj±cy akceptuje wszystkie etykiety potwierdzaj±ce, ¿e dane roboty budowlane, spe³niaj± równowa¿ne wymagania okre¶lonej przez Zamawiaj±cego etykiety. W przypadku gdy Wykonawca z przyczyn od niego niezale¿nych nie mo¿e uzyskaæ okre¶lonej przez zamawiaj±cego etykiety lub równowa¿nej etykiety, zamawiaj±cy, w terminie, przez siebie wyznaczonym akceptuje inne odpowiednie przedmiotowe ¶rodki dowodowe, w szczególno¶ci dokumentacjê techniczn± producenta, o ile dany wykonawca udowodni, ¿e roboty budowlane, które maj± zostaæ przez niego wykonane, spe³niaj± wymagania okre¶lonej etykiety lub okre¶lone wymagania wskazane przez Zamawiaj±cego. U¿ycie w dokumentacji opisuj±cej przedmiot zamówienia wymogu posiadania certyfikatu wydanego przez jednostkê oceniaj±c± zgodno¶æ lub sprawozdania z badañ przeprowadzonych przez tê jednostkê jako ¶rodka dowodowego potwierdzaj±cego zgodno¶æ z wymaganiami lub cechami okre¶lonymi w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia oznacza, ¿e zamawiaj±cy akceptuje równie¿ certyfikaty wydane przez inne równowa¿ne jednostki oceniaj±ce zgodno¶æ. Zamawiaj±cy akceptuje tak¿e inne odpowiednie ¶rodki dowodowe, w szczególno¶ci dokumentacjê techniczn± producenta, w przypadku, gdy dany Wykonawca nie ma ani dostêpu do certyfikatów lub sprawozdañ z badañ, ani mo¿liwo¶ci ich uzyskania w odpowiednim terminie, o ile ten brak dostêpu nie mo¿e byæ przypisany danemu Wykonawcy, oraz pod warunkiem ¿e dany Wykonawca udowodni, ¿e wykonywane przez niego roboty budowlane, dostawy lub us³ugi spe³niaj± wymogi lub kryteria okre¶lone w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia. Je¿eli w opisie przedmiotu zamówienia ujêto zapis wynikaj±cy z KNR lub KNNR wskazuj±cy na konieczno¶æ wykorzystywania przy realizacji zamówienia konkretnego sprzêtu o konkretnych parametrach Zamawiaj±cy dopuszcza u¿ywanie innego sprzêtu o ile zapewni to osi±gniêcie zak³adanych parametrów projektowych i nie spowoduje ryzyka niezgodno¶ci wykonanych prac z dokumentacj± techniczn±.
7. Wymagania w zakresie zatrudnienia przez Wykonawcê, lub Podwykonawcê, osób na podstawie stosunku pracy:
1) Zamawiaj±cy wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracê, przez ca³y okres realizacji zamówienia, wszystkich osób wykonuj±cych prace fizyczne, operatorów sprzêtu bior±cych udzia³ w realizacji przedmiotu zamówienia,
2) Obowi±zek o którym mowa w pkt 1) dotyczy tak¿e Podwykonawców. Wykonawca zobowi±zany jest zawrzeæ w ka¿dej umowie o podwykonawstwo na roboty budowlane i us³ugi stosowne zapisy zobowi±zuj±ce podwykonawców do zatrudnienia na umowê o pracê wszystkich osób wykonuj±cych wskazane wy¿ej czynno¶ci
3) Wykonawca sk³ada wykaz osób oddelegowanych do realizacji zamówienia wraz z o¶wiadczeniem o tym, ¿e s± zatrudnieni na podstawie umowy o pracê przed przyst±pieniem do wykonania przedmiotu zamówienia,
4) Ka¿dorazowa zmiana wykazu osób o którym mowa w pkt 3) nie wymaga aneksu do umowy (Wykonawca przedstawia korektê listy osób oddelegowanych do wykonania zamówienia do wiadomo¶ci Zamawiaj±cego),
5) W trakcie realizacji zamówienia Zamawiaj±cy uprawniony jest do wykonywania czynno¶ci kontrolnych odno¶nie spe³niania przez Wykonawcê lub Podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie stosunku pracy osób wykonuj±cych czynno¶ci o których mowa w pkt 1) w celu weryfikacji spe³niania tych wymagañ Zamawiaj±cy uprawniony jest w szczególno¶ci do ¿±dania:
a) o¶wiadczenia zatrudnionego pracownika,
b) o¶wiadczenia wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu pracownika na podstawie umowy o pracê,
c) po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em kopii umowy o pracê zatrudnionego pracownika,
d) innych dokumentów zawieraj±cych informacje, w tym dane osobowe, niezbêdne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracê, w szczególno¶ci imiê i nazwisko zatrudnionego pracownika, datê zawarcia umowy o pracê, rodzaj umowy o pracê i zakres obowi±zków pracownika.
6) Wykonawca na ka¿de wezwanie Zamawiaj±cego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie przed³o¿y Zamawiaj±cemu wskazane w pkt 5) dowody w celu potwierdzenia spe³nienia wymogu zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez Wykonawcê lub Podwykonawcê osób wykonuj±cych czynno¶ci wymienione w pkt. 1. Sankcje z tytu³u niespe³nienia tych wymagañ Zamawiaj±cy okre¶la w projekcie umowy który stanowi za³±cznik nr 8 do SWZ.
7) W przypadku uzasadnionych w±tpliwo¶ci, co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcê lub Podwykonawcê, Zamawiaj±cy mo¿e zwróciæ siê o przeprowadzenie kontroli przez Pañstwow± Inspekcjê Pracy.
8. Wykonawca do realizacji zamówienia powinien zatrudniæ osoby, których dane osobowe ma prawo przetwarzaæ na podstawie odrêbnych przepisów oraz które wyra¿± zgodê na przetwarzanie przez Zamawiaj±cego ich danych osobowych. Osoba/y, która/e takiej zgody nie wyra¿±/j± nie mo¿e/mog± braæ udzia³u w wykonywaniu zamówienia.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowê
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy dokona oceny ofert przyznaj±c punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert wed³ug algorytmów i wag opisanych w punkcie 18 SWZ.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rêkojmi
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Czê¶æ 1 zamówienia dotyczy realizacja zadania pn. "Przebudowa drogi gminnej w miejscowo¶ci Barak"
2. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej na dz. nr ewid. 812/2, obr. ewid. Wola Korzeniowa w miejscowo¶ci Barak, gmina Szyd³owiec o d³ugo¶ci 424,82 m. Zakres robót obejmuje w szczególno¶ci:
- roboty przygotowawcze,
- roboty ziemne,
- nawierzchnia.
3. Szczegó³owy zakres, sposób wykonania oraz ilo¶æ robót objêtych przedmiotem zamówienia okre¶laj± ni¿ej wymienione dokumenty bêd±ce za³±cznikami do niniejszej SWZ:
- projekt budowlany (za³±cznik nr 9 do SWZ),
- specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (za³±cznik nr 10 do SWZ),
Jako element pomocniczy do wyceny robót budowlanych objêtych planowanym zamówieniem w za³±czniku nr 11 do SWZ za³±czono przedmiar robót (w przypadku rozbie¿no¶ci pomiêdzy przedmiarem, a projektem budowlanym tzn. pomiêdzy ilo¶ci± robót przewidzianych w projekcie, a ilo¶ci± robót okre¶lon± w przedmiarze.
4. Wykonawca zobowi±zany jest do wykonania pe³nego
zakresu robót zgodnie z dokumentacj± projektow±). Wykonawca obowi±zany jest uwzglêdniæ w cenie oferty ca³o¶æ prac wynikaj±cych z dokumentacji projektowej. Za ujêcie wszystkich prac ponosi odpowiedzialno¶æ tylko i wy³±cznie Wykonawca.
5. W przypadku dostrze¿enia rozbie¿no¶ci pomiêdzy poszczególnymi elementami dokumentacji projektowej Wykonawca zobowi±zany jest wyst±piæ do Zamawiaj±cego o ich wyja¶nienie przed z³o¿eniem oferty. Zamawiaj±cy oczekuje wykonania w ramach wynagrodzenia za realizacje zamówienia wszystkich robót koniecznych dla prawid³owego wykonania zamówienia,
w szczególno¶ci w sytuacji, gdy w którymkolwiek z dokumentów przetargowych roboty te zosta³y przewidziane lub ich wykonanie wynika z przyjêtej technologii albo z innych powodów jest niezbêdne dla prawid³owego wykonania zamówienia.
6. W przypadku u¿ycia w dokumentacji opisuj±cej przedmiot zamówienia odniesieñ do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych Zamawiaj±cy dopuszcza rozwi±zania równowa¿ne z opisywanym. Wykonawca analizuj±c dokumentacjê projektow± powinien za³o¿yæ, ¿e ka¿demu odniesieniu u¿ytemu
w dokumentacji projektowej towarzyszy wyraz „lub równowa¿ne".
W przypadku, gdy w dokumentacji opisuj±cej przedmiot zamówienia zosta³y u¿yte znaki towarowe, oznacza to, ¿e s± podane przyk³adowo i okre¶laj± jedynie minimalne oczekiwane parametry jako¶ciowe oraz wymagany standard. Wykonawca mo¿e zastosowaæ materia³y lub urz±dzenia równowa¿ne, lecz o parametrach technicznych i jako¶ciowych podobnych lub lepszych, których zastosowanie w ¿aden sposób nie wp³ynie negatywnie na prawid³owe funkcjonowanie rozwi±zañ przyjêtych w dokumentacji projektowej. Wykonawca, który zastosuje urz±dzenia lub materia³y równowa¿ne bêdzie obowi±zany wykazaæ w trakcie realizacji zamówienia, ¿e zastosowane przez niego urz±dzenia i materia³y spe³niaj± wymagania okre¶lone przez Zamawiaj±cego. U¿ycie w dokumentacji opisuj±cej przedmiot zamówienia etykiety oznacza, ¿e Zamawiaj±cy akceptuje wszystkie etykiety potwierdzaj±ce, ¿e dane roboty budowlane, spe³niaj± równowa¿ne wymagania okre¶lonej przez Zamawiaj±cego etykiety. W przypadku gdy Wykonawca z przyczyn od niego niezale¿nych nie mo¿e uzyskaæ okre¶lonej przez zamawiaj±cego etykiety lub równowa¿nej etykiety, zamawiaj±cy, w terminie, przez siebie wyznaczonym akceptuje inne odpowiednie przedmiotowe ¶rodki dowodowe, w szczególno¶ci dokumentacjê techniczn± producenta, o ile dany wykonawca udowodni, ¿e roboty budowlane, które maj± zostaæ przez niego wykonane, spe³niaj± wymagania okre¶lonej etykiety lub okre¶lone wymagania wskazane przez Zamawiaj±cego. U¿ycie w dokumentacji opisuj±cej przedmiot zamówienia wymogu posiadania certyfikatu wydanego przez jednostkê oceniaj±c± zgodno¶æ lub sprawozdania z badañ przeprowadzonych przez tê jednostkê jako ¶rodka dowodowego potwierdzaj±cego zgodno¶æ z wymaganiami lub cechami okre¶lonymi w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia oznacza, ¿e zamawiaj±cy akceptuje równie¿ certyfikaty wydane przez inne równowa¿ne jednostki oceniaj±ce zgodno¶æ. Zamawiaj±cy akceptuje tak¿e inne odpowiednie ¶rodki dowodowe, w szczególno¶ci dokumentacjê techniczn± producenta, w przypadku, gdy dany Wykonawca nie ma ani dostêpu do certyfikatów lub sprawozdañ z badañ, ani mo¿liwo¶ci ich uzyskania w odpowiednim terminie, o ile ten brak dostêpu nie mo¿e byæ przypisany danemu Wykonawcy, oraz pod warunkiem ¿e dany Wykonawca udowodni, ¿e wykonywane przez niego roboty budowlane, dostawy lub us³ugi spe³niaj± wymogi lub kryteria okre¶lone w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia. Je¿eli w opisie przedmiotu zamówienia ujêto zapis wynikaj±cy z KNR lub KNNR wskazuj±cy na konieczno¶æ wykorzystywania przy realizacji zamówienia konkretnego sprzêtu o konkretnych parametrach Zamawiaj±cy dopuszcza u¿ywanie innego sprzêtu o ile zapewni to osi±gniêcie zak³adanych parametrów projektowych i nie spowoduje ryzyka niezgodno¶ci wykonanych prac z dokumentacj± techniczn±.
7. Wymagania w zakresie zatrudnienia przez Wykonawcê, lub Podwykonawcê, osób na podstawie stosunku pracy:
1) Zamawiaj±cy wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracê, przez ca³y okres realizacji zamówienia, wszystkich osób wykonuj±cych prace fizyczne, operatorów sprzêtu bior±cych udzia³ w realizacji przedmiotu zamówienia,
2) Obowi±zek o którym mowa w pkt 1) dotyczy tak¿e Podwykonawców. Wykonawca zobowi±zany jest zawrzeæ w ka¿dej umowie o podwykonawstwo na roboty budowlane i us³ugi stosowne zapisy zobowi±zuj±ce podwykonawców do zatrudnienia na umowê o pracê wszystkich osób wykonuj±cych wskazane wy¿ej czynno¶ci
3) Wykonawca sk³ada wykaz osób oddelegowanych do realizacji zamówienia wraz z o¶wiadczeniem o tym, ¿e s± zatrudnieni na podstawie umowy o pracê przed przyst±pieniem do wykonania przedmiotu zamówienia,
4) Ka¿dorazowa zmiana wykazu osób o którym mowa w pkt 3) nie wymaga aneksu do umowy (Wykonawca przedstawia korektê listy osób oddelegowanych do wykonania zamówienia do wiadomo¶ci Zamawiaj±cego),
5) W trakcie realizacji zamówienia Zamawiaj±cy uprawniony jest do wykonywania czynno¶ci kontrolnych odno¶nie spe³niania przez Wykonawcê lub Podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie stosunku pracy osób wykonuj±cych czynno¶ci o których mowa w pkt 1) w celu weryfikacji spe³niania tych wymagañ Zamawiaj±cy uprawniony jest w szczególno¶ci do ¿±dania:
a) o¶wiadczenia zatrudnionego pracownika,
b) o¶wiadczenia wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu pracownika na podstawie umowy o pracê,
c) po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em kopii umowy o pracê zatrudnionego pracownika,
d) innych dokumentów zawieraj±cych informacje, w tym dane osobowe, niezbêdne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracê, w szczególno¶ci imiê i nazwisko zatrudnionego pracownika, datê zawarcia umowy o pracê, rodzaj umowy o pracê i zakres obowi±zków pracownika.
6) Wykonawca na ka¿de wezwanie Zamawiaj±cego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie przed³o¿y Zamawiaj±cemu wskazane w pkt 5) dowody w celu potwierdzenia spe³nienia wymogu zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez Wykonawcê lub Podwykonawcê osób wykonuj±cych czynno¶ci wymienione w pkt. 1. Sankcje z tytu³u niespe³nienia tych wymagañ Zamawiaj±cy okre¶la w projekcie umowy który stanowi za³±cznik nr 8 do SWZ.
7) W przypadku uzasadnionych w±tpliwo¶ci, co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcê lub Podwykonawcê, Zamawiaj±cy mo¿e zwróciæ siê o przeprowadzenie kontroli przez Pañstwow± Inspekcjê Pracy.
8. Wykonawca do realizacji zamówienia powinien zatrudniæ osoby, których dane osobowe ma prawo przetwarzaæ na podstawie odrêbnych przepisów oraz które wyra¿± zgodê na przetwarzanie przez Zamawiaj±cego ich danych osobowych. Osoba/y, która/e takiej zgody nie wyra¿±/j± nie mo¿e/mog± braæ udzia³u w wykonywaniu zamówienia.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy dokona oceny ofert przyznaj±c punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert wed³ug algorytmów i wag opisanych w punkcie 18 SWZ.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rêkojmi
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym- Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku w ww. zakresie;
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów- Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku w ww. zakresie;
3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej
a) dla czê¶ci nr 1 zamówienia Wykonawca wyka¿e ¿e jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci gospodarczej zwi±zanej z przedmiotem zamówienia, przy czym kwota ubezpieczenia jest nie mniejsza ni¿ 110.000,00 z³ (s³ownie: sto dziesiêæ tysiêcy z³otych i 00/100);
b) dla czê¶ci nr 2 zamówienia Wykonawca wyka¿e ¿e jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci gospodarczej zwi±zanej z przedmiotem zamówienia, przy czym kwota ubezpieczenia jest nie mniejsza ni¿ 290.000,00 z³ (s³ownie: dwie¶cie dziewiêædziesi±t tysiêcy z³otych
i 00/100);
c) dla czê¶ci nr 3 zamówienia Wykonawca wyka¿e ¿e jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci gospodarczej zwi±zanej z przedmiotem zamówienia, przy czym kwota ubezpieczenia jest nie mniejsza ni¿ 280.000,00 z³ (s³ownie: dwie¶cie osiemdziesi±t tysiêcy z³otych
i 00/100)
4) Zdolno¶ci technicznej lub zawodowej-
a) dla czê¶ci 1 zamówienia Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca spe³nia warunek
w zakresie: zdolno¶ci technicznej je¿eli Wykonawca wyka¿e ¿e w okresie ostatnich piêciu lat, przed up³ywem terminu sk³adania ofert a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wykona³ co najmniej jedn± robotê budowlan± polegaj±c± na budowie, rozbudowie lub przebudowie drogi w zakresie min. wykonania podbudowy, nawierzchni jezdni asfaltowej o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 110.000,00 z³ (s³ownie: sto dziesiêæ tysiêcy z³otych i 00/100),
b) dla czê¶ci 2 zamówienia Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca spe³nia warunek
w zakresie: zdolno¶ci technicznej je¿eli Wykonawca wyka¿e ¿e w okresie ostatnich piêciu lat, przed up³ywem terminu sk³adania ofert a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wykona³ co najmniej jedn± robotê budowlan± polegaj±c± na budowie, rozbudowie lub przebudowie drogi w zakresie min. wykonania podbudowy, nawierzchni jezdni asfaltowej o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 290.000,00 z³ (s³ownie: dwie¶cie dziewiêædziesi±t tysiêcy z³otych i 00/100),
c) dla czê¶ci 3 zamówienia Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca spe³nia warunek
w zakresie: zdolno¶ci technicznej je¿eli Wykonawca wyka¿e ¿e w okresie ostatnich piêciu lat, przed up³ywem terminu sk³adania ofert a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wykona³ co najmniej jedn± robotê budowlan± polegaj±c± na budowie, rozbudowie lub przebudowie drogi w zakresie min. wykonania podbudowy, nawierzchni jezdni asfaltowej o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 280.000,00 z³ (s³ownie: dwie¶cie osiemdziesi±t tysiêcy z³otych i 00/100),
d) dla czê¶ci od 1 do 3 Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca spe³nia warunek w zakresie zdolno¶ci zawodowej je¿eli Wykonawca udokumentuje dysponowanie co najmniej jedn± osob± posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalno¶ci drogowej.
(Uwaga: przez uprawnienia budowlane rozumie siê uprawnienia wydane na podstawie Rozporz±dzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29.04.2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r., poz. 831) lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów, lub odpowiadaj±ce im uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane obywatelom pañstw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrze¿eniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo Budowlane (Dz. U. z 2021 r., poz. 2351 z pó¼n. zm.) oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 roku o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2023r., poz. 334 ).
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Odpis z w³a¶ciwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy.
2. O¶wiadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o
przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 3 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. Dokument potwierdzaj±cy ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci
zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± nie mniejsz± ni¿:
a) dla czê¶ci 1 zamówienia: 110.000,00 z³ (s³ownie: sto dziesiêæ tysiêcy z³otych i 00/100)
b) dla czê¶ci 2 zamówienia: 290.000,00 z³ (s³ownie: dwie¶cie dziewiêædziesi±t tysiêcy z³otych i 00/100),
c) dla czê¶ci 3 zamówienia: 280.000,00 z³ (s³ownie: dwie¶cie osiemdziesi±t tysiêcy z³otych i 00/100)
2. Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz których roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne dokumenty wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 4 do SWZ.
3. Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za kierowanie i nadzorowanie robót, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o postawie do dysponowania tymi osobami wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 5 do SWZ.
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Oferta musi zawieraæ nastêpuj±ce o¶wiadczenia i dokumenty:1) Formularz ofertowy – zgodny z za³±cznikiem nr 1 do SWZ,
2) O¶wiadczenie, o którym mowa w pkt 9.1 SWZ,
3) Zobowi±zanie o który, mowa w pkt 10.4 SWZ (je¿eli dotyczy),
4) Pe³nomocnictwo do reprezentowania Wykonawców/Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z pkt 9.2 SWZ (je¿eli dotyczy).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1) o¶wiadczenie o którym mowa w pkt. 9.1 SWZ sk³ada z ofert± ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu,
2) w przypadku, o którym mowa w pkt 7.3 SWZ Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy. W przypadku gdy ofertê sk³ada spó³ka cywilna, a pe³en zakres prac wykonaj± wspólnicy wspólnie w ramach umowy spó³ki
o¶wiadczenie powinno potwierdzaæ ten fakt. O¶wiadczenie nale¿y z³o¿yæ wg wymogów za³±cznika nr 7 do SWZ,
3) zobowi±zani s± oni na wezwanie Zamawiaj±cego, z³o¿yæ podmiotowe ¶rodki dowodowe, o których mowa w pkt. 9.3 SWZ, przy czym podmiotowe ¶rodki dowodowe, o których mowa:
• w pkt. 9.3.1 SWZ sk³ada odpowiednio Wykonawca/Wykonawcy, który/którzy wykazuje/-± spe³nienie warunku,
• w pkt. 9.3.2 SWZ sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
3. Je¿eli zosta³a wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶ci wprowadzenia zmian do umowy , na podstawie art. 454-455 ustawy Pzp oraz wed³ug postanowieñ zawartych w projekcie umowy, który stanowi za³±cznik nr 8 do SWZ.7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-11-15 11:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê za pomoc± Platformy e-Zamówienia
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-11-15 12:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-12-14
INNE PRZETARGI Z SZYD£OWCA
- Dostawa w formie leasingu fabrycznie nowego samochodu brygadowego typu wywrotka o masie ca³kowitej do 3,5T na potrzeby WGKiZD Urzêdu Miejskiego w Szyd³owcu
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Urzêdu Miejskiego w Szyd³owcu
wiêcej: przetargi w Szyd³owcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sk³adnicy drewna nr 1 w le¶nictwie Gaj
- Wykonanie remontu cz±stkowego dróg gminnych o nawierzchni bitumicznej i t³uczniowej na terenie gminy Zielonki w latach 2025, 2026, 2027
- Budowa drogi ³±cz±cej ul. Na Lotnisko z planowanym Centrum Szkolenia za³óg Ryanair
- Budowa parkingu przy ul. Zdrowej 13
- Budowa przystanku autobusowego przy DW939 w Zbytkowie
- Wykonanie remontów cz±stkowych dróg i placów na terenie Gminy Wejherowo w latach 2025 - 2026 w podziale na czê¶ci
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.