Ogłoszenie z dnia 2023-10-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00421405/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-09-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Naprawa i wymiana istniejących elementów małej architektury na terenach rekreacyjnych „Zielone Wyspy”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIEJSKA RUMIA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675178
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sobieskiego 7
1.5.2.) Miejscowość: Rumia
1.5.3.) Kod pocztowy: 84-230
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.7.) Numer telefonu: 586796574
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@um.rumia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.rumia.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.bip.rumia.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Naprawa i wymiana istniejących elementów małej architektury na terenach rekreacyjnych „Zielone Wyspy”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d96ccae1-5c62-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00468448
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00022628/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.22 „Naprawa i wymiana istniejących elementów małej architektury na terenach rekreacyjnych „Zielone Wyspy”.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00421405
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.41.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 243902,43 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
1. Zapoznanie się z zakresem prac oraz własny obmiar robót.
1.1 „Zielona Wyspa” ul. Różana – wykaz urządzeń do remontu:
a) altana bez zadaszenia na podeście ze stołem +2 ławki- 3 szt,
b) kosze na odpady, w tym 6 szt. koszy pojedyńczych oraz 29 szt. trzyczęściowych,
c) ławki – 43 szt,
d) leżaki – 12 szt,
e) ławki bez oparcia – 4 szt,
f) stojak – 3 szt.
1.2 „Zielona Wyspa” ul.Topolowa – wykaz urządzeń do remontu:
a) leżaki – 6 szt,
b) ławki – 21 szt,
c) ławka – 5 szt,
d) ławka – 1 szt,
e) stojak – 3 szt.
2. Demontaż istniejących desek z konstrukcji oraz ich utylizacja.
3. Dostawa i montaż desek do istniejących konstrukcji:
a) materiał kompozyt,
b) deska wymiarowo dopasowana do konstrukcji,
c) kolor brąz,
d) elementy łączące tj. wkręty itp., wykonane ze stali nierdzewnej,
4. Zabezpieczenie obszaru na czas trwania remontu – zabezpieczenie taśmami ostrzegawczymi oraz tablicą ostrzegawczą o remontach.
5. Przywrócenie terenu do stanu pierwotnego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50870000-4 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji wyposażenia placów zabaw
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39113600-3 - Ławki
43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw
34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 264399,61 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 264399,61 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 264399,61 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HANIMAT SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5881977506
7.3.3) Ulica: NOWA
7.3.4) Miejscowość: REKOWO GÓRNE
7.3.5) Kod pocztowy: 84-123
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 264399,61 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
INNE PRZETARGI Z RUMI
- "Opracowanie Koncepcji Rozwoju Społeczności Energetycznej w Gminie Miejskiej Rumia".
- "Zakup i dostawa artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 7 w Rumi z podziałem na trzy części".
- "Zakup i dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola pod Topolą w Rumi z podziałem na dwie części".
- "Zakup i dostawa artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 10 w Rumi z podziałem na dwie części."
- "Zakup i dostawa artykułów żywnościowych do Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Rumi z podziałem na trzy części".
- "Zakup i dostawa artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 4 w Rumi z podziałem na trzy części".
więcej: przetargi w Rumi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa pojemników i koszy na odpady i śmieci
- Dostawa i montaż wyposażenia szatni i hali sportowej budynku Szkoły Podstawowej nr 5 w Łomży
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych powstających na nieruchomościach zamieszkałych na terenie gminy Przewóz w 2025 roku
- Sukcesywne dostawy asortymentu do pakowania odpadów medycznych dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach
- Utrzymanie czystości oraz pielęgnacja zieleni i wykonywanie usług pomocniczych w zasobach mieszkaniowych i na terenach zewnętrznych BB TBS Sp. z o. o., w podziale na 5 części.
- Utrzymanie placów zabaw, siłowni plenerowych, urządzeń do ćwiczeń na terenie miejskim i wiejskim gminy Wyszków w 2025 r.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.