Og³oszenie z dnia 2022-11-30
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00525440/01 - Wynik z dnia 2022-12-30
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie us³ugi Inspektora Nadzoru Inwestorskiego dla realizacji robót budowlanych pn.: Rozbudowa i modernizacja oczyszczalni ¶cieków w Dzia³oszynie
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Miasto i Gmina Dzia³oszyn
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934743
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Pi³sudskiego 21
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Dzia³oszyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-355
1.5.4.) Województwo: ³ódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@dzialoszyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://dzialoszyn.logintrade.net
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
¦wiadczenie us³ugi Inspektora Nadzoru Inwestorskiego dla realizacji robót budowlanych pn.: Rozbudowa i modernizacja oczyszczalni ¶cieków w Dzia³oszynie
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-69966723-70b1-11ed-aea3-5a7c432eaced
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00468460
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-11-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00033456/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.2 ¦wiadczenie us³ugi Inspektora Nadzoru Inwestorskiego dla realizacji robót budowlanych pn.: Rozbudowa i modernizacja oczyszczalni ¶cieków w Dzia³oszynie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://dzialoszyn.logintrade.net3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://dzialoszyn.logintrade.net
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 7.10. . Zamawiaj±cy, zgodnie z § 3 ust. 3 ww. Rozporz±dzenia okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo- aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na Platformie Zakupowej tj.:
1) Dopuszczalne przegl±darki internetowe:
• Internet Explorer 10 i nowsze, Edge
• Google Chrome
• Mozilla Firefox
• Opera
2) Pozosta³e wymagania techniczne:
• dostêp do sieci Internet
• zainstalowana wtyczka flash - flash player - dotyczy kupca
• obs³uga przez przegl±darkê protoko³u XMLHttpRequest - ajax
• w³±czona obs³uga JavaScript
• zalecana szybko¶æ ³±cza internetowego powy¿ej 500 KB/s
• zainstalowany Acrobat Reader
• zainstalowane ¶rodowisko uruchomieniowe Java - Java SE Runtime Environment 6 Update 24 lub nowszy
3) W przypadku aukcji z podpisem elektronicznym dopuszczalne s± przegl±darki internetowe:
• Microsoft Edge
• Google Chrome
• Mozilla Firefox
4) Wspierane s± rozwi±zania dostarczane przez firmy:
• Polskie Centrum Certyfikacji Elektronicznej Sigillum Polskiej Wytwórni Papierów Warto¶ciowych S.A.
• Centrum Obs³ugi Podpisu Elektronicznego Szafir Krajowej Izby Rozliczeniowej S.A.
• Powszechne Centrum Certyfikacji Certum firmy Unizeto Technologies SA.
• Kwalifikowane Centrum certyfikacji Kluczy CenCert firmy Safe Technologies S.A.
• Centrum Certyfikacji EuroCert firmy EuroCert Sp. z o.o.
7.11. Zamawiaj±cy zgodnie z § 3 ust. 3 ww. Rozporz±dzenia, okre¶la dopuszczalne formaty przesy³anych danych tj. plików o wielko¶ci do 150 MB
7.12. Dopuszczalne formaty przesy³anych danych: image/bmp, image/x-windows-bmp, application/msword, application/drafting, image/gif, application/x-compressed, application/x-gzip, multipart/x-gzip, image/jpeg, image/pjpeg, application/x-latex, application/pdf, image/pict, image/png, application/mspowerpoint, application/postscript, application/rtf, application/x-rtf, text/richtext, image/tiff, image/x-tiff, application/mswrite, application/excel, application/x-excel, application/vnd.ms-excel, application/x-msexcel, application/vnd.ms-excel, text/xml, application/x-zip-compressed, application/zip, application/vnd.ms-office, image/x-ms-bmp, video/x-msvideo, audio/x-ms-wma, application/vnd.oasis.opendocument.spreadsheet, application/acad, application/x-acad, application/autocad_dwg, image/x-dwg, application/dwg, application/x-dwg, application/x-autocad, image/vnd.dwg, drawing/dwg, XadES (XML Advanced Electronic Signatures), PadES (PDF Advanced Electronic Signatures), CadES (CMS Advanced Electronic Signatures)
7.13. Zamawiaj±cy zgodnie z § 3 ust. 3 ww. Rozporz±dzenia okre¶la informacje na temat kodowania
i czasu odbioru danych tj.: Czas zapisywany jest w formacie YYYY-MM-DD HH:MM:SS. Czas przekazania danych jest to czas, w którym zostanie potwierdzone z³o¿enie oferty, dokumentu przez Wykonawcê. W przypadku wybrania opcji z³o¿enia oferty bez logowania, potwierdzenie odbywa siê poprzez klikniêcie w link dostêpny w wiadomo¶ci mailowej, wys³anej automatycznie po z³o¿eniu oferty, dokumentu bêd±c niezalogowanym na Platformie zakupowej. Wiadomo¶æ otrzymuje Wykonawca na adres e-mail wskazany w formularzu w ikonê „Z³ó¿ ofertê”. W przypadku Wykonawcy zalogowanego na Platformie Przetargowej, czas przekazania danych jest to czas wys³ania dokumentu, oferty przez Platformê Przetargow±.
7.14. W przypadku wnoszenia wadium w formie porêczenia lub gwarancji w postaci elektronicznej orygina³ dokumentu wadium (porêczenia lub gwarancji) opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób upowa¿nionych do jego wystawienia, Wykonawca sk³ada za³±czaj±c na Platformie w zak³adce „OFERTY” – poprzez wybranie polecenia „dodaj dokument".
7.15. Zamawiaj±cy nie przewiduje sposobu komunikowania siê z Wykonawcami w inny sposób ni¿ przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): BURMISTRZ MIASTA I GMINY DZIA£OSZYN
INSPEKTOR OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH u ADO iod@dzialoszyn.pl lub pisemnie na adres administratora.
CELE PRZETWARZANIA I PODSTAWA PRAWNA Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c
RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego /dane identyfikuj±ce postêpowanie, np.
„¦wiadczenie us³ugi inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania Rozbudowa i modernizacja Oczyszczalni ¶cieków w Dzia³oszynie” prowadzonym w trybie podstawowym.; na
podstawie art. 275 ust. ust 1. ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych
ODBIORCY DANYCH Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie
dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 19 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 roku – Prawo zamówieñ publicznych
(Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 ze zmianami), dalej „ustawa Pzp”; a tak¿e odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mog± byæ osoby lub
podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o ustawê o dostêpie do informacji publicznej z dnia
26 wrze¶nia 2001 r. (Dz.U.2020.2176 t.j. ) oraz inne podmioty upowa¿nione na podstawie przepisów ogólnych
PRZYS£UGUJ¡CE PRAWA posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
nie przys³uguje Pani/Panu:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
PRAWO WNIESIENIA SKARGI DO ORGANU NADZORCZEGO Przys³uguje Pañstwu prawo wniesienia skargi do organu
nadzorczego w³a¶ciwego w sprawach ochrony danych osobowych na niezgodne z RODO przetwarzanie Pañstwa danych
osobowych przez Administratora. Prezes Urzêdu Ochrony Danych Osobowych (PUODO), ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
PRZEKAZANIE DANYCH Pani/Pana dane nie s± przekazywane do Pañstwa trzeciego, organizacji miêdzynarodowej, nie bêd±
profilowane
ZAUTOMATYZOWANE PODEJMOWANIE DECYZJI, PROFILOWANIE W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie
bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO
OKRES ARCHIWIZACJI Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od
dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania
obejmuje ca³y czas trwania umowy
INNE obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym
okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje
niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
DODATKOWE INFORMACJE ** Skorzystanie przez osobê, której dane osobowe dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub
uzupe³nienia, o którym mowa w art. 16 rozporz±dzenia 2016/679, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie
zamówienia ani zmian± postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustaw±.
*** W postêpowaniu o udzielenie zamówienia zg³oszenie ¿±dania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1
rozporz±dzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia tego postêpowania.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: IZP.VI.271.1.12.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
. Przedmiotem zamówienia jest „¦wiadczenie us³ugi Inspektora Nadzoru Inwestorskiego dla realizacji robót budowlanych pn.: Rozbudowa i modernizacja oczyszczalni ¶cieków
w Dzia³oszynie”. Inwestycja dofinansowana z Programu Rz±dowy Fundusz Polski £ad: Program Inwestycji Strategicznych w ramach uzyskanej od Banku Gospodarstwa Krajowego wstêpnej promesy nr 01/2021/9298/PolskiLad.
3.2. Wykonawca w ramach niniejszego zamó1)wienia zapewni kompleksowy nadzór nad przygotowaniem (dot. m.in. opracowania dokumentacji projektowej) i realizacj± inwestycji o której mowa w pkt 3.1. Zakres inwestycji zgodnie z programem funkcjonalno – u¿ytkowym bêd±cym za³±cznikiem do SWZ.
3.3. Obowi±zki Inspektora Nadzoru obejmuj± w szczególno¶ci:
1) udzia³ w pracach dotycz±cych przygotowania, opracowywania dokumentacji projektowych w tym w szczególno¶ci weryfikacja, uzgadnianie, opiniowanie, wnoszenie uwag i zastrze¿eñ do zaproponowanych przez Wykonawców dokumentacji projektowej opracowañ, zatwierdzanie w porozumieniu z Zamawiaj±cym zaproponowanych przez Jednostkê Projektow± rozwi±zañ, sprawdzanie ich zgodno¶ci z programem funkcjonalno u¿ytkowym.
2) wspó³praca z zespo³em inspektorów w poszczególnych bran¿ach;
3) nadzór nad wykonywaniem robót budowlanych w sposób zapewniaj±cy nieprzerwan± pracê oczyszczalni;
4) zatwierdzanie lub odrzucanie zaproponowanych przez Wykonawcê Inwestycji rozwi±zañ, weryfikacja zaproponowanych do wbudowania materia³ów i urz±dzeñ, w tym sprawdzanie poprawno¶ci wykonywania robót;
5) sprawdzanie dokumentów, zezwoleñ, deklaracji zgodno¶ci, certyfikatów itd. w celu unikniêcia u¿ycia materia³ów uszkodzonych lub mniemaj±cych wymaganych certyfikatów i ich akceptowanie.
6) weryfikacja i sprawdzanie dokumentów rozliczeniowych przed³o¿onych przez Wykonawcê, sprawdzanie, weryfikacja, korygowanie kosztorysów i obmiarów;
7) reprezentowanie Inwestora na budowie poprzez sprawowanie kontroli zgodno¶ci realizacji Inwestycji z dokumentacjami projektowymi, przepisami ogólnie obowi±zuj±cego prawa oraz zasadami wiedzy technicznej, przy czym na wniosek Zamawiaj±cego Inspektor Nadzoru zobowi±zany jest do niezw³ocznej maksymalnie w ci±gu 24 godzin od przekazania zg³oszenia wizyty na terenie budowy danej inwestycji.
8) Inspektor Nadzoru za ka¿dym razem potwierdza w ewidencji prowadzonej przez Zamawiaj±cego pobyt na terenie Inwestycji.
9) Nadzorowanie budowy w takich odstêpach czasu, aby by³a zapewniona skuteczno¶æ nadzoru przy czym nie rzadziej ni¿ raz w tygodniu oraz na ka¿de ¿±danie Zamawiaj±cego.
10) rozstrzyganie w±tpliwo¶ci natury technicznej powsta³ych w toku prowadzonych przez Wykonawcê robót;
11) sprawdzanie jako¶ci wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych,
a w szczególno¶ci zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych
i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie;
12) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegaj±cych zakryciu lub zanikaj±cych, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urz±dzeñ technicznych oraz przygotowanie i udzia³ w czynno¶ciach odbioru gotowych obiektów budowlanych
i przekazywanie ich do u¿ytkowania;
13) kontrola zgodno¶ci wykonywanych prac z harmonogramem rzeczowo – finansowym ustalonym z Wykonawc± robót
14) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usuniêcia wad, a tak¿e na ¿±danie Inwestora, kontrolowanie rozliczeñ budowy;
15) organizowanie i prowadzenie narad koordynacyjnych oraz reprezentowanie Zamawiaj±cego przed Wykonawc± oraz przed organami uprawnionymi do kontroli Inwestycji;
16) udzia³ w naradach, próbach oraz odbiorach robót;
17) informowanie Zamawiaj±cego o postêpach robót budowlanych oraz o wszelkich okoliczno¶ciach, które mog± mieæ wp³yw na wyd³u¿enie terminu realizacji Inwestycji, zwiêkszenie kosztów wykonania zadania itp.;
18) wstrzymanie robót na skutek wykrytych zagro¿eñ;
19) informowanie Zamawiaj±cego odno¶nie zg³oszonych przez Wykonawcê uwag lub zastrze¿eñ dotycz±cych realizacji robót;
20) powiadomienie Zamawiaj±cego o wyst±pieniu konieczno¶ci wykonania robót dodatkowych/uzupe³niaj±cych, które nie zosta³y przewidziane w umowie z Wykonawc±, celem podjêcia decyzji co do ich zlecenia Wykonawcy, przy czym Inspektor Nadzoru nie jest upowa¿niony do wydania Wykonawcy poleceñ dotycz±cych wykonania robót dodatkowych/uzupe³niaj±cych;
21) sprawdzanie kompletno¶ci i prawid³owo¶ci dostarczonych przez Wykonawcê dokumentów wymaganych do odbioru w tym wymaganych prób i badañ laboratoryjnych potwierdzaj±cych osi±gniêcie zak³adanych parametrów przy odbiorach czê¶ciowych i koñcowych oraz instrukcji u¿ytkowania obiektu ;
22) weryfikacja wykonania robót zaleg³ych oraz usuwania wad i usterek w terminie wskazanym w protokole;
23) nadzoru nad usuwaniem wad i usterek Inwestycji w okresie gwarancji i rêkojmi na wezwanie Zamawiaj±cego;
24) Kontrola prawid³owo¶ci prowadzenia dziennika budowy i dokonywanie w nim wpisów stwierdzaj±cych wszystkie okoliczno¶ci maj±ce znaczenie dla w³a¶ciwego procesu budowlanego;
25) Bie¿±ce informowanie Zamawiaj±cego o postêpie prac;
26) ¯±danie od Wykonawców robót budowlanych dokonywania poprawek b±d¼ ponownego wykonania wadliwie wykonywanych robót;
27) Wykonywanie wszelkich innych czynno¶ci nadzoru, ocen i sprawdzeñ dotycz±cych realizowanych robót;
28) Sprawowanie kontroli nad sposobem sk³adowania i przechowywania materia³ów;
29) Zapewnienie prawid³owego nadzoru dla przewidzianego w dokumentacji rozruchu oczyszczalni w tym w szczególno¶ci nadzór nad prowadzonymi testami technologicznymi rozruchu;
30) Opracowanie opinii dotycz±cej wad obiektu uznanych za nienadaj±ce siê do usuniêcia oraz wnioskowanie o obni¿enie wynagrodzenia Wykonawcy robót z okre¶leniem utraty warto¶ci robót budowlanych i kwot obni¿onego wynagrodzenia za te roboty;
31) Opiniowanie wyst±pieñ Wykonawcy robót o zmianê umowy oraz analizowanie i opiniowanie skutków wprowadzenia zmian umowy tj. m.in. terminowych, formalnych, prawnych;
32) Na wypadek rozwi±zania umowy z dotychczasowym Wykonawc± robót budowlanych objêtych nadzorem, Inspektor Nadzoru zobowi±zany jest do nadzorowania realizacji robót prowadzonych przez Wykonawcê kontynuuj±cego roboty wcze¶niej rozpoczête(dla których ustanowiono nadzór);
33) Podjêcie niezbêdnych dzia³añ celem ochrony Zamawiaj±cego przed podwójn± p³atno¶ci± za roboty realizowane przez podwykonawców;
34) Szczególny nadzór nad wykonywaniem robót rozbiórkowych i demonta¿u istniej±cych urz±dzeñ celem dopilnowania prawid³owego odzyskania sprawnych urz±dzeñ które nadaj± siê do ponownego u¿ycia;
35) Swoje obowi±zki Inspektor Nadzoru pe³ni za po¶rednictwem Inspektora Nadzoru Inwestorskiego lub cz³onków zespo³u nadzoruj±cego;
3.4. Strony ustalaj± termin rozpoczêcia realizacji Zamówienia na dzieñ zawarcia Umowy. Zamawiaj±cy wymaga, aby przedmiot zamówienia zosta³ zrealizowany w terminie 21 miesiêcy od daty zawarcia umowy, przy czym nie wcze¶niej ni¿ do dnia zakoñczenia robót budowlanych dla inwestycji objêtej nadzorem której termin wykonania wyznaczono na 11.10.2024r. Za dzieñ zakoñczenia umowy zostanie uznany dzieñ podpisania protoko³u odbioru robót budowlanych bez uwag.
3.5. Z uwagi na to i¿ roboty budowlane na obiekcie bêd± prowadzone w trakcie u¿ytkowania obiektu realizacja zmówienia musi byæ prowadzona w uzgodnieniu z Zamawiaj±cym w sposób umo¿liwiaj±cy i nieutrudniaj±cy pracy oczyszczalni.
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia znajduje sie w SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 71520000-9 - Us³ugi nadzoru budowlanego
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacj±
71251000-2 - Us³ugi architektoniczne i dotycz±ce pomiarów budynków
71300000-1 - Us³ugi in¿ynieryjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: 3.15. Zamawiaj±cy przewiduje zamówienia o których mowa w art. 214 ust 1 pkt 7 i 8 ustawy pzp:
1) polegaj±ce na powtórzeniu podobnych us³ug i jest zgodne
z zamówieniem podstawowym a jego warto¶æ nie przekroczy 20% warto¶ci wynagrodzenia ustalonego dla zamówienia podstawowego
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy zastosuje nastêpuj±ce kryteria oceny ofert
1. Najni¿sza Cena ofertowa – znaczenie 60 pkt
60 (max liczba punktów w ocenianej pozycji)
Gdzie:
KC - ilo¶æ punktów przyznanych Wykonawcy
CN - najni¿sza zaoferowana cena, spo¶ród wszystkich ofert nie podlegaj±cych odrzuceniu
COB – cena zaoferowana w ofercie badanej
2. Czas reakcji – 20 pkt
Poni¿ej wskazane punkty w niniejszym kryterium bêd± przyznawane Wykonawcom
w nastêpuj±cy sposób:
0pkt – dla Wykonawcy który wska¿e w ofercie, i¿ maksymalnie w ci±gu 48 godzin od przekazania przez Zamawiaj±cego zg³oszenia dokona wizyty na budowie (której dotyczy nadzór objêty niniejszym postêpowaniem). Czas ten zostanie wpisany do umowy.
20pkt – dla Wykonawcy który wska¿e w ofercie, i¿ maksymalnie w ci±gu 24 godzin od przekazania przez Zamawiaj±cego zg³oszenia dokona wizyty na budowie (której dotyczy nadzór objêty niniejszym postêpowaniem). Czas ten zostanie wpisany do umowy.
.
Wykonawca który nie wska¿e w ofercie czasu reakcji lub wska¿e czas reakcji inny ni¿ wskazane powy¿ej (tj. 48 oraz 24 godzinny) – uznane zostanie i¿ podtrzymuje czas reakcji wynikaj±cy
z niniejszej SIWZ tj. 48 godzinny i nie zostan± przyznane dodatkowe punkty w kryterium czas reakcji (otrzyma 0 punktów w kryterium czas reakcji).
3.Termin p³atno¶ci– znaczenie 20 pkt
Zaoferowanie terminu p³atno¶ci 30 dni – 20 pkt.
W pozosta³ych przypadkach - 0 pkt.
Wykonawca który (w z³o¿onej ofercie) wska¿e maksymalny termin 30 dni od daty otrzymania przez Zamawiaj±cego faktury wraz z zatwierdzonym protoko³em, otrzyma dodatkowe punkty do oceny ofert w zwi±zku z wprowadzonym dodatkowym kryterium oceny ofert jakim jest termin p³atno¶ci. Termin p³atno¶ci w formularzu ofertowym nale¿y podaæ w dniach. Ocenie bêdzie podlega³ jedynie wyd³u¿ony termin p³atno¶ci 30 dni ( Je¿eli Wykonawca w formularzu oferty nie wska¿e terminu p³atno¶ci, b±d¼ wska¿e termin p³atno¶ci krótszy ni¿ 21 dni Zamawiaj±cy przyjmie i¿ Wykonawca podtrzymuje termin okre¶lony w SWZ jako minimalny tj. 21 dni). W przypadku podania przez Wykonawcê d³u¿szego terminu ni¿ maksymalny wymagany termin 30 dni, oferta Wykonawcy zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust.1 pkt 5 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, jako niezgoda z SWZ. MAKSYMALNY termin p³atno¶ci uwzglêdniony do oceny ofert wynosi 30 dni. Je¿eli Wykonawca zaoferuje termin p³atno¶ci (w dniach) w przedziale od 22 do 29 Zamawiaj±cy przyjmie i¿ Wykonawca podtrzymuje termin p³atno¶ci okre¶lony w SWZ jako minimalny czyli 21 dni i taki zostanie uwzglêdniony tak¿e w umowie. Jedynie Wykonawca który wska¿e termin p³atno¶ci 30 dni otrzyma dodatkowe punkty w kryterium termin p³atno¶ci.
£±czna ilo¶æ punktów oferty stanowi sumê ilo¶ci punktów przyznanych w poszczególnych kryteriach
Maksymalna ³±czna liczba punktów jak± mo¿e uzyskaæ Wykonawca wynosi – 100 pkt.
W przypadku z³o¿enia ofert o takiej samej cenie, Zamawiaj±cy wezwie Wykonawców, którzy z³o¿yli te oferty, do z³o¿enia ofert dodatkowych.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: czas reakcji
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: termin p³atno¶ci
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
15.1. O udzielenie zamówienia mo¿e ubiegaæ siê Wykonawca, który spe³nia warunki dotycz±ce:1) Zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym;
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku:
Zamawiaj±cy nie wymaga od Wykonawcy spe³niania szczegó³owych warunków w zakresie zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów;
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku:
Zamawiaj±cy nie wymaga od Wykonawcy spe³niania szczegó³owych warunków w zakresie uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej.
3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku:
Warunek ten zostanie uznany za spe³niony, je¿eli wykonawca wyka¿e, ¿e jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê nie ni¿sz± ni¿: 100.000,00 PLN (s³ownie: sto tysiêcy z³otych),
4) Zdolno¶ci technicznej lub zawodowej
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku:
Wykonawca spe³ni warunek je¿eli wyka¿e, ¿e:
a) wykona³, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonuje
w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, Wykonawca wska¿e wykonane min. dwóch us³ug dotycz±cych pe³nienia funkcji kierownika budowy/robót b±d¼ inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach których kierowa³/nadzorowa³ prace obejmuj±ce budowê, przebudowê, rozbudowê, remontu, modernizacjê oczyszczalni ¶cieków z których min. jedn± us³ugê dot. kierowania/nadzoru prac o których mowa powy¿ej o warto¶ci us³ugi min. 100.000,00 z³. brutto;
z podaniem warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane z za³±czeniem dowodów ( w formie po¶wiadczeñ b±d¼ innych dokumentów je¿eli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ po¶wiadczenia) potwierdzaj±cych ¿e us³ugi zosta³y wykonane w sposób nale¿yty i prawid³owo ukoñczone.
Wykonawca nie mo¿e sumowaæ warto¶ci kilku us³ug o mniejszym zakresie dla uzyskania wymaganej warto¶ci porównywalnej.
b) i¿ dysponuje, co najmniej jedn± osob±,
ba) która pe³niæ bêdzie funkcjê Inspektora Nadzoru Inwestorskiego posiadaj±c± okre¶lone przepisami ustawy Prawo budowlane uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci:
- konstrukcyjno - budowlanej. lub odpowiadaj±ce im uprawnienia, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów upowa¿niaj±ce do pe³nienia tej funkcji w przedmiotowym zamówieniu, z przynale¿no¶ci± do w³a¶ciwej izby samorz±du zawodowego
- instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych, lub odpowiadaj±ce im uprawnienia, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów upowa¿niaj±ce do pe³nienia tej funkcji w przedmiotowym zamówieniu, z przynale¿no¶ci± do w³a¶ciwej izby samorz±du zawodowego
- elektrycznej lub odpowiadaj±ce im uprawnienia, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów upowa¿niaj±ce do pe³nienia tej funkcji w przedmiotowym zamówieniu, z przynale¿no¶ci± do w³a¶ciwej izby samorz±du zawodowego
bb) która pe³niæ bêdzie funkcjê Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w specjalno¶ci AKPiA posiadaj±c± do¶wiadczenie zawodowe w zakresie kierownictwa/nadzoru przy realizacji prac na oczyszczalni ¶cieków lub przy modernizacji/budowie/przebudowie/rozbudowie oczyszczalni ¶cieków o RLM nie mniejszym ni¿ 15 000 i o przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 2000m3 na dobê min. - obejmuj±ce kierowanie/nadzór w szczególno¶ci nad:
- obs³ug± automatyki procesowej oczyszczalni ¶cieków:
- integracj± elementów Aparatury Kontroli Pomiarowej i Automatyki oczyszczalni ¶cieków w tym obs³ugi wizualizacji i sterowania urz±dzeñ zarówno systemem typu SCADA jak i paneli typu HMI,
- obs³ug± zdalnego monitoringu i sterowania procesem technologicznym oczyszczalni ¶cieków z lokalizacji oddalonych
Zamawiaj±cy uzna za spe³niaj±cego warunek udzia³u w postêpowaniu w zakresie zdolno¶ci technicznej lub zawodowej, Wykonawcê, który wyka¿e siê dysponowaniem jedn± osob± pe³ni±c± jednocze¶nie kilka funkcji wskazanych w pakt ba) i bb) przy zachowaniu wszystkich pozosta³ych warunków okre¶lonych dla poszczególnych osób
Wykonawca w pierwszej kolejno¶ci dokonuje potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu poprzez z³o¿enie wraz z ofert± O¶wiadczenia o tre¶ci zgodnej z za³±cznikiem nr 2 do SWZ.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 16.1 Zamawiaj±cy przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, aktualnych na dzieñ z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych potwierdzaj±cych spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu okre¶lonych w rozdziale 15 pkt 15.1 SIWZ a mianowicie:
1) Dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± okre¶lon± przez zamawiaj±cego.
2) wykazu us³ug wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których /us³ugi te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te us³ugi zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty – z wykorzystaniem za³±cznika nr 6 do SWZ
3) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami - z wykorzystaniem za³±cznika nr 7 do SWZ
16.2 . Je¿eli jest to niezbêdne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postêpowania o udzielenie zamówienia, zamawiaj±cy mo¿e na ka¿dym etapie postêpowania, w tym na etapie sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub niezw³ocznie po ich z³o¿eniu, wezwaæ wykonawców do z³o¿enia wszystkich lub niektórych podmiotowych ¶rodków dowodowych aktualnych na dzieñ ich z³o¿enia.
16.3 Je¿eli zachodz± uzasadnione podstawy do uznania, ¿e z³o¿one uprzednio podmiotowe ¶rodki dowodowe nie s± ju¿ aktualne, zamawiaj±cy mo¿e w ka¿dym czasie wezwaæ wykonawcê lub wykonawców do z³o¿enia wszystkich lub niektórych podmiotowych ¶rodków dowodowych aktualnych na dzieñ ich z³o¿enia.
16.4 Zamawiaj±cy nie wzywa do z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych, je¿eli:
1) mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, w szczególno¶ci rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne, o ile wykonawca wskaza³ w o¶wiadczeniu o którym mowa w pkt 11.11 dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych ¶rodków; ………………………………………………………………….
2) podmiotowym ¶rodkiem dowodowym jest o¶wiadczenie, którego tre¶æ odpowiada zakresowi o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1.
16.5 Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych, które zamawiaj±cy posiada, je¿eli wykonawca wska¿e te ¶rodki oraz potwierdzi ich prawid³owo¶æ i aktualno¶æ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
Przystêpuj±c do niniejszego postêpowania ka¿dy Wykonawca zobowi±zany jest wnie¶æ wadium w wysoko¶ci: 2.000,00z³ (s³ownie:dwa tysi±ce z³otych).13.2. Wykonawca mo¿e wnie¶æ wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 97 ust. 7 ustawy, tj.:
1) pieni±dzu,
2) gwarancjach bankowych,
3) gwarancjach ubezpieczeniowych
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci
13.3. Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia up³ywu terminu zwi±zania ofert± z wyj±tkiem przypadków o których mowa w art. 98 ust 1 pkt 2 i 3 oraz ust 2..
13.4. Wadium w pieni±dzu nale¿y wnie¶æ przelewem na konto Zamawiaj±cego
Bank NBS Dzia³oszyn Nr 47 9251 0009 0000 1094 2000 0200
podaj±c znak postêpowania przetargowego IZP.VI.271.1.12.2022 z dopiskiem:
„Wadium – ¦wiadczenie us³ugi Inspektora Nadzoru Inwestorskiego dla realizacji robót budowlanych pn.: Rozbudowa i modernizacji oczyszczalni ¶cieków w Dzia³oszynie”
W przypadku wadium wnoszonego w pieni±dzu, jako termin wniesienia wadium przyjêty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiaj±cego.
13.5. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub porêczenia o których mowa w ust 2 pkt 2-4, Wykonawca przekazuje Zamawiaj±cemu orygina³ gwarancji lub porêczenia w postaci elektronicznej. Dokument wadium w formie gwarancji lub porêczenia powinien zawieraæ znak postêpowania przetargowego IZP.VI.271.1.11.2022 oraz dopisek:
„Wadium – ¦wiadczenie us³ugi Inspektora Nadzoru Inwestorskiego dla realizacji robót budowlanych pn.: Rozbudowa i modernizacja oczyszczalni ¶cieków w Dzia³oszynie”
Dokument ten musi zachowywaæ wa¿no¶æ przez ca³y okres, w którym Wykonawca jest zwi±zany ofert±.
Ponadto w/w dokument musi zawieraæ w swojej tre¶ci.
13.5. Gwarancja lub porêczenie powinno byæ sporz±dzone zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami prawa oraz zawieraæ nastêpuj±ce elementy:
1) znak oraz nazwê postêpowania oraz dopisek: „Wadium – ¦wiadczenie us³ugi Inspektora Nadzoru Inwestorskiego dla realizacji robót budowlanych pn.: Rozbudowa i modernizacja oczyszczalni ¶cieków w Dzia³oszynie”
2) nazwê i siedzibê Wykonawcy/Wykonawców (dot. wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia)
3) nazwê i siedzibê beneficjenta gwarancji lub porêczenia (Zamawiaj±cego)
4) nazwê i siedzibê gwaranta lub porêczyciela (np. ubezpieczyciela, banku itp.)
5) okre¶lenie przedmiotu gwarancji lub porêczenia tj. wierzytelno¶ci która ma zostaæ zabezpieczona
6) termin wa¿no¶ci gwarancji lub porêczenia (musi byæ nie krótszy ni¿ termin zwi±zania Wykonawcy z³o¿ona ofert± w danym postêpowaniu). Gwarancja lub porêczenie winny umo¿liwiæ wniesienie roszczenia za zdarzenie maj±ce miejsce
w okresie obowi±zywania terminu zwi±zania ofert± równie¿ po jego up³ywie
z zastrze¿eniem ze je¿eli koniec terminu ¿±dania zap³aty z gwarancji lub porêczenia przypada na dzieñ uznany za ustawowo wolny od pracy oraz sobotê wówczas termin ten ulega wyd³u¿eniu do najbli¿szego dnia roboczego- pod rygorem uznania, ¿e wadium wniesiono w sposób nieprawid³owy
7) o¶wiadczenie porêczyciela lub gwaranta, ¿e zobowi±zuje siê on do nieodwo³alnej i bezwarunkowej wyp³aty wadium na pierwsze pisemne ¿±danie Zamawiaj±cego wzywaj±ce do zap³aty
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia (w ramach oferty wspólnej). Przepisy dotycz±ce wykonawcy stosuje siê odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia pod warunkiem, ¿e taka oferta spe³niaæ bêdzie nastêpuj±ce wymagania:1. Wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie s± zobowi±zani do ustanowienia Pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania
w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;
2. Orygina³ pe³nomocnictwa lub kopia po¶wiadczona za zgodno¶æ z orygina³em przez notariusza powinien byæ za³±czony do oferty i zawieraæ w szczególno¶ci wskazanie:
a. postêpowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,
b. wszystkich wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z okre¶leniem adresu siedziby,
c. ustanowionego Pe³nomocnika oraz zakres jego umocowania;
3. Podpisy na pe³nomocnictwie musz± byæ z³o¿one przez osoby uprawnione do sk³adania o¶wiadczeñ woli, wymienione we w³a¶ciwym rejestrze lub ewidencji
4. Dokumenty, potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia musi z³o¿yæ osobno ka¿dy
z Wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln±. W odniesieniu do wymagañ postawionych przez Zamawiaj±cego, ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia oddzielnie musi udokumentowaæ, ¿e nie podlega wykluczeniu, natomiast warunki dotycz±ce spe³niania warunków udzia³u w postêpowania musz± byæ spe³nione ³±cznie przez wykonawców którzy sk³adaj± ofertê wspólnie;
5. W przypadku spó³ki cywilnej, której wspólnicy traktowani s± jako Wykonawcy ubiegaj±cy siê wspólnie o zamówienie – je¿eli forma reprezentacji nie wynika z innych dokumentów za³±czonych do oferty – zobligowani s± za³±czyæ do oferty powy¿ej wyszczególnione pe³nomocnictwo;
6. W odniesieniu do warunków okre¶lonych w rozdziale 15 SWZ wymagania te mog± byæ spe³nione wspólnie przez wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln± (nie musi ich spe³niaæ ka¿dy z wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln± osobno);
7. O¶wiadczenia, formularze, dokumenty sporz±dzone na za³±czonych do SWZ wzorach, sk³ada i podpisuje w imieniu wszystkich Wykonawców Pe³nomocnik wpisuj±c w miejscu przeznaczonym na podanie nazwy i adresu Wykonawcy, nazwy
i adresy wszystkich Wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln±;
8. Wszelka korespondencja prowadzona bêdzie przez Zamawiaj±cego wy³±cznie
z Pe³nomocnikiem, którego adres nale¿y wpisaæ w formularzu ofertowym;
9. Je¿eli oferta Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie zostanie wybrana, Zamawiaj±cy mo¿e za¿±daæ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiaj±cy zastrzega mo¿liwo¶æ zmiany zawartej umowy zgodnie z art. 454 oraz art. 455 pzp a warunki takiej zamianyzawarte zosta³y w § 12 projektu umowy bêd±cego Za³±cznikiem Nr 5 do SWZ.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-12-09 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://dzialoszyn.logintrade.net
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-12-09 10:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-01-05
INNE PRZETARGI DZIA£OSZYN
- Wybór inspektora nadzoru w ramach zadania "Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych wraz z niezbêdn± infrastruktur± w mie¶cie i gminie Dzia³oszyn"
- Zmiana dachu na budynku ¿³obka w Dzia³oszynie
wiêcej: przetargi DZIA£OSZYN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pe³nienie funkcji inspektora nadzoru dla inwestycji pn. Przebudowa drogi powiatowej nr 1235K klasy "Z"
- Pe³nienie funkcji nadzoru inwestorskiego przy realizacji inwest. - Budowa wolnostoj±cego budynku administr. Nadle¶nictwa E³k wraz z infrastruktur± towarzysz±c± na dzia³ce 335/2 w miejsc. Mrozy Wielkie
- "Opracowanie dokumentacji na przebudowê dróg gminnych"
- "Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowych budowy ¶cie¿ek rowerowych z podzia³em na czê¶ci"
- Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi prowadzonymi w ramach realizacji inwestycji "Modernizacja i doposa¿enie SOR w Stargardzie poprzez zakup TK oraz przebudowê Oddzia³u rat..."
- Opracowanie pe³nobran¿owej dokumentacji projektowej dla inwestycji pn.: "Termomodernizacja budynku Szko³y Podstawowej w Szczodrzykowie".
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.