Og³oszenie z dnia 2024-08-23
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00515676/01 - Wynik z dnia 2024-09-25
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja budynku Nr 2 Szko³y Podstawowej Nr 1
w Kowarach
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: SZKO£A PODSTAWOWA NR 1
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000710948
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Staszica 16
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Kowary
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-530
1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 75 718 23 91
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@sp1kowary.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.sp1kowary.edupage.org
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja budynku Nr 2 Szko³y Podstawowej Nr 1
w Kowarach
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-95eb3d44-f638-4dd3-b1ac-de5b18257398
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00468495
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-08-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-95eb3d44-f638-4dd3-b1ac-de5b182573983.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Szczegó³owe minimalne wymagania
techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotycz±ce specyfikacji
po³±czenia, formatu przesy³u danych oraz kodowania i oznaczania czasu odbioru danych okre¶la Regulamin Platformy e-
Zamówienia, dostêpny pod adresem:
https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/pl/regulamin/
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Obowi±zek informacyjny po stronie Zamawiaj±cego dotyczy
danych osobowych Wykonawców, danych osób trzecich (pozyskanych przez Wykonawców i
przekazanych Zamawiaj±cemu). Informacja RODO znajduje siê w SWZ Klauzula informacyjna dotycz±ca przetwarzania danych
osobowych.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: SP1.271.3.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja budynku Nr 2 Szko³y Podstawowej Nr 1 w Kowarach i obejmuje:
1) Remont dachu;
2) Remont poddasza;
3) Instalacja odgromowa;
4) Przebudowa wewnêtrznych schodów na strych.
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawarty zosta³ w za³±czniku nr 10 do SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45261000-4 - Wykonywanie pokryæ i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45261320-3 - K³adzenie rynien
45312311-0 - Monta¿ instalacji piorunochronnej
45321000-3 - Izolacja cieplna
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Wybór najkorzystniejszej oferty zostanie dokonany w oparciu o nastêpuj±ce kryteria:
1. cena brutto przedmiotu zamówienia – 60%.
Oferta z najni¿sz± cen± spo¶ród ofert nieodrzuconych otrzyma 60 punktów. Pozosta³e proporcjonalnie mniej, wed³ug formu³y:
Pc
Pc – ilo¶æ punktów ofert badanej w kryterium cena
ano – najni¿sza cena brutto ze wszystkich wa¿nych ofert,
ank – cena brutto badanej oferty.
2. Okres gwarancji jako¶ci dla przedmiotu zamówienia – 40%
2.1. Zamawiaj±cy wymaga udzielenia min. 36 miesiêcznej gwarancji licz±c od dnia podpisania protoko³u odbioru koñcowego robót budowlanych.
W ramach kryterium - „okres gwarancji” Zamawiaj±cy przyzna punkty za dodatkowy okres gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia wg nastêpuj±cych zasad:
Zaoferowany okres gwarancji Liczba punktów
brak dodatkowego okresu gwarancji
(wymagany okres gwarancji wynosi min. 36 miesiêcy) 0
12 miesiêcy dodatkowego okresu gwarancji (tj. 48 miesiêcy) 20
24 miesi±ce dodatkowego okresu gwarancji (tj. 60 miesiêcy i wiêcej) 40
2.2. Wymagany okres gwarancji na wykonany przedmiot umowy wynosi min. 36 miesiêcy od dnia podpisania protoko³u odbioru koñcowego robót budowlanych i nie jest punktowany. Wykonawca, który zaoferuje dodatkowy okres gwarancji d³u¿szy ni¿ 36 miesiêcy, otrzyma dodatkowe punkty wg wy¿ej wskazanej tabeli. Za zaoferowany okres gwarancji powy¿ej 60 miesiêcy, Wykonawca otrzyma 40 punktów.
3. £±czna liczba punktów badanej oferty bêdzie liczona wed³ug poni¿szego wzoru:
P = C + G
P- ³±czna ilo¶æ punktów badanej oferty
C – ilo¶æ punktów badanej oferty w kryterium oceny "cena"
G – ilo¶æ punktów badanej oferty w kryterium oceny "okres gwarancji"
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
jako¶æ, w tym do parametry techniczne, w³a¶ciwo¶ci estetyczne i funkcjonalne takie jak dostêpno¶æ dla osób niepe³nosprawnych lub uwzglêdnianie potrzeb u¿ytkowników4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:a) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym,
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku:
Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie. Ocena spe³nienia powy¿szego warunku dokonana bêdzie na podstawie ogólnego o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu, zawartego w tre¶ci o¶wiadczenia Wykonawcy.
b) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów,
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku:
Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie. Ocena spe³nienia powy¿szego warunku dokonana bêdzie na podstawie ogólnego o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu, zawartego w tre¶ci o¶wiadczenia Wykonawcy,
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej,
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku:
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawcy wyka¿±, ¿e s± ubezpieczeni od
odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± nie mniejsz± ni¿ 200.000,00 z³;
d) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej,
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku:
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e:
1) Wykonawca winien dysponowaæ osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególno¶ci:
a) Kierownikiem budowy – osob± posiadaj±c± uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie wydane na podstawie Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (t.j. Dz. U. z 2024 r.., poz. 725 z pó¼n. zm.) – Rozdzia³ 2 „Samodzielne funkcje techniczne w budownictwie” lub odpowiadaj±ce im równowa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów oraz jest uprawniona do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeñ.
Uwaga:
1) Zamawiaj±cy, okre¶laj±c wymogi dla ka¿dej osoby w zakresie posiadanych uprawnieñ budowlanych, dopuszcza odpowiadaj±ce im uprawnienia wydane obywatelom pañstw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrze¿eniem art.12a oraz innych przepisów ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 682 z pó¼n. zm.) oraz Ustawy z dnia 22.12.2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej
(t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 1646 z pó¼n. zm.),
2) Zamawiaj±cy mo¿e na ka¿dym etapie postêpowania uznaæ, ¿e Wykonawca nie posiada wymaganych zdolno¶ci, je¿eli zaanga¿owanie zasobów zawodowych Wykonawcy w inne przedsiêwziêcie zawodowe Wykonawcy mo¿e mieæ negatywny wp³yw na realizacjê zamówienia.
3) Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ ³±czenia powy¿szych funkcji przez osoby wskazane przez Wykonawcê.
2) Wykonawca winien wykazaæ, ¿e:
w okresie ostatnich 5 lat (a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy,
to w tym okresie) wykona³ zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawid³owo ukoñczy³ co najmniej jedno (1) zamówienie polegaj±ce na wykonaniu remontu dachu budynku o warto¶ci tych robót min. 200.000 z³ brutto.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych, które wykonawca sk³ada w postêpowaniu na wezwanie zamawiaj±cego na potwierdzenie okoliczno¶ci, o których mowa w art. 108 ust.1 i 109 ust. 1 pkt 4 ustawy pzp:
a) O¶wiadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 o ochronie konkurencji i konsumentów ( Dz. U. z 2021.275 ), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ ofertê w postêpowaniu albo o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej (wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 6 do SWZ)
b) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych, które wykonawca sk³ada w postêpowaniu na wezwanie zamawiaj±cego w celu potwierdzenia spe³niania przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu nale¿y z³o¿yæ w zakresie:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
z uwagi na brak postawionego warunku Zamawiaj±cy odstêpuje od ¿±dania dowodów
w przedmiotowym zakresie.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile
wynika to z odrêbnych przepisów:
z uwagi na brak postawionego warunku Zamawiaj±cy odstêpuje od ¿±dania dowodów
w przedmiotowym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
3.1) Dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od
Odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej
z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie – zgodnie z tre¶ci± za³±cznika nr 7 do SWZ.
„Dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli Wykonawca
z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty”.
Je¿eli Wykonawca powo³uje siê na do¶wiadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz dotyczy robót budowlanych
w których wykonaniu Wykonawca ten bezpo¶rednio uczestniczy³.
4.3) wykaz osób skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacjê o podstawie dysponowania tymi osobami – w zakresie informacji okre¶lonych w za³±czniku nr 8 do SWZ.
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
a) dowód wniesienia zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy, o którym mowa w rozdz. XXII SWZ,b) potwierdzenie, w stosunku do osób skierowanych do realizacji zamówienia, wskazanych w za³±czniku nr 3 - kopii dokumentów potwierdzaj±cych stosowne uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie wraz z dokumentami potwierdzaj±cymi wpis do w³a¶ciwej Izby In¿ynierów Budownictwa. Aktualno¶æ wpisu musi zachowaæ wa¿no¶æ przez ca³y okres realizacji umowy,
c) umowê konsorcjum w przypadku sk³adania oferty przez podmioty wystêpuj±ce wspólnie,
d) umowê spó³ki cywilnej w przypadku sk³adania oferty przez podmioty realizuj±cej zadanie w tej formie organizacyjnej.
e)dowód wniesienia wadium
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
Wykonawca zobowi±zany jest wnie¶æ wadium przed terminem sk³adania ofert w wysoko¶ci4.000,00 PLN (s³ownie z³otych: cztery tysi±ce 00/100).
2. Wadium mo¿e byæ wniesione w jednej lub kilku z nastêpuj±cych form:
pieni±dzu;
gwarancjach bankowych;
gwarancjach ubezpieczeniowych;
porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci.
3. Miejsce wniesienia wadium:
Wadium wnoszone w pieni±dzu (PLN) nale¿y wp³aciæ przelewem na nastêpuj±cy rachunek Zamawiaj±cego:
PKO BP S.A.
konto depozytowe 61 1020 2124 0000 8002 0106 7495 z adnotacj±:
Modernizacja budynku Nr 2 Szko³y Podstawowej Nr 1
w Kowarach
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, ka¿dy zwarunków udzia³u w postêpowaniu okre¶lonych w pkt 6.1. winien spe³niaæ co najmniej jeden z
tych wykonawców albo wszyscy ci wykonawcy wspólnie. ¯aden z wykonawców wspólnie
ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu z postêpowania.
6.4 Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, mog± wykazaæ ³±cznie
spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zakazuje siê zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba ¿e:1.1 na podstawie art.455 ust.1 pkt 1) u.p.z.p.:
1) zmiana warunków wykonania umowy jest konsekwencj± wyst±pienia co najmniej jednej z okoliczno¶ci wymienionych poni¿ej, z uwzglêdnieniem warunków ich wprowadzenia:
a) niezawinione przez Wykonawcê przed³u¿enia siê procedur, w tym administracyjnych, na etapie uzyskiwania decyzji, opinii i uzgodnieñ,
b) wyst±pienia klêsk ¿ywio³owych powoduj±cych zniszczenia wykonanych wcze¶niej robót lub uniemo¿liwiaj±cych prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzanie prób i sprawdzeñ, dokonywanie odbiorów;
c) konieczno¶æ usuniêcia kolizji z urz±dzeniami infrastruktury podziemnej niezinwentaryzowanej geodezyjnie,
d) istotnego wp³ywu przedsiêwziêæ realizowanych przez gestorów mediów dotycz±cych terenu objêtego przedmiotowym zamówieniem;
e) si³y wy¿szej maj±cej bezpo¶redni, udokumentowany wp³yw na realizacjê przedmiotowego zamówienia. Wykonawca zobowi±zany jest wykazaæ i uzasadniæ w formie pisemnej, w sposób jednoznaczny i nie budz±cy w±tpliwo¶ci, ¿e si³a wy¿sza mia³a wp³yw na wykonywanie przez niego przedmiotu umowy;
f) zaistnienia okoliczno¶ci niezale¿nych od stron, zwi±zanych z COVID 19, które maj± lub mog± mieæ wp³yw na nale¿yte wykonanie przedmiotu umowy. W takim przypadku zastosowania znajduj± obowi±zuj±ce w tym zakresie przepisy prawa, w szczególno¶ci art. 15r ustawy z 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwi±zaniach zwi±zanych z zapobieganiem, przeciwdzia³aniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zaka¼nych oraz wywo³anych nimi sytuacji kryzysowych (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 340 z pó¼n.zm.);
g) zmiany powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa w zakresie maj±cym wp³yw na realizacjê przedmiotu zamówienia – odpowiednie zapisy umowy zostan± dostosowane do obowi±zuj±cego stanu prawnego.
2) Wykonawca zobowi±zany jest niezw³ocznie, nie pó¼niej ni¿ w ci±gu 7 dni od dnia wyst±pienia okoliczno¶ci uzasadniaj±cych zastosowanie zapisów pkt 1.1. ppkt 1), z³o¿yæ do Zamawiaj±cego umotywowany, pisemny wniosek o dokonanie stosownych zmian warunków wykonywania umowy.
3) Je¿eli w przypadku wyst±pienia którejkolwiek z okoliczno¶ci wymienionych w pkt 1.1. ppkt 1) konieczna bêdzie zmiana istotnych postanowieñ umowy, odpowiednie zapisy umowne zostan± stosownie zmodyfikowane, w sposób zapewniaj±cy zgodno¶æ ze stanem faktycznym oraz z obowi±zuj±cymi przepisami prawa.
4) W przypadku kiedy wyst±pienie którejkolwiek z okoliczno¶ci wymienionych w pkt 1.1. ppkt 1) skutkowaæ bêdzie zmian± powoduj±c± modyfikacjê ogólnego charakteru umowy, wówczas nie przewiduje siê wprowadzenia takiej zmiany.
1.2 zachodzi co najmniej jedna z okoliczno¶ci wymienionych w art.455 ust.1 pkt 2 do 4 oraz ust.2 u.p.z.p.
2. Wszystkie zmiany umowy dokonywane bêd± przez umocowanych przedstawicieli Zamawiaj±cego i Wykonawcy w formie pisemnej.
3. Zmiana umowy dokonana z naruszeniem przepisu ust.2 podlega uniewa¿nieniu.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-09-10 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Platforma e-Zamówienia, https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-09-10 11:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-10-09
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa obiektów Komendy Powiatowej Pañstwowej Stra¿y Po¿arnej z siedzib± Jednostki Ratowniczo- Ga¶niczej PSP w Mr±gowie wraz z dociepleniem
- Wykonanie remontu instalacji C.O. w Urzêdzie Skarbowym w Garwolinie w trybie zaprojektuj i wybuduj
- Wykonanie robót budowlanych wraz z zagospodarowaniem terenów zieleni w ramach inwestycji pt. Zagospodarowanie Placu Powstañców Warszawy oraz pielêgnacja zieleni.
- Remont pomieszczeñ znajduj±cych siê w budynku Urzêdu Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy przy al. Komisji Edukacji Narodowej 61 w Warszawie.
- Rozbudowa infrastruktury rekreacyjno-turystycznej nad Zbiornikiem Jeziorsko w gm. Pêczniew
- Budowa zbiorników wodnych ma³ej retencji w Gminie Siemiatycze - Cecele
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.