Ogłoszenie z dnia 2023-10-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00392637/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-09-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych do Zespołu Szkół w Krzywczy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Krzywcza
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650900393
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Krzywcza 36
1.5.2.) Miejscowość: Krzywcza
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-755
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski
1.5.7.) Numer telefonu: 16 671 14 86
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@krzywcza.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.krzywcza.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/krzywcza1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych do Zespołu Szkół w Krzywczy2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-25d77ed1-514f-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00468518
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00079684/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych do Zespołu Szkół w Krzywczy
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00392637
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SGI.271.11.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 142884,71 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część nr 1 – mrożonki, 4 poz. asort. w różnych ilościach;4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.5.) Wartość części: 3754,20 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część nr 2 – nabiał, 11 poz. asort. w różnych ilościach;4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15500000-3 - Produkty mleczarskie
4.5.5.) Wartość części: 16374,33 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część nr 3 – ryby i przetwory rybne, 2 poz. asort. w różnych ilościach;4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.5.) Wartość części: 9799,20 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część nr 4 – artykuły delikatesowe, 46 poz. asort. w różnych ilościach;4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15411000-2 - Oleje zwierzęce lub roślinne
4.5.5.) Wartość części: 28905,76 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część nr 5 – jaja, 1 poz. asort. w ilości 130 op.4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
03142500-3 - Jaja
4.5.5.) Wartość części: 1298,70 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część nr 6 – warzywa okopowe, 7 poz. asort. w różnych ilościach;4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
03000000-1 - Produkty rolnictwa, hodowli, rybołówstwa, leśnictwa i podobne
4.5.5.) Wartość części: 9231,20 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część nr 7 – owoce, 17 poz. asort. w różnych ilościach;4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.5.) Wartość części: 19971,06 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część nr 8 – warzywa kapustne, 4 poz. asort. w różnych ilościach;4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
03000000-1 - Produkty rolnictwa, hodowli, rybołówstwa, leśnictwa i podobne
4.5.5.) Wartość części: 1206,30 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część nr 9 – pozostałe warzywa, 8 poz. asort. w różnych ilościach;4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
03000000-1 - Produkty rolnictwa, hodowli, rybołówstwa, leśnictwa i podobne
4.5.5.) Wartość części: 5145,38 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część nr 10 – przyprawy, 23 poz. asort. w różnych ilościach;4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15870000-7 - Przyprawy i przyprawy korzenne
4.5.5.) Wartość części: 8238,36 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część nr 11 –ziemniaki, 1 poz. asort. w ilości 2400kg.4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
03000000-1 - Produkty rolnictwa, hodowli, rybołówstwa, leśnictwa i podobne
4.5.5.) Wartość części: 5496,00 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
termin płatności faktury/rachunku4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie
15811000-6 - Pieczywo
4.5.5.) Wartość części: 2051,40 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część nr 13 – mięso świeże, 3 poz. asort. w różnych ilościach;4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
15113000-3 - Wieprzowina
4.5.5.) Wartość części: 7916,60 PLN
Część 14
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część nr 14 – wędliny, 6 poz. asort. w różnych ilościach;4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
4.5.5.) Wartość części: 15346,15 PLN
Część 15
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część nr 15 – drób świeży, 3 poz. asort. w różnych ilościach;4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15112000-6 - Drób
15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
4.5.5.) Wartość części: 8150,07 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2177,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2344,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2344,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ,,Jawit”A. i J. Białas, L. i W. Lampara Spółka Jawna,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6840006798
7.3.3) Ulica: ul. Mięsowicza 2a,
7.3.4) Miejscowość: Krosno
7.3.5) Kod pocztowy: 38-400
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"JAWIT" A.I J. BIAŁAS, L.I W. LAMPARA SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"JAWIT" A.I J. BIAŁAS, L.I W. LAMPARA SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2344,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13299,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13299,70 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13299,70 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska w Jasienicy Rosielnej, Jasienica Rosielna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6860000942
7.3.3) Ulica: Jasienica Rosielna 208
7.3.4) Miejscowość: Jasienica Rosielna
7.3.5) Kod pocztowy: 36-220
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
OKRĘGOWA SPÓŁDZIELNIA MLECZARSKA
jakie przetargi wygrała firma
OKRĘGOWA SPÓŁDZIELNIA MLECZARSKA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13299,70 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4329,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5913,30 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4329,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ,,Jawit”A. i J. Białas, L. i W. Lampara Spółka Jawna,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6840006798
7.3.3) Ulica: ul. Mięsowicza 2a,
7.3.4) Miejscowość: Krosno
7.3.5) Kod pocztowy: 38-400
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"JAWIT" A.I J. BIAŁAS, L.I W. LAMPARA SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"JAWIT" A.I J. BIAŁAS, L.I W. LAMPARA SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4329,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Część nr 4 została unieważniona z powodu braku ofert.
Podstawa prawna unieważnienia postępowania w/w zadaniach: art. 255 pkt 1) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych (tj. Dz.U. 2023r. poz. 1605).
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Część nr 5 została unieważniona z powodu braku ofert.
Podstawa prawna unieważnienia postępowania w/w zadaniach: art. 255 pkt 1) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych (tj. Dz.U. 2023r. poz. 1605).
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Część nr 6 została unieważniona z powodu braku ofert.
Podstawa prawna unieważnienia postępowania w/w zadaniach: art. 255 pkt 1) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych (tj. Dz.U. 2023r. poz. 1605).
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Część nr 7 została unieważniona z powodu braku ofert.
Podstawa prawna unieważnienia postępowania w/w zadaniach: art. 255 pkt 1) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych (tj. Dz.U. 2023r. poz. 1605).
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Część nr 8 została unieważniona z powodu braku ofert.
Podstawa prawna unieważnienia postępowania w/w zadaniach: art. 255 pkt 1) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych (tj. Dz.U. 2023r. poz. 1605).
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Część nr 9 została unieważniona z powodu braku ofert.
Podstawa prawna unieważnienia postępowania w/w zadaniach: art. 255 pkt 1) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych (tj. Dz.U. 2023r. poz. 1605).
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Część nr 10 została unieważniona z powodu braku ofert.
Podstawa prawna unieważnienia postępowania w/w zadaniach: art. 255 pkt 1) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych (tj. Dz.U. 2023r. poz. 1605).
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Część nr 11 została unieważniona z powodu braku ofert.
Podstawa prawna unieważnienia postępowania w/w zadaniach: art. 255 pkt 1) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych (tj. Dz.U. 2023r. poz. 1605).
Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Część nr 12 została unieważniona z powodu braku ofert.
Podstawa prawna unieważnienia postępowania w/w zadaniach: art. 255 pkt 1) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych (tj. Dz.U. 2023r. poz. 1605).
Część 13
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Część nr 13 została unieważniona z powodu braku ofert.
Podstawa prawna unieważnienia postępowania w/w zadaniach: art. 255 pkt 1) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych (tj. Dz.U. 2023r. poz. 1605).
Część 14
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Część nr 14 została unieważniona z powodu braku ofert.
Podstawa prawna unieważnienia postępowania w/w zadaniach: art. 255 pkt 1) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych (tj. Dz.U. 2023r. poz. 1605).
Część 15
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Część nr 15 została unieważniona z powodu braku ofert.
Podstawa prawna unieważnienia postępowania w/w zadaniach: art. 255 pkt 1) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych (tj. Dz.U. 2023r. poz. 1605).
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.