Og³oszenie z dnia 2023-10-30
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00571206/01 - Wynik z dnia 2023-12-22
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa lekkiego oleju opa³owego do jednostki o¶wiatowej Szko³y Podstawowej w Augustowie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Szko³a Podstawowa w Augustowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001229710
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Augustowo 30
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Bielsk Podlaski
1.5.3.) Kod pocztowy: 17-100
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - £om¿yñski
1.5.7.) Numer telefonu: 857311097
1.5.8.) Numer faksu: 857311097
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@szkola-augustowo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://szkola-augustowo.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - inna pañstwowa jednostka organizacyjna nieposiadaj±ca osobowo¶ci prawnej
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa lekkiego oleju opa³owego do jednostki o¶wiatowej Szko³y Podstawowej w Augustowie.
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-987f2dc1-768a-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00468544
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-10-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00459186/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.1 Dostawa lekkiego oleju opa³owego do jednostki o¶wiatowej Szko³y Podstawowej w Augustowie.
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-987f2dc1-768a-11ee-9aa3-96d3b44407903.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Postêpowanie zakupowe prowadzone jest przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Dokumenty elektroniczne, o¶wiadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub o¶wiadczeñ sk³adane s± przez wykonawcê za po¶rednictwem platformy. Sposób sporz±dzania dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.
Zamawiaj±cy nie przewiduje komunikowania siê z Wykonawcami w inny sposób ni¿ przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej wskazanej w SWZ.
Osobami upowa¿nionymi do kontaktowania siê z Wykonawcami ze strony zamawiaj±cego s±:
1) w zakresie przedmiotu zamówienia: Piotr Pawluczuk tel. 857311097,
2) w zakresie procedury: Julita Sawicka tel. 857311097.
Je¿eli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, zawieraj± informacje stanowi±ce tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2022 r. poz. 1233) Wykonawca, w celu utrzymania w poufno¶ci tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowi±cy tajemnicê przedsiêbiorstwa”.
Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert, odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ, zadawanie pytañ i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przesy³anej wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”).
Sk³adane dokumenty winne byæ opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Mo¿liwo¶æ korzystania w postêpowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pe³nym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania siê na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” s³u¿±cych do zadawania pytañ dotycz±cych tre¶ci dokumentów zamówienia wystarczaj±ce jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielko¶æ ta dotyczy plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza).
Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia.
W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemo¿liwiaj±cych komunikacjê Wykonawcy i Zamawiaj±cego za po¶rednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiaj±cy dopuszcza komunikacjê za pomoc± poczty elektronicznej na adres e-mail: wicedyrektor@szkola-augustowo.pl ze wskazaniem numeru sprawy SPA.2610.1.2023 (nie dotyczy sk³adania ofert).
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Szko³a Podstawowa w Augustowie, w imieniu której dzia³a Dyrektor Szko³y Podstawowej tel. 857311097,
e-mail: sekretariat@szkola-augustowo.pl,
2) Administrator wyznaczy³ inspektora ochrony danych osobowych, z którym mo¿na siê skontaktowaæ pisz±c na adres e-mail: iod_sp_augustowo@podlaskie.pl;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605, z pó¼n. zm.) - dalej jako ustawa Pzp, w celu udzielenia zamówienia publicznego pn. „Dostawa lekkiego oleju opa³owego do jednostki o¶wiatowej Szko³y Podstawowej w Augustowie" w trybie podstawowym bez negocjacji, o którym mowa w art. 275 pkt 1 ustawy Pzp;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 oraz art. 18 ustawy pzp;
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy pzp;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, oraz dane nie bêd± profilowane;
8) posiada Pani/Pan prawo:
a) dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
b) ¿±dania sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;
c) ¿±dania ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**;
d) wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO.
* Wyja¶nienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników.
** Wyja¶nienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przys³uguje Pani/Panu:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych,
c) prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: SPA.2610.1.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostaw± oleju do kot³owni Szko³y Podstawowej w Augustowie.
Wymagane parametry:
- Temperatura zap³onu nie ni¿sza jak 56ºC
- Warto¶æ opa³owa nie mniejsza ni¿ 42,6 MJ/kg
- Temperatura p³yniêcia nie wiêksza ni¿ -20 ºC
- Pozosta³o¶æ po koksowaniu w 10 % pozosta³o¶ci destylacyjnej nie wiêksza ni¿ 0,30% (m/m)
- Pozosta³o¶æ po spopieleniu 0,010 % (m/m)
- Zawarto¶æ wody nie wiêcej ni¿ 200 mg/kg
- Zawarto¶æ siarki nie wiêcej ni¿ 0,100 % (m/m)
- Ca³kowita zawarto¶æ zanieczyszczeñ nie wiêcej ni¿ 24 mg/kg
- Gêsto¶æ w temp. 15 ºC nie wiêksza ni¿ 860 kg/m³
- Stabilno¶æ oksydacyjna nie wiêksza ni¿ 25 g/m3
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09135100-5 - Olej opa³owy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocenie zostanie poddana cena brutto oferty za realizacjê ca³ego zamówienia, obliczona przez wykonawcê zgodnie z przepisami prawa oraz sposobem obliczenia ceny oferty. Liczba punktów, któr± mo¿na uzyskaæ w tym kryterium zostanie obliczona wg wzoru:
KC=(CN /COB) x 60% x 100
Gdzie:
KC - ilo¶æ punktów przyznanych Wykonawcy
CN - najni¿sza zaoferowana cena, spo¶ród wszystkich ofert nie podlegaj±cych odrzuceniu
COB – cena zaoferowana w ofercie badanej
Czas realizacji dostawy czê¶ciowej oceniany bêdzie nastêpuj±co:
a) poni¿ej 24 godzin - 40 pkt
b) 24 godziny do mniej ni¿ 36 godzin - 20 pkt
c) 36 godzin do 48 godzin - 0 pkt
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas realizacji dostawy czê¶ciowej
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
W zakresie warunku "Zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym" Zamawiaj±cy nie stawia szczegó³owych wymagañ w powy¿szym zakresie.W zakresie warunku "Uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów" warunek zostanie spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, i¿ posiada koncesjê, zezwolenie lub licencjê na obrót paliwami ciek³ymi, o której mowa w ustawie z dnia 10.04.1997 r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2022 r. poz. 1385, z pó¼n. zm.). Wykonawca winien posiadaæ wa¿n± koncesjê w okresie trwania umowy. W przypadku gdy wa¿no¶æ koñczy siê w okresie trwania umowy Wykonawca zobowi±zany jest do dostarczenia nowej, wa¿nej koncesji.
W zakresie warunku "Sytuacji ekonomicznej lub finansowej" Zamawiaj±cy nie stawia szczegó³owych wymagañ w powy¿szym zakresie.
W zakresie warunku "Zdolno¶ci technicznej lub zawodowej" Zamawiaj±cy nie stawia szczegó³owych wymagañ w powy¿szym zakresie.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: - za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków i op³at, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy pzp, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, a w przypadku zalegania z op³acaniem podatków lub op³at wraz z za¶wiadczeniem zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e przed up³ywem terminu sk³adania ofert wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych podatków lub op³at wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci;
- za¶wiadczenie albo inny dokument w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub w³a¶ciwego oddzia³u regionalnego lub w³a¶ciwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy pzp, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, a w przypadku zalegania z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wraz z za¶wiadczeniem albo innym dokumentem zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e przed up³ywem terminu sk³adania ofert wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci;
- odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji.
- o¶wiadczenie wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych
w o¶wiadczeniu o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez zamawiaj±cego.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: - potwierdzona za zgodno¶æ z orygina³em koncesja, zezwolenie lub licencja na obrót paliwami ciek³ymi, o której mowa w ustawie z dnia 10.04.1997 r. Prawo energetyczne.
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
- wype³niony formularz oferty stanowi±cy za³±cznik nr 1,- pe³nomocnictwo je¿eli dotyczy wykonawcy,
- o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, w zakresie w jakim wykonawca powo³uje siê na jego zasoby.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy ubiegaj±cy siê wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego zobowi±zani s± do ustanowienia pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.2. Wykonawcy, o których mowa w pkt 1 sk³adaj± wspólnie ofertê, przy czym o¶wiadczenie wstêpne (Za³±cznik nr 2 do SWZ) sk³ada ka¿dy wykonawca.
3. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane bêd± wy³±cznie z wykonawc± wystêpuj±cym jako pe³nomocnik pozosta³ych (lider).
4. Je¿eli oferta wykonawców, o których mowa w ust. 1 zosta³a wybrana, zamawiaj±cy ¿±da przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy reguluj±cej wspó³prace tych wykonawców.
Na wezwanie zamawiaj±cego od wykonawcy, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona zamawiaj±cy bêdzie wymaga³ dokumentów okre¶lonych w dziale VIII ust. 4 pkt 4.2-4.6 SWZ.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-11-09 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-987f2dc1-768a-11ee-9aa3-96d3b4440790
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-11-09 10:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-12-08
INNE PRZETARGI Z BIELSKA PODLASKIEGO
- Us³uga ubezpieczenia pojazdów Przedsiêbiorstwa Komunalnego Sp. z o.o. oraz Miejskiego Przedsiêbiorstwa Oczyszczania Sp. z o.o. w Bielsku Podlaskim
- Modernizacja Zak³adu Diagnostyki Obrazowej i Pracowni Endoskopii - powtórka II
- Sukcesywna dostawa ró¿nych artyku³ów spo¿ywczych do sto³ówki internatu Zespo³u Szkó³ Nr 4 im. Ziemi Podlaskiej w Bielsku Podlaskim
- Kanalizacja sanitarna w ul. 11-go Listopada.
wiêcej: przetargi w Bielsku Podlaskim »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy oleju opa³owego lekkiego do Zespo³u Szkó³ Centrum Kszta³cenia Rolniczego im. A. ¦wiêtochowskiego w Go³otczy¼nie w 2025 r.
- "Sukcesywna dostawa oleju opa³owego do Szko³y Podstawowej w Gniechowicach"
- Dostawa 190 m3 oleju opa³owego lekkiego z dowozem do placówek o¶wiatowych na terenie Gminy Nowa Wie¶ Wielka
- Dostawê 111 000 litrów oleju opa³owego lekkiego do kot³owni administrowanych prze 45 WOG Wêdrzyn.
- Zakup wraz z dostaw± oleju opa³owego lekkiego dla Zespo³u Szkolno-Przedszkolnego nr 2 w Rudzie ¦l±skiej
- Dostawa oleju napêdowego grzewczego w latach 2025 - 2026
wiêcej: Olej opa³owy »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.