Ogłoszenie z dnia 2023-10-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00377673/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-09-01
- 2024/BZP 00257892/01 - Modyfikacja z dnia 2024-03-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remonty świetlic wiejskich na terenie gminy Lichnowy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina LIchnowy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170747840
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Tczewska 6
1.5.2.) Miejscowość: Lichnowy
1.5.3.) Kod pocztowy: 82-224
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: a.stachowiak@lichnowy.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.lichnowy.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gminalichnowy.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remonty świetlic wiejskich na terenie gminy Lichnowy2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-10a1f2f6-47dc-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00468612
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00066774/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Remonty świetlic wiejskich na terenie gminy Lichnowy
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00377673
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RGI.271.8.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1058198,89 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania w ramach projektu „Remontt świetlic wiejskich na terenie gminy Lichnowy” dofinansowanego ze środków z programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.Część I – remont świetlicy wiejskiej w Parszewie
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa i remont istniejącego budynku świetlicy wiejskiej w Parszewie gm. Lichnowy .
Zamówienie obejmuje:
a) roboty zewnętrzne - instalację jednostek zewnętrznych klimatyzacji, roboty izolacyjne na budynku, roboty dachowe, instalację paneli fotowoltaicznych obok budynku, montaż i demontaż powierzchni utwardzonych, montaż instalacji i urządzeń teletechnicznych;
b) roboty wewnętrzne konstrukcyjno-budowlane, wykończeniowe, sanitarne, elektryczne
i teletechniczne;
c) zagospodarowanie terenu obejmujące, rozbiórkę i wyłożenie kostką betonową terenu przy budynku;
d) serwisowanie zamontowanych urządzeń.
Przebudowa i remont obejmuje swym zakresem następujące roboty i usługi związane z dostarczeniem materiałów:
a) remont dachu na istniejącej części budynku obejmujący wykonanie robót izolacyjno-dociepleniowych;
b) wykonanie izolacji pionowej fundamentów budynku;
c) demontaż i montaż stolarki okiennej i drzwiowej;
d) wykonanie instalacji paneli fotowoltaicznych przy budynku;
e) roboty wykończeniowe w pomieszczeniach – przygotowanie ścian do malowania, malowanie;
f) demontaż części istniejących instalacji sanitarnych – wod-kan i centralnego ogrzewania;
g) wykonanie instalacji sanitarnych – wodno-kanalizacyjnych, wentylacji, klimatyzacji wraz z montażem niezbędnych urządzeń i ich zabezpieczeniami;
h) wykonanie instalacji elektrycznych – rozdzielnic, okablowania, punktów świetlnych, gniazd, zasilania urządzeń branży sanitarnej;
i) wykonanie strukturalnej sieci transmisji danych;
j) wykonanie instalacji piorunochronnej;
k) wykonanie instalacji ochrony przeciwpożarowej;
l) demontaż starego i montaż nowego systemu sygnalizacji włamania i napadu;
m) roboty zewnętrzne izolacyjno-elewacyjne w istniejącej części budynku, obejmujące demontaż powierzchni utwardzonych wokół budynku;
n) instalacja ogrodzenia;
o) przebudowa utwardzenia powierzchni wokół budynku wraz z dopasowaniem nachylenia nawierzchni.
p) wymiana zadaszenia nad wejściem do budynku;
q) przebudowa pochylni dla niepełnosprawnych i schodów wejściowych.
Fizyczne parametry przedmiotu zamówienia oraz jego zakres określa dokumentacja techniczna, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiar.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45262700-8 - Przebudowa budynków
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.5.5.) Wartość części: 258413,90 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II – remont świetlicy wiejskiej w TropiszewiePrzedmiotem zamówienia jest przebudowa i remont istniejącego budynku świetlicy wiejskiej w Tropiszewie gm. Lichnowy.
Zamówienie obejmuje:
a) roboty zewnętrzne - roboty izolacyjne na budynku, roboty dachowe, montaż i demontaż powierzchni utwardzonych, montaż instalacji i urządzeń teletechnicznych;
b) roboty wewnętrzne konstrukcyjno-budowlane, wykończeniowe, sanitarne, elektryczne
i teletechniczne;
c) zagospodarowanie terenu obejmujące, rozbiórkę i wyłożenie kostką betonową terenu przy budynku;
d) serwisowanie zamontowanych urządzeń.
Przebudowa i remont obejmuje swym zakresem następujące roboty i usługi związane z dostarczeniem materiałów:
a) remont dachu na istniejącej części budynku obejmujący wykonanie robót izolacyjno-dociepleniowych;
b) wykonanie izolacji pionowej fundamentów budynku;
c) demontaż i montaż stolarki okiennej i drzwiowej;
d) roboty wykończeniowe w pomieszczeniach – przygotowanie ścian do malowania, malowanie;
e) demontaż części istniejących instalacji sanitarnych – wod-kan i centralnego ogrzewania;
f) wykonanie instalacji sanitarnych – wodno-kanalizacyjnych, wentylacji wraz z montażem niezbędnych urządzeń i ich zabezpieczeniami;
g) wykonanie instalacji elektrycznych – rozdzielnic, okablowania, punktów świetlnych, gniazd, zasilania urządzeń branży sanitarnej;
h) wykonanie strukturalnej sieci transmisji danych;
i) wykonanie instalacji piorunochronnej;
j) wykonanie instalacji ochrony przeciwpożarowej;]demontaż starego i montaż nowego systemu sygnalizacji włamania i napadu;
k) roboty zewnętrzne izolacyjno-elewacyjne w istniejącej części budynku, obejmujące demontaż powierzchni utwardzonych wokół budynku;
l) instalacja ogrodzenia;
m) przebudowa utwardzenia powierzchni wokół budynku wraz z dopasowaniem nachylenia nawierzchni.
Fizyczne parametry przedmiotu zamówienia oraz jego zakres określa dokumentacja techniczna, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiar.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45262700-8 - Przebudowa budynków
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.5.5.) Wartość części: 443684,04 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część III – remont świetlicy wiejskiej w PordenowiePrzedmiotem zamówienia jest przebudowa i remont istniejącego budynku świetlicy wiejskiej w Pordenowie gm. Lichnowy .
Zamówienie obejmuje:
a) roboty zewnętrzne - instalację jednostek zewnętrznych klimatyzacji, roboty izolacyjne na budynku, roboty dachowe, instalację paneli fotowoltaicznych obok budynku, montaż i demontaż powierzchni utwardzonych, montaż instalacji i urządzeń teletechnicznych;
b) roboty wewnętrzne konstrukcyjno-budowlane, wykończeniowe, sanitarne, elektryczne i teletechniczne;
c) zagospodarowanie terenu obejmujące, rozbiórkę i wyłożenie kostką betonową terenu przy budynku;
d) serwisowanie zamontowanych urządzeń.
Przebudowa i remont obejmuje swym zakresem następujące roboty i usługi związane z dostarczeniem materiałów:
a) remont dachu na istniejącej części budynku obejmujący wykonanie robót izolacyjno-dociepleniowych;
b) wykonanie izolacji pionowej fundamentów budynku;
c) demontaż i montaż stolarki okiennej i drzwiowej;
d) wykonanie instalacji paneli fotowoltaicznych przy budynku;
e) roboty wykończeniowe w pomieszczeniach – przygotowanie ścian do malowania, malowanie;
f) demontaż części istniejących instalacji sanitarnych – wod-kan i centralnego ogrzewania;
g) wykonanie instalacji sanitarnych – wodno-kanalizacyjnych, wentylacji, klimatyzacji wraz z montażem niezbędnych urządzeń i ich zabezpieczeniami;
h) wykonanie instalacji elektrycznych – rozdzielnic, okablowania, punktów świetlnych, gniazd, zasilania urządzeń branży sanitarnej;
i) wykonanie strukturalnej sieci transmisji danych;
j) wykonanie instalacji piorunochronnej;
k) wykonanie instalacji ochrony przeciwpożarowej;
l) demontaż starego i montaż nowego systemu sygnalizacji włamania i napadu;
m) roboty zewnętrzne izolacyjno-elewacyjne w istniejącej części budynku, obejmujące demontaż powierzchni utwardzonych wokół budynku;
n) instalacja ogrodzenia;
o) przebudowa utwardzenia powierzchni wokół budynku wraz z dopasowaniem nachylenia nawierzchni.
Fizyczne parametry przedmiotu zamówienia oraz jego zakres określa dokumentacja techniczna, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiar.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45262700-8 - Przebudowa budynków
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.5.5.) Wartość części: 293875,19 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część IV – remont świetlicy wiejskiej w DąbrowiePrzedmiotem zamówienia jest przebudowa, nadbudowa i remont istniejącego budynku świetlicy wiejskiej w Dąbrowie gm. Lichnowy.
Zamówienie obejmuje:
a) roboty zewnętrzne - rozbiórkowe, konstrukcyjno-budowlane, instalację jednostek zewnętrznych klimatyzacji, roboty izolacyjne na budynku, roboty dachowe, instalację paneli fotowoltaicznych obok budynku, montaż i demontaż powierzchni utwardzonych, montaż instalacji i urządzeń teletechnicznych;
b) roboty wewnętrzne konstrukcyjno-budowlane, wykończeniowe, sanitarne, elektryczne
i teletechniczne;
c) zagospodarowanie terenu obejmujące, rozbiórkę i wyłożenie kostką betonową terenu przy budynku;
d) serwisowanie zamontowanych urządzeń.
Rozbudowa i przebudowa obejmuje swym zakresem następujące roboty i usługi związane z dostarczeniem materiałów:
a) roboty rozbiórkowe parterowej dobudówki budynku i jej odtworzenie
b) remont dachu na istniejącej części budynku obejmujący wykonanie robót izolacyjno-dociepleniowych;
c) wykonanie izolacji pionowej fundamentów budynku;
d) demontaż i montaż stolarki okiennej i drzwiowej;
e) wykonanie instalacji paneli fotowoltaicznych przy budynku;
f) roboty wykończeniowe w pomieszczeniach – przygotowanie ścian do malowania, malowanie;
g) demontaż części istniejących instalacji sanitarnych – wod-kan i centralnego ogrzewania;
h) wykonanie instalacji sanitarnych – wodno-kanalizacyjnych, wentylacji, klimatyzacji wraz z montażem niezbędnych urządzeń i ich zabezpieczeniami;
i) wykonanie instalacji elektrycznych – rozdzielnic, okablowania, punktów świetlnych, gniazd, zasilania urządzeń branży sanitarnej;
j) wykonanie strukturalnej sieci transmisji danych;
k) wykonanie instalacji piorunochronnej;
l) wykonanie instalacji ochrony przeciwpożarowej;
m) demontaż starego i montaż nowego systemu sygnalizacji włamania i napadu;
n) roboty zewnętrzne izolacyjno-elewacyjne w nowobudowanej i istniejącej części budynku, obejmujące demontaż powierzchni utwardzonych wokół budynku;
o) instalacja ogrodzenia;
p) przebudowa utwardzenia powierzchni wokół budynku wraz z dopasowaniem nachylenia nawierzchni.
Wykonawca zobowiązany jest przygotować obiekt z niezbędnymi dokumentami do uzyskania decyzji pozwolenia na użytkowanie wraz z dokumentacją powykonawczą do dokonania odbioru końcowego przez Zamawiającego.
Wykonawca (kierownik budowy) będzie miał obowiązek uczestniczyć w kontroli Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego dopuszczającego obiekt do użytkowania.
Fizyczne parametry przedmiotu zamówienia oraz jego zakres określa dokumentacja techniczna, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiar.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45262700-8 - Przebudowa budynków
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.5.5.) Wartość części: 305611,51 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 380000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 380000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 380000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RAWIŃSKI Rzemiosło Budowlane S.K.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5792282524
7.3.3) Ulica: Chodkiewicza 43
7.3.4) Miejscowość: Malbork
7.3.5) Kod pocztowy: 82-200
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
RAWIŃSKI RZEMIOSŁO BUDOWLANE SPÓŁKA KOMANDYTOWO - AKCYJNA
jakie przetargi wygrała firma
RAWIŃSKI RZEMIOSŁO BUDOWLANE SPÓŁKA KOMANDYTOWO - AKCYJNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 380000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 595000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 595000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 595000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RAWIŃSKI Rzemiosło Budowlane S.K.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5792282524
7.3.3) Ulica: Chodkiewicza
7.3.4) Miejscowość: Malbork
7.3.5) Kod pocztowy: 82-200
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
RAWIŃSKI RZEMIOSŁO BUDOWLANE SPÓŁKA KOMANDYTOWO - AKCYJNA
jakie przetargi wygrała firma
RAWIŃSKI RZEMIOSŁO BUDOWLANE SPÓŁKA KOMANDYTOWO - AKCYJNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 595000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 417000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 417000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 417000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RAWIŃSKI Rzemiosło Budowlane S.K.A
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5792282524
7.3.3) Ulica: Chodkiewicza 43
7.3.4) Miejscowość: Malbork
7.3.5) Kod pocztowy: 82-200
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
RAWIŃSKI RZEMIOSŁO BUDOWLANE SPÓŁKA KOMANDYTOWO - AKCYJNA
jakie przetargi wygrała firma
RAWIŃSKI RZEMIOSŁO BUDOWLANE SPÓŁKA KOMANDYTOWO - AKCYJNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 417000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI LICHNOWY
więcej: przetargi LICHNOWY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa i adaptacja budynku po szkole podstawowej z przeznaczeniem na nową siedzibę Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli zakres dodatkowy na 2024 rok
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- "Demontaż istniejącej platformy do przewozu osób niepełnosprawnych, dostawa i montaż nowej platformy do przewozu osób niepełnosprawnych wewnątrz budynku ODT Światowid."
- Termomodernizacja budynku przy ul. T.Kościuszki 40
- Remont łazienek w Domu Zdrojowym w Szczawnie Zdrój, ul. Kolejowa 14.
- "Budowa ujęcia wody wraz z budową sieci wodociągowej w miejscowości Markocin, gmina Cedynia "
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.