Ogłoszenie z dnia 2022-11-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i wymiana opraw oświetlenia ulicznego na terenie gminy Halinów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Halinów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269172
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Spółdzielcza
1.5.2.) Miejscowość: Halinów
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-074
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: halinow@halinow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.halinow.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa i wymiana opraw oświetlenia ulicznego na terenie gminy Halinów2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c91860ad-70b6-11ed-aea3-5a7c432eaced
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00468638
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00003047/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa i wymiana opraw oświetlenia ulicznego na terenie gminy Halinów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zamawiający
Ogłoszenie nr 2022/BZP 00347171/01 z dnia 2022-09-14
2022-09-14 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
przewiduje zamówienia na podstawie art. 214 Pzp – oraz określenie ewentualnego zakresu usług lub robót budowlanych oraz
warunki na jakich zostaną one udzielone zgodnie z art. 214 Pzp :
Dostawa i wymiana opraw oświetlenia ulicznego na terenie gminy Halinów obejmująca demontaż istniejących opraw oświetlenia typu
sodowego (lampy wyładowcze) wraz z przewodami kabelkowymi, zamontowanych na słupach sieci nN lub słupach oświetleniowych
o wysokości 10 - 12 m, dostawę i montaż na istniejących słupach opraw oświetlenia ulicznego typu LED wraz z przewodami
zasilającymi, kabelkowymi oraz wykonanie badań fotometrycznych dla zainstalowanych opraw oświetleniowych.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-b9fac532-340a-11ed-9171-f6b7c7d59353
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.36.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Części I: demontaż 116 sztuk opraw oświetlenia typu sodowego (lampy wyładowcze) wraz z przewodami kabelkowymi, zamontowanych na słupach sieci nN lub słupach oświetleniowych o wysokości 10 - 12 m oraz dostawę i montaż na istniejących słupach 116 sztuk opraw oświetlenia ulicznego typu LED wraz z przewodami zasilającymi, kabelkowymi i wykonaniem badań fotometrycznych,
Części II: demontaż 106 sztuk opraw oświetlenia typu sodowego (lampy wyładowcze) wraz z przewodami kabelkowymi, zamontowanych na słupach sieci nN lub słupach oświetleniowych o wysokości 10 - 12 m, dostawę i montaż na istniejących słupach 106 sztuk opraw oświetlenia ulicznego typu LED wraz z przewodami zasilającymi, kabelkowymi i wykonaniem dodatkowo badań fotometrycznych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 31530000-0 - Części lamp i sprzętu oświetleniowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 208076,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 208076,10 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 208076,10 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „ELMAT” Krzysztof Żak Przywózki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 823-100-43-21
7.3.3) Ulica: ul. Ks. Brzóski 90
7.3.4) Miejscowość: Sokołów Podlaski
7.3.5) Kod pocztowy: 08-300
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 208076,10 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-11-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI HALINÓW
więcej: przetargi HALINÓW »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.