Ogłoszenie z dnia 2024-08-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00430028/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-25
- 2024/BZP 00450420/01 - Modyfikacja z dnia 2024-08-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa efektywności energetycznej w Gminie Moszczenica poprzez wymianę opraw oświetleniowych nieenergooszczędnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MOSZCZENICA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892475
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Samorządowa 4
1.5.2.) Miejscowość: Moszczenica
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-321
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.7.) Numer telefonu: 18 354 13 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@gminamoszczenica.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminamoszczenica.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-71d51d88-7f8a-464a-9966-e00d21647d871.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Poprawa efektywności energetycznej w Gminie Moszczenica poprzez wymianę opraw oświetleniowych nieenergooszczędnych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-71d51d88-7f8a-464a-9966-e00d21647d87
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00468643
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00030975/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Poprawa efektywności energetycznej w Gminie Moszczenica poprzez wymianę opraw oświetleniowych nieenergooszczędnych. Polski Ład
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00430028
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OA.271.101.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 zamówienia obejmuje wymianę 281 sztuk opraw oświetleniowych wyposażonych w wysokoprężne lampy na nowe oprawy LED wykonane w drugiej klasie ochrony przeciwporażeniowej, wyposażone w gniazda ZHAGA z certyfikowanym złączem ZD4i oraz automatyczną redukcję mocy wraz z wymianą 259 sztuk wysięgników oraz wykonanie inteligentnego systemu zdalnego sterowania oświetleniem, składającego się z kontrolerów, systemu sterowania oraz dedykowanych sterowników. Oferowane oprawy mają znajdować się w podstawowej ofercie producenta, nie dopuszcza się rozwiązań indywidualnych, opraw przerabianych lub konstruowanych dla tego przedmiotowego zamówienia. Oprawy mają umożliwiać pełny serwis w przyszłości i są dostępne w ogólnym obiegu handlowym, w stałej ofercie producenta. Oprawy mają mieć możliwość dostarczenia ich poszczególnych elementów osobno, w razie potrzeb serwisowych. Elementy, które mają być dostępne jako części: korpus oprawy, szyba hartowana osłaniająca źródła światła, uchwyt montażowy, układ zasilania, układ ochronyprzed przepięciami, układ zasilania, układ optyczny, źródła światła LED. Wykonawca musi zagwarantować dostępność wskazanych elementów jako osobnych na okres min. 15 lat.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
4.5.5.) Wartość części: 434063 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem części 2 zamówienia jest sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad wymianą opraw oświetleniowych nieenergooszczędnych, obejmujących część 1 zamówienia, przez inspektora nadzoru inwestorskiego, posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotamibudowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.4.5.3.) Główny kod CPV: 71521000-6 - Usługi nadzorowania placu budowy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
71500000-3 - Usługi związane z budownictwem
71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.5.5.) Wartość części: 8681,26 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena najkorzystniejszej oferty, wynosząca 729 159,38 zł, przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie części 1 zamówienia, wynoszącą 533 900,00 zł, a zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 720000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 729159,38 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający odrzucił ofertę VOLT - TIM DARIUSZ RUDNICKI oraz PERFAND LED POLSKA Sp. z o. o., która była jedyną ofertą złożoną na wykonanie części 2 zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
INNE PRZETARGI MOSZCZENICA
- Zakup i montaż odnawialnych źródeł energii oraz realizację kompleksowych zadań termomodernizacyjnych budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Moszczenicy, w ramach programu EkoRemiza, edycja V".
- Rozbudowa SUW w Podolinie i Jarostach
- Wykonanie otworu poszukiwawczo-rozpoznawczego Moszczenica GT-1 w celu ujęcia wód termalnych w miejscowości Moszczenica
więcej: przetargi MOSZCZENICA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- REMONT KORYTARZY W CZĘŚCI BUDYNKU GŁÓWNEGO WRAZ Z WYKONANIEM INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ OŚWIETLENIA PODSTAWOWEGO ORAZ AWARYJNEGO OŚWIETLENIA EWAKUACYJNEGO W ZST W KOLE
- Zagospodarowanie terenu dla zadania pn.: "Utworzenie 24 nowych miejsc opieki w ramach programu Aktywny Maluch 2022- 2029 w Klubie Malucha "Koziołek" w Lututowie przy ul. Wieruszowskiej 18"
- Remont pokoi w budynku szpitalnym w Ustroniu, przy ul. Zdrojowej 6 - pełna nazwa w dokumentach zamówienia
- TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU ZIELONOGÓRSKIEGO OŚRODKA KULTURY W ZIELONEJ GÓRZE
- Przebudowa z rozbudową budynku na Placówkę Dziennej Opieki dla seniorów w miejscowości Żeleźnikowa Wielka
- Budowa stacji uzdatniania wody w Kijowcu
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.