Ogłoszenie z dnia 2024-08-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00424003/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowóz do szkół uczniów z niepełnosprawnościami z terenu Gminy Miejskiej Mielec w roku szkolnym 2024/2025:
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: URZĄD MIEJSKI W MIELCU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000524708
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Żeromskiego 26
1.5.2.) Miejscowość: Mielec
1.5.3.) Kod pocztowy: 39-300
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@um.mielec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.mielec.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://przetargi.um.mielec.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dowóz do szkół uczniów z niepełnosprawnościami z terenu Gminy Miejskiej Mielec w roku szkolnym 2024/2025:2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-33e96a5a-26a3-4d27-a0b0-6ce8c017e8d1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00468662
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00044358/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Dowożenie uczniów z niepełnosprawnościami do szkół
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00424003
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.35.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 496371,58 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I obejmuje dowóz uczniów niepełnosprawnych w roku szkolnym 2024/2025 z terenu Gminy Miejskiej Mielec do Szkoły Podstawowej nr 11 z Oddziałami Integracyjnymi im. Św. Jana Pawła II w Mielcu przy ul. Warneńczyka 2 oraz do Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 1 w Mielcu przy ul. Tańskiego 3 w okresie od dnia 2 września 2024r. do dnia 27 czerwca 2025r. .Planowany przewóz obejmuje 12 uczniów z niepełnosprawnościami oraz 2 opiekunów, w tym do Szkoły Podstawowej nr 11 - 9 uczniów i 1 opiekun oraz do Zespołu Szkół Ogólnokształcących - 3 uczniów i 1 opiekun.
Łączna liczba osób na trasie ( 1bus/autobus niskopodłogowy) to 14, w tym:
1) do SP nr 11 w Mielcu
- 8 uczniów z niepełnosprawnością poruszających się samodzielnie,
- 1 uczeń z niepełnosprawnością poruszający się na wózku inwalidzkim,
- 1 opiekun przewozu – nauczyciel SP nr 11 w Mielcu
2) do ZSO w Mielcu:
- 2 uczniów z niepełnosprawnością poruszających się samodzielnie,
- 1 uczeń z niepełnosprawnością poruszający się na wózku inwalidzkim,
- 1 opiekun przewozu – nauczyciel ZSO nr 1 w Mielcu
Przebieg dzienny środka transportu przewiduje się na około 70 km. Łącznie jest to ok.
187 dni roboczych w okresie realizacji zamówienia.
Zamawiający, w ramach realizacji przedmiotowego zamówienia dopuszcza możliwość (opcję) zmiany ilości przewożonych uczniów poprzez zwiększenie ich liczby maksymalnie o 4 osoby lub zmniejszenia nie więcej niż o 2 osoby z równoczesną zmianą trasy dowozu oraz odpowiednim zwiększeniem lub zmniejszeniem dziennego przebiegu dowozu.
Wykonawca samodzielnie ustali najkrótszą i bezpieczną trasę dowozu dzieci, a Zamawiający po przeprowadzonej analizie dokona jej akceptacji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 111992,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II obejmuje dowóz uczniów niepełnosprawnych w roku szkolnym 2024/2025 z terenu Gminy Miejskiej Mielec do Powiatowego Zespołu Placówek Szkolno – Wychowawczych w Mielcu przy ul. Królowej Jadwigi 1 w okresie od 2 września 2024r. do 27 czerwca 2025r.Planowany przewóz obejmuje 38 osób (2 autobusy niskopodłogowe), w tym:
- 33 uczniów niepełnosprawnych poruszających się samodzielnie,
- 1 uczeń poruszający się na wózku inwalidzkim,
- 4 opiekunów dowozu (po 2 na 1 autobus).
Przebieg dzienny środków transportu (2 autobusy niskopodłogowe) przewiduje się na
około 110 km. Łącznie jest to ok. 187 dni roboczych w okresie trwania zamówienia.
Zamawiający, w ramach realizacji przedmiotowego zamówienia dopuszcza możliwość (opcję) zmiany ilości przewożonych uczniów poprzez zwiększenie ich liczby maksymalnie o 15 osób lub zmniejszenia nie więcej niż o 4 osoby z równoczesną zmianą trasy dowozu oraz odpowiednim zwiększeniem lub zmniejszeniem dziennego przebiegu dowozu.
Wykonawca samodzielnie ustali najkrótszą i bezpieczną trasę dowozu dzieci, a Zamawiający po przeprowadzonej analizie dokona jej akceptacji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.5.) Wartość części: 218936,80 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część III obejmuje dowóz uczniów niepełnosprawnych w roku szkolnym 2024/2025 z terenu Gminy Miejskiej Mielec do- Ośrodka Rehabilitacyjno – Edukacyjno – Wychowawczego w Mielcu przy ul. Wojsławskiej 278 - 4 uczniów oraz do filii Ośrodka przy ul. Moniuszki 3 – 3 uczniów,
- Niepublicznego Przedszkola Terapeutycznego „Wesoły Balonik” w Mielcu przy ul. Wojsławskiej 278 – 5 uczniów,
- Niepublicznego Przedszkola Terapeutycznego „Słoneczko” w Mielcu przy ul. Botanicznej 4 – 1 dziecko oraz przy ul. ul. Słowackiego 8 – 1 dziecko.
w okresie od 2 września 2024 roku do 31 lipca 2025r.
Planowany przewóz (2 busy przystosowane do przewozu osób niepełnosprawnych) obejmuje 16 osób, w tym:
- 1 osoba - wózek specjalistyczny (wiek dziecka 15 lat),
- 2 osoby - fotelik z pasami krzyżowymi (wiek dzieci 7 i 8 lat),
- 6 osób - fotelik z pasami (wiek dzieci 5 do7 lat),
- 5 osób - siedzenie i pasy (przedział wiekowy od 17 do 21 lat),
- 2 opiekunów dowozu (po 1 osobie na bus).
Przebieg dzienny środków transportu (2 busy przystosowane do przewozu osób niepełnosprawnych) przewiduje się na około 98 km. Ośrodek funkcjonuje jako placówka nieferyjna, a zajęcia z zakresu kształcenia specjalnego, którymi objęci są uczniowie prowadzone będą również w miesiącu lipcu 2025r. Łącznie jest to ok. 221 dni roboczych w okresie trwania zamówienia.
Zamawiający, w ramach realizacji przedmiotowego zamówienia dopuszcza możliwość (opcję) zmiany ilości przewożonych uczniów poprzez zwiększenie ich liczby maksymalnie o 4 osoby lub zmniejszenia nie więcej niż o 1 osobę z równoczesną zmianą trasy dowozu oraz odpowiednim zwiększeniem lub zmniejszeniem dziennego przebiegu dowozu.
Wykonawca samodzielnie ustali najkrótszą i bezpieczną trasę dowozu dzieci, a Zamawiający po przeprowadzonej analizie dokona jej akceptacji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.5.) Wartość części: 165442,78 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 100793,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 100793,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 100793,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Transportowe TRANS-BUS Przewóz Towarów i Osób Artur Giec
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8141416089
7.3.3) Ulica: Kiełków 116
7.3.4) Miejscowość: Przecław
7.3.5) Kod pocztowy: 39-320
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Usługi Transportowe "TRANS-BUS" Przewóz Towarów i Osób Giec Artur
jakie przetargi wygrała firma
Usługi Transportowe "TRANS-BUS" Przewóz Towarów i Osób Giec Artur
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 100793 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-09-02 do 2025-06-278.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 208785,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 208785,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 208785,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Miejska Komunikacja Samochodowa Sp. z o.o. w Mielcu
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8171358818
7.3.3) Ulica: Moniuszki 12
7.3.4) Miejscowość: Mielec
7.3.5) Kod pocztowy: 39-300
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MIEJSKA KOMUNIKACJA SAMOCHODOWA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
MIEJSKA KOMUNIKACJA SAMOCHODOWA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 208785,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-09-02 do 2025-06-278.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia w zakresie Części III wpłynęły dwie oferty, których zestawienie wraz z przyznaną punktacją w poszczególnych kryteriach oceny ofert przedstawia się w sposób następujący:
1. Artur Giec Usługi Transportowe „TRANS – BUS” Przewóz Towarów i Osób 39-320 Przecław, Kiełków 116, cena oferty brutto za 1 km: 7,50 zł, liczba punktów uzyskanych w kryterium cena: 60, liczba punktów uzyskanych w kryterium serwis - czas podstawienia pojazdu zastępczego: 0, suma punktów : 60
2. BUS-CAR SERVICE Sp. z o.o. Ul. Kolberga 9, 25-516 Kielce, cena oferty brutto za 1 km: 13,98 zł, liczba punktów uzyskanych w kryterium cena: 32,19, liczba punktów uzyskanych w kryterium serwis - czas podstawienia pojazdu zastępczego - 40, suma punktów: 72,19
W myśl art. 239 ust 1 i 2 ustawy Pzp Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w dokumentach zamówienia. Najkorzystniejsza oferta to oferta przedstawiająca najkorzystniejszy stosunek jakości do ceny lub kosztu lub oferta z najniższą ceną lub kosztem. Zgodnie z przyznaną punktacją, najkorzystniejsza oferta w prowadzonym postępowaniu w zakresie Części III została złożona przez BUS-CAR SERVICE Sp. z o.o. za cenę brutto 13,98 zł za 1 km dziennego przebiegu pojazdu. Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w zakresie Części III kwotę 178 678,00 zł brutto tj. nie wyższą niż 8,25 zł za 1 km dziennego przebiegu pojazdu. Zgodnie z dokumentami postępowania (Rozdział III SWZ - Opis przedmiotu zamówienia Część III) przy zastosowaniu stawki za 1 km w wysokości 13,98 zł brutto, przewidywana wartość umowy wyniesie 302 778,84 zł brutto (98 km x 221 dni x 13,98 zł).
W związku z faktem, iż cena najkorzystniejszej oferty w zakresie Części III zamówienia przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, działając na podstawie art. 255 pkt. 3 ustawy Pzp Zamawiający unieważnił prowadzone postępowanie w zakresie Części III. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty.
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Część II - cena za 1 km dziennego przebiegu pojazdu 10,15 zł brutto
INNE PRZETARGI Z MIELCA
- Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowo - kosztorysowej przebudowy i rozbudowy dworca autobusowego w Mielcu w celu przystosowania go do pełnienia roli węzła przesiadkowego
- Transport i zagospodarowanie odpadów o kodzie 19 12 12
- Kontrola, utrzymanie, naprawa i konserwacja wyposażenia placów zabaw, siłowni zewnętrznych i skate parków administrowanych przez Gminę Miejską Mielec
- Opracowanie Planu Ogólnego Miasta Mielca
- Bieżące utrzymanie i konserwacja oświetlenia drogowego znajdującego się w granicach administracyjnych Gminy Miejskiej Mielec
- 108.24 Sprzedaż i dostawa rękawic medycznych do Szpitala Specjalistycznego im. Edmunda Biernackiego w Mielcu
więcej: przetargi w Mielcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi transportu drogowego osób na rzecz Fundacji im. Brata Alberta Środowiskowego Domu Samopomocy "Szymonówka" w Nieszawie
- Dowóz dzieci niepełnosprawnych do szkół, przedszkoli i specjalistycznych placówek oświatowych
- "Świadczenie usług przewozowych w ramach powiatowych przewozów pasażerskich o charakterze użyteczności publicznej w publicznym transporcie zbiorowym na terenie powiatu dąbrowskiego"
- Dowóz uczniów do placówek oświatowych na terenie Gminy Klwów w formie zakupu biletów miesięcznych
- Wykonanie usług przewozu regularnego na linii autobusowej P-1 w ramach lokalnego transportu zbiorowego na terenie Miasta Piastowa
- świadczenie usług w zakresie zabezpieczenia transportu zespołem specjalistycznym ,,S" pacjentów na terenie m. Wrocławia oraz poza jego granicami
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.