Ogłoszenie z dnia 2024-08-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00343505/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-28
- 2024/BZP 00365928/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-13
- 2024/BZP 00367383/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-14
- 2024/BZP 00375981/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa przedszkola i żłobka w Krotoszynie - etap II
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO I GMINA KROTOSZYN
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250854872
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kołłątaja 7
1.5.2.) Miejscowość: Krotoszyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-700
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@um.krotoszyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.um.krotoszyn.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1c51e1ce-1c0f-11ef-a7c1-72acb4a2af8f1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa przedszkola i żłobka w Krotoszynie - etap II2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1c51e1ce-1c0f-11ef-a7c1-72acb4a2af8f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00468689
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00071501/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Budowa przedszkola i żłobka w Krotoszynie – etap II
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00343505
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IR.271.5.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 18369575,78 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Określenie przedmiotu zamówienia :
- realizacja II etapu budowy przedszkola i żłobka w Krotoszynie o powierzchni użytkowej 2 363,73 m2 w tzw. stanie „pod klucz” (zakończenie realizacji obiektu) wraz z dostawą wyposażenia oraz uzyskaniem decyzji pozwolenia na użytkowanie.
Budynek zaprojektowany jest jako dwukondygnacyjny, w zwartej bryle dostosowanej do funkcji obiektu, składający się z części żłobkowej i przedszkolnej, zaplecza kuchennego, pomieszczeń administracyjnych, sanitarnych oraz technicznych. W II etapie realizacji inwestycji planuje się wykonać roboty ogólnobudowlane wewnątrz i na zewnątrz budynku oraz wykończenie obiektu w zakresie branży budowlanej, instalacji sanitarnej, elektrycznej i teletechnicznej a także wyposażenie obiektu. W II etapie planuje się również wykonać drogi dojazdowe z miejscami postojowymi, oświetlenie zewnętrzne i zagospodarowanie terenu, w tym m.in. plac zabaw oraz zieleń.
Obiekt docelowo będzie zapewniał 270 miejsc dla dzieci w przedszkolu (11 oddziałów, w tym 1 oddział integracyjny) oraz 40 miejsc dla dzieci w żłobku (2 oddziały).
Celem realizacji inwestycji jest oddanie obiektu gotowego do bezpośredniej eksploatacji. Inwestycja będzie realizowana w oparciu o dokumentację projektową pn. „Budowa przedszkola i żłóbka w Krotoszynie”.
Miejsce realizacji zamówienia: działki o numerze ewidencyjnym: 2127/3, 2182/3 i 2182/6, pomiędzy ulicami Staszica oraz Łąkową, m. Krotoszyn, Wielkopolska.
Całość robót związana z wykonaniem w/w zamówienia zostanie wykonana zgodnie z Projektem budowlanym, Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót, niniejszą Specyfikacją, przepisami Prawa budowlanego, przepisami BHP, oraz warunkami zawartego Kontraktu na roboty budowlane zgodnie z warunkami kontraktowymi FIDIC zawartymi w części II do SWZ Projektowane postanowienia umowy - Warunki Kontraktowe dla Budowy dla robót inżynieryjno – budowlanych projektowanych przez Zamawiającego – 4 wydanie angielsko-polskie niezmienione 2008 (tłumaczenie 1 wydania FIDIC 1999) Stowarzyszenie Inżynierów Doradców i Rzeczoznawców SIDiR.
Realizacja inwestycji finansowana będzie ze środków z różnych źródeł finansowania:
a. Rządowego Funduszu POLSKI ŁAD: Program Inwestycji Strategicznych – Edycja 8.
Wstępna promesa dofinansowania inwestycji Nr Edycja8/2023/625/PolskiLad z 11.10.2024 r. stanowi załącznik A do SWZ.
b. Programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 „MALUCH+” 2022-2029
4.5.3.) Główny kod CPV: 45214100-1 - Roboty budowlane w zakresie budowy przedszkolnych obiektów budowlanych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45223300-9 - Roboty budowlane w zakresie parkingów
39000000-2 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16282000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 20587067,67 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16282000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Constructo Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 369175771
7.3.3) Ulica: Rogówko 6A
7.3.4) Miejscowość: Lubicz
7.3.5) Kod pocztowy: 87-162
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
podwykonawcy nie są znani na tym etapie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16282000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-02-288.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z KROTOSZYNA
więcej: przetargi w Krotoszynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prace remontowe w szkołach podstawowych Gminy Stężyca
- Remont i przystosowanie pomieszczeń na potrzeby realizacji projektu "Bliżej rodziny i dziecka -wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo - wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej-etap II"
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych w zakresie modernizacji rozdzielni nn oraz stacji transformatorowej w budynkach - o ruchu ciągłym
- Modernizacja i przebudowa budynku obsługi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
- Dostosowanie budynku użytkowego przy ul. Mazowieckiej 12 (oficyna) w Warszawie do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych
- Budowa składnicy drewna nr 1 w leśnictwie Gaj
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.