Ogłoszenie z dnia 2024-08-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00375811/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-20
- 2024/BZP 00397190/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-04
- 2024/BZP 00404263/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-09
- 2024/BZP 00413643/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-15
- 2024/BZP 00422199/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa infrastruktury sportowej oraz turystycznej na terenie gminy Sulmierzyce
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SULMIERZYCE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648184
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Urzędowa 1
1.5.2.) Miejscowość: Sulmierzyce
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-338
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia_publiczne@sulmierzyce.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://sulmierzyce.info/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9410931.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbudowa infrastruktury sportowej oraz turystycznej na terenie gminy Sulmierzyce2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-77750b3a-2cb0-11ef-b373-0e435a8a43bc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00468880
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00079105/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.8 Rozbudowa infrastruktury sportowej oraz turystycznej na terenie gminy Sulmierzyce
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00375811
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.9.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiot zamówienia obejmuje:
1.1. Zadanie 1 – Budowa boiska wielofunkcyjnego przy kompleksie zespołu dworskiego z browarem w miejscowości Chorzenice na działce o nr ewid. 308 położonej w obrębie geodezyjnym Chorzenice, a w tym:
− wykonanie boiska wielofunkcyjnego o wymiarach 40x24m z nawierzchnią poliuretanową,
− wykonanie ogrodzenie boiska (piłkochwytami),
− wykonanie elementów małej architektury, tj. ławki (dostępne również dla osób niepełnosprawnych),
− wykonanie linii oświetleniowej,
− wykonanie instalacji kanalizacji deszczowej (drenażu),
− wykonanie i umieszczenie w widocznym miejscu tablicy informacyjnej, której wzór należy uzgodnić z Zamawiającym.
Lokalizacja zadania 1 znajduje się na terenie parku zespołu dworskiego w Chorzenicach, który podlega ochronie konserwatorskiej. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zapisów pozwolenia na prowadzenie robót budowlanych przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków znak WUOZ-ZZ.5142.12.2024.JS z dnia 27.03.2024r., m.in. do uzyskania pozwolenia na badania w formie nadzoru archeologicznego i postępowania według jego zapisów.
1.2. Zadanie 2 - Budowa tężni solankowej w miejscowości Sulmierzyce na działce o nr ewid. 1271 położonej w obrębie geodezyjnym Sulmierzyce w formule „zaprojektuj i wybuduj”, według poniższego zestawienia :
1) Opracowanie Dokumentacji Projektowej zgodnie z programem funkcjonalno-użytkowym – dalej PFU (zał. Nr 1.2 do SWZ) zawierającej:
a) projekt budowlany opracowany zgodnie z ustawą Prawo budowlane, Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego oraz zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego - w formie papierowej (5 egzemplarzy) oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD (2 egzemplarze);
b) projekty wykonawcze dla całego zakresu zamówienia opracowane zgodnie Rozporządzenie Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. poz. 2454). - w formie papierowej (5 egzemplarzy) oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD (2 egzemplarze);
c) kosztorys inwestorski opracowany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzenia kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym - w formie papierowej (2 egzemplarze) oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD (2 egzemplarze);
d) specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego oraz zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego – w formie papierowej (2 egzemplarze) oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD (2 egzemplarze).
2) uzyskanie wymaganych prawem decyzji, opinii, uzgodnień i sprawdzeń Dokumentacji Projektowej dla planowanego przedsięwzięcia, w tym wykonanie wszelkich niezbędnych dla realizacji inwestycji opracowań, szczególności: ustalenie geotechnicznych warunków posadowienia obiektów;
3) uzyskanie pozwolenia na budowę lub dokonanie zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych (zgodnie z przesłankami wynikającymi z Prawa budowlanego),
4) wykonanie tężni solankowej, na podstawie wykonanej Dokumentacji Projektowej opracowanej zgodnie z PFU stanowiącym załącznik nr 1.2 do SWZ obejmujących w szczególności
przekazanie obiektu do eksploatacji,
uruchomienie tężni,
przeprowadzenie szkolenia w zakresie obsługi funkcjonowania tężni; z przeszkolenia należy sporządzić protokół i przekazać instrukcję użytkowania,
zapewnienie przez Wykonawcę serwisowania tężni w okresie 12 miesięcy od dnia odbioru końcowego,
wykonanie i umieszczenie w widocznym miejscu tablicy informacyjnej, której wzór należy uzgodnić z Zamawiającym;
Wykonawca zobowiązany jest do uruchamiania tężni i przygotowania jej do okresu zimowego oraz przeszkolenia pracowników zamawiającego w zakresie obsługi i uruchamiania tężni w okresie 12 miesięcy od dnia odbioru końcowego.
5) wykonanie obsługi geodezyjnej;
6) uzyskanie pozwolenia na użytkowanie w imieniu zamawiającego (jeśli wymagane).
7) Wersja elektroniczna Dokumentacji Projektowej powinna zostać opracowana w wersji edytowalnej i nieedytowalnej z zastosowaniem następujących formatów elektronicznych:
Rysunki, schematy, diagramy – wersja edytowalna (w formacie svg lub tif), wersja nieedytowalna (w formacie jpg lub png),
Opisy, zestawienia, kosztorysy, specyfikacje – wersja edytowalna (w formacie doc lub docx lub odt), wersja nieedytowalna (w formacie pdf).
Teren działki o nr ewid. 1271 obręb Sulmierzyce znajduje się w strefie obserwacji archeologicznej „OW”. Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania we własnym zakresie pozwolenia na prowadzenie badań archeologicznych i postępowania zgodnie z jego zapisami.
1.3. Zadanie 3 – Budowa placu zabaw w miejscowości Sulmierzyce na działce o nr ewid. 1440/1 obręb Sulmierzyce, a w tym:
− wykonanie projektowanego urządzenia placu zabaw,
− wykonanie nawierzchni z piasku,
− wykonanie nawierzchni z kostki betonowej wraz ze schodami, które mają zniwelować różnicę terenu, wyposażonymi w balustradę ze stali nierdzewnej,
− wykonanie i umieszczenie w widocznym miejscu tablicy informacyjnej, której wzór należy uzgodnić z Zamawiającym.
Teren działki o nr ewid. 1440/1 obręb Sulmierzyce znajduje się w strefie obserwacji archeologicznej „OW”. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zapisów pozwolenia na prowadzenie badań archeologicznych znak WUOZ-ZA.5161.110.2024.AM z dnia 13.02.2024r., a w szczególności do zapewnienia we własnym zakresie nadzoru nad prowadzonymi pracami ziemnymi przez osobę posiadającą uprawnienia określone w ww. pozwoleniu.
2. Szczegółowe informacje dotyczące opisu przedmiotu zamówienia zawarto w SWZ oraz dokumentacji projektowej dostępnej na stronie https://platformazakupowa.pl/transakcja/941093
3.Gwarancja.
3.1. w zakresie zadania nr 1 i 3:
Długość okresu gwarancji na roboty budowlane oraz zamontowane materiały
i urządzenia wynosi 60 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. Zamawiającemu przysługują pełne uprawnienia z tytułu rękojmi za wady fizyczne wynikające z przepisów kodeksu cywilnego w terminach tam określonych – niezależnie od uprawnień z tytułu gwarancji.
3.2. w zakresie zadania nr 2:
Długość okresu gwarancji na roboty budowlane oraz zamontowane materiały i urządzenia wynosi 60 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. Zamawiającemu przysługują pełne uprawnienia z tytułu rękojmi za wady fizyczne wynikające z przepisów kodeksu cywilnego w terminach tam określonych – niezależnie od uprawnień z tytułu gwarancji. Na wykonaną kompletną dokumentację projektową Wykonawca udziela gwarancji na okres gwarancji na wykonane na jej podstawie roboty budowlane. Gwarancja dotyczy odpowiedzialności szczególnie za wady ukryte oraz jakości opracowanej dokumentacji. Wykonawca gwarantuje tym samym, że po odbiorze dokumentacji nie ujawnią się żadne wady projektu.
4. Ubezpieczenie.
Zamawiający wymaga od Wykonawcy ubezpieczenia robót zgodnie z warunkami określonymi przez Zamawiającego w § 11 Projektu umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu
45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45223200-8 - Roboty konstrukcyjne
45212140-9 - Obiekty rekreacyjne
45223800-4 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji
45223810-7 - Konstrukcje gotowe
45223821-7 - Elementy gotowe
45233260-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych
45520000-8 - Wynajem koparek wraz z obsługą operatorską
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71355000-1 - Usługi pomiarowe
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3290000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3553308,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3290000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Leo Consulting Piotr Machalewski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7722402728
7.3.3) Ulica: ul. Kolejowa 8
7.3.4) Miejscowość: Radomsko
7.3.5) Kod pocztowy: 97-500
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Wykonanie budowy boiska - Baydo Sp.z o.o.
Wykonanie tężni solankowej - Adagon Sp.z o.o.
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Leo Consulting Piotr Machalewski
jakie przetargi wygrała firma
Leo Consulting Piotr Machalewski
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3290000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI SULMIERZYCE
więcej: przetargi SULMIERZYCE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa przyłącza kablowego SN15kV wraz z bramką pomiarową do zasilania farmy fotowoltaicznej na działce 428 w miejscowości Łózki gmina Drelów
- Pełnienie Nadzoru Inwestorskiego nad robotami pn. "Rozbudowa Szpitala Św. Ducha w celu utworzenia oddziału geriatrii i opieki długoterminowej wraz z adaptacją pomieszczeń na oddział geriatryczny
- Zagospodarowanie poscaleniowe w zakresie dróg, renowacji rowów melioracyjnych, rekultywacji gruntów dla operacji pn. Scalenia gruntów wsi Piechoty, gm. Padew Narodowa o powierzchni łącznej 310,1773 ha
- Dzierżawa sztucznego lodowiska z zadaszeniem w Ostrołęce
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Dubiecko
- Usługa utrzymania czystości w budynkach oraz sprzątanie posesji w obiektach Sądu Rejonowego w Wieluniu, zlokalizowanych w Wieluniu i w Pajęcznie.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.