Ogłoszenie z dnia 2022-11-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00405118/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
"Wykonanie zabezpieczeń p. poż. w budynku SPZOZ
Sanatorium Uzdrowiskowego MSWiA w Krynicy – Zdroju -
Dostawa i montaż ścianek i drzwi ppoż.”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ SANATORIUM UZDROWISKOWE MINISTERSTWA SPRAW WEWNĘTRZNYCH I ADMINISTRACJI W KRYNICY-ZDROJU IM. BŁ.KAROLINY KÓZKÓWNY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 490688502
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: park Romana Nitribitta 4
1.5.2.) Miejscowość: Krynica-Zdrój
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-380
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@sanatoriumkrynica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sanatoriumkrynica.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://www.sanatoriumkrynica.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
"Wykonanie zabezpieczeń p. poż. w budynku SPZOZSanatorium Uzdrowiskowego MSWiA w Krynicy – Zdroju -
Dostawa i montaż ścianek i drzwi ppoż.”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3d38810a-5150-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00468881
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 1/PPOŻ/22
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są roboty budowalne polegające na „Wykonaniu zabezpieczeń p. poż. w budynku SPZOZ
Sanatorium Uzdrowiskowego MSWiA w Krynicy – Zdroju - Dostawa i montaż ścianek i drzwi ppoż.”
3.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w:
a) Załączniku nr 1 i Załączniku nr 2 do SWZ - rysunki techniczne,
b) Niniejsza SWZ,
c) Projektowane postanowienie umowy – Załącznik nr 3 do SWZ.
Po podpisaniu umowy Wykonawca zobowiązany będzie do pobrania ostatecznych wymiarów przedmiotu zamówienia.
Dostawa i montaż ścianek i drzwi ppoż. skrzydła drzwiowe wyposażonych w samozamykacze, jedno skrzydło z elektrozaczepem, wg. załączonych rysunków. Wykonanie nadproży i blendy g-k o odporności ogniowej REI60 nad ściankami z dwuteownika HEA 120 , zabudowa z wełny mineralnej szklanej obudowana obustronnie płytą g-k.
Blenda o wymiarach 180 cm x 550 cm - 1 szt. 40 cm x 550 cm - 1 szt.
Blenda 32 cm x 550 cm - 6 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44221220-3 - Drzwi przeciwpożarowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 232944,17 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 572000,43 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 518415,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Produkcja Stolarki PCV i Aluminium Małgorzata Cechini Spółka Jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7342972715
7.3.3) Ulica: ul. Zazamcze 35
7.3.4) Miejscowość: Muszyna
7.3.5) Kod pocztowy: 33-370
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
PRODUKCJA STOLARKI PCV I ALUMINIUM MAŁGORZATA CECHINI - SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 518415 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-15INNE PRZETARGI Z KRYNICY-ZDRÓJ
- Przedmiotem zamówienia jest dostawa śr. czystości, gąbek, mopów, ścierek, pap. i ręczników, opak. jednor. i gastromicz., worków oraz mater. dezynfekcyjnych i ochrony osobistej podzielonych na ZADANIA.
- Sprzedaż i dostawa mięsa i wyrobów mięsno-wędliniarskich
- Sukcesywna dostawa produktów żywnościowych dla SPZOZ Szpitala im. dr. J. Dietla w Krynicy - Zdroju przez okres 12 miesięcy od dnia podpisania umowy
więcej: przetargi w Krynicy-Zdrój »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont i przystosowanie pomieszczeń na potrzeby realizacji projektu "Bliżej rodziny i dziecka -wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo - wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej-etap II"
- Budowa pochylni przeznaczonej dla osób niepełnosprawnych oraz klatki schodowej o konstrukcji stalowej wraz ze zjeżdżalnią rurową
- Modernizacja i przebudowa budynku obsługi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
- Dostosowanie budynku użytkowego przy ul. Mazowieckiej 12 (oficyna) w Warszawie do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych
- Budowa składnicy drewna nr 1 w leśnictwie Gaj
- Wykonanie robót awaryjnych oraz innych robót wynikających z bieżących kontroli celem prawidłowego utrzymania obiektów - roboty wod.-kan. - paczka nr 2
więcej: Drzwi przeciwpożarowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.