eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi InowłódzRemont drogi gminnej nr 116161E w Gminie Inowłódz



Ogłoszenie z dnia 2023-10-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont drogi gminnej nr 116161E w Gminie Inowłódz

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Inowłódz

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590647990

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Spalska 2

1.5.2.) Miejscowość: Inowłódz

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-215

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@inowlodz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://inowlodz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-db16dbc1-57a6-11ee-a60c-9ec5599dddc1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont drogi gminnej nr 116161E w Gminie Inowłódz

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-db16dbc1-57a6-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00468883

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00061353/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.9 Remont drogi gminnej nr 116161E w Gminie Inowłódz

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00405690

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RI.271.15.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące swym zakresem remont drogi gminnej nr 116161E na odcinku 1,29 km. Inwestycja obejmuje przede wszystkim wykonanie nawierzchni asfaltowej wraz z podbudową na odcinku drogi o nawierzchni gruntowej (długość 0,568 km) oraz wykonanie nakładki asfaltowej wraz z odcinkową budową chodników na odcinku drogi o nawierzchni asfaltowej (długość 0,722 km).
2. Szczegółowy zakres robót obejmuje przede wszystkim:
2.1. roboty przygotowawcze:
- roboty pomiarowe (wytyczenie, inwentaryzacja powykonawcza),
- rozbiórka elementów dróg (zdjęcie humusu, rozbiórka krawężników, obrzeży, odcinkowo nawierzchni asfaltowej wraz z podbudową);
2.2. wykonanie podbudowy:
- profilowanie i zagęszczanie podłoża,
- wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 gr. 15/20 cm na chodnikach, jezdni, poboczach,
- oczyszczenie i skropienie emulsją podbudowy;
2.3. wykonanie nawierzchni:
- warstwa ścieralna gr. 5 cm z betonu asfaltowego na jezdni, poboczach,
- ułożenie krawężników, obrzeży, kostki betonowej,
2.4. elementy bezpieczeństwa ruchu drogowego:
- ustawienie znaków i tabliczek drogowych na słupkach;
- malowanie oznakowania poziomego;
- wykonanie progu zwalniającego;
- montaż barierek ochronnych.
2.5. Roboty wykończeniowe:
- wykonanie poboczy z kruszywa łamanego 0/31,5 gr. 10 cm,
- umocnienie rowów korytami betonowymi.
2.6. Inne roboty, urządzenia, elementy niewymienione i nieprzewidziane w dokumentacji a konieczne do wykonania celem właściwej realizacji zadania inwestycyjnego tj. w pełni funkcjonującego przedmiotu inwestycji (jeżeli dotyczy) np. dostosowanie indywidualnych zjazdów do nowej nawierzchni jezdni/chodników, wycinka drzew i krzewów (jeżeli dotyczy), regulacja pionowa studzienek urządzeń podziemnych – zawory wodociągowe, studzienki kanalizacyjne i inne, profilowanie poboczy, profilowanie/wykonanie skarp i nasypów (jeżeli dotyczy), inne w obrębie działki pasa drogowego (jeżeli dotyczy). W wyniku realizacji inwestycji nie może pogorszyć się stan innych elementów/obiektów znajdujących się w obszarze inwestycji oraz w jej bezpośrednim sąsiedztwie a w przypadku ich uszkodzenia należy go odtworzyć do stanu nie gorszego niż sprzed inwestycji.
3. W przypadku napotkania gruntów gliniastych, wysadzinowych, organicznych, sztucznie wbudowanych, wykonawca na własny koszt doprowadzi grunty do kategorii G1 w obrysie, jezdni, poboczy, chodników, zjazdów.
4. Zamawiający nie dopuszcza zaniżania grubości warstw kruszywa oraz betonu asfaltowego. Podane grubości odnoszą się do grubości po zagęszczeniu, uwałowaniu. Nie dopuszcza się stosowania kruszywa chalcedonitowego i z recyklingu.
5. Wykonawca zobowiązany jest przy wykonywaniu zamówienia do stosowania obowiązujących przepisów.
6. Wykonawca ma obowiązek zapewnienia kierownika budowy posiadającego odpowiednie uprawnienia w wymaganej specjalności.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1080000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1080000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1080000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): BINSTAL S.C. Tchórz Honorata, Tchórz Przemysław

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1. HONORATA TCHÓRZ - wspólnik spółek cywilnych: BINSTAL S.C. oraz BINS-DROG S.C. , 2. TCHÓRZ PRZEMYSŁAW - WSPÓLNIK SPÓŁEK CYWILNYCH: BINSTAL s.c. i BINS-DROG s.c.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7732022660

7.3.3) Ulica: Konstytucji 3-go Maja

7.3.4) Miejscowość: Tomaszów Mazowiecki

7.3.5) Kod pocztowy: 97-200

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1080000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.