eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdańskSukcesywne dostawy artykułów spożywczych na potrzeby wyżywienia uczniów Szkoły Podstawowej nr 52 im. Tadeusza Kościuszki w Gdańsku



Ogłoszenie z dnia 2022-11-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych na potrzeby wyżywienia uczniów Szkoły Podstawowej nr 52 im. Tadeusza Kościuszki w Gdańsku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: SZKOŁA PODSTAWOWA NR 52 IM. TADEUSZA KOŚCIUSZKI W GDAŃSKU

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000218963

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: ul. Tadeusza Kościuszki 111

1.4.2.) Miejscowość: Gdańsk

1.4.3.) Kod pocztowy: 80-427

1.4.4.) Województwo: pomorskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@sp52.edu.gdansk.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://sp52.edu.gdansk.pl/pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00468919

2.2.) Data ogłoszenia: 2022-11-30

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00458036/01

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.8. Zamówienie obejmuje opcje (Część zamówienia nr 1)

Przed zmianą:
NIE

Po zmianie:
TAK

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.9. Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji (Część zamówienia nr 1)

Przed zmianą:

Po zmianie:
W ramach przedmiotu umowy Zamawiający, uprawniony jest do skorzystania z prawa opcji na zasadach i trybie opisanym poniżej:
1) Zamawiający może skorzystać z prawa opcji w ramach każdej z części zamówienia w całości lub w części;
2) Zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego, dlatego też nieskorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji nie stanowi podstawy dla Wykonawcy do dochodzenia jakichkolwiek roszczeń w stosunku do Zamawiającego;
3) Zamawiający zawiadomi Wykonawcę o zamiarze skorzystania z prawa opcji. Zawiadomienie będzie zawierało maksymalne ilości asortymentu zamawianego w ramach przedmiotowego uprawnienia Zamawiającego;
4) Warunki realizacji zamówienia objętego prawem opcji będą takie same jak te, które obowiązują przy realizacji zamówienia podstawowego. Zamawiający zastrzega również, że ceny jednostkowe objęte opcją będą identyczne, jak w zamówieniu podstawowym;
5) Zamawiający zastrzega, że maksymalna ilość asortymentu przewidziana w ramach prawa opcji wynosi 30% zamówienia podstawowego i może ulec zmniejszeniu w zależności od potrzeb Zamawiającego w trakcie trwania umowy;
6) Zamawiający może skorzystać z prawa opcji w terminie zamówienia podstawowego, o którym mowa w §2 ust. 1.

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.8. Zamówienie obejmuje opcje (Część zamówienia nr 2)

Przed zmianą:
NIE

Po zmianie:
TAK

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.9. Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji (Część zamówienia nr 2)

Przed zmianą:

Po zmianie:
W ramach przedmiotu umowy Zamawiający, uprawniony jest do skorzystania z prawa opcji na zasadach i trybie opisanym poniżej:
1) Zamawiający może skorzystać z prawa opcji w ramach każdej z części zamówienia w całości lub w części;
2) Zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego, dlatego też nieskorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji nie stanowi podstawy dla Wykonawcy do dochodzenia jakichkolwiek roszczeń w stosunku do Zamawiającego;
3) Zamawiający zawiadomi Wykonawcę o zamiarze skorzystania z prawa opcji. Zawiadomienie będzie zawierało maksymalne ilości asortymentu zamawianego w ramach przedmiotowego uprawnienia Zamawiającego;
4) Warunki realizacji zamówienia objętego prawem opcji będą takie same jak te, które obowiązują przy realizacji zamówienia podstawowego. Zamawiający zastrzega również, że ceny jednostkowe objęte opcją będą identyczne, jak w zamówieniu podstawowym;
5) Zamawiający zastrzega, że maksymalna ilość asortymentu przewidziana w ramach prawa opcji wynosi 30% zamówienia podstawowego i może ulec zmniejszeniu w zależności od potrzeb Zamawiającego w trakcie trwania umowy;
6) Zamawiający może skorzystać z prawa opcji w terminie zamówienia podstawowego, o którym mowa w §2 ust. 1.

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.8. Zamówienie obejmuje opcje (Część zamówienia nr 3)

Przed zmianą:
NIE

Po zmianie:
TAK

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.9. Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji (Część zamówienia nr 3)

Przed zmianą:

Po zmianie:
W ramach przedmiotu umowy Zamawiający, uprawniony jest do skorzystania z prawa opcji na zasadach i trybie opisanym poniżej:
1) Zamawiający może skorzystać z prawa opcji w ramach każdej z części zamówienia w całości lub w części;
2) Zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego, dlatego też nieskorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji nie stanowi podstawy dla Wykonawcy do dochodzenia jakichkolwiek roszczeń w stosunku do Zamawiającego;
3) Zamawiający zawiadomi Wykonawcę o zamiarze skorzystania z prawa opcji. Zawiadomienie będzie zawierało maksymalne ilości asortymentu zamawianego w ramach przedmiotowego uprawnienia Zamawiającego;
4) Warunki realizacji zamówienia objętego prawem opcji będą takie same jak te, które obowiązują przy realizacji zamówienia podstawowego. Zamawiający zastrzega również, że ceny jednostkowe objęte opcją będą identyczne, jak w zamówieniu podstawowym;
5) Zamawiający zastrzega, że maksymalna ilość asortymentu przewidziana w ramach prawa opcji wynosi 30% zamówienia podstawowego i może ulec zmniejszeniu w zależności od potrzeb Zamawiającego w trakcie trwania umowy;
6) Zamawiający może skorzystać z prawa opcji w terminie zamówienia podstawowego, o którym mowa w §2 ust. 1.

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.8. Zamówienie obejmuje opcje (Część zamówienia nr 4)

Przed zmianą:
NIE

Po zmianie:
TAK

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.9. Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji (Część zamówienia nr 4)

Przed zmianą:

Po zmianie:
W ramach przedmiotu umowy Zamawiający, uprawniony jest do skorzystania z prawa opcji na zasadach i trybie opisanym poniżej:
1) Zamawiający może skorzystać z prawa opcji w ramach każdej z części zamówienia w całości lub w części;
2) Zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego, dlatego też nieskorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji nie stanowi podstawy dla Wykonawcy do dochodzenia jakichkolwiek roszczeń w stosunku do Zamawiającego;
3) Zamawiający zawiadomi Wykonawcę o zamiarze skorzystania z prawa opcji. Zawiadomienie będzie zawierało maksymalne ilości asortymentu zamawianego w ramach przedmiotowego uprawnienia Zamawiającego;
4) Warunki realizacji zamówienia objętego prawem opcji będą takie same jak te, które obowiązują przy realizacji zamówienia podstawowego. Zamawiający zastrzega również, że ceny jednostkowe objęte opcją będą identyczne, jak w zamówieniu podstawowym;
5) Zamawiający zastrzega, że maksymalna ilość asortymentu przewidziana w ramach prawa opcji wynosi 30% zamówienia podstawowego i może ulec zmniejszeniu w zależności od potrzeb Zamawiającego w trakcie trwania umowy;
6) Zamawiający może skorzystać z prawa opcji w terminie zamówienia podstawowego, o którym mowa w §2 ust. 1.

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.8. Zamówienie obejmuje opcje (Część zamówienia nr 5)

Przed zmianą:
NIE

Po zmianie:
TAK

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.9. Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji (Część zamówienia nr 5)

Przed zmianą:

Po zmianie:
W ramach przedmiotu umowy Zamawiający, uprawniony jest do skorzystania z prawa opcji na zasadach i trybie opisanym poniżej:
1) Zamawiający może skorzystać z prawa opcji w ramach każdej z części zamówienia w całości lub w części;
2) Zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego, dlatego też nieskorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji nie stanowi podstawy dla Wykonawcy do dochodzenia jakichkolwiek roszczeń w stosunku do Zamawiającego;
3) Zamawiający zawiadomi Wykonawcę o zamiarze skorzystania z prawa opcji. Zawiadomienie będzie zawierało maksymalne ilości asortymentu zamawianego w ramach przedmiotowego uprawnienia Zamawiającego;
4) Warunki realizacji zamówienia objętego prawem opcji będą takie same jak te, które obowiązują przy realizacji zamówienia podstawowego. Zamawiający zastrzega również, że ceny jednostkowe objęte opcją będą identyczne, jak w zamówieniu podstawowym;
5) Zamawiający zastrzega, że maksymalna ilość asortymentu przewidziana w ramach prawa opcji wynosi 30% zamówienia podstawowego i może ulec zmniejszeniu w zależności od potrzeb Zamawiającego w trakcie trwania umowy;
6) Zamawiający może skorzystać z prawa opcji w terminie zamówienia podstawowego, o którym mowa w §2 ust. 1.

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.8. Zamówienie obejmuje opcje (Część zamówienia nr 6)

Przed zmianą:
NIE

Po zmianie:
TAK

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.9. Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji (Część zamówienia nr 6)

Przed zmianą:

Po zmianie:
W ramach przedmiotu umowy Zamawiający, uprawniony jest do skorzystania z prawa opcji na zasadach i trybie opisanym poniżej:
1) Zamawiający może skorzystać z prawa opcji w ramach każdej z części zamówienia w całości lub w części;
2) Zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego, dlatego też nieskorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji nie stanowi podstawy dla Wykonawcy do dochodzenia jakichkolwiek roszczeń w stosunku do Zamawiającego;
3) Zamawiający zawiadomi Wykonawcę o zamiarze skorzystania z prawa opcji. Zawiadomienie będzie zawierało maksymalne ilości asortymentu zamawianego w ramach przedmiotowego uprawnienia Zamawiającego;
4) Warunki realizacji zamówienia objętego prawem opcji będą takie same jak te, które obowiązują przy realizacji zamówienia podstawowego. Zamawiający zastrzega również, że ceny jednostkowe objęte opcją będą identyczne, jak w zamówieniu podstawowym;
5) Zamawiający zastrzega, że maksymalna ilość asortymentu przewidziana w ramach prawa opcji wynosi 30% zamówienia podstawowego i może ulec zmniejszeniu w zależności od potrzeb Zamawiającego w trakcie trwania umowy;
6) Zamawiający może skorzystać z prawa opcji w terminie zamówienia podstawowego, o którym mowa w §2 ust. 1.

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.8. Zamówienie obejmuje opcje (Część zamówienia nr 7)

Przed zmianą:
NIE

Po zmianie:
TAK

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.9. Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji (Część zamówienia nr 7)

Przed zmianą:

Po zmianie:
W ramach przedmiotu umowy Zamawiający, uprawniony jest do skorzystania z prawa opcji na zasadach i trybie opisanym poniżej:
1) Zamawiający może skorzystać z prawa opcji w ramach każdej z części zamówienia w całości lub w części;
2) Zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego, dlatego też nieskorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji nie stanowi podstawy dla Wykonawcy do dochodzenia jakichkolwiek roszczeń w stosunku do Zamawiającego;
3) Zamawiający zawiadomi Wykonawcę o zamiarze skorzystania z prawa opcji. Zawiadomienie będzie zawierało maksymalne ilości asortymentu zamawianego w ramach przedmiotowego uprawnienia Zamawiającego;
4) Warunki realizacji zamówienia objętego prawem opcji będą takie same jak te, które obowiązują przy realizacji zamówienia podstawowego. Zamawiający zastrzega również, że ceny jednostkowe objęte opcją będą identyczne, jak w zamówieniu podstawowym;
5) Zamawiający zastrzega, że maksymalna ilość asortymentu przewidziana w ramach prawa opcji wynosi 30% zamówienia podstawowego i może ulec zmniejszeniu w zależności od potrzeb Zamawiającego w trakcie trwania umowy;
6) Zamawiający może skorzystać z prawa opcji w terminie zamówienia podstawowego, o którym mowa w §2 ust. 1.

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.8. Zamówienie obejmuje opcje (Część zamówienia nr 8)

Przed zmianą:
NIE

Po zmianie:
TAK

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.9. Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji (Część zamówienia nr 8)

Przed zmianą:

Po zmianie:
W ramach przedmiotu umowy Zamawiający, uprawniony jest do skorzystania z prawa opcji na zasadach i trybie opisanym poniżej:
1) Zamawiający może skorzystać z prawa opcji w ramach każdej z części zamówienia w całości lub w części;
2) Zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego, dlatego też nieskorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji nie stanowi podstawy dla Wykonawcy do dochodzenia jakichkolwiek roszczeń w stosunku do Zamawiającego;
3) Zamawiający zawiadomi Wykonawcę o zamiarze skorzystania z prawa opcji. Zawiadomienie będzie zawierało maksymalne ilości asortymentu zamawianego w ramach przedmiotowego uprawnienia Zamawiającego;
4) Warunki realizacji zamówienia objętego prawem opcji będą takie same jak te, które obowiązują przy realizacji zamówienia podstawowego. Zamawiający zastrzega również, że ceny jednostkowe objęte opcją będą identyczne, jak w zamówieniu podstawowym;
5) Zamawiający zastrzega, że maksymalna ilość asortymentu przewidziana w ramach prawa opcji wynosi 30% zamówienia podstawowego i może ulec zmniejszeniu w zależności od potrzeb Zamawiającego w trakcie trwania umowy;
6) Zamawiający może skorzystać z prawa opcji w terminie zamówienia podstawowego, o którym mowa w §2 ust. 1.

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.8. Zamówienie obejmuje opcje (Część zamówienia nr 9)

Przed zmianą:
NIE

Po zmianie:
TAK

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.9. Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji (Część zamówienia nr 9)

Przed zmianą:

Po zmianie:
W ramach przedmiotu umowy Zamawiający, uprawniony jest do skorzystania z prawa opcji na zasadach i trybie opisanym poniżej:
1) Zamawiający może skorzystać z prawa opcji w ramach każdej z części zamówienia w całości lub w części;
2) Zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego, dlatego też nieskorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji nie stanowi podstawy dla Wykonawcy do dochodzenia jakichkolwiek roszczeń w stosunku do Zamawiającego;
3) Zamawiający zawiadomi Wykonawcę o zamiarze skorzystania z prawa opcji. Zawiadomienie będzie zawierało maksymalne ilości asortymentu zamawianego w ramach przedmiotowego uprawnienia Zamawiającego;
4) Warunki realizacji zamówienia objętego prawem opcji będą takie same jak te, które obowiązują przy realizacji zamówienia podstawowego. Zamawiający zastrzega również, że ceny jednostkowe objęte opcją będą identyczne, jak w zamówieniu podstawowym;
5) Zamawiający zastrzega, że maksymalna ilość asortymentu przewidziana w ramach prawa opcji wynosi 30% zamówienia podstawowego i może ulec zmniejszeniu w zależności od potrzeb Zamawiającego w trakcie trwania umowy;
6) Zamawiający może skorzystać z prawa opcji w terminie zamówienia podstawowego, o którym mowa w §2 ust. 1.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2022-12-02 09:00

Po zmianie:
2022-12-05 09:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2022-12-02 10:00

Po zmianie:
2022-12-05 10:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2022-12-31

Po zmianie:
2023-01-03

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.