eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sulejówek"Przebudowa Willi Ułanka" w ramach zadania pn.: "Willa Ułanka"



Ogłoszenie z dnia 2024-08-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Przebudowa Willi Ułanka” w ramach zadania pn.: „Willa Ułanka”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO SULEJÓWEK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269114

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Dworcowa 55

1.5.2.) Miejscowość: Sulejówek

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-070

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@umsulejowek.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sulejowek.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7c9f558d-9381-4c2c-b323-f5a979125c15

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Przebudowa Willi Ułanka” w ramach zadania pn.: „Willa Ułanka”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7c9f558d-9381-4c2c-b323-f5a979125c15

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00468960

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00019916/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 "Przebudowa Willi Ułanka" w ramach zad. pn.: "Willa Ułanka"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Przedmiotowe postępowanie dofinansowane jest w ramach Programu Inwestycji Strategicznych „Polski Ład”.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00402856

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: W.PRP.271.37.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 2446435 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest remont Willi Ułanka zlokalizowanej przy ul. J. Hoene - Wrońskiego 1 w Sulejówku, na działce ew. 28 obręb 0002.
2.Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje Program Funkcjonalno-Użytkowy pn.: „Remont Willi Ułanka”, wykonany przez MT Design Marcin Turlej, ul. 3 Maja 37, 05-071 Sulejówek, stanowiący załącznik nr 1 do SWZ.
3. Realizacja przedmiotu umowy, została podzielona na etapy:
• Etap 1 - obejmujący sporządzenie dokumentacji technicznej i wykonawczej, pozyskanie wszelkich uzgodnień, warunków opinii, w tym pozwolenia na budowę bądź dokumentu równoważnego,
• Etap 2 - obejmujący wykonanie wszelkich prac oraz zakup i dostawę wszystkich materiałów, urządzeń itp. wynikających z dokumentacji przetargowej,
• Etap 3 – obejmujący uzyskanie decyzji na użytkowanie w imieniu Zamawiającego oraz przygotowanie dokumentacji powykonawczej.

Etap 1 – Wykonawca zobowiązany jest do:
1) uzyskania w imieniu Zamawiającego wszelkich warunków, uzgodnień, opinii itp. niezbędnych do zatwierdzenie dokumentacji technicznej w Starostwie Mińskim,
2) uzgodnienia z Zamawiającym dokumentacji projektowej,
3) sporządzenia dokumentacji technicznej oraz wykonawczej w ilości 2 egz. dla Zamawiającego (w tym możliwa kserokopia) w wersji papierowej oraz 1 egz. w formie elektronicznej nagranej na nośniku - zmiana w stosunku do PFU str. 22,
4) uzyskania w imieniu Zamawiającego prawomocnego pozwolenia na budowę bądź zgłoszenia.

Etap 2 – Wykonawca zobowiązany jest do:
1) przejęcia terenu budowy od Zamawiającego,
2) ścisłej współpracy z Zamawiającym, Użytkownikiem Ułanki (w której mieści się biblioteka) oraz Straży Miejskiej,
3) udziału w naradach koordynacyjnych,
4) przedstawienia kart materiałowych wszelkich materiałów, urządzeń do akceptacji Zamawiającego, przed zamówieniem oraz wbudowaniem,
5) ponoszenia kosztów mediów w czasie budowy. Koszty będą naliczane wg faktycznego użycia i będę refakturowane na wykonawcę.
6) wykonania całego zakresu objętego Programem Funkcjonalno- Użytkowym,
7) wbudowania / wyposażenia materiałami nowymi, nie używanymi, bez wad,
8) zabezpieczenia wszystkich książek, pism, czasopism itp. i zapewnienie miejsca ich składowania na czas prowadzenia remontu – zmiana w stosunku do PFU str. 16,
9) zapewnienia w czasie realizacji zadania działalności biblioteki w zakresie administracji;
10) uzgadniania z Mazowieckim Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków wszelkich materiałów, rozwiązań architektonicznych na etapie wykonawczym.

Etap 3 – Wykonawca zobowiązany jest do:
1) uzyskania w imieniu Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie bądź dokumentu równoważnego,
2) przekazania Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej w 2 egz. w formie papierowej oraz 1 elektronicznej (skany) nagrane na nośniku zewnętrznym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt. 3) ustawy Pzp, ponieważ oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. W budżecie Miasta zarezerwowano kwotę 3.125.000,00 zł brutto, natomiast cena oferty najkorzystniejszej wynosi 3.628.500,00 zł brutto.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.