Ogłoszenie z dnia 2022-12-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00433410/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa AGD – wyposażenie kuchni dla potrzeb Żłobka nr 16
przy ul. Sygnałowej 23 we Wrocławiu.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Wrocławski Zespół Żłobków
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 021545051
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Fabryczna 15
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 53-609
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.7.) Numer telefonu: 717186276/77
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wzz.wroc.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.wzz.wroc.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://wzz-wroc.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Opieka nad dziećmi do lat 3
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa AGD – wyposażenie kuchni dla potrzeb Żłobka nr 16przy ul. Sygnałowej 23 we Wrocławiu.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4320b914-60d2-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00469009
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00001845/30/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.67 Dostawa wyposażenia do kuchni ( m.in: talerze, salaterki, łyżeczki, widelce, noże)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt pt.: „Mamo, tato wróć do pracy” (nr wniosku RPDS.08.04.01-02-0129/19) realizowany przez Gminę Wrocław / Wrocławski Zespół Żłobków współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00433410/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Znak sprawy: WZŻ.DZP/87/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 3041,89 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2. Przedmiotem zamówienia jest dostawa AGD wyposażenie kuchni – ( talerze, salaterki, kubki, łyżeczki, noże , deski HACCP, obieraczki do warzyw, formy do pieczenia, pojemniki do przechowywania) dla potrzeb Żłobka nr 16 przy ul. Sygnałowej 23
we Wrocławiu.
Zadanie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego
Funduszu Rozwoju Regionalnego – Regionalny Program Operacyjny Województwa
Dolnośląskiego na lata 2014-2020.
Projekt pt.: „Mamo, tato wróć do pracy” (nr wniosku RPDS.08.04.01-02-0129/19)
realizowany przez Gminę Wrocław / Wrocławski Zespół Żłobków współfinansowany
ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu
Operacyjnego 2014-2020
15. Szczegółowy zakres zamówienia określa:
1) Formularz asortymentowo – cenowy– załącznik nr 1A do SWZ , który zawiera opis przedmiotu zamówienia, jednostkę miary, ilość, .
2) Projekt (Wzór) umowy – załącznik nr 5 do SWZ.
16. Termin realizacji zamówienia : 14 dni od dnia podpisania umowy. Skrócony termin stanowi kryterium oceny ofert.
17. Obowiązki Wykonawcy zawarte są we wzorze umowy (załącznik nr 5 do SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 39221200-9 - Zastawa stołowa
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3405,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6665,67 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3405,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Strefa Kreatywności Justyna Fus
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8151806053
7.3.3) Ulica: Raki 247
7.3.4) Miejscowość: Żołynia
7.3.5) Kod pocztowy: 37-110
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
STREFA KREATYWNOŚCI JUSTYNA FUS
jakie przetargi wygrała firma
STREFA KREATYWNOŚCI JUSTYNA FUS
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3405,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 dni
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa kolorowego powielacza cyfrowego wraz z materiałami eksploatacyjnymi dla Działu Poligrafii Urzędu Miejskiego Wrocławia
- Usługa cateringowa realizowaną w GOS Wysoki Kamień w Szklarskiej Porębie - Powtórzenie
- Zakup i dostawa 4 radiowozów dla Straży Miejskiej Wrocławia
- 07920 Odtworzenie górki piaskowej przy ul. Wyboistej we Wrocławiu
- Dostawa aparatury kontrolno-badawczej niezbędnej do realizacji grantu OPUS27 - powtórka
- Dostawa fabrycznie nowego sprzętu TIK do 9 szkół podstawowych gminy Wrocław i gminy Kobierzyce (8 szkół gminy Wrocław, 1 szkoła gminy Kobierzyce) - w podziale na 4 zadania
więcej: przetargi w Wrocławiu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.