Og³oszenie z dnia 2022-12-01
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00023874/01 - Wynik z dnia 2023-01-11
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej im. Jana Paw³a II w M³ynkowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA PO£AJEWO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791112
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Obornicka 6A
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Po³ajewo
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-710
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski
1.5.7.) Numer telefonu: 672567028
1.5.8.) Numer faksu: 672567855
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@polajewo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.polajewo.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej im. Jana Paw³a II w M³ynkowie
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-073581f7-70b2-11ed-aea3-5a7c432eaced
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00469084
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-12-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00016141/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.8 Budowa sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej im. Jana Paw³a II w M³ynkowie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://polajewo.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://polajewo.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Zamawiaj±cy informuje, ¿e
szczegó³owe informacje dotycz±ce obs³ugi Platformy, w tym sk³adania ofert, zosta³y opisane w „Instrukcji korzystania z systemu”
dostêpnej w zak³adce „Regulacje i procedury procesu zakupowego” oraz w „Regulaminie korzystania z Marketplanet OnePlace”
(dostêpnym: https://oneplace.marketplanet.pl/regulamin):
1) dopuszczany format kwalifikowanego podpisu elektronicznego:
a) dokumenty w formacie .pdf zaleca siê u¿ycie formatu PAdES;
b) dokumenty w formacie innym ni¿ .pdf, nale¿y u¿yæ formatu XAdES;
2) niezbêdne wymagania sprzêtowo – aplikacyjne:
a) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s;
b) komputer klasy PC lub MAC, o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2GHz, jeden z systemów
operacyjnych: MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux lub ich nowsze wersje;
c) zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa obs³uguj±ca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji, w przypadku Internet
Explorer minimalnie wersja 10.0;
d) w³±czona obs³uga JavaScript;
e) zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy pliki w formacie .pdf;
3) dopuszczalnymi formatami przesy³anych danych s± formaty wskazane w Za³±czniku nr 2 do Rozporz±dzenia Rady Ministrów z
dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany
informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych (t.j. Dz.U. z 2017 poz. 2247 ze
zm.)
4) preferowanymi formatami przesy³anych danych s±: .pdf, .xls, .xlsx, .doc, .docx, .zip, .xml, .7z;
5) maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem Platformy: 100 MB;
6) informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych:
a) plik za³±czony i zapisany przez Wykonawcê na Platformie widoczny jest na Platformie jako zaszyfrowany w formacie kodowania
UTF8. Odszyfrowanie pliku nastêpuje automatycznie z chwil± up³ywu terminu otwarcia ofert;
b) oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformê zawiera datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego
serwera synchronizowanego zegarem G³ównego Urzêdu Miar;
c) w przypadku komunikacji pomiêdzy Wykonawc± a Zamawiaj±cym za po¶rednictwem poczty elektronicznej, w okoliczno¶ciach
wskazanych poni¿ej w ust. 8 oznaczeniem czasu odbioru danych bêdzie potwierdzenie dostarczenia wiadomo¶ci z serwera
pocztowego Zamawiaj±cego.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: KF.271.172.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 4517074,00 PLN
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: „Budowa sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej im. Jana
Paw³a II w M³ynkowie”, w formule „zaprojektuj i wybuduj”.
Planuje siê budynek parterowy, niepodpiwniczony z dachem p³askim (nachylenie po³aci max.12°). Budynek na rzucie
prostok±ta usytuowany na ty³ach istniej±cego budynku szko³y podstawowej i po³±czony z ni± projektowanym ³±cznikiem.
Ukszta³towanie terenu nie ulega zmianie. Budynek bêdzie mie¶ciæ halê sali gimnastyczno - sportowej oraz zaplecze
sanitarne i techniczne. Ponadto w zakres inwestycji wchodzi zagospodarowanie terenu wokó³ budowy zieleni± nisk± oraz
utwardzenia (chodnik).
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich czê¶ci oraz roboty w zakresie in¿ynierii l±dowej i wodnej
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71220000-6 - Us³ugi projektowania architektonicznego
45000000-7 - Roboty budowlane
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowê
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
45400000-1 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryæ i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami
oceny ofert:
1) Cena – waga kryterium 60%
2) Okres gwarancji – waga kryterium 40%
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy spe³niaj± ni¿ej okre¶lone warunki udzia³u w postêpowaniu:1) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
a) Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e posiada ¶rodki finansowe
lub zdolno¶æ kredytow± w wysoko¶ci nie mniejszej ni¿ 1 000 000,00 z³.
2) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli:
a) wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest
krótszy – w tym okresie, wykona³ nale¿ycie:
- co najmniej jedn± robotê budowlan± odnosz±c± siê do realizacji robót budowlanych w budynku u¿yteczno¶ci publicznej
polegaj±cych na budowie, rozbudowie lub remoncie o warto¶ci 2 500 000 PLN brutto.
b) wyka¿e, ¿e dysponuje wykwalifikowanymi osobami, które zostan± skierowane do realizacji zamówienia, tj.:
- kierownikiem budowy – osoba posiadaj±ce uprawnienia budowlane
w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeñ zgodnie z ustaw±
z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2021 r., poz. 2351 z pó¼n. zm.) z minimum 4-letnim sta¿em
pracy na stanowisku kierownika budowy;
- kierownikiem robót elektrycznych i elektroenergetycznych – osoba posiadaj±ce uprawnienia budowlane bez ograniczeñ
zgodnie z ustaw± z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2021 r., poz. 2351 z pó¼n. zm.) w
specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych;
- kierownikiem robót cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych
i kanalizacyjnych – osoba posiadaj±ce uprawnienia budowlane bez ograniczeñ zgodnie z ustaw± z dnia 7 lipca 1994 r.
Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2021 r., poz. 2351 z pó¼n. zm.) w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci,
instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiaj±cego zobowi±zany jest z³o¿yæ nastêpuj±ce podmiotowe ¶rodki dowodowe:
1) odpis lub informacjê z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w
zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporz±dzone nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy
wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Wykonawca na wezwanie Zamawiaj±cego zobowi±zany jest z³o¿yæ nastêpuj±ce podmiotowe ¶rodki dowodowe:
1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest
krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te
zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym
dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane
by³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne
odpowiednie dokumenty – za³±cznik nr 4 do SWZ;
2) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za
¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji
zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu
wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami – za³±cznik nr 5 do SWZ,
3) informacjê z banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej potwierdzaj±c± wysoko¶æ posiadanych ¶rodków
finansowych lub zdolno¶æ kredytow± wykonawcy, w okresie nie wcze¶niejszym ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem.
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
Nie dotyczy5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
Wykonawca przystêpuj±cy do postêpowania jest zobowi±zany, przed up³ywem terminu sk³adania ofert, wnie¶æ wadium w kwocie: 50 000 PLN.6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo musi byæ za³±czone do oferty.2. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1) o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdziale IX ust. 1 SWZ, sk³ada z ofert± ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu,
2) wykonawcy do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane/us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy (tre¶æ o¶wiadczenia zosta³a zawarta w formularzu ofertowym),
3) Wykonawcy zobowi±zani s± na wezwanie Zamawiaj±cego z³o¿yæ podmiotowe ¶rodki dowodowe, o których mowa w Rozdziale IX ust. 3 SWZ, przy czym dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie, za¶ dokumenty potwierdzaj±ce spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu sk³ada odpowiednio wykonawca/wykonawcy który wykazuje spe³nianie warunku udzia³u w postêpowaniu.
3. Wszelka korespondencja prowadzona bêdzie wy³±cznie z Pe³nomocnikiem.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany zawartej umowy w stosunku do tre¶ci wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 p.z.p. oraz wskazanym we wzorze umowy, stanowi±cym za³±cznik nr 8 do SWZ. Zmiana umowy wymaga dla swej wa¿no¶ci, pod rygorem niewa¿no¶ci, zachowania formy pisemnej.7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-12-16 12:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Za po¶rednictwem Platformy zakupowej https://polajewo.ezamawiajacy.pl wg zasad okre¶lonych w SWZ.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-12-16 12:10
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
INNE PRZETARGI PO£AJEWO
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od w³a¶cicieli nieruchomo¶ci zamieszka³ych na terenie Gminy Po³ajewo
- Dostawa oleju opa³owego
wiêcej: przetargi PO£AJEWO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej zespo³u budynków jednorodzinnych dwulokalowych w zabudowie szeregowej w miejscowo¶ci Twardogóra.
- Remont i przystosowanie pomieszczeñ na potrzeby realizacji projektu "Bli¿ej rodziny i dziecka -wsparcie rodzin prze¿ywaj±cych problemy opiekuñczo - wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastêpczej-etap II"
- Budowa pochylni przeznaczonej dla osób niepe³nosprawnych oraz klatki schodowej o konstrukcji stalowej wraz ze zje¿d¿alni± rurow±
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych w zakresie modernizacji rozdzielni nn oraz stacji transformatorowej w budynkach - o ruchu ci±g³ym
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla przebudowy Parku im. H. Sienkiewicza - czê¶æ pó³nocna
- Modernizacja i przebudowa budynku obs³ugi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównowa¿ona mobilno¶æ miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.