Ogłoszenie z dnia 2024-08-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00372536/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-19
- 2024/BZP 00392999/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa zbiornika wyrównawczego na oczyszczalni ścieków w Suścu - II postępowanie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SUSIEC
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950368977
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Tomaszowska 2
1.5.2.) Miejscowość: Susiec
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-672
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: (84) 665-48-93
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@susiec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugsusiec.bip.lubelskie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-eaee9e6d-2c7f-11ef-b373-0e435a8a43bc1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa zbiornika wyrównawczego na oczyszczalni ścieków w Suścu - II postępowanie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-eaee9e6d-2c7f-11ef-b373-0e435a8a43bc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00469148
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00019444/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Budowa zbiornika wyrównawczego na oczyszczalni ścieków w Suścu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00372536
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-I.274.4.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 2023980,44 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn.: „Budowa zbiornika wyrównawczego na oczyszczalni ścieków w Suścu” - II postępowanie.
2. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje przebudowę zewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej oraz budowę zbiornika wyrównawczego wraz z instalacjami elektrycznymi oraz AKPiA na terenie oczyszczalni ścieków w miejscowości Susiec. Inwestycja zlokalizowana jest na działkach oznaczonych nr ewid. 523/1 i 523/2, obręb nr 0016 Skwarki, położonych w miejscowości Susiec, gmina Susiec. Zakres prac obejmuje zewnętrzne instalacje kanalizacji sanitarnej, połączenie zbiornika z istniejącą instalacją na terenie oczyszczalni ścieków, relokacje stacji zlewnej ścieków dowożonych wraz z podjazdem dla samochodów dowożących ścieki. W ramach zadania należy wykonać:
1) zbiornik dwukomorowy na ścieki składający się z:
- komora 1 na ścieki dowożone, która będzie odprowadzała przywożone ścieki wstępnie oczyszczone za pomocą sita do istniejącego kolektora DN315 na terenie oczyszczalni a następnie do pompowni głównej,
- komora 2 wyrównawcza, która będzie odbierała ścieki oczyszczone mechanicznie oraz ścieki recyrkulowane/ wodę nadosadową, a następnie za pomocą pomp będzie odprowadzała je do komór SBR za pomocą istniejącej instalacji w budynku technicznym rozwiązanie jest przedstawione w projekcie technicznym,
- na płycie zbiornika będzie umieszczona stacja zlewna ścieków (istniejąca znajdująca się na terenie oczyszczalni ścieków) oraz sito do ścieków dowożonych podłączone do stacji zlewnej.
2) Zewnętrzne instalacje składające się z elementów:
- rurociągi grawitacyjne,
- studnie kanalizacyjne z włazami żeliwnymi,
- zbiornik żelbetowy dwukomorowy wraz z pompami,
- rurociąg ciśnieniowy,
- rurociąg ze stali nierdzewnej,
- przewód wodociągowy dla stacji zlewnej ścieków ,
- sito dla ścieków dowożonych,
- stacja serwisowa kamperów.
3) Instalację elektryczną oraz AKPiA dla nowo budowanego zbiornika ścieków. W ramach zadania zostanie wykonana nowa szafa zasilająco-sterownicza dla zbiornika i innych technologicznych urządzeń. W budynku technologicznym rozdzielnia zostanie doposażona o instalacje elektryczną i automatyki na nowe wraz z całym osprzętem.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 1 do SWZ. Składają się na niego następujące dokumenty:
1) dokumentacja projektowa pn.: „Budowa zbiornika dwukomorowego na ścieki na terenie gminnej oczyszczalni ścieków”, w tym: Projekt zagospodarowania terenu, Projekt techniczny (wykonawczy), Projekt techniczny – instalacje elektryczne,
2) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB),
3) przedmiar robót
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic
45262300-4 - Betonowanie
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli
45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2460000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3038100,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2460000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WIKO SYSTEM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5214007574
7.3.3) Ulica: Kielecka
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-530
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2460000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI SUSIEC
- Zakup paliw płynnych w latach 2025-2027 przez Gminę Susiec
- "Adaptacja pomieszczeń na potrzeby utworzenia Gminnego Klubu Dziecięcego w Suścu"
więcej: przetargi SUSIEC »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu do sali doświadczania świata obejmująca jego instalację i rozmieszczenie w ramach projektu pn.: "Akademia Przedszkolaka w ZPE-T w Bobrowie".
- Termomodernizacja części mieszkalnej budynku szkoły w Sadurkach
- Utworzenie 24 nowych miejsc opieki w ramach programu Aktywny Maluch 2022-2029 w Gminnym Klubie Malucha pod adresem: Tyble 50A, 98 - 420 Sokolniki
- Zaprojektowanie i rozbudowa SUW Jordanów Śląski wraz z magistralą wodociągową zasilającą zbiorniki wyrównawcze wieżowe podziemne, rozbudowa sieci wodociągowej oraz wykonanie kanalizacji sanitarnej .
- Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej w Olszewnicy Starej
- Termomodernizacja budynku Publicznej Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 26 w Wałbrzychu
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.