eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ChodeczZakup i dostawa oprogramowania i sprzętu w ramach projektu Cyberbezpieczny Samorząd dla Miasta i Gminy Chodecz



Ogłoszenie z dnia 2024-08-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Zakup i dostawa oprogramowania i sprzętu w ramach projektu
Cyberbezpieczny Samorząd dla Miasta i Gminy Chodecz

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: MIASTO I GMINA CHODECZ

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866838

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: ul. Kaliska 2

1.4.2.) Miejscowość: Chodecz

1.4.3.) Kod pocztowy: 87-860

1.4.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@chodecz.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.chodecz.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00469189

2.2.) Data ogłoszenia: 2024-08-23

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00464348

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przed zmianą:
Zgodnie z art. 13 ust.1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1) Administratorem zbieranych i przetwarzanych danych osobowych jest Urząd Miasta i Gminy Chodecz reprezentowany przez Burmistrza Miasta i Gminy Chodecz z siedzibą w Chodczu przy ul. Kaliska 2, tel. 54 284 80 70.
2) Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych (IOD) e-mail: iod@chodecz.pl
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO wyłącznie w celu prowadzenia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy, a podstawą prawną ich przetwarzania jest obowiązek prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówień publicznych spoczywający na Zamawiającym;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 3 ustawy pzp;
5) Pani/Pana dane osobowe nie będą udostępniane osobom fizycznym lub podmiotom, które nie są do tego uprawnione. Dane osobowe mogą być udostępnione tylko i wyłącznie podmiotom uprawnionym do ich pozyskania na podstawie przepisów prawa regulujących ich działalność. Udostępnienie danych osobowych w takich przypadkach odbywa się na pisemny wniosek.
6) Przekazywanie Pani/Pana danych osobowych podmiotom zewnętrznym bez wniosku może odbywać się w związku ze sprawami prowadzonymi w UMiG, w celu realizacji interesu prawnego uczestników postępowania.
7) Pani/Pana dane osobowe mogą być przekazywane do państw trzecich tylko i wyłącznie w celu realizacji interesu prawnego uczestników postępowania. Pod pojęciem państw trzecich rozumie się wszystkie kraje, które nie są państwami członkowskimi Unii Europejskiej.
8) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą przez okres niezbędny do realizacji w celu przetwarzania danych tj. do czasu niezbędnego do zrealizowania Pani/Pana uprawnień.
9) ma Pani/Pan prawo do:
a) dostępu do swoich danych osobowych,
b) sprostowania swoich danych osobowych,
c) wniesienia skargi odnośnie nieprawidłowego przetwarzania danych osobowych do organu nadzorczego,
d) usunięcia, ograniczenia lub wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych,
e) przenoszenia danych, uzyskania kopii danych osobowych.
10) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy pzp;
11) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
12) Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostały Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
W trakcie oraz po zakończeniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, w przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających w szczególności na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia.

WYMAGANIA W ZAKRESIE ZATRUDNIENIA NA PODSTAWIE STOSUNKU PRACY, W OKOLICZNOŚCIACH, O KTÓRYCH MOWA W ART. 95
Zamawiający nie określa w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, ponieważ zakres wykonywanych czynności nie dotyczy zapisów, o których mowa w art. 22 § 1 Kodeksu Pracy.

Po zmianie:
1. Przedmiotem zamówienia jest „Zakup i dostawa oprogramowania i sprzętu w ramach projektu Cyberbezpieczny Samorząd dla Miasta i Gminy Chodecz”.
2. Przedmiot zamówienia współfinasowany w ramach realizacji projektu „Cyberbezpieczny Samorząd” dofinansowanego w formie grantu z programu Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (FERC), Priorytet II: Zaawansowane usługi cyfrowe, Działanie 2.2. Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa”.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) Zakup, dostawę i montaż urządzeń i oprogramowania:
- Urządzenie UTM 1 klaster (2 szt ) z serwisem i licencją na 2 lata
- MACIERZ ( serwer NAS ) wraz z dyskami 1 szt
- Zarządzany przełącznik wielowarstwowy ( 48 portów) 2 szt
- Zarządzany przełącznik wielowarstwowy ( 16 portów) 2 szt
- Zasilacz UPS w obudowie typu RACK 2 szt
- System DLP (zapobieganie niekontrolowanemu wyciekowi informacji z firmy ) 1 szt. składający się z 30 stanowiskowych licencji bezterminowych z serwisem na 2 lata
- Program antywirusowy 30 stanowisk licencja na 2 lata
- Program do tworzenia i zarządzania kopiami bezpieczeństwa - 6 lic bezterminowych na stacje robocze z serwisem na dwa lata
- Program do tworzenia i zarządzania kopiami bezpieczeństwa - 2 lic bezterminowe na maszyny wirtualne
- Narzędzie do zarządzania logami 1 szt
- Urządzenia UPS do komputerów stacjonarnych 10 szt
- Serwery do wykonywania kopi bezpieczeństwa 2 szt
- Macierz serwerowa
2) Wdrożenia:
- Wdrożenie klastra serwerów wraz z zasilaniem awaryjnym
- Wdrożenie macierzy SAN
- Segmentacja sieci z użyciem klastra UTM, dwóch przełączników dystrybucyjnych 8x8 oraz dwóch
- przełączników 48p
- Wdrożenie oprogramowania do tworzenia i zarządzania kopiami bezpieczeństwa na dwóch maszynach wirtualnych i sześciu stacjach roboczych
- Wdrożenie serwera plików do przechowywania kopii zapasowych
- Wdrożenie narzędzia do zarządzania logami
3) Szkolenie specjalistyczne dla informatyków
- Zakres szkolenia - UTM ogólny
- Zakres szkolenia - oprogramowania do tworzenia i zarządzania kopiami bezpieczeństwa
- Zakres szkolenia - zarządzanie przełącznikami wielowarstwowymi
- Zakres szkolenia - serwer NAS
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 6 do SWZ.

WYMAGANIA W ZAKRESIE ZATRUDNIENIA NA PODSTAWIE STOSUNKU PRACY, W OKOLICZNOŚCIACH, O KTÓRYCH MOWA W ART. 95
Zamawiający nie określa w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, ponieważ zakres wykonywanych czynności nie dotyczy zapisów, o których mowa w art. 22 § 1 Kodeksu Pracy.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2024-08-30 09:00

Po zmianie:
2024-09-03 10:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2024-08-30 09:30

Po zmianie:
2024-09-03 10:30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.