Ogłoszenie z dnia 2024-08-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00407281/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w obrębie ul. Mazurka w msc. Połaniec – etap I
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA POŁANIEC
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409710
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Ruszczańska 27
1.5.2.) Miejscowość: Połaniec
1.5.3.) Kod pocztowy: 28-230
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@poczta.polaniec.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://polaniec.bip.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9513211.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w obrębie ul. Mazurka w msc. Połaniec – etap I2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7afe104a-1743-4e96-bdb1-09042abb5f39
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00469249
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00047083/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.18 Budowa odcinka sieci kanalizacji sanitarnej ul. Mazurka w Połańcu– etap I
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00407281
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TI.271.266.2024.TID-2
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 336787,75 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest budowa pierwszego etapu sieci kanalizacji sanitarnej zgodnie
z projektem budowlanym, nr zgłoszenia B-II.6740.5.1.21.2023ES z dnia 19.07.2023r. w obrębie ul. Mazurka na terenie Miasta Połaniec. Pierwszy etap obejmuje zakres:
• nadbudowę nowej studni DN1000 (K1) na istniejącej sieci znajdującej się pod asfaltem drogi powiatowej nr 1067T;
• wykonaniem odpowiedniego projektu czasowej organizacji ruchu dla prac związanych z robotami prowadzonymi w szerokości pasów drogowych;
• wykonanie przejścia pod drogą powiatową w rurze ochronnej PE100 SDR17 DN 315x18,7 L=14m;
• wykonanie w pasie zielonym drogi gminnej odcinka około 180mb rur kanalizacji sanitarnej PVC-U SN8 DN200 mm
• przewiert sterowany w rurze ochronnej PE100 SDR17 DN 315x18,7 L=12m (miedzy studniami K4-K18);
• 6 studni (K2, K3, K4, K8, K19 oraz K21);
• trójnik PCV-U SN8 DN200/160 mm (K20)
• przewiertem sterowanym w rurze ochronnej PE100 SDR17 DN 250x14,8 L=11,5m (miedzy K20-K35);
• podłączeniem istniejącego przyłącza z domu znajdującego się na działce nr 5226/12 do K35;
2. Etap I przewiduje wykonanie zakresu opisanego w pkt.1 wraz ze wszystkimi niezbędnymi robotami towarzyszącymi zgodnie z załączoną dokumentacją techniczną a potrzebnymi do prawidłowego działania kanalizacji sanitarnej dla etapu I.
3. Załączone dokumentacje stanowią 100% zgłoszenia jakie Gmina Połaniec uzyskała w ramach zleconego zadania projektowego i w ramach szacowania zadania należy wycenić tylko roboty dla etapu I.
4. Zamówienie należy wykonać zgodnie z:
a) zgłoszeniem B-II.6740.5.1.21.2023ES z dnia 19.07.2023r.
b) specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych STWiORB,
c) przedmiarem robót.
5. Załączone projekty - stanowią podstawę do szacowania i wykonania robót
6. Załączony przedmiar robót - ma charakter pomocniczy i nie stanowi podstawy do wyceny robót.
7. Wszystkie prace winny być zrealizowane zgodnie z obowiązującymi normami, sztuką budowlaną, przepisami BHP, ppoż.
8. Po zakończeniu robót należy doprowadzić teren - wzdłuż odcinków kanalizacji sanitarnej jak również przyległy - do należytego stanu, uporządkowanie terenu budowy (odtworzenie istniejącego ogrodzenia itp.).
9. Podstawowe warunki i wymagania dotyczące realizacji przedmiotowego zadania:
a) Jeżeli wystąpi wysoki poziom wód gruntowych, Wykonawca jest zobowiązany zapewnić ciągłe odwodnienie wykopów ziemnych według własnej technologii w oferowanej cenie ryczałtowej zadania,
b) Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt wykona obsługę geodezyjną zadania, w tym inwentaryzację powykonawczą, przez uprawnionego geodetę zgodnie
z obowiązującymi przepisami,
c) Wykonawca jest odpowiedzialny za pełną kontrolę robót i jakość materiałów użytych do realizacji zamówienia przez siebie i swoich podwykonawców,
d) Na dostarczone do wbudowania w procesie realizacji inwestycji materiały
i urządzenia, Wykonawca zobowiązany jest przedstawić atesty, aprobaty techniczne lub inne dokumenty równoważne,
e) Wykonawca na swój koszt zobowiązany będzie do właściwej organizacji placu budowy,
f) Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt zabezpiecza wszelkie media,
g) Przez cały okres realizacji robót Wykonawca dba o bezpieczeństwo w ruchu pieszym oraz drogowym w obrębie prowadzonych robót,
h) Zamawiający zabrania stosowania materiałów szkodliwych dla otoczenia. Materiały nie odpowiadające wymaganiom zostaną usunięte z terenu budowy na koszt Wykonawcy,
i) Wykonawca ma obowiązek zabezpieczenia składowanych materiałów, narzędzi i sprzętu przed zniszczeniem, uszkodzeniem, kradzieżą, zagrożeniem dla osób postronnych,
j) Obowiązkiem Wykonawcy będzie zapewnienie i przestrzeganie warunków bhp, zabezpieczenie interesów osób trzecich, naprawa ewentualnych szkód wyrządzonych w trakcie realizacji, ochrona mienia związanego z budową (materiały i sprzęt wykonawcy oraz mienie użytkownika),
k) Wykonawca w żadnym przypadku nie może powoływać się na ewentualne pominięcie niektórych robót w dostarczonych przez Zamawiającego przedmiarach, które mają jedynie charakter pomocniczy, a ich treść nie może być podstawą jakichkolwiek roszczeń. Podstawą zamówienia jest dokumentacja projektowa i pozostałe dokumenty przetargowe tworzące SWZ, a wynagrodzenie ma charakter ryczałtowy, którego definicję określa art.632 Kodeksu cywilnego.
l) Wykonawca jest zobowiązany do kontaktu z gospodarzem działek prywatnych jak również z zamawiającym przed rozpoczęciem prac jak również w trakcie ich trwania,
m) W czasie realizacji robót w pobliżu istniejących zadrzewień, Wykonawca zabezpieczy odpowiednio pnie drzew oraz ograniczy do minimum prowadzenie prac sprzętem ciężkim w obrębie strefy korzeniowej drzew.
10. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia występuje wskazanie znaków towarowych lub pochodzenia, Zamawiający informuje, iż zapis ten jest jedynie określeniem minimalnych parametrów i stanowi wskazanie dla Wykonawcy jakie cechy powinny posiadać materiały lub urządzenia użyte do realizacji przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza realizację zamówienia poprzez zastosowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Wykonawca, który oferuje materiały lub urządzenia równoważne zobowiązany jest wykazać w ofercie, że spełniają one wymagania Zamawiającego.
11. Zamawiający opisując przedmiot zamówienia przy pomocy norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Wykazanie równoważności winno odbyć się w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104 - 107 ustawy Pzp.
12. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia ujęto zapis wynikający z KNR lub KNNR wskazujący na konieczność wykorzystywania przy realizacji zamówienia konkretnego sprzętu o konkretnych parametrach zamawiający dopuszcza używanie innego sprzętu o ile zapewni to osiągnięcie zakładanych parametrów projektowych i nie spowoduje ryzyka niezgodności wykonanych prac z dokumentacją projektową.
Wymagania dodatkowe:
13. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca przed przygotowaniem oferty dokonał wizji lokalnej, z zastrzeżeniem, że sporządzenie oferty jest możliwe bez odbycia wizji lokalnej.
14. Zamawiający przekazuje wraz SWZ wszelką dokumentację niezbędną do realizacji zamówienia, w związku z czym nie przewiduje możliwości ani konieczności jej sprawdzenia przez Wykonawcę w siedzibie Zamawiającego.
15. Wymagany okres gwarancji i okres rękojmi na przedmiot zamówienia tj. roboty budowlane wraz z materiałami użytymi do tych robót – min. 60 miesięcy, a max. 72 miesięcy. Bieg terminu gwarancji i rękojmi rozpoczyna się od dnia odbioru końcowego robót budowlanych, potwierdzonego protokołem odbioru końcowego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45232440-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 225894,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 300000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 225894,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: POL-BUD Monika Polek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 9222313247
7.3.4) Miejscowość: Tarnobrzeg
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 225894,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-10-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI POŁANIEC
więcej: przetargi POŁANIEC »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Inwestycje w infrastrukturę zaopatrzenia w wodę i oczyszczania ścieków w Gminie Podedwórze
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnych w ramach projektu Poprawa gospodarki ściekowej w gminie Halinów - 5 części
- Wykonanie robót z branży sanitarnej w ramach zadania pn.: "Budowa drogi powiatowej w Sokółce od ul. Mickiewicza do ulic Witosa i Mariańskiej"
- Budowa kanalizacji ogólnospławnej i budowa odcinka sieci wodociągowej wraz z przepięciem przyłączy w działkach nr 37, 45, 44/44, obręb Żarów"
- Przebudowa ulicy Konopnickiej w Golubiu-Dobrzyniu o nr 110617C (0+000,00 km - 0+369,96 km) w ramach zadania pn. "Przebudowa ulicy Konopnickiej"
- Budowa żłobka w Nidzicy
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.