eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LubomierzModernizacja Gminnej Biblioteki Publicznej w Lubomierzu



Ogłoszenie z dnia 2022-12-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja Gminnej Biblioteki Publicznej w Lubomierzu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi zamawiający centralny

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA LUBOMIERZ

1.3.) Oddział zamawiającego: Referat Techniczny

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821658

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: pl. Wolności 1

1.5.2.) Miejscowość: Lubomierz

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-623

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugim@lubomierz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.lubomierz.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://bip.lubomierz.pl/wiadomosci/3/lista/przetargi

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja Gminnej Biblioteki Publicznej w Lubomierzu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b4c4c0c3-3b27-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00469275

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00022538/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Modernizacja Gminnej Biblioteki Publicznej w Lubomierzu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00362290/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RT.271.122.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 394663,46 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest Modernizacja Gminnej Biblioteki Publicznej w Lubomierzu.
Zadanie jest dofinansowane w ramach Kierunku interwencji 2.1. „Infrastruktura bibliotek 2021-2025” , Priorytet 2 Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa 2.0 ze środków finansowych Ministra Kultury i Dziedzictwa narodowego pochodzących z budżetu państwa.
1.1. Obiekt będący przedmiotem opracowania to budynek gminny w którym znajduje się gminna biblioteka publiczna położony jest przy ulicy Wacława Kowalskiego 5A na terenie historycznej zabudowy mieszkalno-usługowej. Teren położony jest w sąsiedztwie rynku miejskiego.
Przeznaczenie budynku nie ulega zmianie. W budynku znajdują się pomieszczenia związane z funkcjonowaniem biblioteki, pomieszczenie o funkcji biurowej i administracyjnej przeznaczone dla pracowników, zaplecze socjalne i pomieszczenia techniczne i magazynowe w przyziemiu budynku. W ramach planowanej przebudowy planuje się poprawę warunków korzystania z obiektu przez osoby niepełnosprawne poprzez zaprojektowanie wejścia z poziomu terenu oraz dostosowanie toalety do potrzeb osób niepełnosprawnych i pomieszczenia o funkcji socjalnej z aneksem kuchennym dla pracowników.
1.2. W ramach robót budowlanych przewiduje się przebudowa fragmentu budynku (wg oznaczenia na części graficznej) w celu polepszenia możliwości korzystania z obiektu przez osoby niepełnosprawne
1.3. W ramach przebudowy będą prowadzone następujące roboty budowlane:
 Rozbiórki fragmentów ścian, posadzek oraz istniejącej instalacji wod-kan, C.O. i elektrycznej
 wg części graficznej;
 Budowa nowych fragmentów ścian;
 Wykonanie nowych posadzek;
 Demontaż części stolarki okiennej i drzwiowej.
1.4. Pozostała część budynku będzie objęta remontem oraz będą tam prowadzone prace montażowe, instalacyjne i wykończeniowe.
 Remont i montaż instalacji wodnej i kanalizacyjnej;
 Remont i montaż instalacji elektrycznej i niskoprądowej;
 Remont i wymiana pokrycia dachowego (dach przy świetliku)– materiał wykończenia bez zmian;
 Remont i wymiana świetlika;
 Montaż części stolarki okiennej i drzwiowej;
 Roboty remontowe i wykończeniowe wewnątrz budynku.

Uwaga 1: Z uwagi na pozyskane dofinansowanie do końca 2022r. należy wykonać roboty budowlane obejmujące wymianę instalacji elektrycznej, wykonanie sieci LAN, wymienne instalacji grzewczej, orurowanie i odbiorniki ciepła, roboty sanitarne, remont sanitariatów.

Uwaga 2: Dokumentacja projektowa oraz przedmiar zawierają również wykaz wyposażenia wnętrz – Zamawiający wyklucza z postępowania wyposażenie wskazane w przedmiarze oznaczone
w pozycjach od 40 do 55. Wyposażenie zostanie zakupione w odrębnym postępowaniu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45442100-8 - Roboty malarskie

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45321000-3 - Izolacja cieplna

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 667148,83 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1143900 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 667148,83 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Modernizacyjno – Budowlany Delta Adam Bednarczuk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6121028259

7.3.3) Ulica: Dolne Młyny 54/2

7.3.4) Miejscowość: Dolne Młyny 54/2

7.3.5) Kod pocztowy: 59-700

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 667148,83 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.