Ogłoszenie z dnia 2022-12-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00362290/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-23
- 2022/BZP 00381255/01 - Modyfikacja z dnia 2022-10-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja Gminnej Biblioteki Publicznej w Lubomierzu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi zamawiający centralny1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA LUBOMIERZ
1.3.) Oddział zamawiającego: Referat Techniczny
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821658
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: pl. Wolności 1
1.5.2.) Miejscowość: Lubomierz
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-623
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugim@lubomierz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.lubomierz.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://bip.lubomierz.pl/wiadomosci/3/lista/przetargi1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja Gminnej Biblioteki Publicznej w Lubomierzu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b4c4c0c3-3b27-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00469275
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00022538/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 Modernizacja Gminnej Biblioteki Publicznej w Lubomierzu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00362290/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RT.271.122.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 394663,46 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest Modernizacja Gminnej Biblioteki Publicznej w Lubomierzu.
Zadanie jest dofinansowane w ramach Kierunku interwencji 2.1. „Infrastruktura bibliotek 2021-2025” , Priorytet 2 Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa 2.0 ze środków finansowych Ministra Kultury i Dziedzictwa narodowego pochodzących z budżetu państwa.
1.1. Obiekt będący przedmiotem opracowania to budynek gminny w którym znajduje się gminna biblioteka publiczna położony jest przy ulicy Wacława Kowalskiego 5A na terenie historycznej zabudowy mieszkalno-usługowej. Teren położony jest w sąsiedztwie rynku miejskiego.
Przeznaczenie budynku nie ulega zmianie. W budynku znajdują się pomieszczenia związane z funkcjonowaniem biblioteki, pomieszczenie o funkcji biurowej i administracyjnej przeznaczone dla pracowników, zaplecze socjalne i pomieszczenia techniczne i magazynowe w przyziemiu budynku. W ramach planowanej przebudowy planuje się poprawę warunków korzystania z obiektu przez osoby niepełnosprawne poprzez zaprojektowanie wejścia z poziomu terenu oraz dostosowanie toalety do potrzeb osób niepełnosprawnych i pomieszczenia o funkcji socjalnej z aneksem kuchennym dla pracowników.
1.2. W ramach robót budowlanych przewiduje się przebudowa fragmentu budynku (wg oznaczenia na części graficznej) w celu polepszenia możliwości korzystania z obiektu przez osoby niepełnosprawne
1.3. W ramach przebudowy będą prowadzone następujące roboty budowlane:
Rozbiórki fragmentów ścian, posadzek oraz istniejącej instalacji wod-kan, C.O. i elektrycznej
wg części graficznej;
Budowa nowych fragmentów ścian;
Wykonanie nowych posadzek;
Demontaż części stolarki okiennej i drzwiowej.
1.4. Pozostała część budynku będzie objęta remontem oraz będą tam prowadzone prace montażowe, instalacyjne i wykończeniowe.
Remont i montaż instalacji wodnej i kanalizacyjnej;
Remont i montaż instalacji elektrycznej i niskoprądowej;
Remont i wymiana pokrycia dachowego (dach przy świetliku)– materiał wykończenia bez zmian;
Remont i wymiana świetlika;
Montaż części stolarki okiennej i drzwiowej;
Roboty remontowe i wykończeniowe wewnątrz budynku.
Uwaga 1: Z uwagi na pozyskane dofinansowanie do końca 2022r. należy wykonać roboty budowlane obejmujące wymianę instalacji elektrycznej, wykonanie sieci LAN, wymienne instalacji grzewczej, orurowanie i odbiorniki ciepła, roboty sanitarne, remont sanitariatów.
Uwaga 2: Dokumentacja projektowa oraz przedmiar zawierają również wykaz wyposażenia wnętrz – Zamawiający wyklucza z postępowania wyposażenie wskazane w przedmiarze oznaczone
w pozycjach od 40 do 55. Wyposażenie zostanie zakupione w odrębnym postępowaniu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45442100-8 - Roboty malarskie
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45321000-3 - Izolacja cieplna
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 667148,83 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1143900 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 667148,83 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Modernizacyjno – Budowlany Delta Adam Bednarczuk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6121028259
7.3.3) Ulica: Dolne Młyny 54/2
7.3.4) Miejscowość: Dolne Młyny 54/2
7.3.5) Kod pocztowy: 59-700
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ADAM BEDNARCZUK Zakład Modernizacyjno-Budowlany "Delta"
jakie przetargi wygrała firma
ADAM BEDNARCZUK Zakład Modernizacyjno-Budowlany "Delta"
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 667148,83 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa przyłącza kablowego SN15kV wraz z bramką pomiarową do zasilania farmy fotowoltaicznej na działce 428 w miejscowości Łózki gmina Drelów
- Rozbudowa i adaptacja budynku po szkole podstawowej z przeznaczeniem na nową siedzibę Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli zakres dodatkowy na 2024 rok
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Dubiecko
- Remont elewacji w budynku nr 9 w kompleksie wojskowym przy ul. Czwartaków 3 w Grudziądzu w trybie 'zaprojektuj i wybuduj" - 111/2024
- Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie aglomeracji Drwinia - etap I
więcej: Roboty rozbiórkowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.