Ogłoszenie z dnia 2024-08-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00417624/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowóz i odwóz do szkół oraz przedszkoli uczniów z terenu Gminy Dolice,
w roku szkolnym 2024/2025
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Dolice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811685651
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ogrodowa 16
1.5.2.) Miejscowość: Dolice
1.5.3.) Kod pocztowy: 73-115
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.5.7.) Numer telefonu: 915640129
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretrariat@dolice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.dolice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-85284f18-c391-490e-b272-680afa4b09ca1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dowóz i odwóz do szkół oraz przedszkoli uczniów z terenu Gminy Dolice,w roku szkolnym 2024/2025
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-85284f18-c391-490e-b272-680afa4b09ca
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00469287
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00074614/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Dowóz i odwóz uczniów z terenu Gminy Dolice do szkół i przedszkoli w roku szkolnym 2024/2025
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00417624
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 776240,59 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: dowóz i odwóz uczniów (w dni, w których zgodnie z przepisami o organizacji roku szkolnego odbywać się będą zajęcia szkolne) do szkół oraz punktów przedszkolnych prowadzonych przez Gminę Dolice oraz szkół i przedszkoli w Barlinku i Stargardzie z miejscowości znajdujących się na terenie gminy Dolice.a) część I – wykonanie usługi na trasie nr 1,
Przedmiotem zamówienia będzie odwóz uczniów na trasie: rozpoczęcie w miejscowości Rzeplino, do miejscowości Trzebień i zakończenie usługi w miejscowości Lipka (odwóz ze szkoły podstawowej w Rzeplinie), zakładana średnia dzienna długość trasy około 13,2 km. Orientacyjny przebieg trasy opisany jest w tabeli nr 1 załącznika nr 6 do niniejszej SWZ. Zamawiający dopuszcza możliwość zlecenia kursu po drogach innych niż opisane w załączniku Nr 6 do SWZ o nawierzchni bitumicznej. Dla porównania złożonych ofert zamawiający przyjmie, że usługa wykonywana na innych trasach o nawierzchni bitumicznej wynosić będzie 10 km dziennie – ilości km na drogach innych bitumicznych i służy jedynie do porównania ofert, zamawiający może zlecić przejazd na drogach innych bitumicznych w zależności od zapotrzebowania po otrzymaniu harmonogramu zajęć w szkołach w roku szkolnym 2024/2025.
UWAGA: Zamawiający zastrzega sobie prawo korekty trasy i godzin przejazdu w trakcie trwania umowy, Zamawiający wymaga aby pojazd przewidywany do dowozu uczniów posiadał nie mniej niż 6 miejsc.
Zamawiający zastrzega, że dzieci dowożone do szkoły są w wieku szkolnym oraz przedszkolnym.
Zamawiający wymaga na tej trasie zapewnienia opieki nad przewożonymi uczniami w czasie wsiadania i wysiadania z pojazdu oraz podczas przewozu. Opieka musi być sprawowana przez osobę inną niż kierowca.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 35648,99 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: dowóz i odwóz uczniów (w dni, w których zgodnie z przepisami o organizacji roku szkolnego odbywać się będą zajęcia szkolne) do szkół oraz punktów przedszkolnych prowadzonych przez Gminę Dolice oraz szkół i przedszkoli w Barlinku i Stargardzie z miejscowości znajdujących się na terenie gminy Dolice.b) część II - wykonanie usługi na trasie nr 2,
Przedmiotem zamówienia będzie dowóz i odwóz uczniów na trasie: rozpoczęcie i zakończenie usługi w miejscowości Płoszkowo (przewóz do szkół w Stargardzie)- zakończenie usługi w miejscowości Płoszkowo, zakładana średnia dzienna długość trasy około 80,00 km.
Orientacyjny przebieg trasy opisany jest w tabeli 2 załącznika nr 6 do niniejszej SWZ.
UWAGA: Zamawiający zastrzega sobie prawo korekty trasy i godzin przejazdu w trakcie trwania umowy, Zamawiający wymaga aby pojazd przewidywany do dowozu uczniów posiadał nie mniej niż 17 miejsc., w tym:
- 1 dziecko przewożone na trasie jest niepełnosprawne ruchowo. Wymagane jest przewożenie ww. dziecka w foteliku, bądź na nakładce. Zamawiający informuje, że przewożeni uczniowie mogą zajmować miejsca siedzące dla osób pełnosprawnych.
Zamawiający zastrzega, że dzieci dowożone do szkoły są w wieku szkolnym oraz przedszkolnym.
Zamawiający wymaga na tej trasie zapewnienia opieki nad przewożonymi uczniami w czasie wsiadania i wysiadania z pojazdu oraz podczas przewozu. Opieka musi być sprawowana przez osobę inną niż kierowca.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 187887,69 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: dowóz i odwóz uczniów (w dni, w których zgodnie z przepisami o organizacji roku szkolnego odbywać się będą zajęcia szkolne) do szkół oraz punktów przedszkolnych prowadzonych przez Gminę Dolice oraz szkół i przedszkoli w Barlinku i Stargardzie z miejscowości znajdujących się na terenie gminy Dolice.c) część III - wykonanie usługi na trasie nr 3,
Przedmiotem zamówienia będzie dowóz i odwóz uczniów na trasie: rozpoczęcie i zakończenie usługi w miejscowości Ziemomyśl B (przewóz do szkół w Stargardzie)- zakończenie usługi w miejscowości Ziemomyśl B, zakładana średnia dzienna długość trasy około 111,60 km, w tym należy uwzględnić:
- odwóz 1 dziecka z Mogilicy do Internatu w Stargardzie/Kluczewie/ w poniedziałki rano i odbiór w piątki po zajęciach – średnia długość trasy w poniedziałki i piątki wynosi około 117,00 km.
- od wtorku do piątku trasa bez odwozu dziecka z Mogilicy – średnia dzienna długość trasy około 108 km
Orientacyjny przebieg trasy opisany jest w tabeli 3 załącznika nr 6 do niniejszej SWZ.
UWAGA: Zamawiający zastrzega sobie prawo korekty trasy i godzin przejazdu w trakcie trwania umowy, Zamawiający wymaga aby pojazd przewidywany do dowozu uczniów posiadał nie mniej niż 17 miejsc., w tym:
- 1 dziecko przewożone na trasie jest niepełnosprawne ruchowo. Wymagane jest przewożenie ww. dziecka w foteliku, bądź na nakładce. Zamawiający informuje, że przewożeni uczniowie mogą zajmować miejsca siedzące dla osób pełnosprawnych.
Zamawiający zastrzega, że dzieci dowożone do szkoły są w wieku szkolnym oraz przedszkolnym.
Zamawiający wymaga na tej trasie zapewnienia opieki nad przewożonymi uczniami w czasie wsiadania i wysiadania z pojazdu oraz podczas przewozu. Opieka musi być sprawowana przez osobę inną niż kierowca.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 187179,09 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: dowóz i odwóz uczniów (w dni, w których zgodnie z przepisami o organizacji roku szkolnego odbywać się będą zajęcia szkolne) do szkół oraz punktów przedszkolnych prowadzonych przez Gminę Dolice oraz szkół i przedszkoli w Barlinku i Stargardzie z miejscowości znajdujących się na terenie gminy Dolice.d) część IV - wykonanie usługi na trasie nr 4,
Przedmiotem zamówienia będzie dowóz i odwóz uczniów na trasie: rozpoczęcie i zakończenie usługi w miejscowości Strzebielewo (przewóz do szkół w Barlinku i Laskowie), zakładana średnia dzienna długość trasy około 176,00 km. Orientacyjny przebieg trasy opisany jest w tabeli 4 załącznika nr 6 do niniejszej SWZ.
UWAGA: Zamawiający zastrzega sobie prawo korekty trasy i godzin przejazdu w trakcie trwania umowy, Zamawiający wymaga aby pojazd przewidywany do dowozu uczniów posiadał nie mniej niż 14 miejsc. Zamawiający informuje, że przewożeni uczniowie mogą zajmować miejsca siedzące dla osób pełnosprawnych.
Zamawiający wymaga na tej trasie zapewnienia opieki nad przewożonymi uczniami w czasie wsiadania i wysiadania z pojazdu oraz podczas przewozu. Opieka musi być sprawowana przez osobę inną niż kierowca.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 172926,80 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: dowóz i odwóz uczniów (w dni, w których zgodnie z przepisami o organizacji roku szkolnego odbywać się będą zajęcia szkolne) do szkół oraz punktów przedszkolnych prowadzonych przez Gminę Dolice oraz szkół i przedszkoli w Barlinku i Stargardzie z miejscowości znajdujących się na terenie gminy Dolice.e) część V - wykonanie usługi na trasie nr 5,
Przedmiotem zamówienia jest: dowóz i odwóz uczniów do szkół oraz punktów przedszkolnych prowadzonych przez Gminę Dolice z miejscowości znajdujących się na terenie gminy Dolice, tj. na trasie Ziemomyśl B – Ziemomyśl A – Sądów – SP Dolice:
- rozpoczęcie usługi w miejscowości Ziemomyśl B (przewóz do szkół w Dolicach)- zakończenie usługi w miejscowości Ziemomyśl B, zakładana średnia dzienna długość trasy około 70,6 km. Orientacyjny przebieg trasy opisany jest w tabeli 5 załącznika nr 6 do niniejszej SWZ.
UWAGA: Zamawiający zastrzega sobie prawo korekty trasy i godzin przejazdu w trakcie trwania umowy, Zamawiający wymaga aby pojazd przewidywany do dowozu uczniów posiadał nie mniej niż 49 miejsc siedzących.
Zamawiający zastrzega, że dzieci dowożone do szkoły są w wieku szkolnym oraz przedszkolnym.
Od wybranego oferenta zamawiający wymagać będzie również zapewnienia opieki nad przewożonymi uczniami w czasie wsiadania i wysiadania z pojazdu oraz podczas przewozu. Opieka musi być sprawowana przez osobę inną niż kierowca.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 192598,03 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: USŁUGI TRANSPORTOWE KRZYSZTOF MICHALCZYK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8531308054
7.3.3) Ulica: RZEPLINO 11
7.3.4) Miejscowość: DOLICE
7.3.5) Kod pocztowy: 73-115
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 35648,99 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-09-02 do 2025-06-20Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12,86 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14,49 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12,86 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: USŁUGI TRANSPORTOWE LILIA SZURGOT
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8541709151
7.3.3) Ulica: PĘZINO 27b
7.3.4) Miejscowość: PĘZINO
7.3.5) Kod pocztowy: 73-131
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
LILIA SZURGOT USŁUGI TRANSPORTOWE
jakie przetargi wygrała firma
LILIA SZURGOT USŁUGI TRANSPORTOWE
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 187887,69 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-09-02 do 2025-06-20Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9,49 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9,70 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9,49 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GRACJA ŁUKASZ MULARCZYK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8531457972
7.3.3) Ulica: ŻUKÓW 28
7.3.4) Miejscowość: DOLICE
7.3.5) Kod pocztowy: 73-115
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 187179,08 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-09-02 do 2025-06-20Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5,38 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7,31 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5,38 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GRACJA ŁUKASZ MULARCZYK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8531457972
7.3.3) Ulica: ŻUKÓW 28
7.3.4) Miejscowość: DOLICE
7.3.5) Kod pocztowy: 73-115
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 172926,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-09-02 do 2025-06-20Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14,98 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16,56 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14,98 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GRACJA ŁUKASZ MULARCZYK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8531457972
7.3.3) Ulica: ŻUKÓW 28
7.3.4) Miejscowość: DOLICE
7.3.5) Kod pocztowy: 73-115
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 192598,03 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-09-02 do 2025-06-20SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI DOLICE
- Sukcesywna dostawa paliwa - oleju napędowego ON dla Gminy Dolice, w okresie 12 m-cy.
- "Świadczenie usługi odbioru odpadów komunalnych z obiektów użyteczności publicznej Gminy Dolice w 2025 r oku"
więcej: przetargi DOLICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOWOŻENIE UCZNIÓW DO SZKÓŁ Z TERENU GMINY KRZYNOWŁOGA MAŁA W 2025 ROKU
- "Kompleksowe wykonanie usługi w zakresie dowozu dzieci do placówek oświatowych Gminy Skąpe w 2025 roku"
- Przewóz seniorów - uczestników Klubu Senior+ oraz Dziennego Domu Senior + w Ćmielowie
- DOWÓZ UCZNIÓW NIEPEŁNOSPRAWNYCH Z TERENU GMINY MIEJSKIEJ PRZEWORSK DO PLACÓWEK OŚWIATOWYCH WRAZ Z OPIEKĄ PODCZAS PRZEWOZU W 2025 ROKU Z PODZIAŁEM NA CZĘŚCI
- Przewóz dzieci i ich opiekunów do szkół i przedszkoli na terenie gminy Cisek w formie zakupu biletów miesięcznych w 2025 roku
- Świadczenie usług transportowych na rzecz uczestników DDS z terenu Gminy Kobierzyce do DDS w Tyńcu Małym oraz do miejsc zamieszkania.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.