Og³oszenie z dnia 2024-08-23
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00488115/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-06
- 2024/BZP 00491131/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-09
- 2024/BZP 00497608/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-12
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont OSP w Micha³owie Dolnym celem utworzenia Lokalnego Centrum Integracyjnego w ramach Programu Mazowsze dla lokalnych centrów integracyjnych 2024
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA WARKA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223400
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Plac Stefana Czarnieckiego 1
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Warka
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-660
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.7.) Numer telefonu: +48 48 662 12 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@warka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.warka.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont OSP w Micha³owie Dolnym celem utworzenia Lokalnego Centrum Integracyjnego w ramach Programu Mazowsze dla lokalnych centrów integracyjnych 2024
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-76fcd12c-5cb1-4e22-b9d6-cb8ea071a92d
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00469429
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-08-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_warka3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w niniejszym postêpowaniu o udzielenie zamówienia, w tym sk³adanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ miêdzy zamawiaj±cym a wykonawcami, odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej. Postêpowanie prowadzone jest w jêzyku polskim w formie elektronicznej za po¶rednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_warka
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Postêpowanie prowadzone jest w jêzyku polskim za po¶rednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_warka
2. W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania komunikacja miêdzy zamawiaj±cym a wykonawcami w zakresie:
- przesy³ania Zamawiaj±cemu pytañ do tre¶ci SWZ;
- przesy³ania odpowiedzi na wezwanie Zamawiaj±cego do z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych;
- przesy³ania odpowiedzi na wezwanie Zamawiaj±cego do z³o¿enia/poprawienia/uzupe³nienia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.
125 ust. 1, podmiotowych ¶rodków dowodowych, innych dokumentów lub o¶wiadczeñ sk³adanych w postêpowaniu;
- przesy³ania odpowiedzi na wezwanie Zamawiaj±cego do z³o¿enia wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 lub z³o¿onych podmiotowych ¶rodków dowodowych lub innych dokumentów lub o¶wiadczeñ sk³adanych w postêpowaniu;
- przesy³ania odpowiedzi na wezwanie Zamawiaj±cego do z³o¿enia wyja¶nieñ dot. tre¶ci przedmiotowych ¶rodków dowodowych;
- przes³ania odpowiedzi na inne wezwania Zamawiaj±cego wynikaj±ce z ustawy - Prawo zamówieñ publicznych;
- przesy³ania wniosków, informacji, o¶wiadczeñ Wykonawcy;
- przesy³ania odwo³ania/inne odbywa siê za po¶rednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wy¶lij wiadomo¶æ do
zamawiaj±cego”.
Za datê przekazania (wp³ywu) o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich przes³ania za po¶rednictwem platformazakupowa.pl poprzez klikniêcie przycisku „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego” po których pojawi siê komunikat, ¿e wiadomo¶æ zosta³a wys³ana do zamawiaj±cego.
3. Zamawiaj±cy bêdzie przekazywa³ wykonawcom informacje za po¶rednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotycz±ce
odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu sk³adania i otwarcia ofert Zamawiaj±cy bêdzie zamieszcza³ na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami adresatem jest konkretny wykonawca, bêdzie przekazywana za po¶rednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego wykonawcy.
4. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowi±zek sprawdzania komunikatów i wiadomo¶ci bezpo¶rednio na platformazakupowa.pl przes³anych przez zamawiaj±cego, gdy¿ system powiadomieñ mo¿e ulec awarii lub powiadomienie mo¿e trafiæ do folderu SPAM.
5. Zamawiaj±cy, zgodnie z Rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r. poz. 2452), okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo - aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na platformazakupowa.pl, tj.:
a) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c) zainstalowana dowolna, inna przegl±darka internetowa ni¿ Internet Explorer,
d) w³±czona obs³uga JavaScript,
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf,
f) Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa siê za pomoc± protoko³u TLS 1.3.
g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar.
6. Wykonawca, przystêpuj±c do niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego:
a) akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl okre¶lone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zak³adce „Regulamin" oraz uznaje go za wi±¿±cy,
b) zapozna³ i stosuje siê do Instrukcji sk³adania ofert/wniosków dostêpnej pod linkiem.
Dalsza czê¶æ wymagañ znajduje siê w Rozdziale XIII SWZ.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1.Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e: - administratorem Pani/Pana danych osobowych
jest: Burmistrz Warki, Pl. Stefana Czarnieckiego 105-660 Warka um@warka.pl- inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie
Warka jest Pani Karolina Sa³yga, tel. 48 665 12 50, email: daneosobowe@warka.pl.- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd±
na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzenia przedmiotowego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy, a podstaw± prawn± do ich przetwarzania jest obowi±zek prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówieñ publicznych spoczywaj±cych na Zamawiaj±cym;- odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy pzp; - Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie
zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;- obowi±zek
podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp; - w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;- posiada Pani/Pan:− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupe³nienia Pani/Pana danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupe³nienia nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników. − na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego, a tak¿e nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia. − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu
Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy
RODO; - nie przys³uguje Pani/Panu: − w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿
podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 2.Jednocze¶nie Zamawiaj±cy przypomina o ci±¿±cym na Pani/Panu obowi±zku informacyjnym wynikaj±cym z art. 14 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane przekazane zostan± Zamawiaj±cemu w zwi±zku z prowadzonym postêpowaniem i które Zamawiaj±cy po¶rednio pozyska od wykonawcy bior±cego udzia³ w postêpowaniu, chyba ¿e ma zastosowanie co najmniej jedno z wy³±czeñ, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: IR.271.3.18.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest:
Remont budynku OSP w Micha³owie Dolnym celem utworzenia Lokalnego Centrum Integracyjnego w ramach Programu „Mazowsze dla lokalnych centrów integracyjnych 2024”.
Zakres robót do wykonania:
Roboty rozbiórkowe:
Wykucie ze ¶ciany zewnêtrznej 2 sztuk drzwi zewnêtrznych stalowych.
Wykucie okna w pomieszczeniu kuchni i wykonanie otworu wraz z nowym nadpro¿em pod planowany otwór drzwiowy.
Demonta¿ opraw o¶wietleniowych w kuchni w celu wykonania sufitu podwieszonego kasetonowego.
Przebicia i zamurowania ¶cian zwi±zane z wykonaniem klimatyzacji, wentylacji i instalacji elektrycznej.
Roboty remontowe:
Monta¿ 3 sztuk drzwi aluminiowych w miejscach wykutych otworów drzwiowych i w miejscu przygotowanego otworu w pomieszczeniu kuchni.
Wykonanie sufitu kasetonowego w kuchni.
Wykonanie izolacji termicznej sufitu i ¶cian z p³yt warstwowych gr. 8.0 cm w pomieszczeniu ch³odni.
Wykonanie izolacji termicznej nad stropem budynku grubo¶ci 25,0 cm oraz z izolacja z foli poliuretanowej.
Wykonanie instalacji klimatyzacji, wentylacji.
Remont instalacji elektrycznej w zwi±zku z planowan± klimatyzacj± i wentylacj±.
Roboty murarskie, tynkarskie i malarskie zwi±zane z ww. robotami remontowymi.
Przecieranie istniej±cych tynków wewnêtrznych, z zeskrobaniem farby lub zdzieraniem tapet, na ¶cianach
Gruntowanie ¶cian, g³adzie gipsowe na ¶cianach w salach, dwukrotne emulsyjne malowanie ¶cian.
Wykonanie podestu, schodów zewnêtrznych i podjazdu dla niepe³nosprawnych z kostki betonowej o gr. 8,00 cm na podbudowie z betonu o pow. ca³kowitej 54,0 m2
Wykonanie altany przy wej¶ciu g³ównym o powierzchni zabudowy do 35,0 m2 – konstrukcja drewniana z drewna struganego malowanego lakierobejc±. Pokrycie altany blachodachówka na deskowaniu szczelnym, deskowanie od strony wewnêtrznej strugane i pomalowane lakierobejc±, blachodachówka i obróbki blacharskie w kolorze grafitowym.
Gwarancja minimalna na roboty budowlane: 36 miesiêcy od dnia koñcowego odbioru robót.
Gwarancja minimalna na blachodachówkê i blachê p³ask± minimum 10 lat.
Kszta³t przet³oczeñ i kolor blachodachówki nale¿y dopasowaæ do istniej±cego pokrycia na budynku OSP.
Szczegó³owy zakres robót zosta³ okre¶lony w przedmiarze robót stanowi±cym za³±cznik nr 9 oraz STWiOR stanowi±cym za³±cznik nr 10 do SWZ.
Pozosta³e zapisy zosta³y zawarte w SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45422000-1 - Roboty ciesielskie
45261000-4 - Wykonywanie pokryæ i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45261320-3 - K³adzenie rynien
45261210-9 - Wykonywanie pokryæ dachowych
45331200-8 - Instalowanie urz±dzeñ wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45331220-4 - Instalowanie urz±dzeñ klimatyzacyjnych
45331210-1 - Instalowanie wentylacji
45321000-3 - Izolacja cieplna
45320000-6 - Roboty izolacyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena (C) – 60 pkt
Okres gwarancji i rêkojmi (G) – 40 pkt
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rêkojmi
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu oraz spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu, w zakresie jakim zosta³y okre¶lone przez Zamawiaj±cego i dotycz±:1. 1. Zdolno¶ci technicznej lub zawodowej
1.1.1. Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie wykona³ minimum jedn± robotê budowlan± polegaj±c± na remoncie lub przebudowie lub budowie budynku o warto¶ci powy¿ej 115 000,00 z³ brutto.
Powy¿sze winno byæ udokumentowane przez Wykonawców zgodnie z Rozdzia³em IX ust. 4 pkt c) SWZ.
1.1.2. Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e dysponuje osobami skierowanymi do realizacji zamówienia:
Wymagane osoby to:
1.1.2.A. Kierownik budowy – posiadaj±cy nastêpuj±ce kwalifikacje:
• co najmniej 3 lata do¶wiadczenia zawodowego na stanowisku kierownika robót lub kierownika budowy, liczone od dnia uzyskania uprawnieñ.
• uprawnienia budowlane bez ograniczeñ do kierowania robotami budowlanymi
w bran¿y konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów,
• aktualny wpis na listê cz³onków w³a¶ciwej izby samorz±du zawodowego wydane przez tê izbê,
• wykszta³cenie wy¿sze.
1.1.2.B. Kierownik robót elektrycznych – posiadaj±cy nastêpuj±ce kwalifikacje:
• co najmniej 3 lata do¶wiadczenia zawodowego na stanowisku Kierownika Robót Elektrycznych lub kierownika budowy, liczone od dnia uzyskania uprawnieñ,
• uprawnienia budowlane bez ograniczeñ do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów,
• aktualny wpis na listê cz³onków w³a¶ciwej izby samorz±du zawodowego wydane przez tê izbê,
Powy¿sze winno byæ udokumentowane przez Wykonawców zgodnie z Rozdzia³em IX ust. 4 pkt d) SWZ.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Podmiotowe ¶rodki dowodowe wymagane od Wykonawcy obejmuj±:
a) O¶wiadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275 ze zm.), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej (wg wzoru stanowi±cego Za³±cznik Nr 8 do SWZ).
b) Odpis lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie nie krótszym ni¿
5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzieñ z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych.
a)Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty (wg za³±cznika nr 4 do SWZ - Wykaz robót budowlanych zrealizowanych przez Wykonawcê).
b) Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami (wg za³±cznika nr 5 do SWZ - Wykaz osób ).
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
Przedmiotowe ¶rodki dowodowe w przypadku oferowania przez Wykonawcê rozwi±zañ równowa¿nych (tj. dokumenty potwierdzaj±ce pracê urz±dzenia, wbudowania materia³u na innym obiekcie co najmniej przez okres 2 lat orazpotwierdzaj±ce równowa¿no¶æ (np. referencje, protoko³y odbioru koñcowego).
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:
Dokumenty potwierdzaj±ce pracê urz±dzenia, wbudowania materia³u na innym obiekcie co najmniej przez okres 2 lat oraz potwierdzaj±ce równowa¿no¶æ (np. referencje, protoko³y odbioru koñcowego).SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie sk³adane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu sk³ada ka¿dy z Wykonawców. Do oferty nale¿y do³±czyæpe³nomocnictwo dla pe³nomocnika do reprezentowania w postêpowaniu Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia oraz o¶wiadczenie, z którego wynika, które prace wykonaj± poszczególni Wykonawcy. Przed podpisaniem umowy Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia (w przypadku wyboru ich oferty jako najkorzystniejszej) przedstawi± Zamawiaj±cemu umowê reguluj±c± wspó³pracê tych Wykonawców.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ wprowadzenia istotnych zmian do umowy w n/w przypadkach:1. Zmiana terminu realizacji umowy
Strony maj± prawo do przed³u¿enia terminu zakoñczenia robót o okres trwania przyczyn, z powodu których bêdzie zagro¿one dotrzymanie terminu zakoñczenia robót, w nastêpuj±cych sytuacjach:
1.1 Je¿eli przyczyny, z powodu których bêdzie zagro¿one dotrzymanie terminu zakoñczenia robót bêd± nastêpstwem okoliczno¶ci, za które odpowiedzialno¶æ ponosi Zamawiaj±cy, w szczególno¶ci bêd± nastêpstwem nieterminowego przekazania terenu budowy, konieczno¶ci zmian dokumentacji projektowej w zakresie, w jakim ww. okoliczno¶ci mia³y lub bêd± mog³y mieæ wp³yw na dotrzymanie terminu zakoñczenia robót,
1.2 Gdy wyst±pi± niekorzystne warunki atmosferyczne uniemo¿liwiaj±ce prawid³owe wykonanie robót, w szczególno¶ci z powodu technologii realizacji prac okre¶lonej: umow±, normami lub innymi przepisami, wymagaj±cej konkretnych warunków atmosferycznych, je¿eli konieczno¶æ wykonania prac w tym okresie nie jest nastêpstwem okoliczno¶ci, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialno¶æ,
1.3 Gdy wyst±pi konieczno¶æ wykonania robót zamiennych lub innych robót niezbêdnych do wykonania przedmiotu Umowy ze wzglêdu na zasady wiedzy technicznej, oraz udzielenia zamówieñ dodatkowych, które wstrzymuj± lub opó¼niaj± realizacjê przedmiotu Umowy, wyst±pienia niebezpieczeñstwa kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami w zakresie niezbêdnym do unikniêcia lub usuniêcia tych kolizji,
1.4 Gdy mo¿liwo¶æ prowadzenia prac zostanie wstrzymana ze wzglêdu na dzia³ania organów administracji, w szczególno¶ci budowlanych lub wojewódzkiego konserwatora zabytków, co mo¿e mieæ miejsce w przypadku:
1.4.1 Przekroczenia zakre¶lonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracji decyzji, zezwoleñ, itp.;
1.4.2 Odmowy wydania przez organy administracji wymaganych decyzji, zezwoleñ, uzgodnieñ na skutek b³êdów w dokumentacji projektowej;
1.4.3 Konieczno¶ci uzyskania wyroku s±dowego lub innego orzeczenia s±du lub organu, którego konieczno¶ci nie przewidywano przy zawieraniu umowy;
1.4.4 Konieczno¶ci zaspokojenia roszczeñ lub oczekiwañ osób trzecich – w tym grup spo³ecznych lub zawodowych nieartyku³owanych lub niemo¿liwych do jednoznacznego okre¶lenia w chwili zawierania umowy;
1.5 Je¿eli wyst±pi brak mo¿liwo¶ci wykonywania robót z powodu nie dopuszczania do ich wykonywania przez uprawniony organ lub nakazania ich wstrzymania przez uprawniony organ, z przyczyn niezale¿nych od Wykonawcy,
1.6 Gdy wyst±pi± klêski ¿ywio³owe np. po¿ar, powód¼, tr±ba powietrzna itp. w miejscu prowadzenia robót lub w miejscu prowadzenia dzia³alno¶ci przez Wykonawcê, pod warunkiem, ¿e jest to dzia³alno¶æ maj±ca wp³yw na wykonanie umowy. Termin wykonania mo¿e byæ przesuniêty o tyle dni, o ile trwa³a klêska ¿ywio³owa lub usuwanie jej skutków wp³ywaj±ce na mo¿liwo¶æ prowadzenia prac przez Wykonawcê;
1.7 Dzia³aniem osób trzecich uniemo¿liwiaj±cych wykonanie prac, które to dzia³ania nie s± konsekwencj± winy którejkolwiek ze stron.
1.8 Z powodu konieczno¶ci zachowania re¿imów technologicznych .
2. Zmiana sposobu p³atno¶ci:
2.1 Zamawiaj±cy jest uprawniony do ¿±dania zmiany sposobu rozliczania umowy lub dokonywania p³atno¶ci na rzecz Wykonawcy w zwi±zku ze zmianami zawartej przez Zamawiaj±cego umowy o dofinansowanie projektu lub zmianami wytycznych dotycz±cych realizacji projektu.
2.2 Zmiana harmonogramu p³atno¶ci w celu dostosowania go do zmienionego harmonogramu wykonania prac;
3. Wszystkie powy¿sze postanowienia stanowi± katalog zmian, na które Zamawiaj±cy mo¿e wyraziæ zgodê. Nie stanowi± jednocze¶nie zobowi±zania do wyra¿enia takiej zgody zarówno przez Zamawiaj±cego, jak i przez Wykonawcê.
Dalsza czê¶æ zapisów zosta³a zawarta w za³±czniku nr 3 Projektowane postanowienia umowy.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-09-09 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Sk³adanie ofert nastêpuje za po¶rednictwem platformy zakupowej dostêpnej pod adresem internetowym: https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_warka
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-09-09 10:05
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-10-08
8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak
8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do negocjacji: 3
8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiaj±cy zamierza stosowaæ w celu ograniczenia liczby wykonawców:
Do negocjacji zostan± zaproszeni Wykonawcy, którzy zaoferuj± najni¿sze ceny.INNE PRZETARGI Z WARKI
- Utrzymanie dróg gruntowych destruktem w gminie Warka
- Poprawa bezpieczeñstwa ruchu drogowego w zakresie skrzy¿owania ul. Fabrycznej z ul. Krótk± w Warce
- Remont i wymiana ma³ej drewnianej architektury na terenie zabytkowego parku w Warce- Winiarach
- Przebudowa ulic w Warce w ramach zadania: "Przebudowa dróg na terenie gminy Warka"
wiêcej: przetargi w Warce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prace remontowe i adaptacyjne mieszkania wspomaganego w ramach projektu "Nie JESTE¦ sam!"- II
- Rozbiórka przepustu, budowa mostu, budowa mostu tymczasowego wraz z gruntownymi doj¶ciami, remont dojazdów na potoku Wielopolanka w m. Wielopole w ci±gu drogi gminnej
- Budowa drogi gminnej ul. Dworskiej (129048G) w Go¶cicinie
- "Termomodernizacja budynku Chodzieskiego Domu Kultury".
- Budowa zespo³u dwóch budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z niezbêdn± infrastruktur± techniczn± oraz zagospodarowaniem terenu w D±biu woj. wielkopolskie
- Remont ³azienek w budynku dydaktycznym (szkola) ZSLiE w Brynku.
wiêcej: Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.