Ogłoszenie z dnia 2022-12-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00434330/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„ DOSTAWA OLEJU NAPĘDOWEGO GRZEWCZEGO DO SZKÓŁ NA TERENIE GMINY BAĆKOWICE W ROKU 2023”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Usług Wspólnych w Baćkowicach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 366026674
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Baćkowice, 100
1.5.2.) Miejscowość: Baćkowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 27-552
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski
1.5.7.) Numer telefonu: 15 8681656
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gzbac@onet.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.backowice-gmina.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://bip.backowice-gmina.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
1.9.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie
Zamawiający 2
1.2.) Nazwa zamawiającego: Publiczna Szkoła Podstawowa we Wszachowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 863-15-23-680
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wszachów 49A
1.5.2.) Miejscowość: Wszachów
1.5.3.) Kod pocztowy: 27-552
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski
1.5.7.) Numer telefonu: 15 86 87 347
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gzbac@onet.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.backowice-gmina.pl
Zamawiający 3
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół Publicznych w Baćkowicach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8631690030
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Baćkowice 100
1.5.2.) Miejscowość: Baćkowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 27-552
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski
1.5.7.) Numer telefonu: 15 86 86 208
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gzbac@onet.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.backowice-gmina.pl
Zamawiający 4
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Baćkowice - Urząd Gminy w Baćkowicach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8631608904
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Baćkowice 84
1.5.2.) Miejscowość: Baćkowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 27-552
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski
1.5.7.) Numer telefonu: 15 86 81 656
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gzbac@onet.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.backowice-gmina.pl
Zamawiający 5
1.2.) Nazwa zamawiającego: Klub Dziecięcy w Baćkowicach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 86317069914
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Baćkowice 100A
1.5.2.) Miejscowość: Baćkowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 27-552
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski
1.5.7.) Numer telefonu: 571 608 078
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gzbac@onet.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.backowice-gmina.pl
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„ DOSTAWA OLEJU NAPĘDOWEGO GRZEWCZEGO DO SZKÓŁ NA TERENIE GMINY BAĆKOWICE W ROKU 2023”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d3723b90-5f73-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00469496
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00099682/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 „ DOSTAWA OLEJU NAPĘDOWEGO GRZEWCZEGO DO SZKÓŁ NA TERENIE GMINY BAĆKOWICE W ROKU 2023”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00434330/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: CUW.271.1.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 569900,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z rozładunkiem, do poszczególnych szkół na terenie Gminy Baćkowice wskazanych przez Zamawiającego oleju napędowego grzewczego o parametrach technicznych nie gorszych niż określone w PN-C-96024:2011 w ilości ok. 100 000 litrów (ostateczna realizacja ilości oleju wg zapotrzebowania) , w oznaczonych przez Zamawiającego terminach. Dostawy paliwa będą rozliczane w temperaturze referencyjnej 15C. Pierwsza dostawa oraz kolejne będą zrealizowane wg cennika producenta na dzień w którym dostarczony zostanie olej. Ilość litrów, oraz terminy dostaw ustalone zostaną w bezpośrednich kontaktach Dostawcy z Zamawiającym.
W miejscu dostawy znajdują się następujące zbiorniki:
- ZSP Baćkowice wspólnie z Gminą Baćkowice (Kryta Pływalnia) oraz Klubem Dziecięcym – 5 zbiorników po 2 tys. litrów Rozładunek przy zastosowaniu pompy przy autocysternie, lub grawitacyjnie.
- PSP Wszachów – 3 zbiorniki po 2 tys. litrów. Rozładunek przy zastosowaniu pompy przy autocysternie
Olej będzie dostarczany do w/w placówek oświatowych, w ZS Baćkowice integralną częścią obiektów jest Klub Dziecięcy oraz Kryta Pływalnia – zapotrzebowanie na olej w ciągu całego roku kalendarzowego. Podstawą do wystawienia faktury będzie poświadczenie odbioru wg wskazań zalegalizowanego układu pomiarowego przy autocysternie. Jako termin zapłaty przyjmuje się datę wpływu środków na rachunek Dostawcy. Dostawca zastrzega sobie prawo odmowy realizacji kolejnego zamówienia w przypadku zaległości płatniczych odbiorcy. Takie zachowanie Dostawcy nie będzie traktowane jako niewykonanie lub nienależyte wykonanie umowy. Faktury VAT będą wystawiane wg wskazań zalegalizowanych urządzeń pomiarowych przy autocysternie w ilościach przeliczonych wg PN-ISO 91-1 na ilość litrów w temperaturze referencyjnej 15C zgodnie z ustawą z dnia 6 grudnia 2008 r. o podatku akcyzowym (Dz. U. z 2009 r. Nr 3, póz 11 z póź. zmian.). Dostawy realizowane będą w dni robocze od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09135100-5 - Olej opałowy
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 543000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 553000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 543000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Term-Oil Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7962880746
7.3.3) Ulica: Ofiar Firleja 7
7.3.4) Miejscowość: Radom
7.3.5) Kod pocztowy: 26-600
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 543000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-01-01 do 2023-12-31PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa oleju napędowego grzewczego do obiektów gminy Bielsk w roku 2025
- "Sukcesywne dostawy partiami w I półroczu 2025 r 24 000 l. oleju opałowego lekkiego do SP 20 oraz do PM Nr 4 w Jaworznie z zastrzeżeniem zmniejszenia tej ilości maksymalnie o 30% "
- Zakup i dostawa oleju opałowego grzewczego lekkiego w ilości 35 000 litrów o parametrach zgodnych z normą PN-C-96024:2011
- Dostawa oleju opałowego z przeznaczeniem na potrzeby kotłowni lokalnych w budynkach przy ul. Rolniczej 33 w Sieniawce oraz przy ul. Kolejowej 4 w Bogatyni
- Dostawa do Nadleśnictwa Wipsowo paliw płynnych i oleju opałowego na 2025 rok
- Sukcesywna dostawa oleju opałowego lekkiego do kotłowni olejowych stanowiących własność Gminy Sokoły
więcej: Olej opałowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.