Ogłoszenie z dnia 2022-12-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00423855/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług ochrony obiektów Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Zielonej Górze ul. Nowa 4b i ul. Olbrychta 10 oraz w Tomaszowie ul. Leśna 20
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: WOJEWÓDZKI OŚRODEK RUCHU DROGOWEGO ZIELONEJ GÓRZE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970703845
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Nowa 4B
1.5.2.) Miejscowość: Zielona Góra
1.5.3.) Kod pocztowy: 65-339
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 684765370
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zgora@wordy.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgora.wordy.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://wordzg.bip.gov.pl/ogloszenia-portal-uzp/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
samorządowa wojewódzka osoba prawna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Organizowania i przeprowadzanie egzaminów państwowych sprawdzających kwalifikacje kandydatów na kierowców i kierowców, prowadzenie kursów i szkoleń, wykonywanie innych zadań z zakresu BRD
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług ochrony obiektów Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Zielonej Górze ul. Nowa 4b i ul. Olbrychta 10 oraz w Tomaszowie ul. Leśna 202.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-44add35c-5b7f-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00469587
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00121319/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Dozór i monitorowanie obiektów WORD w Zielonej Górze i Tomaszowie k. Żagania w okresie od 01.01.2023 do 31.12.2023
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00423855/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WA.25.2.2022.
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 203688,10 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dozór i monitorowanie obiektów WORD w Zielonej Górze w okresie od 01.01.2023 do 31.12.2023.1. Dozór i monitorowanie obiektów WORD w Zielonej Górze
a) Obiekty:
• biurowiec, garaże i teren przyległy przy ul. Nowej 4b w Zielonej Górze,
• biurowiec i teren przyległy przy ul. Olbrychta 10 w Zielonej Górze
b) Usługi:
• ochrona fizyczna przez jednego pracownika Wykonawcy w zakresie w/w przez 5 dni w tygodniu w wymiarze 16 godzin na dobę oraz dwa razy w tygodniu w wymiarze 24 godziny na dobę,
UWAGA:
W ofercie Wykonawcy należy dodatkowo uwzględnić całodobową ochronę w dni świąteczne i wskazane przez dyrektora WORD dni wolne od pracy występujące w dniach:
- 6 stycznia 2023r.,
- 10 kwietnia 2023r.,
- 1,2,3 maja 2023r.,
- 8-9 czerwca 2023r.,
- 15 sierpnia 2023r.,
- 1 listopada 2023r.,
- 10 listopada 2023r.,
- 25,26 grudnia 2023r.
c) Zakres prac do wykonania przez Wykonawcę:
• Dozór i monitorowanie obiektów WORD Zielona Góra ul. Nowa 4b oraz ul. Olbrychta 10 w okresie od 01.01.2023r. do 31.12.2023r. przez jednego pracownika Wykonawcy 5 razy w tygodniu w wymiarze 16 godzin na dobę oraz 2 razy w tygodniu w wymiarze 24 godziny na dobę.
• stały monitoring sygnałów alarmowych i napadowych w centrum operacyjnym,
• wsparcie grupy szybkiego reagowania na przyjęte przez centrum operacyjne sygnały alarmowe i napadowe z czasem reakcji wynoszącym maksymalnie 10 minut,
• dostosowanie dwóch istniejących niezależnych systemów alarmowych SATEL do bezprzewodowego podłączenia z centrum operacyjnym,
UWAGA:
Dokumentacja istniejącego systemu alarmowego do wglądu w siedzibie firmy.
• przeszkolenie stanowiskowe nowych pracowników do dnia 30.12.2022r.,
• prowadzenie dokumentacji dozorowej.
d) Dane ogólne obiektów WORD w Zielonej Górze.
• Powierzchnia dozorowana - około 27000m2
• Ilość obiektów dozorowanych – 4 szt. (dwa biurowce, dwa garaże)
• Obiekty są ogrodzone oraz zamykane dwoma bramami.
• Biurowiec główny przy ul. Nowej 4b, biurowiec przy ul. Olbrychta 10 oraz garaże i place manewrowe są monitorowane.
• Zamawiający nieodpłatnie udostępnia Wykonawcy w budynku przy ul. Nowej 4b pomieszczenie, niezbędne do przebywania w nim pracowników dozoru, z telefonem oraz podglądem monitoringu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.5.5.) Wartość części: 93039,10 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dozór i monitorowanie obiektów WORD w Tomaszowie k. Żagania w okresie od 01.01.2023 do 31.12.2023.2. Obiekty WORD Zielona Góra w Tomaszowie k. Żagania
a) Obiekty:
• Kontenery biurowe, garaże i tereny przyległe.
• Płyty poślizgowe szt.3, szarpak, dwie przeszkody suche oraz drogi manewrowe na terenie ODTJ w Tomaszowie.
• Ogrodzenie i oświetlenie w/w obiektów
b) Usługi:
• ochrona fizyczna przez jednego pracownika Wykonawcy w zakresie w/w przez 5 dni w tygodniu w wymiarze 16 godzin na dobę oraz dwa razy w tygodniu w wymiarze 24 godziny na dobę,
UWAGA:
W ofercie Wykonawcy należy dodatkowo uwzględnić całodobową ochronę w dni świąteczne i wskazane przez dyrektora WORD dni wolne od pracy występujące w dniach:
- 6 stycznia 2023r.,
- 10 kwietnia 2023r.,
- 1,2,3 maja 2023r.,
- 8-9 czerwca 2023r.,
- 15 sierpnia 2023r.,
- 1 listopada 2023r.,
- 10 listopada 2023r.,
- 25,26 grudnia 2023r.
c) Zakres prac do wykonania przez Wykonawcę:
• stała całodobowa, 2 razy w tygodniu oraz 16 godzinna 5 razy w tygodniu, ochrona fizyczna obiektów realizowana przez jedną osobę (osoba ta musi być wyposażona w „napadówkę” podłączoną do centrum operacyjnego),
• montaż urządzenia przesyłającego sygnał do bazy monitorowania,
• kontrolne potwierdzania aktywnego dozorowania ( 1 raz na 2 godziny) poprzez odbijanie sygnalizatorów umieszczonych w punktach kontrolnych na garażu samochodów ciężarowych i dwóch sprężarkowniach,
• UWAGA:
• przeszkolenie stanowiskowe nowych pracowników do dnia 30.12.2022r.,
• zamontowanie systemu łączności telefonicznej komórkowej pomiędzy osobą dozorującą a centralą,
• stały monitoring sygnałów alarmowych i napadowych w centrum operacyjnym,
• wsparcie grupy szybkiego reagowania na przyjęte przez centrum operacyjne sygnały alarmowe i napadowe z czasem reakcji wynoszącym maksymalnie 20 minut,
• zabezpieczenie majątku i mienia Zamawiającego na terenie posesji oraz wewnątrz obiektów i pomieszczeń,
• w przypadku wystąpienia awarii sieci energetycznej lub wodno-kanalizacyjnej powiadomić niezwłocznie odpowiednie służby oraz Zamawiającego,
• każdorazowe powiadamianie Zamawiającego o występujących zdarzeniach na obiekcie chronionym,
• prowadzenie dokumentacji dozorowej.
d) Dane ogólne obiektów WORD w Zielonej Górze.
• Powierzchnia dozorowana - około 160.000 m2
• Ilość obiektów dozorowanych – 15 szt. (dwa hangary, trzy płyty poślizgowe z urządzeniami zraszającymi, instalacja wodna, ogrodzenie, oświetlenie, kontenery biurowe, dwa pomieszczenia na sprężarki, drogi dojazdowe oraz dwie przeszkody suche i szarpak).
• Obiekty są ogrodzone oraz zamykane dwoma bramami.
• Zamawiający nieodpłatnie udostępnia Wykonawcy pomieszczenie w kontenerze biurowym niezbędne do przebywania w nim pracowników dozoru.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.5.5.) Wartość części: 110649 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 136024,62 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 249973,74 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 136024,62 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RAVEN J.M. Kruk Spółka Jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 929-180-51-20
7.3.3) Ulica: ul. Aleja Wojska Polskiego 37
7.3.4) Miejscowość: Zielona Góra
7.3.5) Kod pocztowy: 65-764
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"RAVEN J.M. KRUK" SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"RAVEN J.M. KRUK" SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 136024,62 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 156973,63 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 195141,96 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 156973,63 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GRUPA24 Piotrowscy Sp. z o.o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 929-183-18-09
7.3.3) Ulica: ul. Aleja Wojska Polskiego 37
7.3.4) Miejscowość: Zielona Góra
7.3.5) Kod pocztowy: 65-764
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"GRUPA24 PIOTROWSCY" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"GRUPA24 PIOTROWSCY" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 156973,63 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- NZ.261.20.2025 Sukcesywne dostawy jednorazowego sprzętu medycznego
- Usługa odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów wysokokalorycznych o kodzie 19 12 12 pochodzących z Zakładu Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.
- Usługa opracowania kompleksowego systemu tworzenia i rozwijania startupów w sposób zorganizowany i powtarzalny II
- Konserwacja i czyszczenie rowów przy drogach wojewódzkich administrowanych przez ZDW w Zielonej Górze: ZAD 1-RDW Kożuchów ZAD 2-OD Kłodawa oraz OD Drezdenko ZAD 3-OD Sulęcin oraz OD Ośno Lubuskie
- Usługa wsparcia technicznego oprogramowania Veeam - abonament na 3 lata
- DOSTAWA SZKŁA I AKCESORIÓW LABORATORYJNYCH
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi ochrony osób i mienia na rzecz Sądu Rejonowego w Krasnymstawie.
- Świadczenie całodobowej usługi ochrony osób i mienia realizowanej na rzecz MZO w Wołominie sp. z o.o. wraz z niezbędną rozbudową istniejącej infrastruktury monitoringu wizyjnego,
- Świadczenie usługi ochrony osób i mienia w formie bezpośredniej stałej ochrony fizycznej podczas organizacji 11. PKO Nocnego Wrocław Półmaratonu
- Świadczenie usług ochrony obiektów i świadczenie usług sprzątania terenów zewnętrznych Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Krośnie przy ul. Tysiąclecia 7
- Usługa ochrony obiektu IHAR-PIB, Oddział w Poznaniu
- USŁUGA OCHRONY FIZYCZNEJ OBIEKTÓW, OSÓB I MIENIA WOJEWÓDZKIEGO SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO WE WROCŁAWIU
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.